Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
16461/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tää ollut mun osalta tässä toistaiseksi vaikka haikeaa on. On noita kitkemishommia ainakin tällä puutarhurilla rästissä. Ihania hetkiä ollut täällä. Niistä kiitos teille ja ketjun päähenkilöille. <3 Menee puoli vuotta tai vuosi, nauretaan tälle hurahdukselle, kaunis prinssi Balkanilta on poikabändiläinen muiden joukossa ja Jere naimisissa.

😢😢 Haljua ja haikeaa samanaikaisesti

Vierailija
16462/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei kiinnosta Jere eikä sen tuotanto oikeastaan yhtään, Joker Outin vähän (entisenä Kent-fanina), mut yhdessä nää kaks on ollut just parasta seurattavaa. Joker Outin keikalle kyllä hankittava liput jos he suomeen tulee.

itekin odotelen jos joker outlin lippui tulis menisin kyl katsoo ton tempauksen jälkeen jeren fanitus laski sinne ihan nollaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16463/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa enää edes ihmetellä muratin läsnäoloa. Ainoa mikä jää vaan mietityttämään että haluaakohan B enää tavata K tän käynnin perusteella.

Samaa vähän mietin. Että vaikka Bojan olisikin ihan kaveripohjalla tässä myös niin silti, kiinnostaako enää pitää kaveruutta yllä jos kokojan Kärtsän mukana tulee ylimääräinenkin tyyppi

No toivottavasti ei sentään tollasesta ole hyvä ystävyys kiinni?

Vierailija
16464/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin, että onkohan bojan tutkinut jeren ja sen tyttöystävän suhdetta, kun kerran on sosiologi.

Vierailija
16465/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä mietin, että onkohan bojan tutkinut jeren ja sen tyttöystävän suhdetta, kun kerran on sosiologi.

varmaan

Vierailija
16466/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa enää edes ihmetellä muratin läsnäoloa. Ainoa mikä jää vaan mietityttämään että haluaakohan B enää tavata K tän käynnin perusteella.

Samaa vähän mietin. Että vaikka Bojan olisikin ihan kaveripohjalla tässä myös niin silti, kiinnostaako enää pitää kaveruutta yllä jos kokojan Kärtsän mukana tulee ylimääräinenkin tyyppi

No toivottavasti ei sentään tollasesta ole hyvä ystävyys kiinni?

jossain tilanteis voi olla jos mukana roikkuu joku kuka ei osaa pitää irti toisesta

Vierailija
16467/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halua mennä asiattomuuksiin ja kunnioitan sitä että K:lla on ty ja ovat varmasti onnellisia yhdessä eikä me tosiaan tiedetä kaikkea mutta en voi sille mitään että tulee olo että joku tuossa ty:ssä/jutussa haisee. Mutta tää tulee varmasti siitä kun me ei tosiaan nähdä kaikkea. Mä todellakin toivon että K ja B on saaneet sitä kahdenkeskistä aikaa myös.

Vierailija
16468/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni välikevennys tähän väliin. Tuosta Bojanin ja Käärijän leffankatselusta tuli mieleen vanha meemilause:

Still a better love story than Twilight 😁

Vierailija
16469/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kaunis satu oli suurelta osin kyllä seuraajien ja puutarhureiden itse luoma 😊 Mutta ihana, en sillä.

K lienee aidosti rakastunut tyttöystäväänsä, ja näin se nyt menee, puoliso on paikalla.

Ehkä suhde B:hen pysyy jotenkin työpainotteisena. Etenkin jos toisella oli ajatuksia enemmästä, niin eiköhän nyt nähnyt miten asiat ovat.

Vierailija
16470/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en halua mennä asiattomuuksiin ja kunnioitan sitä että K:lla on ty ja ovat varmasti onnellisia yhdessä eikä me tosiaan tiedetä kaikkea mutta en voi sille mitään että tulee olo että joku tuossa ty:ssä/jutussa haisee. Mutta tää tulee varmasti siitä kun me ei tosiaan nähdä kaikkea. Mä todellakin toivon että K ja B on saaneet sitä kahdenkeskistä aikaa myös.

haisu jo pitempään hyvä ettei tavastialla ollu lavalla niiten keskellä ettei vaan tapahdu mitään

Vierailija
16471/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös tää Gregor ole ollut yllättävän hiljaa Bojanin touhuilusta Suomessa? Shippailut on aika lailla hiljentyneet tai ehkä vauhti on vaan kiihtynyt jo tarpeeksi ettei hänen kannustusta tarvita enää.

Eiköhän se kurita ton viehättävän hulttionsa kotiin palattua.

Mä haluan mennä paikan päälle katsomaan, kun Gregor kurittaa viehättävää hulttiota.

Vierailija
16472/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Surkea latistus kun M taas pitänyt esiintyä, ei voinut laittaa vaikka peittoa jalkojen päälle poikien vidin ajaksi. Tuo on niin in your face. Jereäkin ihmettelen, luulisi että ei halua et fanien huomio just menee vääriin asioihin.

Mutta My heart Will go on 🛳💚

Itsellä vähän osakkeet laski kuitenkin valitettavasti. Taidan olla nykyisin bojanisti 🌺

Mua taas harmittaa nimenomaan siksi kun kumpikaan noista kahdesta ei vaan kiinnosta mua pätkääkään itsekseen xD

Oon varmasti tosi yksinkertainen, mut just tota en ymmärrä. Silloinhan te vaan projisoitte noihin kahteen omia tunteitanne. Käytätte niitä jonkinlaisina marionetteina.

Jos ette ole tippaakaan kiinnostunut itse henkilöistä ja heidän persoonistaan. Ja sekin on tietty kai ihan ok, mulle vaan tosi käsittämätöntä.

Meinasin kyl sitä että vaikka ne on ihan itsenäänkin symppiksiä ihmisiä niin mä en vaan fanita tai jaksa innostua kummastakaan yksinään. Kumpikaan ei aiheuta mussa mitään fiiliksiä, ei edes heidän musansa, enkä näe kumpaakaan vaikka ulkonäkönsä puolesta sellasina jotka mua viehättäis. Yhdessä he ovat kiinnostavia kun ovat niin erikoinen ja hauska kaksikko.

Vierailija
16473/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut jos nyt ollaan taas realistisia niin toi leffan katselu hetki vaikuttaa just sellaselta, että yritetään vaan pysyä hereillä siihen asti kunnes pitää lähtä lentokentälle. Et onko siin tilantees paljon väliä ketä on paikalla. Ei tiedetä mitä ne on muun päivän ajan tehny.

Mun eka ajatus oli että se on evvk, jonka työaika eikä varmaan toimenkuvakaan oo mitenkään rajattu, ja siinä se odottelee että pitää lähteä viemään näitä kentälle. Ainahan se on kuskina. No, toka ajatus olikin sitten jo myrkkymuratti.

Niinpä, jos se oli kuski eikä se keneksi me luullaan. Luulisi että ty ei voi valvoa yötä myöten jos on töitä, ellei ole lomalla vai tekeekö töitä enää ollenkaan.

Vierailija
16474/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaik en mäkään niistä jaloista siellä taustalla tykänny, ni on nyt aikamoinen ylireagointi käynnissä. B on ollu koko ajan tietonen et K seurustelee eli tuskin oli mikään yllätys että näkee myös sitä tyttöystävääkin reissullaan. Ja sit muka tää B:n odotuttaminen ku K oli keikalla Rautalammilla, sekin on varmasti olut ennakkoon tiedossa ja se on sen verran hevon perseessä et ei sieltä keskellä yötä lähetä takas ajelemaan. K:lla ollu muutenki edellisenä päivänä ne Tavastiankin keikat ni varmasti ollu väsyny ja tarvinu lepoa. Ja sit vielä se et kukaan ei tiedä kuinka paljon he on viettäny aikaa kahestaan, voi olla et sitäkin on kuitenki riittäny. Saatiin kuitenki nähä tosi vähän sitä somematskuu. Varmasti tulevat näkemään vielä monesti uudestaan, on sen verran hyvät ystävät löytäny toisistaan :) Harvalla on noin mieletön kemia ja huumori ku heillä :)

Vierailija
16475/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt vaan ootellaan että meneekö jere sloveniaan yksin vai änkeekö tyty mukaan

Vierailija
16476/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkähän tuo Bojanin vierailu/somesisällöt/keikkavierailu Tavastialla yms vaikuttaa Joker Outin sisäisiin kemioihin yms? Siis juu ovat tosi nuoresta saakka tunteneet ilmeisesti ja bändikin ollut kauan kasassa yms, mutta kuitenkin?

Tarkoitan, että mitenkähän Bojanin"pää" pysyy mukana? Mitä muut bändiläiset suhtautuvat? Eihän tää nyt ihan normi matka nyt oo kuitenkaan ollut, voi Bojanin sisällä myllertää...toki B on rautainen ammattilainen, mutta kuitenkin..

Vierailija
16477/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa söpö juttu oli se miten lentokentällä B kääntyi vielä kauempanakin katsomaan jäikö K vilkuttelemaan <3

Vierailija
16478/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, kunpa viisu "leiri" ja "kupla" ois voinu jatkua vielä pari viikkoa lisää......lisää aikaa..

Nyt taisi se orastava KB kukan verso tukehtua kolkkoon arkiympäristöön 😢

Vierailija
16479/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttiksestä jauhaminen on ollut tosi asiatonta välillä, mutta minusta ei ole naisvihaa harmitella, että kaksikolle jäi olemattoman vähän jos lainkaan kahdenkeskistä aikaa visiitillä (ja muutenkin vähän), oli siitä syyttäminen sitten ketä tahansa. Ja uskoisin että se ainakin jotakuta harmittaa. Ja oli ihastukset kuvitelmia tai ei, niin molempien fiilikset ja ilmeet näkyvät usein somepostauksissa hyvinkin vahvasti ja niissä on erilaisia vahvoja korrelaatioita seuraan.

Vierailija
16480/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on Bojan? Toi joku jalkapalloilija? Muuta en googlella löytänyt.

Ketju on lukittu.