Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

19281/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitä häpeämään ,minä oon käynyt keikoillakin ja tulen käymään jatkossakin lasteni kanssa 😅( jotka jo melkein keski- ikäisiä..)Lapsenlapsi 11 vee tuli mun mukana Louhela-jamiin kärtsäriä katsomaan ,ja ihastui siellä myös Arttu Lindemaniin 😂

Vierailija
19282/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittaakohan joku liveä tänään Kääryleen Tampereen keikalta ...? 🤔

Sampitar on ainaki menossa sinne ni varmasti ainaki videoita tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19283/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä kun tähän vastaa moni, mutta kun kysyy mitä muuten on tapahtunut, niin kukaan ei vaivaudu tiivistämään. En siis itse kaipaa tietoa nyt, mutta välillä kaipasin. Ketjussa ei siis omasta näkövinkkelistäni katsoen ole mitenkään erityisen ihania ihmisiä. 

Harmi juttu, mennyt varmaan ohi tai sitten ei olla ymmärretty kysymystä. Mitä haluat tietää? Tapahtunut mitä ja millä aikavälillä? 

No ei mulla nyt ole. Mutta kysyin silloin kun Bojan oli Suomessa esim siitä, että miten se rautalammin reissu, kun en edes tiennyt oliko Bojan mukana, ja kun selvisi, että ei, niin yritin kysyä siitä, mistä tiedettiin että oli Helsingissä ja mitä teki.

Eli koitin tiedustella, että mistä tapahtumista se mitä Bojan teki, tiedettiin jne, niin ei, jengi ilmeisesti kuvitteli, että haluan kyseenalaistaa, että "mistä se muka tiedettiin" vaikka en tosiaankaan niin tarkoittanut, sain siis ihan alapeukkuja noihin kysymyksiin, ei muuta. Ja plaa plaa. 

Sain mä sen jotenkin sit kahlattua läpi ja ehkä joku vähän almuja jaellen siinä auttoikin.

Bojan päivitti itse stooreihinsa videota Ääniwallista, ja se tapahtuma oli siellä siis parhaillaan käynnissä. Tästä siis tiedettiin että se jäi Helsinkiin.

Vierailija
19284/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks muilla sellainen mainos tässä sivuilla josta vois tulla äkkiä mieleen eräs kaksikko sitten 30-40v kuluttua? xD

Other Danish Guy, kaksi miestä talon katolla

Toisella kunnolla vatsaa, vähän vanhempi, toinen vielä timmimmässä kunnossa, tosin aika paljon tatskoja...

Ketjun kuvaksi luulin n. 2 sek siis sen vieriessä esiin :D

Vierailija
19285/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin kannattaisi laittaa pyyntö

ylimääräiselle keikalle alaikäisiä varten? Vai kannattaako laittaa vasta kun huomenna olemassa olevien liput on julkaistu ja näkee miten ne myyvät, jos tulisivatkin nopeasti täyteen ja olisivat siitäkin syystä innokkaampia pitämään extrakeikan?

Varmaankaan ei vielä tänään kannata laittaa, varsinkin kun Suomeen on saatu jo kolme keikkaa. Kannattaisi ainakin katsoa myynti huomenna. Olin vähän järkyttynyt miten nuoria kirjoittajia oli vaatimassa ikärajatonta. Eikö noista kundeistakin ole vähän outoa esiintyä 13-vuotiaille, joita näytti olevan kirjoittajissa.

Vierailija
19286/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin kannattaisi laittaa pyyntö ylimääräiselle keikalle alaikäisiä varten? Vai kannattaako laittaa vasta kun huomenna olemassa olevien liput on julkaistu ja näkee miten ne myyvät, jos tulisivatkin nopeasti täyteen ja olisivat siitäkin syystä innokkaampia pitämään extrakeikan?

Mä laittaisin vaan heti vaan.

Gregorzalogar ig:ssä, eikö?

Kyllä tuolla niiden instassa on jo aika monta kommenttia asiaa koskien, tarviiko heti aina olla noita viestejä laittassaeihän ne vielä tiedä saavatko noidenkaan keikkojen lippuja myytyä..

Mä laittaisin pyynnön vasta huomenna, kun näkee miten noi keikkaliput menee kaupaksi. Jos heti myydään loppuun, niin varmaan tekevät mielellään yhden lisäkeikan jos aikataulu antaa myöden.

Jäin kyllä miettimään paljonkohan noita alaikäisiä JO faneja Suomessa oikeastaan on, muutama instakommentti ei kerro vielä mitään kokonaismäärästä. Eli riittääkö tarpeeksi porukkaa ikärajattomalle keikalle.

Vierailija
19287/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä kun tähän vastaa moni, mutta kun kysyy mitä muuten on tapahtunut, niin kukaan ei vaivaudu tiivistämään. En siis itse kaipaa tietoa nyt, mutta välillä kaipasin. Ketjussa ei siis omasta näkövinkkelistäni katsoen ole mitenkään erityisen ihania ihmisiä. 

Harmi juttu, mennyt varmaan ohi tai sitten ei olla ymmärretty kysymystä. Mitä haluat tietää? Tapahtunut mitä ja millä aikavälillä? 

No ei mulla nyt ole. Mutta kysyin silloin kun Bojan oli Suomessa esim siitä, että miten se rautalammin reissu, kun en edes tiennyt oliko Bojan mukana, ja kun selvisi, että ei, niin yritin kysyä siitä, mistä tiedettiin että oli Helsingissä ja mitä teki.

Eli koitin tiedustella, että mistä tapahtumista se mitä Bojan teki, tiedettiin jne, niin ei, jengi ilmeisesti kuvitteli, että haluan kyseenalaistaa, että "mistä se muka tiedettiin" vaikka en tosiaankaan niin tarkoittanut, sain siis ihan alapeukkuja noihin kysymyksiin, ei muuta. Ja plaa plaa. 

Sain mä sen jotenkin sit kahlattua läpi ja ehkä joku vähän almuja jaellen siinä auttoikin.

Bojan päivitti itse stooreihinsa videota Ääniwallista, ja se tapahtuma oli siellä siis parhaillaan käynnissä. Tästä siis tiedettiin että se jäi Helsinkiin.

Tarkoitin sitä päiväaikaa. Mäkin näin tuon Ääniwallin päivityksen. Ja siis sitten kun kyselin, että mistä tiedetään, ettei K:n porukka ole hänen kanssaan, niin sain myös pelkkää alapeukkua. Ja niitä juttuja, että ois ollut Sipolan vai kuka sinänsä asiaankuulumaton hlö se nyt olikaan, kanssa ei ole avattu kysyttäessä yhtään. että missä, missä vaiheessa ja mistä tieto jne.

Vierailija
19288/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä oli silloin aikamoinen kalabaliikki ja muutama trollikin hämmentämässä soppaa, niin ei ihme, ettet saanut selkoa siitä menosta :D Me oltiin ihan K/B:n ja heidän mukana olevien somepäivitysten armoilla, joten kellään ei ollut oikeaa tietoa, oli vaan arvailuja. Hyvä että pääsit kumminkin kärryille :)

Tää palsta on sellainen, että kun on monta keskustelijaa, tää menee helposti sekavaksi. Ja helposti tulee annettua vaikutelma että olisi jotenkin vihainen ja noi alapeukut korostaa sitä. Niitä ei kantsi ottaa henkilökohtaisesti :)

Vierailija
19289/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika jännä, ettei tosiaan suoria kysymyksiä ymmärretä, vaan kaikki sellainen otetaan ketjussa v**uiluna. Että se onkin ihan kaameaa veetuilua, jos kysyy, että mistä tiedetään, että jotain on tapahtunut. 

Vierailija
19290/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä menen kuulkaas Jokerien keikalle leopardi kuvioisissa tangoissa. Ehkä pitää laittaa toiset alle, jos innostun heittämään jotakin lavalle. T: viisugay

Minä tulen chapseissä. Pelkissä chapseissä.

T. Rietas gay

Vierailija
19291/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin kannattaisi laittaa pyyntö

ylimääräiselle keikalle alaikäisiä varten? Vai kannattaako laittaa vasta kun huomenna olemassa olevien liput on julkaistu ja näkee miten ne myyvät, jos tulisivatkin nopeasti täyteen ja olisivat siitäkin syystä innokkaampia pitämään extrakeikan?

Varmaankaan ei vielä tänään kannata laittaa, varsinkin kun Suomeen on saatu jo kolme keikkaa. Kannattaisi ainakin katsoa myynti huomenna. Olin vähän järkyttynyt miten nuoria kirjoittajia oli vaatimassa ikärajatonta. Eikö noista kundeistakin ole vähän outoa esiintyä 13-vuotiaille, joita näytti olevan kirjoittajissa.

No olin mäkin 12-vuotiaana Take Thatin konsertissa, vaikka kyseessä onkin vähän erilainen "poikabändi".

Vierailija
19292/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä oli silloin aikamoinen kalabaliikki ja muutama trollikin hämmentämässä soppaa, niin ei ihme, ettet saanut selkoa siitä menosta :D Me oltiin ihan K/B:n ja heidän mukana olevien somepäivitysten armoilla, joten kellään ei ollut oikeaa tietoa, oli vaan arvailuja. Hyvä että pääsit kumminkin kärryille :)

Tää palsta on sellainen, että kun on monta keskustelijaa, tää menee helposti sekavaksi. Ja helposti tulee annettua vaikutelma että olisi jotenkin vihainen ja noi alapeukut korostaa sitä. Niitä ei kantsi ottaa henkilökohtaisesti :)

Kyllä mä saan selkoa menosta, eikä mua haittaa auttaa kysyjiä, vaikka he sattuisivatkin olemaan veetuilijoita, enkä tunnistaisi. Mä lähden aina siitä, että ihmiset ovat ystävällisiä, en siitä, että taas tossakin joku paska.

Se vaan, että jos on päivän poissa, niin silloin ei voi alkaa lukea ketjua 40 sivua taaksepäin, tietääkseen, mitä on tapahtunut. Kuten ei nytkään toi keikkakysyjä alkanut lukea ensin 10 sivua taaksepäin.

Vierailija
19293/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokereiden musiikissa häiritsee vähän se, että biisit ovat keskimäärin tosi lyhyitä. Tuntuu kuin osa niistä olisi radio edittejä pidemmistä biiseistä, mutta sitä pitkää versiota ei olekaan olemassa. Esim. suosikkibiisini Katrina tuntuu jotenkin liian lyhyeltä ja loppuvan kesken...

Vierailija
19294/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis jos tapahtumista on arvailuja ja joku kysyy, että "mistä tiedätte, että xxxxxx", niin voi kai siinäkin muistaa, että niin, se oma kirjoittelu vaikuttaa siltä, kuin latoisi faktoja pöytään, eli korjataanpas hieman ja vastataanpa kysyjälle, että "no tietoa ei ole, mutta siitä, että xxxx pääteltiin, että xxxxx".

Se ois kohteliasta, se olis ystävällistä.

Eikä alapeukuttaa, kun itseasiassa kysyjä ei ole kysynyt mitään asiatonta!!!!!

Vierailija
19295/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, Bojan 200t seuraajaa meni rikki instassa. 🥳

Vierailija
19296/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hän on itse sanonut, ettei häntä hävetä, ei mikään.

Vierailija
19297/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyköhän Sampitar yksin noilla Käärijä-keikoilla? Mietin vaan kun katsoin sen stooria.

Vierailija
19298/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä43835 kirjoitti:

Minä 58 ja aion mennä ,muutenkin käyn kaikenlaisilla keikoilla ,ilman häpeää.Tavastia rokkaa ,en saanut lippuja kärtsärin keikalle ,muuten oon viimeks ollut siellä pari kk sitten.Mikd maailmassa pitäs ikäänsä hävetä ?

Toivottavasti en ole Tampereella ainoa tuota ikä-luokkaa 🙈! Ehkä kuitenkin ihan pikkuisen hävettää, jos sattuu tapaamaan tuttuja... lapsien kavereita 😂

Pöh, pois häpeä. Kai sitä nyt keikalla saa käydä. Jos et halua herättää huomiota niin ehkä se Vauva.fi puutarhurit tänne -kyltti kandee jättää kotiin mut muuten en näe ongelmaa.

Vierailija
19299/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Käärijä markkinoinut omissa kanavissaan best friendin bändin keikkoja🤔

Vierailija
19300/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika jännä, ettei tosiaan suoria kysymyksiä ymmärretä, vaan kaikki sellainen otetaan ketjussa v**uiluna. Että se onkin ihan kaameaa veetuilua, jos kysyy, että mistä tiedetään, että jotain on tapahtunut. 

Se on tämän palstan formaatin yksi huonoja puolia. :/ Välillä kaipailen K/B:lle pyhitettyä keskustelufoorumia, jossa keskustelua voisi jakaa paremmin osioihin. On Discord, joo, mutta siellä se reaaliaikaisuus ei aina toimi mulle. Joku suunnitteli jossakin vaiheessa hankkivansa domainin, jonne voisi keskustelupalstan K/B:lle perustaa, mutta se taisi jäädä suunnittelun asteelle. 

Muistetaan, että ihmisiä me kaikki keskustelijatkin täällä ollaan, kuin myös K ja B. 

Ketju on lukittu.