Työttömänä miehenä rahat ei riitä edes kahvin tarjoamiseen treffeillä
Eikö treffeillä käyminen ole ihmisen perusoikeus, joka kuuluu myös työttömälle miehelle? Mutta ei tt:sta jää yli edes sen verran, että voisi tarjota treffeillä kahvin naiselle, saati sitten vielä pullan päälle.
Kommentit (262)
Vierailija kirjoitti:
Treffeille pääsee jos ulkonäkö riittää. Ongelma on että kaikki tavis naiset haluaa niitä julkkis miehiä tai muuten komeita pitkiä top 10 miesten kanssa treffeille. Voitte testata pyytämällä naisia kahville niin saatte pakit varmaan.
Isäsi on siis pitkä ja komea julkkismies.
Vierailija kirjoitti:
Työtön mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työtön mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työtön mies kirjoitti:
Kyllä minulla vaan jää mutta olenkin niin kunnollinen etten koskaan pääse treffeille. Voisin tarjota naiselle 30 euron lounaankin mutta en pääse koskaan treffeille. Minulle jää vähintään sata euroa joka kuukausi ylimääräistä työttömyysrahasta. Käytän rahat sitten bensaan tai maksan vuokraennakkoa jotta vuoden lopussa ei tarvii maksaa vuokraa ollenkaan 2 kuukauteen.
Miksi olet työtön?
Koska olen suomalainen eli liian kallis palkattavaksi työnantajalle.
Kansalaisuudesta ei makseta. Palkat määritellään TES:ssä. Asenteesi on persun ja me tiedämme, että persut on Suomen työttömin ja kouluttamattomin ääliöpuolue.
Tee persuhistoriaa ja mene kouluun. Amiksiin pääsee koska tahansa ja niihin on jatkuva, avoin haku.
Mene sinä kouluun Minä kävin amiksen puupuolen. raksapuolen ja opiskelin vielä maalarimestariksi, cnc koneen hoitajaksi ja puoli tusinaa muuta kurssia kävin.
Minä en ole työtön enkä vingu täällä pillunpuutetta.
Jokin perusvika sinussa on, elet työllisty. Et pääse maalaismökistäsi työnhakuun sinne missä töitä on?
Kohta sinut pannaan töihin vaikket oikeasti halua. Pääset siivoamaan vanhusten kakkaa minimipalkalla, tai lähtee työttömyysetuudet ym.
Miksi suhtaudut noin rumasti hoitotyöhön? Olet alempaa kastia kuin työtön.
Vierailija kirjoitti:
Vastahan viime valituksessa mainitsit miten saat pimeistä töistä yli 1000 e/kk
se menee kaikki välttämätyömyyksiin. Tupakkaankin menee kymppi päivässä!!!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työtön mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työtön mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työtön mies kirjoitti:
Kyllä minulla vaan jää mutta olenkin niin kunnollinen etten koskaan pääse treffeille. Voisin tarjota naiselle 30 euron lounaankin mutta en pääse koskaan treffeille. Minulle jää vähintään sata euroa joka kuukausi ylimääräistä työttömyysrahasta. Käytän rahat sitten bensaan tai maksan vuokraennakkoa jotta vuoden lopussa ei tarvii maksaa vuokraa ollenkaan 2 kuukauteen.
Miksi olet työtön?
Kansalaisuudesta ei makseta. Palkat määritellään TES:ssä. Asenteesi on persun ja me tiedämme, että persut on Suomen työttömin ja kouluttamattomin ääliöpuolue.
Tee persuhistoriaa ja mene kouluun. Amiksiin pääsee koska tahansa ja niihin on jatkuva, avoin haku.
Mene sinä kouluun Minä kävin amiksen puupuolen. raksapuolen ja opiskelin vielä maalarimestariksi, cnc koneen hoitajaksi ja puoli tusinaa muuta kurssia kävin.
Jokin perusvika sinussa on, elet työllisty. Et pääse maalaismökistäsi työnhakuun sinne missä töitä on?
Kohta sinut pannaan töihin vaikket oikeasti halua. Pääset siivoamaan vanhusten kakkaa minimipalkalla, tai lähtee työttömyysetuudet ym.Miksi suhtaudut noin rumasti hoitotyöhön? Olet alempaa kastia kuin työtön.
En suhtaudu, vaan Orpo ja Purra. Noihin hommiin ne aikoo 100 000 työtöntä laittaa, koska mihinkäs muuhunkaan?
Hoitotyö on koulutusta vaativaa, siivoamaan ja kakkapyllyjä pesemään ei koulutusta tule kohta tarvitsemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastahan viime valituksessa mainitsit miten saat pimeistä töistä yli 1000 e/kk
se menee kaikki välttämätyömyyksiin. Tupakkaankin menee kymppi päivässä!!!
Ap
Eipäs esiinnytä ap:nä. Olen savuton.
ap
Vierailija kirjoitti:
Treffeille pääsee jos ulkonäkö riittää. Ongelma on että kaikki tavis naiset haluaa niitä julkkis miehiä tai muuten komeita pitkiä top 10 miesten kanssa treffeille. Voitte testata pyytämällä naisia kahville niin saatte pakit varmaan.
Miten sä elät ittes kanssa, kun pään sisältö on yhtä rikkinäistä, itseään toistavaa levyä? :D Ihmettelen vilpittömästi.
Vierailija kirjoitti:
keräile pulloja
Kuinka monta pulloa/tölkkiä pitää kerätä, että voi tarjota kivassa ja tyylikkäässä kahvilassa kahvin ja pullan?
No mutta juurihan täällä kehuttiin miten Käärijä on koko Suomen kaikkien naisten unelma, eikä ketään edes haitannut se että hän on ollut työttömänä kun ei jäänyt makailemaan. Mistä te nyt kaikki tiedätte ettei ap ole Suomen seuraava Käärijä? Te myös tiedätte parin haastattelun perusteella tasan tarkkaan Käärijän ihanan luonteen joka on täydellinen, kysehän ei voi mitenkään olla siitä että kuka tahansa osaa esittää mitä tahansa muutaman minuutin kun taas ei-julkkismies niin siitähän ei tiedä vielä kymmenen vuoden jälkeenkään että jos siellä kaiken alla piilee täys hirviö, mitään todisteita siitä hirviöstä ei tarvita, mutta lähtökohtaisesti parempi olettaa että hirviö siellä on...
Vierailija kirjoitti:
Työtön mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työtön mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työtön mies kirjoitti:
Miksi olet työtön?
Kohta sinut pannaan töihin vaikket oikeasti halua. Pääset siivoamaan vanhusten kakkaa minimipalkalla, tai lähtee työttömyysetuudet ym.
Onpa sinulla vanhanaikainen kuva työttömistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten treffeillä käyminen voisi olla perusoikeus?
Siis työtönkö ei saa nykylakien mukaan käydä treffeillä?
Mielenterveysongelmasi tai vajautesi tuli todistetuksi.
Vierailija kirjoitti:
Työtön mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työtön mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työtön mies kirjoitti:
Miksi olet työtön?
Jaa kuka laittaa. Minä en mene lähellekkään vanhuksia. Tuet tulee tilille yhtä varmasti aina.
Sukupuutto kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten treffeillä käyminen voisi olla perusoikeus?
En tiedä, mutta kyllä työtön mieskin kaipaa valoa ja iloa elämään.
Kaipaaminen ei riitä, vaan sinun pitää myös ponnistella tavoitteellisesti.
Teissä inceleissä on se vika, että ette viitsi yhtään mitään. Te luulette, että teillä on oikeus naiseen tai huippuvirkaan muttei mitään velvollisuuksia, joten vedä käteen, pääministerin vihaaja.
Suurin osa i-celeistä ponnistelee enemmän kuin muu väestö, mutta ei naisten pöksyt kostu siitä, että mies on asiantuntijatehtävissä oleva maisteri.
eri
Riittää että on 45 vuotias ja työtön niin ei pääse koskaan treffeille eikä töihin enää. Ei nuoretkaan pääse töihin raksoille tai telakoille vaikka ovat just valmistuneet. Harjoittelijaksi voi päästä ilman palkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työtön mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työtön mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työtön mies kirjoitti:
Miksi olet työtön?
Kohta sinut pannaan töihin vaikket oikeasti halua. Pääset siivoamaan vanhusten kakkaa minimipalkalla, tai lähtee työttömyysetuudet ym.Onpa sinulla vanhanaikainen kuva työttömistä.
Tuo on se kuva, joka on hallitusneuvottelijoilla. Kohta tulee keppiä, jos et hae työtä mitä tahansa. Ehkä ne osoittavat sinulle työn, eikä ammattisuoja ole kuin 3 kk.
Ei tarvitse tarjota yhtään mitään, maksan mielelläni omat kuluni. Tai jos sun rahat on kovin vähissä niin ei tarvitse mennä kahvilaan lainkaan, voin keittää kahvit termariin ja mennään vaikka kävelylle.
Kunhan olet hyvää seuraa ja siisti.
Vierailija kirjoitti:
Miulla ei luonto riitä ulostejuttuihin
Sinä totut tai lähtee etuudet.
T. Petteri ja Riikka
Töihin ei kannata mennä. Jokainen työnantaja valehtelee ja huijaa ja sen on pääasiassa syy miksi itse olen työtön. En luota ihmisiin enkä työnantajiin. Ensin sanotaan että jos on 3 kk työharjoittelussa niin sitten palkataan palkkatöihin. Sitten kun harjoittelu loppuu niin sanotaan että jos olet vielä 3 kk ilmaisesssa työssä niin sitten katsotaan palkkatyötä. Monta vuotta minuakin kusetettiin
Kokoomus laittanee kaikki töihin. Työkyvyttömyyseläkeläisetkin pääsee nautiskelemaan työn iloista.