Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan jere tulee heidän jollekin keikalle
Mä pelkään, ettei tule.
Tai silleen ehkä, että vetäis jonkun biisinsä, mut mikä se vois olla? 🤔
Ellei sit Cha cha cha ja bändi saa olla possuina siellä. Mutta se ois vaan niin todella kulunutta.
Ei. Ei enää possujunaa. Se joutaa siinä kohtaa romuttamolle.
Vierailija kirjoitti:
Jos Leila lataa tänne ficcejään, vaikka ns tiivistunnelmsisempaa actionia(yes please!), niin pitäisiköhän sille sopia etukäteen joku happy hour aika, että osaisi olla screenshot napin kera paikalla.
Tai joku koodisana että puolen tunnin päästä lävähtää. Esim orkidea puhkeaa. 🤭
Kiitos kyllä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä pelkään, ettei tule.
Ellei sit Cha cha cha ja bändi saa olla possuina siellä. Mutta se ois vaan niin todella kulunutta.
Joo toivon, ettei tule ainakaan CCC:tä, kun kyseessä on kuitenkin Jokerien oma keikka. Ehkä Käärijä vois liittyä mukaan vaikka Carpe Diemiin ja opetella kertsin sloveeniksi?
No Bojankin lauloi omia biisejään Käärijän omalla keikalla?
Monikossa? Ei laulanut, kuin yhden. Ja siis siihenhän saatiin Kärtsälle lisäarvoa luova osuus, se "kitarointi" :D Vähän silleen läpällä, mutta kuitenkin myös tosissaan. (En tajua, miten tää tapaus osaakin sen rajanvedon niin hiuksen hienosti!)
Se oli todellakin lisäelementti, ei päälleliimaamisen oloista. Jos hommaa tehdään tyylillä, niin ei mitään päälleliimaamisjuttuja, se ei säväytä ainakaan minua.
Toi Carpe Diem veto säväytti, todella, koska Bojan on niin söpö ja niillä oli siinä sitä yhteistä vispilöintiä :D Ja Cha cha cha oli ihan jo lähellä sitä Frankin pumppausta! Joka myöskin läpällä, mutta silleen viestinä ehkä joillekin.
Mutta toivon, että tuohon onnistuttais yhdistämään jokin toimiva yhteishomma! Uus biisi heiltä ois ihan timanttia (jo Sloveniaan), mutta ei niillä nyt varmastikaan ole aikaa sitä kehitellä.
Jos Bojan tai bändi pyytää Käärijää keikalle vieraaksi, ja se aikataulullisesti sopii, ei Käärijä siitä varmastikaan kieltäydy. Varmasti myös tapaavat. Mutta K:lla saattaa olla itselläänkin töitä silloin, tuo syyskuu on vielä auki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä meen ainakin kuuntelemaan hyvää musiikkia ja kuolaamaan Bojania. 🥰
Eikö oo vähän outoa kuolata henkilön perään joka selkeästi on enemmän kallistunu oman sukupuolen edustajiin
Ei, miksi olisi 😊
Eikö mee sun kuolaus ikäänkuin hukkaan kun toista kiinnostaa vaan miehet (=Jere)
Mitä väliä sillä on, mikä toista kiinnostaa, kun homma ei etene konkretiaan kuitenkaan.
Etenee etenee 🤞🏻 Ja joidenkin mielestä eteni jo viisuissa, itse en ole tästä ihan varma vaikka tietyt jutut vähän viittaakin siihen
Eiköhän sillä viitattu fanin ja Bojanin välillä.
Ja muutenkin, miksi vänkäät asiasta ilman mitään todisteita ja kun keskarikuvakin on julkaistu?
Kylläpä nyt yksi keskisormi jaksaa mietityttää jotakuta päivästä toiseen, vaikka aika hot keskisormi tietty onkin kyseessä. Ehkä Bojan keskisormea näyttämällä ilmaisi, että Blind Channelin olisi kuulunut voittaa vuonna 2021 tai sitten on tekemässä oman version heidän kappaleestaan.😜
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä pelkään, ettei tule.
Joo toivon, ettei tule ainakaan CCC:tä, kun kyseessä on kuitenkin Jokerien oma keikka. Ehkä Käärijä vois liittyä mukaan vaikka Carpe Diemiin ja opetella kertsin sloveeniksi?
Onko sulla dementia :D bonjankin veti carpe diemin k:n omalla keikalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö oo vähän outoa kuolata henkilön perään joka selkeästi on enemmän kallistunu oman sukupuolen edustajiin
Ei, miksi olisi 😊
Eikö mee sun kuolaus ikäänkuin hukkaan kun toista kiinnostaa vaan miehet (=Jere)
Miten se katseleminen menee hukkaan, jos Bojan on kiinnostunutkin miehistä/Jerestä? Ihanat puppy silmät anyway, liikehdintä lavalla, seksikkyys ja ne kivat hihattomat käsivarret!
Saahan sitä tehdä mitä haluaa, mielenkiinnosta vaan kyselin
Miten sinun logiikallasi strip tease esim. ne klubit selittyy? Ihan mielenkiinnosta kyselen.
Eiks miehet käy niissä aika paljon ihan turhaan?
Joo mutta strippi klubeilla miehille riittää tyyliin että näkee tissit. Täällä kuitenkin fanitetaan bojania kokonaisuutena eikä vaan ulkonäöllisesti niin siksi mietin että eikö siinä yhteydessä ala häiritä fanitusta se kun toinen on ihan lääpällään Kärtsään
Minä mitään tissejä mene strippibaariin katsomaan, tdiisus sentään. T: viisugay
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Annaliisa vaihtanut nimensä nyt Leilaksi?
True annaliisa kyllä sykkii Kärtsärille, ei bromancelle (tai no ehkä sillekin)
Juu Kärtsärille sykkii kovin 😍 Mutta ainahan sitä voi jotain tapahtua poikien kesken, jos tilaisuus tekee varkaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, miksi olisi 😊
Miten se katseleminen menee hukkaan, jos Bojan on kiinnostunutkin miehistä/Jerestä? Ihanat puppy silmät anyway, liikehdintä lavalla, seksikkyys ja ne kivat hihattomat käsivarret!
Bojania kiinnostaa miehet ja naiset.Hänhän seurusteli sen slovenialaisen naisen kanssa, joka antoi ne maansa raatiäänet viisuissa.Joten Bojan on kaikkiruokainen.
Musta ois niin söpöä, jos Bojanillakin ois niin (kuin K:lla), että kiinnostuu oikeasti vasta, jos ensin saa sen tunneyhteyden. Sitä ennen katselee naisiakin ihan rauhassa kuin pakastin :) Minusta sellainen on tosi jees.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuumaa Käärijää!
https://twitter.com/baby_medicine/status/1669018814288384000
Tietääkö kukaan miltä keikalta tai löytyykö jostain pitempää pätkää?
Tavastialtahan toi näyttää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Annaliisa vaihtanut nimensä nyt Leilaksi?
True annaliisa kyllä sykkii Kärtsärille, ei bromancelle (tai no ehkä sillekin)
Juu Kärtsärille sykkii kovin 😍 Mutta ainahan sitä voi jotain tapahtua poikien kesken, jos tilaisuus tekee varkaan...
Tämä, annaliisat ovat suvaitsevaisia, pikku kaulapusut ei mitenkään haittaa menoa 😉 Mutta kyllä Kärtsäri on se kaiken alku ja juuri 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, miksi olisi 😊
Mitä väliä sillä on, mikä toista kiinnostaa, kun homma ei etene konkretiaan kuitenkaan.
Etenee etenee 🤞🏻 Ja joidenkin mielestä eteni jo viisuissa, itse en ole tästä ihan varma vaikka tietyt jutut vähän viittaakin siihen
Eiköhän sillä viitattu fanin ja Bojanin välillä.
Ja muutenkin, miksi vänkäät asiasta ilman mitään todisteita ja kun keskarikuvakin on julkaistu?
Kylläpä nyt yksi keskisormi jaksaa mietityttää jotakuta päivästä toiseen, vaikka aika hot keskisormi tietty onkin kyseessä. Ehkä Bojan keskisormea näyttämällä ilmaisi, että Blind Channelin olisi kuulunut voittaa vuonna 2021 tai sitten on tekemässä oman version heidän kappaleestaan.😜
Keskarikuvahan viittaa aivan selvästi aiempaan keskarikuvaan, jossa Bojan on Käärijän kanssa. Siinä kuvassa Bojan on iloinen, mutta nyt yksin keskaria heilutellessaan surullinen. Selvä kaipauskuva! https://www.tumblr.com/rbf451/719299525402099712
(Tämä tulkinta on vitsi, en usko että keskarikuvassa on mitään syvällistä merkitystä 😂)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä pelkään, ettei tule.
No Bojankin lauloi omia biisejään Käärijän omalla keikalla?
Yhden biisin...yhden..
Niin? CCC on myös yksi biisi. Yksi
Ei siis mitään eroa.
Ei se ollut Bojanin biisi
"B lauloi omia biisejään"
Yhden oman esitti.
Pukeutumisasiasta kiitos, itse vaan haluaisi olla, jotenkin nätimpi tommosessa tilaisuudessa, se vähissä rahoissa oleva
Täällä palstalla majailevat eivät kykene menemään yhdellekään keikalle, aina tulee jokin "este".
Vierailija kirjoitti:
Pukeutumisasiasta kiitos, itse vaan haluaisi olla, jotenkin nätimpi tommosessa tilaisuudessa, se vähissä rahoissa oleva
Ajattelitko ihan lavalle asti mennä?
Vierailija kirjoitti:
Hymy kaunistaa ja ei maksa mitään 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä pelkään, ettei tule.
Onko sulla dementia :D bonjankin veti carpe diemin k:n omalla keikalla
?
Mun mielestä jere tulisi jokereiden keikalle on vähän vastapalvelusta siitä kun kutsui bojanin omalle keikalle ja bojan kutsui jeren omalleen
Huh, miten hyvännäköisenä siinä tukka takana! 😍🔥The one and only!