Työttömänä miehenä rahat ei riitä edes kahvin tarjoamiseen treffeillä
Eikö treffeillä käyminen ole ihmisen perusoikeus, joka kuuluu myös työttömälle miehelle? Mutta ei tt:sta jää yli edes sen verran, että voisi tarjota treffeillä kahvin naiselle, saati sitten vielä pullan päälle.
Kommentit (262)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tekis paljon suuremman vaikutuksen, kun joku mies pyöryttäisi itse ne pullat. Uunituoreet pullat ja termarikahvit sitten mukaan vaikka piknikille tai jollekin suositulle, taajaman kyljessä olevalle laavulle.
Mutta näissä ketjuissahan ei etsitä ratkaisuja vaan tapaa saada nainen mitään tekemättä ovelle kuljetettuna.
Kierrätyskeskuksissa ja erilaisissa pitkäaikaistyöttömien pajoissa voisit tavata oman tasoisia naisia. Myös kaikki työttömille suunnatut kurssit on hyvä paikka tavata muita reppanoita.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tekis paljon suuremman vaikutuksen, kun joku mies pyöryttäisi itse ne pullat. Uunituoreet pullat ja termarikahvit sitten mukaan vaikka piknikille tai jollekin suositulle, taajaman kyljessä olevalle laavulle.
Pullien leipomisessa on tietysti aika paljon vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Kierrätyskeskuksissa ja erilaisissa pitkäaikaistyöttömien pajoissa voisit tavata oman tasoisia naisia. Myös kaikki työttömille suunnatut kurssit on hyvä paikka tavata muita reppanoita.
Työttömiä ei tarvi kuitenkaan dissata ja vihata.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole työtön, mutta olen silti köyhä ikäisekseni.
Suurin syy etten seurustele, on se ettei puitteet ole kunnossa.
Ikäiseltäni odotetaan hyvää tulotasoa, hienoa autoa ja maksettua asuntoa.
Auto on vanha hieman ruosteessa oleva 700euron ranskis, asunto velkainen rivitaloasunto, nettotulot 2000e, josta asumiskulujen 900e ja elatusmaksujen 450e jälkeen jää n.650e.
Eli ei siinä paljon uutta parisuhdetta voi luoda, hyvä jos itse selviää ja lapsille saa lahjat syntymäpäivinä.
Ne lapset sun miinus on. Varmaan vielä eri äidit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikaahan sinulla on?
Tiitsie ensinkään millast se on olla työttömän?
Ku rahat ei riitä vanikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä on parisuhteessakin. Voit alkaa jo opetella.
Lähtisin mielummin termarikahville luonnon helmaan kuin kahvilaan. Pullatkin voi leipoa itse pikkurahalla. Käytä mielikuvitustasi.
Mä tunnen lukemattomia köyhiä miehiä, jotka ovat löytäneet naisen. Köyhyyttä on turha syyttää naisen puutteesta. Jos on siististi pukeutunut , huumorintajuinen ja supliikki mies niin kyllä naisen löytää.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole työtön, mutta olen silti köyhä ikäisekseni.
Suurin syy etten seurustele, on se ettei puitteet ole kunnossa.
Ikäiseltäni odotetaan hyvää tulotasoa, hienoa autoa ja maksettua asuntoa.
Auto on vanha hieman ruosteessa oleva 700euron ranskis, asunto velkainen rivitaloasunto, nettotulot 2000e, josta asumiskulujen 900e ja elatusmaksujen 450e jälkeen jää n.650e.
Eli ei siinä paljon uutta parisuhdetta voi luoda, hyvä jos itse selviää ja lapsille saa lahjat syntymäpäivinä.
Niin, meitä köyhiä naisiakin on olemassa. En koskaan odota em. asioita, en todellakaan! En usko myöskään, että sitä odottavat uudet mahd. kumppanisi. Ole oma itsesi ehdoitta ja kaikki onnistuu paremmin. Kahvit voit tarjota vaikka asukastalossa/kirjastossa tms. Meidän kaupunginosan asukastalossa kahvi ja pulla 1.20 euroa. Lounaskin on edullinen. Silti tuo omat kahvit termarissa ja itse leivotut pullat (tässä voi vähän feikata ja ostaa vaikka pakkauksen pakastepullaa ja paistaa ne kotona). Olisin itse ainakin tosi otettu! :) Onnea tapailuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten treffeillä käyminen voisi olla perusoikeus?
En tiedä, mutta kyllä työtön mieskin kaipaa valoa ja iloa elämään.
Ei sellaisia jostain kahvikuppitreffeiltä löydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten treffeillä käyminen voisi olla perusoikeus?
En tiedä, mutta kyllä työtön mieskin kaipaa valoa ja iloa elämään.
Ei sellaisia jostain kahvikuppitreffeiltä löydä.
No mistä sitten?
Aloittajalle ei kuitenkaan kelpaa nainen, joka syö pullaa. Naisen pitää syödä ja juoda aina vain terveellistä ruokaa. Näin luin yhdestä toisesta keskustelusta.
Onko teillä siellä jotain asukastupia, työttömien kerhoja tms? Niissä voi tavata muita samassa asemassa olevia ja jos tapaa jonkun kivan, voi sen kutsua kotiin kahville.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy osatakin jotain ettei niistä tule kovia.
Keittele kahvit kotona ja ota termospullossa puistoon.
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalle ei kuitenkaan kelpaa nainen, joka syö pullaa. Naisen pitää syödä ja juoda aina vain terveellistä ruokaa. Näin luin yhdestä toisesta keskustelusta.
Totta. Ap leipoo itselleen pullaa ja naiselle vie ruokajaosta haetun salaatin.