Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Eikäää manageri taas vauhdissa. Käykää katsomassa joker outin insta stoorit xD
"everything reminds you of him"
Mistäs me muuten tiedetään että noi kaikki on managerin tekosia :D kyllähän muutkin bändiläiset kiusotteli Bojania asiasta jatkuvasti, ehkä se on joku heistäkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/rbf451/716316613701451776/kaarijafanclub-ig-stor…
Onko tänne aiemmin laitettu tota marry kiss party - juttua? Hauska kun Luke Black valitsi Käärijän aviomiehekseen kun muut halusi vain bilettää 😂
Aika avomielistä Lukelta. Ihana tyyppi on.
Jere kyllä selvästi ihastui Loreeniin myös vähän, ku aika monessa jutussa puhuu miten ihana se on.
Käsittämätön ajatus , mutta mitäs jos tuleekin säpinää Loreenin kanssa. Eikös ne ole suunnitelleet tapaamista ja oliko K kommentoinut taas Loreenin tik tokiin että marry me. Jostain luin näin, en jaksanut nyt mennä itse tarkistamaan.
Kärtså vaikuttaa melko itsevarmalta aloitteissaan, kun on aina ollut ilmeisesti tarjokkaita riittåmiin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä alan kohta epäillä että joker outin managerilla on isoin ihastus Kärtsykkään😂
Saletisti gay. Sloveniassa ei voi hirveesti rummuttaa. Facessa ei paljon naisia näy....
Ihmettelen vaan taas miksi olisi ihastus Kärtsyyn, kun Bojan on lähistöllä. Bojan voi tietysti olla liian tuttu jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tänne aiemmin laitettu tota marry kiss party - juttua? Hauska kun Luke Black valitsi Käärijän aviomiehekseen kun muut halusi vain bilettää 😂
Jere kyllä selvästi ihastui Loreeniin myös vähän, ku aika monessa jutussa puhuu miten ihana se on.
Käsittämätön ajatus , mutta mitäs jos tuleekin säpinää Loreenin kanssa. Eikös ne ole suunnitelleet tapaamista ja oliko K kommentoinut taas Loreenin tik tokiin että marry me. Jostain luin näin, en jaksanut nyt mennä itse tarkistamaan.
Kärtså vaikuttaa melko itsevarmalta aloitteissaan, kun on aina ollut ilmeisesti tarjokkaita riittåmiin...
Minua vähän häiritsee se, että K on aikanaan jatkuvasti siirtynyt suhteesta toiseen. Ei anna kovin syvällistä kuvaa hänen suhtautumisestaan ihmissuhteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vitsit kun oikeasti olen kateellinen tuosta reissusta, mutta onhan kaveri sen kyllä ansainnut. Ihan hirvittävää pyöritystä viimeiset kuukaudet. Ja toivottavasti ottaa nyt sometauon. Tai ehkä tuo on saatu sponsorimatkana, niin on sitten pakko jotain päivittää. Mutta ei kyllä nollaannu jos ei somea jätä.
Se mistä en ole kateellinen, niin olla tuo mahdollinen tyttöystävä. Olisi aivan hirvittävää kun yhtäkkiä siitä omasta rakkaasta tulisi tuhansien päiväuni ja kaikki haluaa repiä oman palasensa kaverista. Jotenkin se olisi vielä pahempaa olla piiloteltu kuin sitten ihan rehellisesti astua esiin ja kertoa, että kyllä, mulla on tyttöystävä. Ei sitä siltikään tarvitse julkisuudessa roikkua.
Ja valitettavasti arkielämän kokemuksella tuntuu, että nämä miehet jotka piilottelevat tyttöystäviään ja larppaavat sinkkua myös pettävät herkästi.
Paitsi jos päämotiivina toiminnalle on tyttöystävän varjeleminen julkisuuden lieveilmiöiltä, ei vapaan riistan esittäminen
No kyllähän Kärtsä itse nimenomaan on sanonut että motiivi on vapaan riistan esittäminen. Rehellisesti vaikea uskoa että tyttis järin kaipaa yksityisyyttä tässä kohtaa mutta varmasti sopeutuu tilanteeseen.
Totta, vapaan riistan esittäminen ARTISTISUOSION kannalta ja lisäsi vielä, että jotta ihailijat voisivat kuvitella, että tuosta otan vielä miehen itselleni (ja kävisivät keikoilla). Toinen päämotiivi on "suojella lähipiiriään. ".
Aika huonosti on kyllä onnistunut tuo vapaan riistan esittäminen, kun alkaa olla jo kaikkien tiedossa että seurustelee, vaikka tyttiksen nimi ei olekaan kaikkien tiedossa.
Samaa linjaa vetänyt Robin Packalen? Tyttöystävä on ja paparazzi kuvia nähty plus livenäkin olen heidät bongannut Turussa. Robinin IGssä ei näy mitään parisuhdejuttuja.
Taitaa moni muukin artisti pitää työn ja yksityiselämän erillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä alan kohta epäillä että joker outin managerilla on isoin ihastus Kärtsykkään😂
Saletisti gay. Sloveniassa ei voi hirveesti rummuttaa. Facessa ei paljon naisia näy....
Ihmettelen vaan taas miksi olisi ihastus Kärtsyyn, kun Bojan on lähistöllä. Bojan voi tietysti olla liian tuttu jo.
No hohhohoijaa, ei kai sitä nyt "omasta kuormasta" hyvänen aika syödä. Aika rutsaista olisi. Managerilla kyllä saattaa vähän värähdellä Kärtsän suuntaan.......
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua vähän häiritsee se, että K on aikanaan jatkuvasti siirtynyt suhteesta toiseen. Ei anna kovin syvällistä kuvaa hänen suhtautumisestaan ihmissuhteisiin.
Minkäs Kärtsä sille voi, jos joutui petetyksi edellisessä suhteessaan? Oli kuvitellut viettävänsä lopun elämäänsä tämän tyypin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiktokissa Jerppa just pumppaili valtavaa uimalelua. Tyttis kuvannut tietysti tänkin.
Taitaa olla tylsää tyttiksen kanssa reissussa, kun pitää lomallakin koko ajan somettaa Käärijä-juttuja.
Eikös joku tiennyt, että Käärijällä ja tyttiksellä tuore suhde. Koko kevät ollu Kärtsällä tosi kiireistä ja nyt ovat ekaa kertaa rauhassa yhdessä ja huomaavatkin, ettei heillä ole mitään yhteistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiktokissa Jerppa just pumppaili valtavaa uimalelua. Tyttis kuvannut tietysti tänkin.
Taitaa olla tylsää tyttiksen kanssa reissussa, kun pitää lomallakin koko ajan somettaa Käärijä-juttuja.
Eikös joku tiennyt, että Käärijällä ja tyttiksellä tuore suhde. Koko kevät ollu Kärtsällä tosi kiireistä ja nyt ovat ekaa kertaa rauhassa yhdessä ja huomaavatkin, ettei heillä ole mitään yhteistä.
Miten tuore se voi olla jos asuvat yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelatkaa hänen instaa vähän alaspäin niin näyttäisi olevan hääkuva kauniin naisen kanssa.
Olipa muuten ärsyttävää nähdä somessa loreenin kuva new yorkin ikonisen times squearin hienoimmalla paikalla jossa oli hillittömän iso kuva lortusta ja congratulations loreen. Iso spotifyn mainos. Taas alko vähän ärsyttään tuo Käärijän viisuhäviö. Miettikää jos toi tyyppi ois saanut kuvansa sinne. Suomalaisella musiikilla😍 ja hän ois ansaitummin ansainnut kuvansa tuolla ennätyksellisellä yleisöäänivoitollaan toisin kuin Lortsu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä hetkeäkään usko, että Loreen kiinnostaa Käärijää muuten kuin kaverina. Eivät vaikuta olevan yhtään samalla aaltopituudella. Toi "marry me" on sitä Käärijän huumoria ja liittyy mielestäni Loreenin asemaan viisudiivana, se on sellaista fanituksen imitointia. Käärijä on kommentoinut monta kertaa myös että "Loreen is the queen", mikä on luultavasti viittaus siihen "yaaas quueen!!!11" -homokulttuurijuttuun :D
Vierailija kirjoitti:
Olipa muuten ärsyttävää nähdä somessa loreenin kuva new yorkin ikonisen times squearin hienoimmalla paikalla jossa oli hillittömän iso kuva lortusta ja congratulations loreen. Iso spotifyn mainos. Taas alko vähän ärsyttään tuo Käärijän viisuhäviö. Miettikää jos toi tyyppi ois saanut kuvansa sinne. Suomalaisella musiikilla😍 ja hän ois ansaitummin ansainnut kuvansa tuolla ennätyksellisellä yleisöäänivoitollaan toisin kuin Lortsu.
Oikeesti kylmikset ois menny jos tonne ois päässy suomalainen artisti suomenkielisellä musiikilla. Hemmetin raadit.😠
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketkä ois teiän marry kiss party euroviisuista?
Mulla 💍Bojan, 💋Käärijä, 🥳Manageri
💍 Luke 💋 Marco Mengoni tai Ukrainan dj
🥳 Käärijä + tanssijat
Tuossa tuo kuva Loreenin jättimäisestä mainosbannerista.
https://www.instagram.com/p/CsgI7vANsuS/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen löytänyt ihan uuden jutun näistä fanfic-sivustoista. Ei ole aiemmin tullut mieleenkään edes tutustua aiheeseen, muistan lähinnä huvittuneena kuulleeni kun Harry Potter hahmoista oli kirjoitettu jotain omia sepitteitä. Mutta näitä ihan oikeasti on olemassa.
Tää on kyllä todellista quilty pleasurea, enkä ikinä kehtaa tunnustaa kenellekkään omalla nimellä näitä lukevani.
Mutta jotenkin tämä pari vaan osuu johonkin sydämeen ja oikeasti toivoisin että heillä olisi jotain. Itse reagoin silloin siihen ekaan Titanic-videoon jossa kadulla alkoivat laulamaan yhdessä. Se Bojanin katse oli jotain niin hellyttävää että omassakin mahanpohjassa tuntui perhosia. Sitä ennen olin vaan ajatellut, että ovat nopeasti tulleet läheisiksi kavereiksi.
Oliko tää teksti mun kirjoittama!? Siltä tuntui sitä lukiessa! Mahtavaa, että videoklippien ja pohdintojen/kuvittelujen lisäksi voi jakaa myös fiiliksiä, mitä tää aihe herättää.
Samoja juttuja on muutaman viime vkn miettinyt pöllämystyneenä. Tiesin kyllä fanifiktion sanana ja olemassaolon ja eka mielikuva siitä oli just Harry Potter -hahmojen väliset tarinat. Mut oon ehkä vähän hymeksienkin/ihmetellen joskus aatellut, että mikähän pointti siinä on ja kellä/mikä siinä innostaa.
Ja guilty pleasure -ilmaisu on täälläkin pyöriny mielessä. Mulla ei sitten varmaan ennen tätä oo ollu Oikeaa The guilty pleasuria, koska ns arkipaheista jne on ollu helppo tai ainaki mahdollista kertoa, mutta tästä en tuu kyllä jakamaan kuin niille, jotka on tässä täällä sisällä jo:D
Ja vielä, miten voi tosiaan muiden väliset hetket/tarinat tuntua omassa mahanpohjassa?! En ymmärrä, mutta parasta ettei aina tarvikaan vaan voi vaan fiilistellä ja olla mukana!
Ihan loistavaa etten ole yksin tämän harrastuksen kanssa! Ehkä tästä jossain vaiheessa toipuu.
Ihana Jere herbalistin euroviisu videolla
Onko toi Joker Outin manageri ihan sekaisin? :D Aika omituista kyllä että hän on noin syvällä tässä shippausjutussa. Joker Out on käsittääkseni Slovenian suosituimpia artisteja, joten eriskummallisen epäammattimaista sekoilua. Pidän kyllä hänen sekoilustaan, toivottavasti jatkaa! Vaikea vain kuvitella, että jonkun muun maan suosituimman artistin manageri postailisi vastaavaa settiä noin paljon
Vierailija kirjoitti:
Ei helvetti hajosin noille joker outin instastooreille jossa kaikki muistuttaa käärijästä. Nurmikkokin😄 tuo mies on kyllä saanut melkoisen hurmion aikaiseksi ja tehnyt lähtemättömän vaikutuksen
Ohhoh! Joku on kyllä rakastunut..
Ei helvetti hajosin noille joker outin instastooreille jossa kaikki muistuttaa käärijästä. Nurmikkokin😄 tuo mies on kyllä saanut melkoisen hurmion aikaiseksi ja tehnyt lähtemättömän vaikutuksen