Työttömänä miehenä rahat ei riitä edes kahvin tarjoamiseen treffeillä
Eikö treffeillä käyminen ole ihmisen perusoikeus, joka kuuluu myös työttömälle miehelle? Mutta ei tt:sta jää yli edes sen verran, että voisi tarjota treffeillä kahvin naiselle, saati sitten vielä pullan päälle.
Kommentit (262)
Rikolliset saa naisia ja seksiä. Ettekö sitä nyt tajua. Perusjamppa joka on työtön mutta on harrastuksia, ei ryyppää eikä polta on tylsä vässykkä naisten mielestä ja se on syy miksi ette pääse treffeille.
Työtön mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työtön mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työtön mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työtön mies kirjoitti:
Kyllä minulla vaan jää mutta olenkin niin kunnollinen etten koskaan pääse treffeille. Voisin tarjota naiselle 30 euron lounaankin mutta en pääse koskaan treffeille. Minulle jää vähintään sata euroa joka kuukausi ylimääräistä työttömyysrahasta. Käytän rahat sitten bensaan tai maksan vuokraennakkoa jotta vuoden lopussa ei tarvii maksaa vuokraa ollenkaan 2 kuukauteen.
Miksi olet työtön?
Koska olen suomalainen eli liian kallis palkattavaksi työnantajalle.
Kansalaisuudesta ei makseta. Palkat määritellään TES:ssä. Asenteesi on persun ja me tiedämme, että persut on Suomen työttömin ja kouluttamattomin ääliöpuolue.
Tee persuhistoriaa ja mene kouluun. Amiksiin pääsee koska tahansa ja niihin on jatkuva, avoin haku.
Mene sinä kouluun Minä kävin amiksen puupuolen. raksapuolen ja opiskelin vielä maalarimestariksi, cnc koneen hoitajaksi ja puoli tusinaa muuta kurssia kävin.
Minä en ole työtön enkä vingu täällä pillunpuutetta.
Jokin perusvika sinussa on, elet työllisty. Et pääse maalaismökistäsi työnhakuun sinne missä töitä on?
Kohta sinut pannaan töihin vaikket oikeasti halua. Pääset siivoamaan vanhusten kakkaa minimipalkalla, tai lähtee työttömyysetuudet ym.Jaa kuka laittaa. Minä en mene lähellekkään vanhuksia. Tuet tulee tilille yhtä varmasti aina.
Haha. Taisit äänestää persuja. Purra ja Orpo ovat liikuttavan yksimielisiä siitä, että etuuksia ja työttömyysturvaa pitää leikata. Purra on myös sitä mieltä, ettei matalapalkkatöihin kuulu haalia väkeä ulkopuolelta, joten tietenkin sinut pannaan siihen hommaan. Ei muuten saada 100 000 uutta työllistä.
Kiltti mies kirjoitti:
Rikolliset saa naisia ja seksiä. Ettekö sitä nyt tajua. Perusjamppa joka on työtön mutta on harrastuksia, ei ryyppää eikä polta on tylsä vässykkä naisten mielestä ja se on syy miksi ette pääse treffeille.
Rötöstelyhän teiltä miehiltä sujuu, joten jos sen näkee hyväksi keinoksi niin sitten vaan syytettä hakemaan. Vai vaatiiko sekin liikaa vaivannnäköä.
Kiltti mies kirjoitti:
Isäsi oli siis rikollinen?
Ei naista voi viedä eka treffeillä luontoon. Julkinen paikka on oikea. En minä ainakaan lähtisi ennen kuin tuntee toista paremmin, että voi luottaa.
Moni ylentää itsensä alentamalla toisia, mutta se on niin, että joka itsensä ylentää, se alennetaan.
Vierailija kirjoitti:
Kiltti mies kirjoitti:
Rötöstelyhän teiltä miehiltä sujuu, joten jos sen näkee hyväksi keinoksi niin sitten vaan syytettä hakemaan. Vai vaatiiko sekin liikaa vaivannnäköä.
Riittää, että väittää jollekin juorukellolle olevansa rikollinen, niin maine leviää. Helppo homma, mutta edes tuon vertaa miehet ei viitsi nähdä vaivaa.
Työtön mies kirjoitti:
Pulla kahvilassa maksaa 3 euroa. Itse teen yleensä pullaa ja saan 6 euron aineksilla 25 pullaa.
Eihän tuo sitten halvemmaksi tule, tuossa on vain ylimääräisiä pullia.
Vierailija kirjoitti:
Kiltti mies kirjoitti:
Isukki ei taida poikaan pitää yhteyttä, sillä muuten isukilta voisi saada vinkkejä rikolliseen elämään ja naisten saamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastahan viime valituksessa mainitsit miten saat pimeistä töistä yli 1000 e/kk
se menee kaikki välttämätyömyyksiin. Tupakkaankin menee kymppi päivässä!!!
ApEipäs esiinnytä ap:nä. Olen savuton.
ap
Kaljaa kyllä kuluu ja hatseja kiskon lähes päivittäin. Ja peliriippuvainen olen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Työtön mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työtön mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työtön mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työtön mies kirjoitti:
Kyllä minulla vaan jää mutta olenkin niin kunnollinen etten koskaan pääse treffeille. Voisin tarjota naiselle 30 euron lounaankin mutta en pääse koskaan treffeille. Minulle jää vähintään sata euroa joka kuukausi ylimääräistä työttömyysrahasta. Käytän rahat sitten bensaan tai maksan vuokraennakkoa jotta vuoden lopussa ei tarvii maksaa vuokraa ollenkaan 2 kuukauteen.
Miksi olet työtön?
Kansalaisuudesta ei makseta. Palkat määritellään TES:ssä. Asenteesi on persun ja me tiedämme, että persut on Suomen työttömin ja kouluttamattomin ääliöpuolue.
Tee persuhistoriaa ja mene kouluun. Amiksiin pääsee koska tahansa ja niihin on jatkuva, avoin haku.
Mene sinä kouluun Minä kävin amiksen puupuolen. raksapuolen ja opiskelin vielä maalarimestariksi, cnc koneen hoitajaksi ja puoli tusinaa muuta kurssia kävin.
Jokin perusvika sinussa on, elet työllisty. Et pääse maalaismökistäsi työnhakuun sinne missä töitä on?
Kohta sinut pannaan töihin vaikket oikeasti halua. Pääset siivoamaan vanhusten kakkaa minimipalkalla, tai lähtee työttömyysetuudet ym.Jaa kuka laittaa. Minä en mene lähellekkään vanhuksia. Tuet tulee tilille yhtä varmasti aina.
Haha. Taisit äänestää persuja. Purra ja Orpo ovat liikuttavan yksimielisiä siitä, että etuuksia ja työttömyysturvaa pitää leikata. Purra on myös sitä mieltä, ettei matalapalkkatöihin kuulu haalia väkeä ulkopuolelta, joten tietenkin sinut pannaan siihen hommaan. Ei muuten saada 100 000 uutta työllistä.
Leikatkoot. Minulla on silti varaa kahviin ja pullaan ja kaikkeen. Tilaan ensi kuussa ps 5 konsolin ja maksan sen työttömyysrahasta. Kalaa myyymällä tienaan joka viikko rahaa.
Ymmärrän, jos ajatellaan että on perusoikeus saada ruokaa, vaatteita, puhdasta vettä, ja katto pään päälle.
Sitä en ymmärrä, että osan mielestä on perusoikeus saada ystäviä, suosiota, parisuhde, halpaa bensaa, auto, kattohuoneisto ja 32 456 lemmikkieläintä. Ja jos niitä ei saa: "Suomi on paska maa ja yhteiskunta sorsiiiii...!!!"
Ei se ole yhteiskunnan velvollisuus tehdä teitä onnelliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Kiltti mies kirjoitti:
Saattaa olla että oli. En ole nähnyt siitä lähtien kun täytin 5 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Treffeille pääsee jos ulkonäkö riittää. Ongelma on että kaikki tavis naiset haluaa niitä julkkis miehiä tai muuten komeita pitkiä top 10 miesten kanssa treffeille. Voitte testata pyytämällä naisia kahville niin saatte pakit varmaan.
Eihän julkkis ole synonyymi hyvännäköiselle.
Työtön mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työtön mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työtön mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työtön mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työtön mies kirjoitti:
Miksi olet työtön?
Leikatkoot. Minulla on silti varaa kahviin ja pullaan ja kaikkeen. Tilaan ensi kuussa ps 5 konsolin ja maksan sen työttömyysrahasta. Kalaa myyymällä tienaan joka viikko rahaa.
Tää ketju koski vässykän kyvyttömyyttä ihmissuhteisiin, ei sinun pärjäämistäsi. Ja hei: kohta olet vanhusten palvelutalossa siivoamassa palkalla, jolla ei tarvitse elää.
Vierailija kirjoitti:
Työtön mies kirjoitti:
Pulla kahvilassa maksaa 3 euroa. Itse teen yleensä pullaa ja saan 6 euron aineksilla 25 pullaa.
Eihän tuo sitten halvemmaksi tule, tuossa on vain ylimääräisiä pullia.
Tässä kaivattiin treffejä. On sitten pullat valmiina useille treffeille.
Hei, minne on täydellinen hiusraja unohdettu??
Kiltti mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiltti mies kirjoitti:
Saattaa olla että oli. En ole nähnyt siitä lähtien kun täytin 5 vuotta.
Lähti ryyppäämään ja hylkäsi sinut? Näin oon ajatellutkin incelien syntyvän. Kostat naisille isäsi vätystelyn. Luulet että se oli äitisi syy.
Vierailija kirjoitti:
Hei, minne on täydellinen hiusraja unohdettu??
Ja laatikkoleuka sekä erottuvat lihakset :D
Miksi haluat saattaa maailmaan laitokseen joutuvan lapsen? Todennäköisesti oman tasosi naiset eivät olisi kummoisia vanhempia. Hups keikkaa vahingon sattuessa lapsi lähtee pienenä huostaan. Voisi hiukan miettiä omaa nokkaansa pidemmälle.
Viekö köyhyys mukanaan kekseliäisyyden?