Kaikki hyvät miehet ovat varattuja
Kommentit (116)
Ei ole sukupuolisidonnaista. Vain jämät jäljellä.
Tai homoja. Mulle yleensä käy niin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne ole oikeasti hyviä.
Mistä tiedät
Kyllä ne hyvätkin miehet aikanaan kiertoon lähtee, ainakin osa niistä, että ei muuta kun vuoroa odottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne hyvätkin miehet aikanaan kiertoon lähtee, ainakin osa niistä, että ei muuta kun vuoroa odottamaan.
Mutta löytävät todella nopeasti uuden.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sukupuolisidonnaista. Vain jämät jäljellä.
Näin, jos yli 30-vuotiaista puhutaan.
Hyvät miehet on vapaita naisten kahleista ja niin ne haluaa elää. Löydät tinderistä jonkun pettäjä narsisitn vielä joten älä menetä toivoasi.
Hyvät miehet eivät pyöri tinderissä.
Mulla on yksi oma, jee! Arvostan häntä ja näytän sen joka päivä.
Hyvät miehet päätyy ensimmäiseen parisuhteeseensa suunnilleen samoihin aikoihin tai ehkä vähän aikaisemmin kuin ne akanamiehet. Hyvät miehet pysyvät puolisoittensa rinnalla hyvinä ja huonoina aikoina. Akanat ovat niitä kierrätyksessä olevia "miehiä". Tietysti on olemassa joku poikkeus tästä säännöstä.
Ja mikshi niin moni vapaa nainen on kokenut eikä kokematon
Eikä ole näin, minä löysin Tinderistä hyvän ja ihanan miehen. Nyt kihloissa.
Etsit vaan vääriä miehiä, väärällä hakukriteerillä ja profiili ei ole synkassa sun arvojen kanssa.
Usein naiset etsii kovalla koulutuksella olevaa komeaa miestä hyvässä asemassa. Kuitenkaan minkään näiden asioiden kanssa ei olla parisuhteessa.
Miksi yksikään hyvä mies olisi Tinderissä. Niille löytyy ottajat ihan muilla tavoilla.
Sori vaan ap, niitä ei riitä kaikille. Niistä pidetään kiinni.
Satsaa noihin. Aloita yhdestä kerrallaan. Tilastollisesti sivustoilla pyörii miesenemmistö. Suurinosa ilmoittaa hakevansa vakavaa ja perheellistymiseen tähtäävää suhdetta. Useimmilla palkkatyö.
Farmer's Only,FarmersD,single farmers dating, westernmatch.com . Appikaupasta cowboy dating.
Googleta kuvat sekä käyttäjän nimi. Nähkää Skypessä.Profiiliin tulee panostaa. Blokkaa välittömästi asiattomat viestittelijät.
Katso youtubesta vinkkejä deittailun onnistumiseksi. Sahm, clean my space, mrs. Midwest.
Amazonista saa couples cards hiljaisten hetkien minimoimiseksi.
Minun ongelmani on se, ettei kukaan oikein kiinnostu minusta. Ei ihmisenä ja persoonana.
No mikä sinusta sitten määrittelee hyvän miehen?
Vierailija kirjoitti:
Miksi yksikään hyvä mies olisi Tinderissä. Niille löytyy ottajat ihan muilla tavoilla.
Sori vaan ap, niitä ei riitä kaikille. Niistä pidetään kiinni.
Eivät naiset pidä kiinni edes hyvistä miehistään, vaan ne hyvät miehet pitävät kiinni naisistaan. Naisella on koko ajan tutka päällä miehen huonoille ominaisuuksille ja hyvä mies tekee parhaansa, jotta naisen tutkaan ei näitä liikaa ilmestyisi.
Minä olisin vapaa.