Minkä takia Lidlissä myydään vaikka kuinka montaa erilaista chilikastiketta jotka on niin vìtun vahvoja että kolme tippaa kattilaan on liika
Kommentit (21)
Ilmeisesti joku ostaa kun kannattaa pitää hyllyssä. Ei ne siellä koristeenakaan ole.
Nuoriso. Tai käytän minäkin, mutta nuoriso tuuttaa niitä isot määrät ruokiin. Turruttaneet jo makuaistinsa.
Kiitos tiedosta. Yleensä Suomessa myytävät "tuliset" kastikkeet ei maistu yhtään miltään.
Vierailija kirjoitti:
Nuoriso. Tai käytän minäkin, mutta nuoriso tuuttaa niitä isot määrät ruokiin. Turruttaneet jo makuaistinsa.
Ei turruta mitenkään eikä peitä muita makuja.
Niiden "parin tipan" päälle purkki tomaattipyrettä niin tuloksena on ihan kiva kombo.
Eivät todellakaan ole liian tulisia. Kannattaa käyttää vähemmän, jos tuntuu että on liian tulista. Minä olen tottunut käyttämään mausteita oman makumieltymykseni mukaan, sitä käytetään joko paljon tai vähän, mutta ei valiteta liiasta tulisuudesta.
Mulla on lidlistä Bring me the pain kastiketta ja yksi tippa kattilalliseen riittää. Riittoisaa chiliä.
Vierailija kirjoitti:
Lidli ei ole nössöille. Kovien miesten kauppa.
No ilmankos useampi kunnalla töissä oleva hakee sieltä punaisen lavan
Vierailija kirjoitti:
Lidli ei ole nössöille. Kovien miesten kauppa.
Ai kamala, kommenttisi alkoi naurattaa niin että melkein kusin housuuni!
Vierailija kirjoitti:
Ei liiterissä ole yhtään tulista kastiketta myynnissä
Täysin samaa mieltä - eivät ole tulista nähneetkään!
Ei chilikastiketta ole tarkoituskaan käyttää sen enemmän. Mullekin riittää muutama tippa. Ketsupit jne. on ihan eri asia.
Ei kuulu tsilitkastikkeet Suomalaiseen keittiöön. Niistähän palaa suu rakkuloille ja liekit lyövät metrin päähän kun yrittää syödä.
Ja samaan aikaan Dijon-sinappia ei enää myydä. HUOH.