Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
1701/123801 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä K:n parempi strategia olisi nyt postata yhteiskuva tyttiksen kanssa kuin sydän kurkussa odottaa milloin Seiskan giljotiini heilahtaa. Kertoisi nimen ja jos joku kysyy niin iän, ammatin ja miten kauan ovat seurustelleet. Todennäköisesti ketään ei kiinnosta tuon enempää ja voisivat sen jälkeen liikkua vapaasti yhdessä.

Vierailija
1702/123801 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keväällä joskus helmikuussa Käärijä julkaisi Storynpätkån missä oli ravintolapöytä katettu ja lipoi kieltään.

Ja kas, tyttis julkaisi omassa Storyssään kuvan tasan samasta pöydästä otsikolla "Korean date night!"

Onko sillä siis julkinen tili? Vai tunnetteko toisenne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1703/123801 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/rbf451/716316613701451776/kaarijafanclub-ig-stor…

Onko tänne aiemmin laitettu tota marry kiss party - juttua? Hauska kun Luke Black valitsi Käärijän aviomiehekseen kun muut halusi vain bilettää 😂

Ketkä ois teiän marry kiss party euroviisuista?

Mulla 💍Bojan, 💋Käärijä, 🥳Manageri

Mulla ois 💍Luke (joo tiedän ei taida olla naisiin päin, 👄 Bojan, 🥳 Käärijä

Vierailija
1704/123801 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä K:n parempi strategia olisi nyt postata yhteiskuva tyttiksen kanssa kuin sydän kurkussa odottaa milloin Seiskan giljotiini heilahtaa. Kertoisi nimen ja jos joku kysyy niin iän, ammatin ja miten kauan ovat seurustelleet. Todennäköisesti ketään ei kiinnosta tuon enempää ja voisivat sen jälkeen liikkua vapaasti yhdessä.

Samaa mieltä. Giljotiini heilahtaa ei oo yhtåån liioiteltu

Vierailija
1705/123801 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiemmin joku kirjoitti että tyttöystävä oli näkynyt joissain viisuvideoissa instassa. Oliko varmasti nimenomaan tyttöystävä? Sinnehän ei pääse juuri kukaan ulkopuolinen edes piipahtamaan, Jeren vanhemmatkin olivat ehtineet nähdä koko viikon aikana poikiansa vissiin vain kerran kaupungilla. Tuo on kuitenkin kaikille osallistujille työmatka, ja siellä on itse laulajan lisäksi valtavasti porukkaa umk:sta ja levy-yhtiöstä. Käsittääkseni puolisoita tai muita läheisiä ei ihan noin vaan sinne saa mukaan, jos nyt oletetaan että tyttöystävä ei työskentele noissa instansseissa.

Ja mihinkäs Jere sitten olisikaan tarvinnut päivittäistä Bojanin kanssa pelleilyä, jos tyttöystävä olisi ollut koko ajan saatavilla?

Ei se tyttöystävä siellä ollut. Bojan kertonut et Jere nimenomaan tarvitsi hänet siihen et pääsee vähän irti kilpailusta ja stressistä. Siksi olivat yhdessä kaikki ne vapaa-ajat siellä Liverpoolissa. Rentoutuivat toistensa seurassa. Läheisyyden kaipuu hoitui myös näin kätevästi.

Vierailija
1706/123801 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keväällä joskus helmikuussa Käärijä julkaisi Storynpätkån missä oli ravintolapöytä katettu ja lipoi kieltään.

Ja kas, tyttis julkaisi omassa Storyssään kuvan tasan samasta pöydästä otsikolla "Korean date night!"

Onko sillä siis julkinen tili? Vai tunnetteko toisenne?

oli julkinen, UMK voittoon asti

Vierailija
1707/123801 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tänne aiemmin laitettu tota marry kiss party - juttua? Hauska kun Luke Black valitsi Käärijän aviomiehekseen kun muut halusi vain bilettää 😂

Ihana Luke. Oliko näillä kahdella jotain kohtaamista tuolla?

Luke on symppis, äänestinkin häntä jokereiden lisäksi. En muuten ymmärrä sitä, että K niin paljon hehkuttaa, että Loreen on ihana ihminen ja Loreenin kanssa naimisiin menoa tuo esiin usein. En ymmärrä miten K voi edes ajatella tuollaista. Itse kun en näe Loreenissa mitään ihanaa tai sympaattista. Mulla vähän laskee K:n pisteitä tuo jatkuva Loreenin ylistys.

Vierailija
1708/123801 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiemmin joku kirjoitti että tyttöystävä oli näkynyt joissain viisuvideoissa instassa. Oliko varmasti nimenomaan tyttöystävä? Sinnehän ei pääse juuri kukaan ulkopuolinen edes piipahtamaan, Jeren vanhemmatkin olivat ehtineet nähdä koko viikon aikana poikiansa vissiin vain kerran kaupungilla. Tuo on kuitenkin kaikille osallistujille työmatka, ja siellä on itse laulajan lisäksi valtavasti porukkaa umk:sta ja levy-yhtiöstä. Käsittääkseni puolisoita tai muita läheisiä ei ihan noin vaan sinne saa mukaan, jos nyt oletetaan että tyttöystävä ei työskentele noissa instansseissa.

Ja mihinkäs Jere sitten olisikaan tarvinnut päivittäistä Bojanin kanssa pelleilyä, jos tyttöystävä olisi ollut koko ajan saatavilla?

Viisuissa ei näkynyt mutta UMKia tuossa on tarkoitettu. Siellä näkyi moneen otteeseen ja onhan noita kuvia vieläkin instassa, esim. PB:llä.

Vierailija
1709/123801 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

💍Käärijä, 💋Joker Outin Kris  🥳Manageri  😂

Vierailija
1710/123801 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se tyttöystävä siellä ollut. Bojan kertonut et Jere nimenomaan tarvitsi hänet siihen et pääsee vähän irti kilpailusta ja stressistä. Siksi olivat yhdessä kaikki ne vapaa-ajat siellä Liverpoolissa. Rentoutuivat toistensa seurassa. Läheisyyden kaipuu hoitui myös näin kätevästi.

Voihan se siellä turistina olla ollut, mutta tuskin kovin paljon pystynyt näkemään

Vierailija
1711/123801 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen löytänyt ihan uuden jutun näistä fanfic-sivustoista. Ei ole aiemmin tullut mieleenkään edes tutustua aiheeseen, muistan lähinnä huvittuneena kuulleeni kun Harry Potter hahmoista oli kirjoitettu jotain omia sepitteitä. Mutta näitä ihan oikeasti on olemassa.

Tää on kyllä todellista quilty pleasurea, enkä ikinä kehtaa tunnustaa kenellekkään omalla nimellä näitä lukevani.

Mutta jotenkin tämä pari vaan osuu johonkin sydämeen ja oikeasti toivoisin että heillä olisi jotain. Itse reagoin silloin siihen ekaan Titanic-videoon jossa kadulla alkoivat laulamaan yhdessä. Se Bojanin katse oli jotain niin hellyttävää että omassakin mahanpohjassa tuntui perhosia. Sitä ennen olin vaan ajatellut, että ovat nopeasti tulleet läheisiksi kavereiksi.

Vierailija
1712/123801 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana Luke. Oliko näillä kahdella jotain kohtaamista tuolla?

Käärijän ja Luken kohtaamisia:

Vierailija
1713/123801 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika avomielistä Lukelta. Ihana tyyppi on.

Vierailija
1715/123801 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen löytänyt ihan uuden jutun näistä fanfic-sivustoista. Ei ole aiemmin tullut mieleenkään edes tutustua aiheeseen, muistan lähinnä huvittuneena kuulleeni kun Harry Potter hahmoista oli kirjoitettu jotain omia sepitteitä. Mutta näitä ihan oikeasti on olemassa.

Tää on kyllä todellista quilty pleasurea, enkä ikinä kehtaa tunnustaa kenellekkään omalla nimellä näitä lukevani.

Mutta jotenkin tämä pari vaan osuu johonkin sydämeen ja oikeasti toivoisin että heillä olisi jotain. Itse reagoin silloin siihen ekaan Titanic-videoon jossa kadulla alkoivat laulamaan yhdessä. Se Bojanin katse oli jotain niin hellyttävää että omassakin mahanpohjassa tuntui perhosia. Sitä ennen olin vaan ajatellut, että ovat nopeasti tulleet läheisiksi kavereiksi.

Tätä hulluutta on mulla kestänyt tavalla tai toisella sieltä Madridin partyista saakka, koska Bojan alkoi heti näkymään Käärijän stooreissa ja silloin aloin myös Jokereita seurata instassa. Ja luulin et nyt tää loppuu ja saan aikaiseksi tehdö vaikka kotihommia, kun ei tarvii enää tsekata viisujuttuja ja Bojanin ja Käärijän edesottamuksia. No ei hitto sitte tulee I love you come here with me videot ja vielä tieto että Suomeen käy todennäköisesti kohta matka. Kämppä räjähdyksen partaalla edelleen. Että kiitos vaan pojat.

Vierailija
1716/123801 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle jäi kyllä kuva että Kärtsä ei oikein hirveästi piitannut Lukesta. 😪 Noissa halailuissa Luke oli aloitteentekijä ja ainut kerta kun he bondasivat jonkun verran oli Madridin prepartyissä joissa Konstrakta oli mukana "äitihahmona".

Vierailija
1717/123801 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

💍Käärijä, 💋Joker Outin Kris  🥳Manageri  😂

Kris on kuumis!! Ihanaa et muutkin huomannu😍

Vierailija
1718/123801 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika avomielistä Lukelta. Ihana tyyppi on.

Jere kyllä selvästi ihastui Loreeniin myös vähän, ku aika monessa jutussa puhuu miten ihana se on.

Vierailija
1719/123801 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä sen nimenomaan ei kannata tehdä jos ei halua että muija jatkossakin seiskalle vapaata riistaa. Seiskahan ei voi yksityisestä henkilöstä mitään paljastella. 

Vierailija
1720/123801 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta tonkin takia tää koko juttu on mun mielestä Bojanin kannalta tosi surku. Kun varmaan tottui siihen että sai olla idolinsa / ehkä ihastuksensa lähellä, hän oli hetken se Kärtsän ykkösihminen ja todellisuudessa ei sitten ollutkaan. Mistäs me mitään tiedetään mutta onhan täälläkin suurin osa ollut sitä mieltä että viisujen jälkeen Bojan on ollut tosi outo ja apea.

Toisaalta me ollaan nähty vaan muutama somejulkaisu että en ehkä nyt vielä niiden perusteella vetäisi johtopäätöstä että Bojan on maansa myynyt.

Ketju on lukittu.