Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työttömänä miehenä rahat ei riitä edes kahvin tarjoamiseen treffeillä

Vierailija
18.05.2023 |

Eikö treffeillä käyminen ole ihmisen perusoikeus, joka kuuluu myös työttömälle miehelle? Mutta ei tt:sta jää yli edes sen verran, että voisi tarjota treffeillä kahvin naiselle, saati sitten vielä pullan päälle.

Kommentit (262)

Vierailija
61/262 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön mies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työtön mies kirjoitti:

Kyllä minulla vaan jää mutta olenkin niin kunnollinen etten koskaan pääse treffeille. Voisin tarjota naiselle 30 euron lounaankin mutta en pääse koskaan treffeille. Minulle jää vähintään sata euroa joka kuukausi ylimääräistä työttömyysrahasta. Käytän rahat sitten bensaan tai maksan vuokraennakkoa jotta vuoden lopussa ei tarvii maksaa vuokraa ollenkaan 2 kuukauteen.

Miksi olet työtön?

Koska olen suomalainen eli liian kallis palkattavaksi työnantajalle.

Kansalaisuudesta ei makseta. Palkat määritellään TES:ssä. Asenteesi on persun ja me tiedämme, että persut on Suomen työttömin ja kouluttamattomin ääliöpuolue.

Tee persuhistoriaa ja mene kouluun. Amiksiin pääsee koska tahansa ja niihin on jatkuva, avoin haku.

Vierailija
62/262 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kierrätyskeskuksissa ja erilaisissa pitkäaikaistyöttömien pajoissa voisit tavata oman tasoisia naisia. Myös kaikki työttömille suunnatut kurssit on hyvä paikka tavata muita reppanoita.

Työttömät, köyhät tai muulla tavalla syrjäytyneet ihmiset eivät ole yhtenäinen joukko.  He voivat olla sivistyneitä ja mukavia. Ongelma on siinä, että  sivistys ei näy päälle. Se ilmenee vasta kun on tekemisissä henkilön kanssa. Ainakin isoissa kaupungeissa suhtaudutaan varovaisuudella tuntemattomiin henkilöihin. Varallisuus, iso palkka tai hieno koulutus eivät tarkoita, että joku olisi sivistynyt ja  siten tutustumisen arvoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/262 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hakeudu aikuiskoulutukseen

Takaako se työllistymisen ja että on varaa tarjota naiselle treffeillä kahvi ja pulla?

Kuka kustantaa elämisen opintojen ajan? Kaikille ei muuten ole tarpeeksi opiskelupaikkoja tai omat arvosanat eivät riitä.

Opiskelemaan pääsee vuoden ympäri ja opinnot rahoitetaan opintotuella. Kiinteistönhoitajaksi pääset ilman koulutustakin välittömästi jos pystyt kävelemään ja keräämään roskia. Päihderiippuvuus ei ole este.

Kiinteistönhoitajaksi  ei pääse töihin. Olen hakenut kymmeniä kertoja. Kerran olin 4 kuukauden ajan mutta sen jälkeen en ole päässyt. Nykyään tarvii olla laitoshuoltajan koulutus siihen.

Vierailija
64/262 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä vaatii sinua ostamaan naisellekin pulla, osta vain itsellesi, juokoot nainen pelkän kahvin...Oppiipa olemaan...

Aloituksesta tuli käsitys, ettei kukaan nainen halua ap:ta treffeille. Sama koskee sinua. Silloin on yksi lysti, onko teillä varaa edes puhtaisiin sukkiin.

Vierailija
65/262 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työtön mies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työtön mies kirjoitti:

Kyllä minulla vaan jää mutta olenkin niin kunnollinen etten koskaan pääse treffeille. Voisin tarjota naiselle 30 euron lounaankin mutta en pääse koskaan treffeille. Minulle jää vähintään sata euroa joka kuukausi ylimääräistä työttömyysrahasta. Käytän rahat sitten bensaan tai maksan vuokraennakkoa jotta vuoden lopussa ei tarvii maksaa vuokraa ollenkaan 2 kuukauteen.

Miksi olet työtön?

Kansalaisuudesta ei makseta. Palkat määritellään TES:ssä. Asenteesi on persun ja me tiedämme, että persut on Suomen työttömin ja kouluttamattomin ääliöpuolue.

Tee persuhistoriaa ja mene kouluun. Amiksiin pääsee koska tahansa ja niihin on jatkuva, avoin haku.

Mene sinä kouluun Minä kävin amiksen puupuolen. raksapuolen ja opiskelin vielä maalarimestariksi, cnc koneen hoitajaksi ja puoli tusinaa muuta kurssia kävin.

Vierailija
66/262 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiselle pitäisi tarjota? Kumpikin maksaa omansa. Ihan naisena ihmettelen.

Vierailija
67/262 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aika paha katkokävely

Vierailija
68/262 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön mies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hakeudu aikuiskoulutukseen

Takaako se työllistymisen ja että on varaa tarjota naiselle treffeillä kahvi ja pulla?

Kuka kustantaa elämisen opintojen ajan? Kaikille ei muuten ole tarpeeksi opiskelupaikkoja tai omat arvosanat eivät riitä.

Opiskelemaan pääsee vuoden ympäri ja opinnot rahoitetaan opintotuella. Kiinteistönhoitajaksi pääset ilman koulutustakin välittömästi jos pystyt kävelemään ja keräämään roskia. Päihderiippuvuus ei ole este.

Kiinteistönhoitajaksi  ei pääse töihin. Olen hakenut kymmeniä kertoja. Kerran olin 4 kuukauden ajan mutta sen jälkeen en ole päässyt. Nykyään tarvii olla laitoshuoltajan koulutus siihen.

Pienillä yksityisillä firmoilla on jatkuva työvoimapula. Ne kouluttavat työn ohessa. Kiinteistönhoitajan näyttötutkinto tehdään netissä ja koneiden käytö osoitetaan ajokokeella.

Vierailija
69/262 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastahan viime valituksessa mainitsit miten saat pimeistä töistä yli 1000 e/kk

Vierailija
70/262 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffeille pääsee jos olet pitkä 180 cm komeamies, rikolinen tai muuten vajaa ja mielenterveysongelmainen.

Vierailija
71/262 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on aika paha katkokävely

Uskottavaa. Raha ei riitä kahviin ja pullaan, viinaan kyllä.

Hei, ei mitään väliä vaikkei katkokävelijä pääse treffeille, koska sillä ei edes seiso. Katkokävely johtuu laajoista juomisen aihetttamista verisuonivaurioista, joten henkilö on myös impotentti.

Vierailija
72/262 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treffeille pääsee jos olet pitkä 180 cm komeamies, rikolinen tai muuten vajaa ja mielenterveysongelmainen.

Sittenhän sinulla ei ole mitään ongelmaa treffien kanssa.

Vierailija
73/262 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhyys ja heikko luonne löytyy usein yhdessä. Parempi mies löytää itselleen työtä ja rahaa.

Köyhyydestä sen verran, että se on joskus periytyvää. Syrejäytyneellä on ehkä ollut heikommat lähtökohdat lapsuudessa. Vanhemmilla ei ole ollut aikaa tai taloudellisia resursseja tai perheessä oli päihdeongelma tai vaikean sairauden takia lapsista ei huolehdittu kunnolla. Lapsuus on voinut mennä niin, että lapsi yritti selvitä aikuiseksi asti vaikeissa olosuhteissa.

Vierailija
74/262 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet 2/5, ainakin: Vajaa ja mielenterveysongelmainen. Kasva siis 10 cm ja komistu. Jo suihkussa käynti ja puhtaat vaatteet auttavat.

Vierailija
75/262 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä vaatii sinua ostamaan naisellekin pulla, osta vain itsellesi, juokoot nainen pelkän kahvin...Oppiipa olemaan...

Aloituksesta tuli käsitys, ettei kukaan nainen halua ap:ta treffeille. Sama koskee sinua. Silloin on yksi lysti, onko teillä varaa edes puhtaisiin sukkiin.

Olisin jo päässyt treffeille, mutta kun en kehdannut lähteä, kun sitten olisi paljastunut, ettei minulla ole varaa tarjota kahvia.

Vierailija
76/262 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön mies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työtön mies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työtön mies kirjoitti:

Miksi olet työtön?

Mene sinä kouluun Minä kävin amiksen puupuolen. raksapuolen ja opiskelin vielä maalarimestariksi, cnc koneen hoitajaksi ja puoli tusinaa muuta kurssia kävin.

Sitten sinussa on jotain muuta vikaa kuin koulutuksen puute ettet työllisty.

Vierailija
77/262 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten treffeillä käyminen voisi olla perusoikeus?

Siis työtönkö ei saa nykylakien mukaan käydä treffeillä?

Vierailija
78/262 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työtön mies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työtön mies kirjoitti:

Miksi olet työtön?

Olette kai kuulleet uutisista miten muunmaalaisille maksetaan näennäisesti oikea palkka, mutta tilipäivän jälkeen he joutuvat nostamaan rahat pankista ja antamaan osan rahoista takaisin  työnantajalle? Sitä ei voi tehdä suomalaiselle työntekijälle.

Vierailija
79/262 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätät yhden bissen juomatta, niin kas, sulla treffirahat kasassa

Rainbow lager on euron, kahvi ja pulla jopa 10€.

Vierailija
80/262 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffeille pääsee jos ulkonäkö riittää. Ongelma on että kaikki tavis naiset haluaa niitä julkkis miehiä tai muuten komeita pitkiä top 10 miesten kanssa treffeille. Voitte testata pyytämällä naisia kahville niin saatte pakit varmaan.