Tunnetko ketään naista, jolla kengänkoko alkaa 4:lla?
Kommentit (193)
Tunnen. Minä itse ja kolme tytärtäni. Äitini. Äitipuoleni ja kaksi siskopuoltani sekä toisen siskopuolen kolme tytärtä. Kaveri ja hänen tytär. Useampi työkaveri. Joukossa on sekä urheilijoita että ei-urheilijoita.
Ei 4:lla alkava kengännumero naisella ole minusta mitenkään harvinainen
Vierailija kirjoitti:
Hurjia kanootteja naisilla nykyään.
Mikähän mahtaa olla tuohon syynä. Ei mun nuoruudessa ollut naisella noin isoja kengän kokoja
No, eihän sitä voi seurustella miehen kanssa, jolla kengänkoko 43, jos itsellä koko 41.
Vierailija kirjoitti:
Todella koomisen näköisiä isot jalat naisilla.
Ohuet pillijalat ja jaloissa 43 maiharit.
Tämä.
Olen 175 cm pitkä nainen ja kengänkokoni on 42. Harrastan liikunta ja kengänkokoni ei vaikuta urheilusuoritukseeni millään tavalla.
Kysyin koska tunnen huonommuutta normaalipituisen naisen rinnalla, koska olen itse niin pieni ja heikko misogynisti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No, eihän sitä voi seurustella miehen kanssa, jolla kengänkoko 43, jos itsellä koko 41.
Salilla käyvä mies, jolla pikkuiset jalat.
Liki kaikilla naisilla jotka eivät ole jääneet todella lyhyiksi alkaa kengännumero nelosella.
Minusta todella outoa kysyä jotain kengän numeroa, että korreloi sen mukaan, että on urheilija? Tätä korreloin myös kysymyksellä, että mitä tarkoittaa kengän numero miehellä numero 37? Ihan sarkastinen kysymys heittäen keskusteluun? Kun ei oikeasti kiinnosta kenenkään kengän numero tai mitkä vaatteet päällä ym.? Itseäni vain kiinnostaa ihmisten luonne ja miten käyttäytyy, ja mistä osaa keskustella ym.
Siskolla on siro 41. Ei paljoa korkkareita käytä.
Vierailija kirjoitti:
Veljellä on siro 43, ei saa naisia.
Lähes kaikilla tuntemillani alkaa 4:lla. Eikä ole urheilijoita, ainakaan huippu-.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun mielestä naisella on siro jalka koossa 37-38.
Vierailija kirjoitti:
Liki kaikilla naisilla jotka eivät ole jääneet todella lyhyiksi alkaa kengännumero nelosella.
Olen 172 ja kenkä 38, mut osittain allekirjoitan. Yleensä minua pidemmillä kenkä on 40+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mies on pitkä, kun se on 185 cm tai yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida enää löytyä noin siroa jalkaa.
Tunnen muutamankin. Eivät ole urheilijoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mies on pitkä, kun se on 185 cm tai yli.
Meillä on töissä 203 cm pitkä mies.
170 cm lyhyt miesjohtaja se vasta naurattaakin.
Yritysvieraat on pidempiä.