Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Ihailen teitä rohkeita menijöitä iästä ym. Eikä vaate-esteitä ym. Se takarivistä haaveileva ujo vähävarainen
Mä tulin äsken vasta ketjuun ja voisiko joku kiltti kertoa, että ovatko Jokerit oikeasti tulossa Suomeen?
Vierailija kirjoitti:
Mä tulin äsken vasta ketjuun ja voisiko joku kiltti kertoa, että ovatko Jokerit oikeasti tulossa Suomeen?
on kolme keikkaa helsinkissä turussa ja tampereella
Vierailija kirjoitti:
20.9. Helsinki, Tavastia
21.9. Teatro, Turku
22.9. Olympia, Tampere
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla instaa? Sieltä löytyy tietoa. Lipunmyynti alkaa huomenna klo 9.
Tiketti myy Hki ja Tre, Lippu.fi myy Turkua.
Vierailija kirjoitti:
Ihailen teitä rohkeita menijöitä iästä ym. Eikä vaate-esteitä ym. Se takarivistä haaveileva ujo vähävarainen
Uskon, että sinustakin rohkeutta löytyy<3 Päälle jotkut vaatteet vaan, alasti ne ei päästä sua sisään. Mulla on sos.tilanteiden pelkoa ja keikoille menen yleensä vähän ennen keikan alkua, katson keikan ja poistun sitten. Siten minimoin sosiaalisen kanssakäymisen muiden kanssa. Ja jos liput eivät mene heti, on tässä vielä aikaa yrittää säästääkin.
Jännä kun tähän vastaa moni, mutta kun kysyy mitä muuten on tapahtunut, niin kukaan ei vaivaudu tiivistämään. En siis itse kaipaa tietoa nyt, mutta välillä kaipasin. Ketjussa ei siis omasta näkövinkkelistäni katsoen ole mitenkään erityisen ihania ihmisiä.
Jos K ilmestyy JOn keikalle niin se on sitten Jessen kolmas tuleminen se. (sori Jesse, aim veri sori)
Vierailija kirjoitti:
Mä kans oon vähän semmonen häpeilijä ja vähän huono-onninen koheltajakin vielä, mikä tuo lisästressiä ja häpeää, ja aika vanhakin, ja lisäksi en tykkää ihmismassoista ...
Ois kiva ku kehtais mennä kattoo tota Kärtsää. Tai sais aikaiseksi. En ole aikoihin näin tuntenut, et haluaisi nähdä edes jonku livenä.
Positiivista et täällä vanhempiakin ihmisiä 😘
Mihin kannattaisi laittaa pyyntö ylimääräiselle keikalle alaikäisiä varten? Vai kannattaako laittaa vasta kun huomenna olemassa olevien liput on julkaistu ja näkee miten ne myyvät, jos tulisivatkin nopeasti täyteen ja olisivat siitäkin syystä innokkaampia pitämään extrakeikan?
Vierailija kirjoitti:
Jännä kun tähän vastaa moni, mutta kun kysyy mitä muuten on tapahtunut, niin kukaan ei vaivaudu tiivistämään. En siis itse kaipaa tietoa nyt, mutta välillä kaipasin. Ketjussa ei siis omasta näkövinkkelistäni katsoen ole mitenkään erityisen ihania ihmisiä.
Harmi juttu, mennyt varmaan ohi tai sitten ei olla ymmärretty kysymystä. Mitä haluat tietää? Tapahtunut mitä ja millä aikavälillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä näyttää ihan oudolta tuossa Urheilucastin Instastoorien "onlyfans" kuvassa. Katsoin ekana, että Pate Mustajärvi 🤔
Mä en muuten yhtään ihmettelis Käärijästä, jos sillä kohta oikeasti on joku OnlyFans -tili pystyssä 😂
Bojan vierailevana tähtenä. Jos itse saisi päättää niin olisi vakkarina
Vierailija kirjoitti:
Mihin kannattaisi laittaa pyyntö ylimääräiselle keikalle alaikäisiä varten? Vai kannattaako laittaa vasta kun huomenna olemassa olevien liput on julkaistu ja näkee miten ne myyvät, jos tulisivatkin nopeasti täyteen ja olisivat siitäkin syystä innokkaampia pitämään extrakeikan?
Mä laittaisin vaan heti vaan.
Gregorzalogar ig:ssä, eikö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gregorzalogar ig:ssä, eikö?
Kyllä tuolla niiden instassa on jo aika monta kommenttia asiaa koskien, tarviiko heti aina olla noita viestejä laittassaeihän ne vielä tiedä saavatko noidenkaan keikkojen lippuja myytyä..
Vierailija kirjoitti:
Minä menen kuulkaas Jokerien keikalle leopardi kuvioisissa tangoissa. Ehkä pitää laittaa toiset alle, jos innostun heittämään jotakin lavalle. T: viisugay
Party-Boy! 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi juttu, mennyt varmaan ohi tai sitten ei olla ymmärretty kysymystä. Mitä haluat tietää? Tapahtunut mitä ja millä aikavälillä?
No ei mulla nyt ole. Mutta kysyin silloin kun Bojan oli Suomessa esim siitä, että miten se rautalammin reissu, kun en edes tiennyt oliko Bojan mukana, ja kun selvisi, että ei, niin yritin kysyä siitä, mistä tiedettiin että oli Helsingissä ja mitä teki.
Eli koitin tiedustella, että mistä tapahtumista se mitä Bojan teki, tiedettiin jne, niin ei, jengi ilmeisesti kuvitteli, että haluan kyseenalaistaa, että "mistä se muka tiedettiin" vaikka en tosiaankaan niin tarkoittanut, sain siis ihan alapeukkuja noihin kysymyksiin, ei muuta. Ja plaa plaa.
Sain mä sen jotenkin sit kahlattua läpi ja ehkä joku vähän almuja jaellen siinä auttoikin.
Laittaakohan joku liveä tänään Kääryleen Tampereen keikalta ...? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gregorzalogar ig:ssä, eikö?Kyllä tuolla niiden instassa on jo aika monta kommenttia asiaa koskien, tarviiko heti aina olla noita viestejä laittassaeihän ne vielä tiedä saavatko noidenkaan keikkojen lippuja myytyä..
No toihan on ihan selvä moka heiltä, eivät itsekään tahtoneet noin. Joten syyt olla ilmaisematta, että tää ei nyt ole kaikille ok, olivat?
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen tekemään Tumblr-tilin. Kun seuraa #bojan cvjeticanin ja #käärijä -tageja sieltä löytää lähes kaikki uudet kuvat, videot ja tiedot kootusti ilman että pitää päivystää joka somea ja keskustelua. Tällä palstalla taas harvoin tapahtuu mitään mainitsemisen arvoista, mitä ei tuolta löytyisi. 😆 Eilisen suurin tapahtuma taisi olla Bojanin keskarikuva -jankutus.
Ainakin Dublinissa jäivät keikan jälkeen tapaamaan faneja, en tiedä miten Suomen keikoilla.