Työttömänä miehenä rahat ei riitä edes kahvin tarjoamiseen treffeillä
Eikö treffeillä käyminen ole ihmisen perusoikeus, joka kuuluu myös työttömälle miehelle? Mutta ei tt:sta jää yli edes sen verran, että voisi tarjota treffeillä kahvin naiselle, saati sitten vielä pullan päälle.
Kommentit (262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole työtön, mutta olen silti köyhä ikäisekseni.
Suurin syy etten seurustele, on se ettei puitteet ole kunnossa.
Ikäiseltäni odotetaan hyvää tulotasoa, hienoa autoa ja maksettua asuntoa.
Auto on vanha hieman ruosteessa oleva 700euron ranskis, asunto velkainen rivitaloasunto, nettotulot 2000e, josta asumiskulujen 900e ja elatusmaksujen 450e jälkeen jää n.650e.
Eli ei siinä paljon uutta parisuhdetta voi luoda, hyvä jos itse selviää ja lapsille saa lahjat syntymäpäivinä.Aika hyvin. Minulla jää asumiskulujen jälkeen käytettäväksi noin 250 € ja kun tuosta otetaan pakolliset eli vesi, sähkö, netti, vakuutukset ja lääkkeet niin ruokaan ja kaikkeen muuhun jää käytettäväksi kuukausittain ehkä 170 €. Tuolla summalla ei tosiaan deittailla tai tehdä yhtään mitään muuta. Elämä on tällä tasolla pelkkää selviytymistä. Välillä eteen tulee yllättäviä menoja, jotka on pakko hoitaa ja se tarkoittaa, että silloin ollaan pari viikkoa tai kuukausi matalakalorisella puurodieetillä.
Vedä muutama kuukausi leipäjonon antimilla/ResQ apilla niin saat silikonisen seuralaisen.
Kovaa työtä, mutta siitä suuri palkinto. Mikä ettei, luulisi kelpaavan työttömälle miehelle.
Vedä muutama kuukausi leipäjonon antimilla/ResQ apilla niin saat silikonisen seuralaisen.