Vauva.fi suositumpi alusta kuin Reddit, Suomi24 tai Ylilauta!
Kommentit (24)
Aika outoo et on, koska tääl ei kirjota ku ehk 5 tyyppii alotuksia, jos sitäkää
Kyl tääl käy porukkaa, mut kukaa ei tee alotuksia, muutaku noi 5 sisähiirtä jankkaa samoja
Vai onko muka oikeasti niin että palstalla käy tuhansia ihmisiä mutta kukaan ei erotu joukosta?
Puppahan se on joka tänne vetää porukkaa, eilenkin illalla oli tupa täynnä. 🧺👍
Ylilauta p a s k i n ja ärsyttävin! Voisi minun puolesta mennä nurin!
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä tiedät millainen paikka se on?
Kyllä.
Ja jos katsotaan ns. isojen medioiden keskustelupaikkoja niin ne ovat aivan täynnä propagandaa ja kaikki keskustelu on laadittu tukemaan EU:n valtavia rahastusagendoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feministit selaa ylistä ja katsoo andrew tatea. Hehän niistä jutuista aina eniten tuntuvat tietävän. Itse jos olen misogynisti pelkkien omien kokemusten vuoksi, niin akat alkaa jauhaan jostain tatesta ja yliksestä ym. muusta paskasta.
Mammat voittaa aina Jonnet, yeah! 😎
Nopeaa tiedonvälitystä vai sensuuri?
Vierailija kirjoitti:
Siellä voi sentään vapaammin keskustella asioista kuin täällä. Täällä aivan älyttömän tiukka sensuuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän. Olen käynyt joskus siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä voi sentään vapaammin keskustella asioista kuin täällä. Täällä aivan älyttömän tiukka sensuuri.
Hyvä, että on.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Ja jos katsotaan ns. isojen medioiden keskustelupaikkoja niin ne ovat aivan täynnä propagandaa ja kaikki keskustelu on laadittu tukemaan EU:n valtavia rahastusagendoja.
S24 sivulla ihan kaikki ei ole totta. Vaikka persut hokevat siellä totena asioita ja osa rähisee. Välillä lukevat uutisia.
Suomi24 on pilattu moneltaosin trollien tai muiden hörhöjen toimesta. Järkevät kirjoittajat turhaantuu ja poistuu kun toiset vaan perseilee. Nyt siellä päivystää enää muutama tyyppi jotka odottaa että joku tekisi avauksen jota pääsevät sitten sotkemaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Kenes keskustelupaikka tää olikaan. LOL
Mun rahoista enemmän menee fkng Punaiselle ristille kuin EUlle. Niin vähän EU maksaa meille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, saa vapaasti haukkua esim. Tubettajia ym. 🙄👎
Vierailija kirjoitti:
Suomi24 on pilattu moneltaosin trollien tai muiden hörhöjen toimesta. Järkevät kirjoittajat turhaantuu ja poistuu kun toiset vaan perseilee. Nyt siellä päivystää enää muutama tyyppi jotka odottaa että joku tekisi avauksen jota pääsevät sitten sotkemaan.
Sekin oli kyllä parempi ennen :/
Miesviha on voimissaan tässä maassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän. Olen käynyt joskus siellä.
Ok. Eli olet siis yksi ylilautalaisista.
M.O.T
Lähde?