Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunne, kuin hihan alla kulkisi joku ötökkä

Vierailija
15.11.2022 |

Onko teille tuttua? Mulla on silloin tällöin tällaista, ja siis tosi pienimuotoisesti, ei mitään huumeiden käyttäjien raapimista kaipaavaa tunnetta, vaan ihan ku muurahainen yhdessä kohdassa vaatteen alla kiertäisi pientä kehää. Kun kosketan aluetta, tunne katoaa. Onko tällä jokin nimi? Formikaatio kuulostaa tämän minun tunteen tyyppiseltä, mutta noin 10000x vähäisemmältä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyhypunkki?

Vierailija
2/15 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minun tunne on vähäisempi :D ärsyttävä typo. Formikaatio siis on ilmeisesti kunnon tuskaa, missä iho kutiaa sieltä sun täältä ja välillä tuntuu kuin ihon allakin kulkisi hyönteisiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syyhypunkki?

Ei ollenkaan samanlaista. Syyhypunkki on koettu ja tämä ei siis edes kutita tämä minun tunne, vähän vaan häiritsee, etenkin kesällä, kun oikeasti saattaa mennä ötökkä iholla, näin talvella yleensä ei

Vierailija
4/15 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei lähde kirjoittaminen mulla yhtään! Ihmeellistä rakennetta tekstissä, enkä saa itseäni nyt ilmaistua millään... Äh. Hirveitä viestejä, anteeksi niistä heille ketkä yrittää lukea...

Ap

Vierailija
5/15 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ajatellut, että käsivarren ihokarva osuu jotenkin vaatteeseen, mutta kun alue on noin 1e kolikon kokoinen, niin eipä taida olla mahdollista. Olen yllättynyt, ettei tämä tuntunut googlettamiseni perusteella olevan yleistä, nimittäin enpä mitään äkkiseltään löytänyt

Ap

Vierailija
6/15 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut lääkkeet saattavat aiheuttaa haittavaikutuksena tuon kaltaista tunnetta. Mutta ellei sinulla ole mitään lääkkeitä käytössä, tuo em. ei ole kohdallasi kyseessä.

Vierailija
7/15 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Formikaatio on yleensä symmetristä ja laajemmalla alueella.

Vierailija
8/15 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se on aina sama kohta?

Vierailija
9/15 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ihmisistä riehuu ja hakkaa vimmaisesti sitä kohtaa missä tuntee ötökän. Kirkuu. Mutta tuo on varmaan eri asia. Ääreishermosto? Lääkkeen haitta? Stressi, kofeiini, vähän kuin elohiiri? 

Vierailija
10/15 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on siis todella harvoin tapahtuvaa, mutta ihan lapsesta asti tuttu juttu minulle. Hyvin harmitonta, menee ohi tosi nopeasti ja ihan vaan koskettamalla aluetta (yleensä käsivarsi). Luulin oikeesti että tätä on kaikilla :D näköjään ei. Lääkkeitä en syö, ja tosiaan lapsesta asti tuntenut tätä. Ehkä 3x/vuosi

Vierailija
11/15 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elohiiri lähimpänä tuntemusta, mutta ei kuitenkaan ollenkaan sama tunne. En tiedä onko joku väsymys tässä sitten takana, mutta mikään aine ei varmaankaan kun lapsesta asti ollut. Ja missään tapauksessa ei ole sellaista että pitää raapia kovasti tms, ihan jo kun painan käden päälle niin lähtee pois tunne

Ap

Vierailija
12/15 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun on hius sieltä löytynyt

Vierailija
13/15 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuon aiheuttaa ihon ja vaatteen väliin jäänyt pitkä hius. Niitähän irtoaa suihkussa ja valuu veden mukana jänniin paikkoihin. Oletko muuten kuullut kärpäsestä, joka munii ihon alle? Se toukka sitten syö siellä ihon alla ja möngertää valmiina kärpäsenä ulos.

Vierailija
14/15 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni alkoi tällä viikolla iltaisin vähän kutisemaan jaloista. Sitten suihkuun ja kutina paheni entisestään. Nyt huomasin aamulla , että mustelmia toisessa reidessä. En tiedä olenko raappinut niin lujaa. Pojallani 18 v iho atooppinen. On ollut ihottumaa vähän aina. Nyt sitten hänellä alkoi ihme kutina. Hän menee terveystaloon huomenna. Puolisolla ei mitään. Nukkuu sohvalla. Mistä kohdin noin yleensä tuo syyhy alkaa. Itselläni ei sormissa ,ei ranteissa ja eikä jalkapohjissa. Reidet pahimmat. välillä selkä. Jos ei syyhy niin mikä hitto voi olla.

Vierailija
15/15 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on toksoplasmoosi parasiitti. Se tarttuu ihmiseen yleensä kissasta. Se tunkeutuu aivoihin ja saa aikaan mitä eriskummallisimpia oireita. Kolmasosalla ihmisistä on toksoplasma tartunta.