Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
17641/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivon sitä ikärajatonta keikkaa, yhtä vain, että voin ottaa mun teinityttären alibiksi😂

Vierailija
17642/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisivat ensin tehneet jutun pelkästä vierailusta possujunineen ja ggrrrineen kaikkineen ja sitten erikseen shippausjutun. Se nyt olisi ollut ihan ok. Seiskasta tuollaisia voi lukea mutta yle olisi voinut osoittaa vähän pelisilmää. Varsinkin kun toinen osapuoli on suurimmalle osalle Suomea tuntematon. Epäilen että omasta lähipiiristä yksikään ei tietäisi koko Bojania, no ehkä nuoriso saattaa mutta muuten.

Niin, toivoisin heille ennenkaikkea huomiota musiikillisista syistä minkä he ansaitsisivat <3

Koko vauvapalstalla ei ole puhuttu halaistua sanaa Joker Outin musiikista, pääpaino on ollut koko ajan aivan muissa asioissa.

Älä jauha soopaa. Tässäkin ketjussa on käsitelty joker outin musaa ja jopa suomennettu sanoituksia vaikka kuinka moneen kertaan.

Kyllä, niitä kahta Carpe Diemiä.

Höpö höpö! Just kuuntelin ekaa kertaa Demoni levyn läpi, aikaisemmin vaan muutaman biisin. Tämähän on hyvä! Ja ihan aikuinen olen. Toki myönnän, että koko bändi on muodollisesti pätevä.

Tää on kyllä ihme väite ettei kukaan muka kuuntelisi näitä 😄 Pikemminkin tässä ketjussa on tullut valitusta, jos ollaan innostuttu liiaksi keskustelemaan jokereitten musasta eikä olla pysytty bk-jutuissa. Täällä on todellakin etsitty suomennoksia, vertailtu bojanin ja krisin tekemiä biisejä, mietiskelty mahdollisia musiikillisia esikuvia, löydetty yhtymäkohtia muihin bändeihin (kent!!!), itketty novi valin mukana, juteltu kulloisistakin suosikkibiiseistä, rakastuttu bojanin ääneen ja lauluun aina vaan uudelleen ja etsitty sekunnintarkkoja kohtia perusteluiksi hurahduksille jne.

Mulle tulee näistä "ei täällä kukaan edes kuuntele Joker Outia" -epäilyistä mieleen se, että epäilijät eivät itse pidä Joker Outin musiikista ja siksi olettavat että ei se ketään muutakaan voi kiinnostaa.

No, ei täällä ole kyllä Käärijänkään musiikista kauheasti keskusteltu.

Se voi pitää paikkansa. Me bojanistit kyllä kuuntelemme ja fanitamme myös joker outia, mutta Kn fanit enemmän keskittyvät muihin seikkoihin. Meitähän on moitittu jopa liiasta kuuntelusta, koska suomessa jo:ta kuunnellaan enemmän kuin sloveniassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17643/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tumblerissa faneilla on muuten joku ihme fiksaatio Jeren käsistä :D Noita tollasia juttuja tulee vastaan vähän väliä.

https://www.tumblr.com/inlovewithjere/720027290155778048/the-beauty-of-…

Oon nähnyt samanlaisia Bojanin käsistä. Joku fetissi heillä varmaan.

Missä on lähikuvia Bojanin käsistä? Kaverin puolesta kyselen.

mikä tää käsi juttu on ?

Vierailija
17644/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua huvittaa että Bojan oli täällä yli 100 tuntia ja jotkut kirjoittelee täällä ikäänkuin faktana tietäen mitä on joka hetki tehty vaikka keikan jälkeen meillä on materiaalia hyvä jos 5 min edestä :D Tiedättekö te mitä teidän ystävät tekevät joka hetki ja mitä ovat nähneet ja kenen kanssa viettäneet aikaa tiettyyn kellonaikaan päivästä?

Äh, ku ei vaan mene perille!

Aivan varmasti joku olisi tunnistanut Bojanin jos olisi noissa suosituissa paikoissa viettänyt aikaa ja siitä olisi someaikana saatu tieto jotain kautta. Se ei sinänsä ole hyvä juttu, että tieto kulkee noin mutta näin se vaan nykyään on.

Somestahan selvisi nekin, että se oli ääniwallissa ja petiitissä, eikä niihin mitään rynnäkköjä tehty. Instaan ja twitteriin on tullut jälkikäteen hyvin maltillisia fanien ottamia yhteiskuvia, eli on tunnistettu kyllä ja jopa lähestytty, mutta ei sen kummempaa. Ei se bojan kuitenkaan mikään suuri maailmantähti ole. Käärijäkin saa näköjään käydä aika rauhassa baarissa eikä sitä ole suljettu mihinkään vippitiloihin (onko jossain Ihkussa edes sellaista?).

Vierailija
17645/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin oon menossa jos saan lippuset. En tiedä kyllä KEHTAANKO pyytää ketään mukaan kun ne ei tiedä tästä JO-jutusta mitään. :D Tai tokihan ne voi muina puutarhureina kirjoitella täällä, kuka tietää.

Mulle tuli vkl sellainen tilanne vastaan, että olen

melko varma että yksi mun tuttu kirjoittelee täällä😅. Mut en edes kehtaa kertoa mistä tiedän, koska se paljaisi sit mutkin. Tän takia en kyl ehkä haluu mitään keikkatreffejä sopia, jos vastassa oiskin liuta tuttuja.

😂 Sanot vaan, että hellou ja cha cha cha!

Vierailija
17646/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin oon menossa jos saan lippuset. En tiedä kyllä KEHTAANKO pyytää ketään mukaan kun ne ei tiedä tästä JO-jutusta mitään. :D Tai tokihan ne voi muina puutarhureina kirjoitella täällä, kuka tietää.

Todellakin menossa jos vaan onnistun liput saamaan. Ruusu rintapieleen ja jonnekin sopivan hämyiseen nurkkaan nautiskelemaan. Eturivihommat jätän suosiolla nuoremmille.

Mietin jo puutarhureille sopivaa salaista tervehdystä, mutta ainoa mikä tulee mieleen on ARE YOU??!! 😄

Vierailija
17647/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäsköhän alottaa sitten uus ketju jos kerran joidenkin mielestä tää alkaa olla jo liian nolo ja pitkä

Mielestäni voisi myös ja vaikka samantien poistaa tämän samaan syssyyn.

No johan sie nyt oot yksi sälli poistamassa tätä ketjua vähän turhan hanakasti etten sanoisi :D

Vierailija
17648/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä ne jokereiden tänåän lupaamat ulkomaan keikkojen päivät viipyy? Joko olisi Suomi? Eikö Bojan laittanut siihen postaukseen että Helsinki see you soon ja silmäniskuhymiö?

Huomenna pitäisi tulla uusia JO keikkapäivämääriä.

Ootko keikalle menossa?

Minäkin oon. Jos kehtaan😉. Ja toivon et se JO keikka ei mikään yhteiskeikka Käärijän kanssa

Ehkä yhdessä päästään yli meidän kollektiivisesta häpeästä. 🙏 Itsekin jotenkin arastelen JO keikalle menoa, koska koen olevani yli-ikäinen (40+), vaikka periaatteessa kiinnostelee kyllä.

Ehtisihän tässä järjestää sellaisia rohkeudenvalamistapaamisia meille yli-ikäisille höyrähtäneille, joissa tarjotaan vertaistukea ja lietsotaan toisiamme hyppäämään (you jump I jump, muistattehan?), niin eiköhän sen häpeän saisi häviämään, tai ainakin hetkeksi tauolle.

Vierailija
17649/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin menossa jos vaan onnistun liput saamaan. Ruusu rintapieleen ja jonnekin sopivan hämyiseen nurkkaan nautiskelemaan. Eturivihommat jätän suosiolla nuoremmille.

Mietin jo puutarhureille sopivaa salaista tervehdystä, mutta ainoa mikä tulee mieleen on ARE YOU??!! 😄

Ruusu on liian paljastava jo :-D Tää on sen verran anonyymit-puutarhailijat hommaa kyllä monelle *naama punaisena*

Vierailija
17650/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin aamulla heipat tälle ketjulle, sain pahat viekkarit joten luin päivällä ja tässä taas kirjoittelen. 😇 Ehkä pitää vain hyväksyä että täällä matrixissa on jumissa jonkun aikaa. Pakko tehdä sitten cold turkeyt jossain kohtaa. 🦃

Vierailija
17651/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en pysty nyt heti lopettaa tämän seuraamista. Enhän mä nyt vielä yksikseni pärjää tämän tunnekuohun kanssa. Olisi kiva, että pysyisi ketju positiivisena.

Mä kans tarvin teitä vielä! Jaetaan nousut ja laskut. Ehkä ei ihan niin 24/7 enää täällä, mutta kuitenkin laivan kyydissä. En tosin tiedä onko se enää K&B laiva vai ennemminkin itsetuntemuksen ja elävänä olemisen Carpe Diem laiva, mut ei sekään hullummalta kuulosta 🌺

Tämä juttu on vaikuttanut minuun niin voimakkaasti, just niinkuin Leila kuvasi, olen pysähtynyt, ällistynyt ja löytänyt taas itseni ja elämä on tuntunut ihan joka solussa. Voisin ihan ilomielin jatkaa täällä juttuja näistä fiiliksistä muutenkin, kävipä laivallemme miten tahansa. Olen niin ravistunut. Ja ei, en halua perustaa mitään erillistä ketjua tänne, koska vain te kanssasisaret ja kanssa-riettaatgayt ymmärrätte tätä kokemusta. En ees voi sanoin kuvailla mitä kaikkea olen itsestäni havainnut. Te tiedätte kyllä! 🌻

Yes yes, we are here together 🥰

Luulenpa, että kukkaan taitaa puhjeta muitakin kuin K&B toistensa seurassa tänä kesänä 😘 Tekisi mieli lähteä koko lössin kanssa bilettyämään! Jos joku kaipaa keikkaseuraa, mua saa kysyä

Puutarhalaiva seilaa näissäkin teemoissa, ja muistakaa, jos tämä katoaa niin Kaksplus on varaketju, niin ei eksytä 💚

Novi val mun kanssa kuuntelemaan ja sitten...autetaan rakkaitamme

Vierailija
17652/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reko tiedotti just et keikkapäivät julkaistaankin vasta torstaina ja lipunmyynti alkaa perjantaina.

Vierailija
17653/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en pysty nyt heti lopettaa tämän seuraamista. Enhän mä nyt vielä yksikseni pärjää tämän tunnekuohun kanssa. Olisi kiva, että pysyisi ketju positiivisena.

Mä kans tarvin teitä vielä! Jaetaan nousut ja laskut. Ehkä ei ihan niin 24/7 enää täällä, mutta kuitenkin laivan kyydissä. En tosin tiedä onko se enää K&B laiva vai ennemminkin itsetuntemuksen ja elävänä olemisen Carpe Diem laiva, mut ei sekään hullummalta kuulosta 🌺

Tämä juttu on vaikuttanut minuun niin voimakkaasti, just niinkuin Leila kuvasi, olen pysähtynyt, ällistynyt ja löytänyt taas itseni ja elämä on tuntunut ihan joka solussa. Voisin ihan ilomielin jatkaa täällä juttuja näistä fiiliksistä muutenkin, kävipä laivallemme miten tahansa. Olen niin ravistunut. Ja ei, en halua perustaa mitään erillistä ketjua tänne, koska vain te kanssasisaret ja kanssa-riettaatgayt ymmärrätte tätä kokemusta. En ees voi sanoin kuvailla mitä kaikkea olen itsestäni havainnut. Te tiedätte kyllä! 🌻

Yes yes, we are here together 🥰

Luulenpa, että kukkaan taitaa puhjeta muitakin kuin K&B toistensa seurassa tänä kesänä 😘 Tekisi mieli lähteä koko lössin kanssa bilettyämään! Jos joku kaipaa keikkaseuraa, mua saa kysyä

Puutarhalaiva seilaa näissäkin teemoissa, ja muistakaa, jos tämä katoaa niin Kaksplus on varaketju, niin ei eksytä 💚

Niin siis kiva kun kirjoitit ton, koska mulla on nyt jotenkin tässä kevään mittaan ekaa kertaa eron jälkeen (neljä vuotta sitten) tullut sellainen olo, että voisin olla avoin jollekin lähestymisille. Niitä nyt ei pilvin pimein näin 45+ikäisenä ole tulossa, mutta siis avoimin mielin.

Ja mä luulen että siellä JO keikalle me aika hyvin tunnistetaan toisemme jo ihan ikäjakauman perusteella, ainakin suurimmaksi osin😂

Vierailija
17654/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä toivon sitä ikärajatonta keikkaa, yhtä vain, että voin ottaa mun teinityttären alibiksi😂

Mulla kans teinitytär. Lupasi jo lähteä mun kanssa kaikille keikoille kun täyttää 18v Nauraa mun K&B seurannalla, nähnyt kanssa niitä tiktokissa. Kysyi myös onkohan mulla addiktio, kun kaupassakin piti vklp:na nopeasti tarkistaa tilanne

Vierailija
17655/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gregor postasi että keikkajulkistukset onkin torstaina koska tänään ei ollutkaan keskiviikko, ei ollut nukkunut tarpeeksi niin oli vissiin mennyt päivät sekaisin, miksiköhän😅🤭

Vierailija
17656/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko siellä Tavastiallu muuten porukkaa ruusut rintapielissä? En tullut kiinnittäneeksi huomiota, mutta kiinnostaa, oliko puutarhuritreffejä tms.

17657/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ulkomaankeikat julkaistaan torstaina kymmeneltä ,Reko eli väärässä päivässä...😅

Vierailija
17658/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon erittäin paljon, et ne keikat julkistetaan huomenna aikasintaan neljältä. Jos sieltä löytyy Suomen keikka ni ei pysty aiemmin olee kärppänä ostamassa lippuja :D

Vierailija
17659/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla kans teinitytär. Lupasi jo lähteä mun kanssa kaikille keikoille kun täyttää 18v Nauraa mun K&B seurannalla, nähnyt kanssa niitä tiktokissa. Kysyi myös onkohan mulla addiktio, kun kaupassakin piti vklp:na nopeasti tarkistaa tilanne

Ootko sä mä😂

Vierailija
17660/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gregor postasi että keikkajulkistukset onkin torstaina koska tänään ei ollutkaan keskiviikko, ei ollut nukkunut tarpeeksi niin oli vissiin mennyt päivät sekaisin, miksiköhän😅🤭

Sekin on joutunu valvomaan öitä myöten peläten että mitäköhän kaksi toheloa tekee seuraavaksi

Ketju on lukittu.