Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Laitoin äsken Gregorille viestiä ja kysyin, että kai Janilta lähtee keikoilla housut pois.
No hyvä kun laitoit. Minäkin kysyin häneltä tänään samaa asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan jere tulee heidän jollekin keikalle
Mä pelkään, ettei tule.
Tai silleen ehkä, että vetäis jonkun biisinsä, mut mikä se vois olla? 🤔
Ellei sit Cha cha cha ja bändi saa olla possuina siellä. Mutta se ois vaan niin todella kulunutta.
Joo toivon, ettei tule ainakaan CCC:tä, kun kyseessä on kuitenkin Jokerien oma keikka. Ehkä Käärijä vois liittyä mukaan vaikka Carpe Diemiin ja opetella kertsin sloveeniksi?
Onko sulla dementia :D bonjankin veti carpe diemin k:n omalla keikalla
Kato kun näiden böörijälasit silmillä kulkevien fan girlien mielestä se on eRi aSiA.
Eihän K laulanut siinä nuottiakaan. Saati sloveniaksi.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä jere tulisi jokereiden keikalle on vähän vastapalvelusta siitä kun kutsui bojanin omalle keikalle ja bojan kutsui jeren omalleen
Totta, mutta haluaisiko ne sen tapahtuvan mieluiten Sloveniassa? Mä ainakin haluaisin, jos olisin bändissä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä palstalla majailevat eivät kykene menemään yhdellekään keikalle, aina tulee jokin "este".
Mä kyllä mielestäni kykenin olemaan Tavastialla viime viikolla ilman estettä. Vai olinko sittenkään siellä ehkä se oli toinen universumi? Seuraavan päivän meno olisi kyllä tehnyt mieli perua niin olisi saanut rauhassa keskittyä B&K -klippeihin :D
Mä täytän kohta 41 ja olen todellakin menossa JO Turun keikalle, jos vaan saan liput. Jos on K18 otan ystävän mukaan (olen vähän paljastanut tästä harrastuksesta, vähän vaan) ja jos ei oo K18, otan mun lapset mukaan 😁
Siis Irkkulassa otettu keskisormi kuva oli kuuma, missä se surumielinen ilme muka oli? Bojanillahan on silmissä se tietty pilke, kun hän alkaa vetämään tuhman vaihteen päälle.
Pukeutumisasia päänsisäinen juttu tosiaan, varmaan menisin myös kampaajalle ennen tuota, takarivi ihan kuin koulussa
Vierailija kirjoitti:
Nyt oon salapuutarhuri, mies tuomitsee harrastukseni ja on alkanut seurata, kuinka paljon oon somessa seuraamassa käärijää (=Bojania ). 🙂Tämmöstä draamaa sitten omaan liittoon.
Auts. Itelläkin todennäköisesti tajuaa (kosks kaikki kotihommat siirtyy ja mökkipuutarhakin vielä penkit kylvämättä..).
Mutta katsoo läpi sormien, koska sillä on selvä mancrush Käärijään.
Bojanin omien sanojen mukaan Käärijä haluaa esiintyä Joker Outin kanssa samalla lavalla. Joten mielestäni on todennäköistä, että K tulee vierailemaan ainakin Tavastian keikalle. Tai/ja sitten matkustaa alkusyksystä sinne Sloveniaan, kuten Bojan mainitsi, jos aikataulut natsaa.
Hyvä kun nois Jokereiden Storyissa vilahtelee "olemme nyt siellä ja siellä" ja "keikka huomenna siellä ja siellä" ja itseltä vaatis kunnon googletusta olla perillä, että mistä maista nyt puhutaan 😂
Tarkoitan etenkin sen hahmottamista, että mikä noista siansaksanimistä olisi Sloveniassa! Joo, sheimaan kyseisiä kieliä siansaksaksi ihan tietoisesti, läpällä siis, loukkaantujat, pus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ois mielenkiintosta kyl tietää et mikä ikähaarukka Suomessa on JO:n kuuntelijoissa. Noi keikkapaikat nyt ei mitään messuhalleja oo, ni kyl mä uskon ja todellakin toivon et jokainen paikka tulee täyteen. Ei nyt välttämättä hetkessä myy loppuun mut pääasia et jossain vaiheessa.
Mua kiinnostaisi tietää, minkä ikäisiä vanhimmat keikalle menijät on. Minkä ikäisenä pitää alkaa hävetä? Jossain se raja tulee vastaan. Mitä ehdotatte?
No mä olen 47 ja menossa. Käyn paljon keikoilla muutenkin ja menossa myös esim Ruissiin. Pitääkö hävetä? En suostu. Rock on ja kerran täällä eletään!
Kadotin sen kuvan, missä oli kaksi ns. myyntikojua. Toisen kojun kyltissä luki jotain tyyliin, että Loreenin kotiinpaluu juhla ja toisessa taas, että B&K:n h.eroottinen show.
Vierailija kirjoitti:
Siis Irkkulassa otettu keskisormi kuva oli kuuma, missä se surumielinen ilme muka oli? Bojanillahan on silmissä se tietty pilke, kun hän alkaa vetämään tuhman vaihteen päälle.
Tuo Bojanin puolesta loukkaantuva keskisormijankkaajaon trolli. Ei kannata reagoida.
Joo, nyt mennään keikalle tanssimaan eikä pelätäkään tätä maailmaa!
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Kuin kissa, joka on saamassa kohta iltahepulin.
Vierailija kirjoitti:
Kadotin sen kuvan, missä oli kaksi ns. myyntikojua. Toisen kojun kyltissä luki jotain tyyliin, että Loreenin kotiinpaluu juhla ja toisessa taas, että B&K:n h.eroottinen show.
https://www.tumblr.com/kurooscoffee/719839815777026048?source=share
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kun nois Jokereiden Storyissa vilahtelee "olemme nyt siellä ja siellä" ja "keikka huomenna siellä ja siellä" ja itseltä vaatis kunnon googletusta olla perillä, että mistä maista nyt puhutaan 😂
Tarkoitan etenkin sen hahmottamista, että mikä noista siansaksanimistä olisi Sloveniassa! Joo, sheimaan kyseisiä kieliä siansaksaksi ihan tietoisesti, läpällä siis, loukkaantujat, pus!
Huonolla yleissivistyksellä päteminen ei ole koskaan ollut cool
Mun mielestä on. Pidän Itä-Eurooppaa ihan roskamaina. Omassa nuoruudessani ne olivat ihan kommarivaltioita, suurta paskaa siis ja r y s s i e n ystäviä tai alistamia. Kummin vain, todella noloa heille.
Niin siis jos kartalta katsot, Suomi on Sloveniaa idempänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonolla yleissivistyksellä päteminen ei ole koskaan ollut cool
Mun mielestä on. Pidän Itä-Eurooppaa ihan roskamaina. Omassa nuoruudessani ne olivat ihan kommarivaltioita, suurta paskaa siis ja r y s s i e n ystäviä tai alistamia. Kummin vain, todella noloa heille.
Tän viimesen kommentin täytyy olla trolli. Kukaan ei oikeasti voi olla tuollainen houkka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/kurooscoffee/719839815777026048?source=share
Olen nauranut tälle hillittömästi.🙈
En puolustele, vaan analysoin ja toivon, että pitävät hommaa tyylikkäänä. Ei mitään päälleliimattuja suosionkalasteluja.