Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Onko kukaan muuten kattonut tota Jokereiden Sea star festival esitystä? Ihmettelen vaan miksi hemmetissä söpöt nuoret kundit on puettu kuin vanhat iskelmälaulajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiktokissa Jerppa just pumppaili valtavaa uimalelua. Tyttis kuvannut tietysti tänkin.
Laittais nyt jumankauta sen puhelimen huitsin helvettiiin. Eikö kukaan ole vielä missään kysellyt että kuka näitä kuvaa.
Olettasin että vaikea ykskaks lopettaa kun on saanut kunnon some meiningin alkuun.
Jep, somehuomioon jää helposti koukkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/rbf451/716316613701451776/kaarijafanclub-ig-stor…
Onko tänne aiemmin laitettu tota marry kiss party - juttua? Hauska kun Luke Black valitsi Käärijän aviomiehekseen kun muut halusi vain bilettää 😂
Ihana Luke. Oliko näillä kahdella jotain kohtaamista tuolla?
Luke on symppis, äänestinkin häntä jokereiden lisäksi. En muuten ymmärrä sitä, että K niin paljon hehkuttaa, että Loreen on ihana ihminen ja Loreenin kanssa naimisiin menoa tuo esiin usein. En ymmärrä miten K voi edes ajatella tuollaista. Itse kun en näe Loreenissa mitään ihanaa tai sympaattista. Mulla vähän laskee K:n pisteitä tuo jatkuva Loreenin ylistys.
Luin jostain,että Bojan on lähtöisin myös Serbiasta. Serbialaiset miehet ovat näköjään kallellaan suomalaiseen mieheen.
Toi oli niin selvää että Lukella oli pieni ihastus Käärijään kun valitsi mennä sen kaa naimisiin tossa kyselyssä🤭 tuli jo ilmi siitä kun oli fanipoika kokoajan ja kerran kehui hänet maasta taivaisiin Wiwibloggsilla kuiskaten i lav him ettei hän kuule. 🤭 Bojanista en olisi niin varma.
Kaikki halusi bilettää Käärijän kanssa paitsi Luke mennä naimisiin. Ihana 😍😁
Ja joo eiköhän toi kerro jo Käärijän heteropuolesta kun menee tossa vitsihaasteessa naimisiin Loreenin ja haluaa pussailla Blanca Paloman kanssa. UMK.ssa läpällä sanoi haluavansa pussailla Robinia 😁 viehättyy suurimmista haastajistaan niinkuin robin aluksi umk.ssa oli.
Oiski huippua ku mokais joskus stoorien kanssa. Haberi laitto joskus vuosia sitten julkiseen jakeluun n 500 000 tuhannelle seuraajalle punaviinisen hyvänyöntoivotuksen Etelille suoraan sängystä. Poisti kyllä minuuteissa, mutta osa ehti nauhoittaa. Fanit oli kilttejä eikä julkassu uudelleen klippoä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiktokissa Jerppa just pumppaili valtavaa uimalelua. Tyttis kuvannut tietysti tänkin.
Taitaa olla tylsää tyttiksen kanssa reissussa, kun pitää lomallakin koko ajan somettaa Käärijä-juttuja.
Varmasti lähtee viestiä myös Bojanille välillä. Mut kyl se tyttöystävä varmaan vaatii ja ottaa omansa kuvausten ulkopuolella ... 😶😞
Ehkä Bojanilla on vaan se perinteikäs post viisu alakulo mikä tulee tollasen hupijuhlan jälkeen jollasia ei toisia monille tuu. On niin kovaa tykitystä että moni asia ei varmaan heti samalle tunnu sen jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lomalennolla tyttis kuvannut, lentokoneen tyhjällä penkillä takki ja laukku.
Missä he lomailevat? Ai kun olisi ihana itsekin päästä reissuun.
Malediiveilla.
Oho se on sitten kunnon romanttinen kaukoreissu 😍
Bungalowi omalla uima-altaalla. Oikea kutupesä heillä. 😫 Ei ihme, jos Bojanin viimeaikaiset haastattelut olleet vähän apeita.
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan muuten kattonut tota Jokereiden Sea star festival esitystä? Ihmettelen vaan miksi hemmetissä söpöt nuoret kundit on puettu kuin vanhat iskelmälaulajat.
Noi oli muistaakseni saaneet jonkun pukeutumispalkinnon elle-muotilehdestä maassaan. Minusta he pukeutuvat hyvin, retroviboja mukana
Eikäää manageri taas vauhdissa. Käykää katsomassa joker outin insta stoorit xD
"everything reminds you of him"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Malediiveilla.
Bungalowi omalla uima-altaalla. Oikea kutupesä heillä. 😫 Ei ihme, jos Bojanin viimeaikaiset haastattelut olleet vähän apeita.
Ääh mä haluan kans kutupesään!
Vierailija kirjoitti:
Mä olen löytänyt ihan uuden jutun näistä fanfic-sivustoista. Ei ole aiemmin tullut mieleenkään edes tutustua aiheeseen, muistan lähinnä huvittuneena kuulleeni kun Harry Potter hahmoista oli kirjoitettu jotain omia sepitteitä. Mutta näitä ihan oikeasti on olemassa.
Tää on kyllä todellista quilty pleasurea, enkä ikinä kehtaa tunnustaa kenellekkään omalla nimellä näitä lukevani.
Mutta jotenkin tämä pari vaan osuu johonkin sydämeen ja oikeasti toivoisin että heillä olisi jotain. Itse reagoin silloin siihen ekaan Titanic-videoon jossa kadulla alkoivat laulamaan yhdessä. Se Bojanin katse oli jotain niin hellyttävää että omassakin mahanpohjassa tuntui perhosia. Sitä ennen olin vaan ajatellut, että ovat nopeasti tulleet läheisiksi kavereiksi.
Oliko tää teksti mun kirjoittama!? Siltä tuntui sitä lukiessa! Mahtavaa, että videoklippien ja pohdintojen/kuvittelujen lisäksi voi jakaa myös fiiliksiä, mitä tää aihe herättää.
Samoja juttuja on muutaman viime vkn miettinyt pöllämystyneenä. Tiesin kyllä fanifiktion sanana ja olemassaolon ja eka mielikuva siitä oli just Harry Potter -hahmojen väliset tarinat. Mut oon ehkä vähän hymeksienkin/ihmetellen joskus aatellut, että mikähän pointti siinä on ja kellä/mikä siinä innostaa.
Ja guilty pleasure -ilmaisu on täälläkin pyöriny mielessä. Mulla ei sitten varmaan ennen tätä oo ollu Oikeaa The guilty pleasuria, koska ns arkipaheista jne on ollu helppo tai ainaki mahdollista kertoa, mutta tästä en tuu kyllä jakamaan kuin niille, jotka on tässä täällä sisällä jo:D
Ja vielä, miten voi tosiaan muiden väliset hetket/tarinat tuntua omassa mahanpohjassa?! En ymmärrä, mutta parasta ettei aina tarvikaan vaan voi vaan fiilistellä ja olla mukana!
Vierailija kirjoitti:
https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1658116725978681353?s=46&t=Cp…
Käärijä istuu tuossa bojanin hoilatessa sohvalla muiden jokereiden kanssa.
Nyt sen kannattaisi miettiä omaa Online -biisiään :)
Oikeasti olisi voinut olla hypen kannalta parasta vain "kadota".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/rbf451/716316613701451776/kaarijafanclub-ig-stor…
Onko tänne aiemmin laitettu tota marry kiss party - juttua? Hauska kun Luke Black valitsi Käärijän aviomiehekseen kun muut halusi vain bilettää 😂
Aika avomielistä Lukelta. Ihana tyyppi on.
Jere kyllä selvästi ihastui Loreeniin myös vähän, ku aika monessa jutussa puhuu miten ihana se on.
Käsittämätön ajatus , mutta mitäs jos tuleekin säpinää Loreenin kanssa. Eikös ne ole suunnitelleet tapaamista ja oliko K kommentoinut taas Loreenin tik tokiin että marry me. Jostain luin näin, en jaksanut nyt mennä itse tarkistamaan.
Mä alan kohta epäillä että joker outin managerilla on isoin ihastus Kärtsykkään😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Malediiveilla.
Pitääkö olla Käärijä vai käykö naapuruston Marko-Olavi?😏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Malediiveilla.
Niin mäkin! Mutta ei oo ketään kenen kanssa kutuilla 😭😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä alan kohta epäillä että joker outin managerilla on isoin ihastus Kärtsykkään😂
Saletisti gay. Sloveniassa ei voi hirveesti rummuttaa. Facessa ei paljon naisia näy....
Miten Käärijä on onnistunut käärimään kaikki pikkusormensa ympärille. Miehet, naiset, tavikset, julkkikset, gayt, heterot... 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Malediiveilla.
Juuri siksi ajattelin, että parempi hänelle, kun unohtaisi K:n eikä ainakaan suostuisi tulemaan tänne haavoja avaamaan.