Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
19241/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että oikein Käärijä laulaisi sloveniaksi. 🙂

Vierailija
19242/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittakaa asiattomaksi trollin kommentit ja mennään etiäpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19243/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin äsken Gregorille viestiä ja kysyin, että kai Janilta lähtee keikoilla housut pois.

No lähteekö? En mä turhasta halua maksaa.

Vierailija
19244/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule nää pojat on Novi val, uuden aallon poikia. He ei edusta ummehtunutta maailmaa vaan ovat raikas ja uutta versova tuulahdus, joka on hyväillyt myös monen suomalaisen ruusukasvattajan puutarhaa.

Vierailija
19245/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt oon salapuutarhuri, mies tuomitsee harrastukseni ja on alkanut seurata, kuinka paljon oon somessa seuraamassa käärijää (=Bojania ). 🙂Tämmöstä draamaa sitten omaan liittoon.

Auts. Itelläkin todennäköisesti tajuaa (kosks kaikki kotihommat siirtyy ja mökkipuutarhakin vielä penkit kylvämättä..).

Mutta katsoo läpi sormien, koska sillä on selvä mancrush Käärijään.

😁 Te olette mahtava pari!! 

19246/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 58 ja aion mennä ,muutenkin käyn kaikenlaisilla keikoilla ,ilman häpeää.Tavastia rokkaa ,en saanut lippuja kärtsärin keikalle ,muuten oon viimeks ollut siellä pari kk sitten.Mikd maailmassa pitäs ikäänsä hävetä ?

Vierailija
19247/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä jere tulisi jokereiden keikalle on vähän vastapalvelusta siitä kun kutsui bojanin omalle keikalle ja bojan kutsui jeren omalleen

Totta, mutta haluaisiko ne sen tapahtuvan mieluiten Sloveniassa? Mä ainakin haluaisin, jos olisin bändissä.

Haluaako ne muka oikeasti jonkun Kärtsän keikoillensa mukaan? Oikeasti, toi mies imee ja tunkee mikrofonia suuhunsa. Ei se sovi tuollaisen pyhä silkkipuku bändin keikalle.

Oletko sä se ketjun mikrofoni jankkaaja. Taidat kovastikin kiihottua siitä videosta. Myönnä pois vaan, niin helpottaa.

Vierailija
19248/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä näyttää ihan oudolta tuossa Urheilucastin Instastoorien "onlyfans" kuvassa. Katsoin ekana, että Pate Mustajärvi 🤔

Vierailija
19249/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin laitoin Gregorille aiemmin viestiä että Suomessa ei pääse k18 keikoille alaikäiset. Vastas heti ja kiitti tiedosta, tekikin ton päivityksen sitten että tarkastakaa pääseekö. No ei pääse ja kaikki sen täällä tietää. On kyllä ikävää jos eivät sitä tajunneet aiemmin, onko tää tiukka alkoholilainsäädäntö tosiaan näin erilaista eri EU-maissa. Harmi nuorten fanien kannalta, toki sitten itselle kivempi ehkä aikuisseurassa puutarhuroida Bojanic Gardenissa mutta olisin toki suonut nuorille faneille mahiksen keikkaan myös.

Vierailija
19250/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menen kuulkaas Jokerien keikalle leopardi kuvioisissa tangoissa. Ehkä pitää laittaa toiset alle, jos innostun heittämään jotakin lavalle. T: viisugay

Vierailija
19251/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä jere tulisi jokereiden keikalle on vähän vastapalvelusta siitä kun kutsui bojanin omalle keikalle ja bojan kutsui jeren omalleen

Totta, mutta haluaisiko ne sen tapahtuvan mieluiten Sloveniassa? Mä ainakin haluaisin, jos olisin bändissä.

Haluaako ne muka oikeasti jonkun Kärtsän keikoillensa mukaan? Oikeasti, toi mies imee ja tunkee mikrofonia suuhunsa. Ei se sovi tuollaisen pyhä silkkipuku bändin keikalle.

https://www.tumblr.com/skepsies/720036477948575744

Vierailija
19252/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että oikein Käärijä laulaisi sloveniaksi. 🙂

Ois voinut edes siihen na na kohtaan osallistua vai mikä se oli mitä harjoittelivatkin liverpoolissa . Edes näytellä että laulaisi.

Vierailija
19253/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin laitoin Gregorille aiemmin viestiä että Suomessa ei pääse k18 keikoille alaikäiset. Vastas heti ja kiitti tiedosta, tekikin ton päivityksen sitten että tarkastakaa pääseekö. No ei pääse ja kaikki sen täällä tietää. On kyllä ikävää jos eivät sitä tajunneet aiemmin, onko tää tiukka alkoholilainsäädäntö tosiaan näin erilaista eri EU-maissa. Harmi nuorten fanien kannalta, toki sitten itselle kivempi ehkä aikuisseurassa puutarhuroida Bojanic Gardenissa mutta olisin toki suonut nuorille faneille mahiksen keikkaan myös.

epäilen ne keksii jonkun ylimääräis keikan ala ikäsille johokin kohtaan :/

Vierailija
19254/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä palstalla majailevat eivät kykene menemään yhdellekään keikalle, aina tulee jokin "este".

Mä kyllä mielestäni kykenin olemaan Tavastialla viime viikolla ilman estettä. Vai olinko sittenkään siellä ehkä se oli toinen universumi? Seuraavan päivän meno olisi kyllä tehnyt mieli perua niin olisi saanut rauhassa keskittyä B&K -klippeihin :D

Se olikin ei-sinä.

Vierailija
19255/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä menen kuulkaas Jokerien keikalle leopardi kuvioisissa tangoissa. Ehkä pitää laittaa toiset alle, jos innostun heittämään jotakin lavalle. T: viisugay

No sut on ainakin sit helppo tunnistaa yleisöstä, vai mitäs leopardikuvioisia pitsiunelmia mammat meinaa laittaa? 🤪

Vierailija
19256/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin äsken Gregorille viestiä ja kysyin, että kai Janilta lähtee keikoilla housut pois.

Väärä bändi sulla. Se ois let 3 ja vaikkapa Matej Zec. Ei ollut Jan nimistä tuossa.

Vierailija
19257/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No lähteekö? En mä turhasta halua maksaa.

Gregor vastasi, että lähtee ja lupasi, että nolla rivissä olevat puutarhurit saavat kunnian repiä ne alas.

Vierailija
19258/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä43835 kirjoitti:

Minä 58 ja aion mennä ,muutenkin käyn kaikenlaisilla keikoilla ,ilman häpeää.Tavastia rokkaa ,en saanut lippuja kärtsärin keikalle ,muuten oon viimeks ollut siellä pari kk sitten.Mikd maailmassa pitäs ikäänsä hävetä ?

Toivottavasti en ole Tampereella ainoa tuota ikä-luokkaa 🙈! Ehkä kuitenkin ihan pikkuisen hävettää, jos sattuu tapaamaan tuttuja... lapsien kavereita 😂

Vierailija
19259/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä näyttää ihan oudolta tuossa Urheilucastin Instastoorien "onlyfans" kuvassa. Katsoin ekana, että Pate Mustajärvi 🤔

Mä en muuten yhtään ihmettelis Käärijästä, jos sillä kohta oikeasti on joku OnlyFans -tili pystyssä 😂

Vierailija
19260/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehtisköhän jokerit pitää jonkun lyhyen greet&meet tilaisuuden. Keikat on kyllä perättäisinä päivinä, mutta jos jäisivät Suomeen viikonlopuksi :)

Ketju on lukittu.