Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
18141/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tarttisin kummankin sykemittarista reaaliaikaista dataa ja samalla kummallakin vois olla päivittäinen raportointivelvollisuus mulle myös. Sit voisin pitää viikottaisen kehityskesustelun kummankin kanssa ja tarvittaessa tarjota psykologiapua 24/7/365.. ja ilmaiset parisuhdevinkit myös kaupan päälle. Kummankin puhelinta voisin myös mielelläni hallita familylinkin kautta.

Vierailija
18142/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääpäs, että jos torstain seiskassa oiskin jotain salakuvia esim. B:stä ja Etelistä Helsingin yössä.. B tuskin yksin kiinnostusta herättää, mutta Samun kihlattu kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18143/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ollu jotain sellasta huomiota, että Klla ois näkyny jokin merkkausjälki ihossa lauantain keikalla tms? Muualla oli siitä puhetta, ja en oo kerenny viime päivinä seurata ketjua niin paljon, niin mietin, onko mulla menny jotain ohi. Ei oo tarkoitus ottaa puheeksi muita hlöitä kun nää kaks, vaan kysyä vaan uteliaisuudesta, jos tällaisia havaintoja ollut.

Tästä tuli mieleen, ei nyt liity suoraan tuohon kysymykseen, mutta ilmeisesti ei ole selvillä, missä Bojan loppujen lopuksi kaikki yönsä oli. Aluksi oletettiin, että se nuken peittely viittasi siihen, että Bojan oli Tavastian jälkeen Jeren yksiössä. Mitä mieltä arvoisat asiantuntijamme ovat tästä. Missä Bojan oli Tavastian jälkeisen yön? Ja miksi se erikoinen nuken peittely?

Siinä yksiössä, Jeren kanssa. Ei epäilystäkään.

Mites sitten se gf?

Vierailija
18144/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä huomannut että muut kilpailijat kutsuvat Jereä käärijäksi ja bojan aina joka kutsuu jereksi

Vierailija
18145/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Joker Out tulee keikalle tänne, niin oletteko oikeasti hankkimassa lippuja? Mä kyllä menisin, jos on jotenkin mahdollista ja sellaisessa paikassa, että sinne pääsee. Täytyisi kyllä miettiä, että kenet houkuttelisin mukaan, kun tietääkseni mun lähipiirissä ei ole näitä puutarhailijoita.

Olen nyt vähän enemmän kunnellut heidän musiikkia, aikaisemmin kuuntelin vain töissä taustalla. Onko joku perehtynyt, mitkä on lemppareita, ja millaisia sanoituksia?

Vierailija
18146/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ollu jotain sellasta huomiota, että Klla ois näkyny jokin merkkausjälki ihossa lauantain keikalla tms? Muualla oli siitä puhetta, ja en oo kerenny viime päivinä seurata ketjua niin paljon, niin mietin, onko mulla menny jotain ohi. Ei oo tarkoitus ottaa puheeksi muita hlöitä kun nää kaks, vaan kysyä vaan uteliaisuudesta, jos tällaisia havaintoja ollut.

Tästä tuli mieleen, ei nyt liity suoraan tuohon kysymykseen, mutta ilmeisesti ei ole selvillä, missä Bojan loppujen lopuksi kaikki yönsä oli. Aluksi oletettiin, että se nuken peittely viittasi siihen, että Bojan oli Tavastian jälkeen Jeren yksiössä. Mitä mieltä arvoisat asiantuntijamme ovat tästä. Missä Bojan oli Tavastian jälkeisen yön? Ja miksi se erikoinen nuken peittely?

Ei ollut, valitettavasti.

Mistäs tiedät, ettei ollut? :D

Siitä, että se olisi liian hyvää ollakseen totta, että olisivat onnistuneet ihan kahdestaan pujahtamaan Jerelle. Samaan taksiin ne kuulemma meni, mutta meni siihen muitakin. Harmi, ettemme tällaisia ihan oleellisia ja meille kuuluvia tietoja kuitenkaan saa.🙂

Kyllä olisi pitänyt tehdä julkinen selonteko siitä, kuka nukkuu kenenkin luona ja paljonko K ja B viettivät kahdenkeskistä aikaa, vaiko ollenkaan. Tärkeitä tietoja nämä.

Jos he olisivat olleet Tavastian jälkeen kahdestaan, se helpottaisi mun tuskaani. Sen jälkeen olisi ihan sama, kuka oli missäkin jatkossa. 😛Eiks me nyt mistään saada selville. Taksissa on voinut olla myös myrtti, joka on tullut Jeren kanssa yksiöön. Bojan on mennyt samalla taksilla eri osoitteeseen, valitettavasti.

Vierailija
18147/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Joker Out tulee keikalle tänne, niin oletteko oikeasti hankkimassa lippuja? Mä kyllä menisin, jos on jotenkin mahdollista ja sellaisessa paikassa, että sinne pääsee. Täytyisi kyllä miettiä, että kenet houkuttelisin mukaan, kun tietääkseni mun lähipiirissä ei ole näitä puutarhailijoita.

Olen nyt vähän enemmän kunnellut heidän musiikkia, aikaisemmin kuuntelin vain töissä taustalla. Onko joku perehtynyt, mitkä on lemppareita, ja millaisia sanoituksia?

keikoille voi kyllä mennä yksinkin, jos ei saa ketään mukaan, ei mullakaan ole oikein keikoille lähteviä kavereita. Tavastiallakin olin perjantaina yksin, oli oikein ok.

Vierailija
18148/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barve Oceana, Tokio ja Carpe Diem

Vierailija
18149/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bändikaverit virnuilevat aina, kun puhe kääntyy Kärtsäriin.Tietävätköhän he mahdollisesti jotain enemmän? Nace ja Jan ovat yleensä melko vakavia haastatteluissa, mutta ei enää silloin, kun kysytään Bojanilta jotain meidän Kärtsystä. Kris yleensä vielä kääntyy katsomaan Bojania, vaikka hän istuisi selän takana.[/quote]

Tämä on aika hauska:

(5) B @ DEAD BY KÄÄRIJÄN REUNION Twitterissä: "Them whenever Bojan says him and Käärijä are brothers" / Twitter

Vierailija
18151/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bändikaverit virnuilevat aina, kun puhe kääntyy Kärtsäriin.Tietävätköhän he mahdollisesti jotain enemmän? Nace ja Jan ovat yleensä melko vakavia haastatteluissa, mutta ei enää silloin, kun kysytään Bojanilta jotain meidän Kärtsystä. Kris yleensä vielä kääntyy katsomaan Bojania, vaikka hän istuisi selän takana.

Tämä on aika hauska:

(5) B @ DEAD BY KÄÄRIJÄN REUNION Twitterissä: "Them whenever Bojan says him and Käärijä are brothers" / Twitter

Itse asiassa eivät virnuile, kuten ei myöskään Bojan itse. Kannattaa nyt pysyä totuudessa. Slovenialaisissa haastatteluissa Käärijää on yleensäkin sivuttu todella vähän, enemmän siellä on kohkattu Dublinin keikoista ja tulevasta brittikiertueesta. Ehkä Suomesta tulee nyt jotakin puhetta, tiedä häntä.

Vierailija
18152/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aina miettinyt miksi muut bändiläiset aina virnuilee, kun kyselevät bojanilta jerestä ei ne virnuisivat jos olisivat kavereita ja tietävätkö muut jotain muuta

Vierailija
18153/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi nyt mutta mun mielestä noilla B & K päivityksillä ei oo yhteyttä toisiinsa. B pitää faneja "jännityksessä" mihin JO suuntaa seuraavaksi ja K "ihmettelee" tyhjää stadikkaa. Miksi kaikki noilla liittyisi toisiinsa.

Tuo "Where to now" on kyllä nimenomaan eksistentiaalinen kysymys, "mitä nyt, miten tästä eteenpäin", eikä mikään keikkapaikkojen arvuuttelu, koska seuraavat keikat on jo tiedossa, ja aikamuoto tuossa on siis now eikä esim. next.

Ammattilaisshippaajat ovat varmasti jop huomanneet myös kuvassa näkyvän K-kirjaimen siinä B:n pään vieressä. Ja ilme on monitulkintaisen haikea. Lisäksi kuvan väriskaala on bi-lipun väreissä.

Tämä on puoliksi vitsi, mutta puoliksi uskon, että B saattaaisi tehdä juuri näin pitkälle harkittuja postauksia.

Heh, piti tulla tänne katsomaan, oliko joku muukin katsonut B:n kuvaa shippauslasien lävitse; onhan siinä selvä bi-väritys ja K-kirjain😅 Ne lienevät sattumaa, mutta uskon kyllä poikien kaipaavan toisiaan, ja varmasti myös viestittelevät.

Voi luoja näitä juttuja.

Olet fiktiivisessä shippausketjussa. Mene pois jos et tykkää ajatuksesta.

Älkää shipatko oikeita, eläviä ihmisiä. Todella noloa ja typerää. Nyt ei voi perustella edes sanomalla, ettei ne suomea ymmärrä tai ei ne täällä käy. 

Oikeita, eläviä ihmisiä? Ööö?

Kerro nyt kaikille tietämättömille mitkä on sitten shippauksen säännöt? Piirroshahmojako pitäs shipata?

Vierailija
18154/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joker out tulee Suomeen kutsuuko bojan heidän keikalle, kuin jere kutsui bojanin hänen keikalle

Vierailija
18155/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi nyt mutta mun mielestä noilla B & K päivityksillä ei oo yhteyttä toisiinsa. B pitää faneja "jännityksessä" mihin JO suuntaa seuraavaksi ja K "ihmettelee" tyhjää stadikkaa. Miksi kaikki noilla liittyisi toisiinsa.

Tuo "Where to now" on kyllä nimenomaan eksistentiaalinen kysymys, "mitä nyt, miten tästä eteenpäin", eikä mikään keikkapaikkojen arvuuttelu, koska seuraavat keikat on jo tiedossa, ja aikamuoto tuossa on siis now eikä esim. next.

Ammattilaisshippaajat ovat varmasti jop huomanneet myös kuvassa näkyvän K-kirjaimen siinä B:n pään vieressä. Ja ilme on monitulkintaisen haikea. Lisäksi kuvan väriskaala on bi-lipun väreissä.

Tämä on puoliksi vitsi, mutta puoliksi uskon, että B saattaaisi tehdä juuri näin pitkälle harkittuja postauksia.

Heh, piti tulla tänne katsomaan, oliko joku muukin katsonut B:n kuvaa shippauslasien lävitse; onhan siinä selvä bi-väritys ja K-kirjain😅 Ne lienevät sattumaa, mutta uskon kyllä poikien kaipaavan toisiaan, ja varmasti myös viestittelevät.

Voi luoja näitä juttuja.

Olet fiktiivisessä shippausketjussa. Mene pois jos et tykkää ajatuksesta.

Älkää shipatko oikeita, eläviä ihmisiä. Todella noloa ja typerää. Nyt ei voi perustella edes sanomalla, ettei ne suomea ymmärrä tai ei ne täällä käy. 

Menehän nyt jo pois täältä!  

Vierailija
18156/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites sitten se gf?

(ex)gf oli tietysti siellä toisessa kämpässä. Ei sitä taivasalle ole jätetty. 

Vierailija
18157/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään tätä keikkapaikkojen kyselynä ymmärtänyt, mutta muuna siihen on vaikea vastata. Myös Jeren stadionpostauksen frankista voi tehdä halutessaan tulkintoja.

K muistelee kaiholla perjantain pumppaussessiota puppyn kanssa. B syötävän suloisena punaisessa piikkikaulapannassa ja K:n käskytyksellä rytmikästä pumppausta Tavastian suihkukopissa... 🦩

Joo! Just just näin mäkin sen näen 😍 Ja B vähän eksyksissä, haikea hämmentynyt vielä kaiken jälkeen, minne nyt. Keikkaputki jatkuu, ja ei ole käskijää enää tässä komentamassa.

Uskon kyllä, että katsovat aika tarkkaan mitä feed kuvissa näkyy. Tuohan on itsensä ilmaisemista ja etenkin B on näissä taitava lyyrikko. Taitava kuva sikäli, ettei ole mikään Tavastian in your face kuva. Sellaista herkempää ilmaisua. Miettikää nyt vaikka sitä babies sleeping pentukuvaa 😭😍 K myös viestii, mut vähän kotikutoisemmin. Tyhjyys. B ja Frankkikin poissa, jota viimeksi jyystetty yhdessä. Frankkihan myytiin Tavalla ja B lähtenyt. Niin ei mihinkään stadionin viittaa, vaikka se hyvin vielä alleviivaa isoa tyhjyyttä 🤔

Vierailija
18158/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjun kirjoitusten perusteella palstalaisille sopivampaa seuraa saattaisivat olla Let 3:n urokset kuin puhtoiset slovenialaiset. Kroatialaiset eivät ole mitään siveydensipuleita, joten kyllä juttu lentäisi molempiin suuntiin hyvissä tunnelmissa.

Käärijäkin mainitsi Liverpoolissa tulleensa juuri heidän kanssaan hyvin juttuun.

No itse asiassa se yksi vähän vetosikin muhun. Se vaaleahko sinisilmäinen. Mutta eipä nyt sotketa tätä ketjua heillä.

Vierailija
18159/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjun kirjoitusten perusteella palstalaisille sopivampaa seuraa saattaisivat olla Let 3:n urokset kuin puhtoiset slovenialaiset. Kroatialaiset eivät ole mitään siveydensipuleita, joten kyllä juttu lentäisi molempiin suuntiin hyvissä tunnelmissa.

Käärijäkin mainitsi Liverpoolissa tulleensa juuri heidän kanssaan hyvin juttuun.

No itse asiassa se yksi vähän vetosikin muhun. Se vaaleahko sinisilmäinen. Mutta eipä nyt sotketa tätä ketjua heillä.

Ne on sentään kunnon äijiä eikä mitään koulupoikia.

Vierailija
18160/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään tätä keikkapaikkojen kyselynä ymmärtänyt, mutta muuna siihen on vaikea vastata. Myös Jeren stadionpostauksen frankista voi tehdä halutessaan tulkintoja.

K muistelee kaiholla perjantain pumppaussessiota puppyn kanssa. B syötävän suloisena punaisessa piikkikaulapannassa ja K:n käskytyksellä rytmikästä pumppausta Tavastian suihkukopissa... 🦩

Joo! Just just näin mäkin sen näen 😍 Ja B vähän eksyksissä, haikea hämmentynyt vielä kaiken jälkeen, minne nyt. Keikkaputki jatkuu, ja ei ole käskijää enää tässä komentamassa.

Uskon kyllä, että katsovat aika tarkkaan mitä feed kuvissa näkyy. Tuohan on itsensä ilmaisemista ja etenkin B on näissä taitava lyyrikko. Taitava kuva sikäli, ettei ole mikään Tavastian in your face kuva. Sellaista herkempää ilmaisua. Miettikää nyt vaikka sitä babies sleeping pentukuvaa 😭😍 K myös viestii, mut vähän kotikutoisemmin. Tyhjyys. B ja Frankkikin poissa, jota viimeksi jyystetty yhdessä. Frankkihan myytiin Tavalla ja B lähtenyt. Niin ei mihinkään stadionin viittaa, vaikka se hyvin vielä alleviivaa isoa tyhjyyttä 🤔

Kukahan mahtoi ostaa Frankin?

Ketju on lukittu.