Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ette halua joululahjaksi?

Vierailija
13.12.2023 |

Minä en halua suklaata enkä oikeastaan paljon mitään muutakaan. Yhden toiveen keksin muodon vuoksi ja sen saan mieheltä.

Mitään isoa ei missään nimessä! Se suututtaisi kunnolla!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua koruja enkä lahjakortteja hierontaan tai kosmetologille. Kylpylälahjakorttia en myöskään halua. Suklaa, vihreät kuulat ja kirjat käy oikein hyvin.

Vierailija
2/24 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaat ja muut karkit , että minä niitä vihaan ja joka vuosi silti saan. Joka ikinen sukulainen ja tuttu tietää että ole tyyppi 1 diabeetikko, ollut jo monta vuosikymmentä. Aikaisemmin vein sentään töihin mutta nykyisin kiikutan suoraan roskiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahanmakuiset joulukohvehdit pitäisi lailla kieltää. Niitä ei voi käyttää edes mihinkään leivontaan tai muuhun.

Vierailija
4/24 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukassia joka on kerätty täyteen jotain lahjan antajan mieleistä. Ei kiitos.

Vierailija
5/24 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten itsetehtyä tai jotain syötävää. Mitään nimellistä kiinakrääsälahjaa en halua. 

Vierailija
6/24 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko juustolajitelma + keksit + hillo mieluinen lahja? Nuoli ylös tai alas.

Vierailija
7/24 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen krääsävihaaja, mieluummin sellaista käyttötavaraa mitä ei jää nurkkiin lojumaan tai pölyttymään.

Vierailija
8/24 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla kyllä äärimmäisen etuoikeutettu, että keksii valittaa tällaisesta aiheesta. Mitä seuraavaksi - Kela-tuettua terapiaa, kun joku antoi sittenkin sen Pandan suklaarasian?

Vierailija
9/24 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, kunhan hillo on ostettu kaupasta! Mutta makuasia.

Vierailija
10/24 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku yksittäinen kahvikuppi tai muki.

Vierailija
11/24 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi iso lahja suututtaa sinut?

Mietin vaan kun itse olen saanut hyvinkin isoja lahjoja synttärilahjoiksi (kalleimman arvo yli 10000 euroa). Ei tulisi mieleenikään suuttua moisesta vaan olen aina ollut kiitollinen niin isoista kun pienistäkin lahjoista. Jopa suklaasta jouluna.

Vierailija
12/24 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua mitään "eroottisia" asuja. 😀

Vierailija
13/24 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin vaan kun itse olen saanut hyvinkin isoja lahjoja synttärilahjoiksi (kalleimman arvo yli 10000 euroa). Ei tulisi mieleenikään suuttua moisesta vaan olen aina ollut kiitollinen niin isoista kun pienistäkin lahjoista. Jopa suklaasta jouluna.

No kai siksi, etten tarvitse enkä halua mitään.ap

Vierailija
14/24 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaa kaikki. Olen iloinen, jos joku haluaa mua muistaa 🥰

Vierailija
15/24 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riitaa, kireää ilmapiiriä, teennäisyyttä, tahallista sotkemista, ilkeyttä, kiittämättömyyttä tai mitään pahaa.

Vierailija
16/24 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kai siksi, etten tarvitse enkä halua mitään.ap

Ok. Minulla ei varmaankaan olisi enää aviomiestä jos suuttuisin lahjoista vaikka kokisin ne tarpeettomiksi. Jonkunlaiset käytöstavat pitää olla myös kaveri- / sukulaissuhteiden ylläpitoon. Mutta kukin tavallaan.

Vierailija
17/24 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suklaat ja muut karkit , että minä niitä vihaan ja joka vuosi silti saan. Joka ikinen sukulainen ja tuttu tietää että ole tyyppi 1 diabeetikko, ollut jo monta vuosikymmentä. Aikaisemmin vein sentään töihin mutta nykyisin kiikutan suoraan roskiin.

Tälläisessa ymmärrän ärsytyksen. Meillä lapsi on allerginen maidolle. Joka vuosi sukulaiset antavat hänelle useamman rasian maitosuklaakonvehteja.

Ihan pienenä se harmitti lasta kovasti. Kun hän tuli kouluikään, hän kiitti kauniisti ja laittoi lahjan eteenpäin vain seuraavalle. Sillä jatketaan.

Vierailija
18/24 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, jos otat allergiat huomioon ja jopa ymmärrät ne.

Silloin lahja on oikeasti arvossa.

Vierailija
19/24 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaiset ihovoiteet ja juustotarjottimet. Saan joka joulu juuri niitä, joten ihorasvat laitan eteenpäin ja juustot paloittelen pakkaseen saadakseni ne alas edes leivonnaisissa tai pataruuissa kevään mittaan. En halua sanoa asiasta, sillä olen kuitenkin ratkaissut lahjaongelman ja kaikki ovat tyytyväisiä tahoillaan.

Vierailija
20/24 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pörrösukkia, kynttilöitä, tuikkukippoja, pöytäliinoja, maljakoita, joulukoristeita tai mitään muutakaan isompaa tai pienempää TURHAA roinaa, mitä annetaan vaan "antamisen ilosta" = lahjan antaja ostaa itselleen hyvän omantunnon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän