Luojan kiitos mun lapset opiskelee aloille joista on hyötyä ulkomaillakin. Ei tänne enää kannata nuoren ihmisen jäädä!
Nuorista on tehty Suomessa eläkeikäisten elättäjiä ja orjia.
Kommentit (24)
Vierailija wrote:
Suosittelen unkaria
No ei ehkä. Nämä on naispuolisia. Unkari on turhan sovinistinen maa heidän makuunsa.
Unkari on vanhanaikainen ja jäykkä valtio. Ei jatkoon.
Nyt jos koskaan kannattaa panostaa kielitaitoon. Mieluiten kansainvälinen tutkintokin.
Mutta hyvätuloisten asemaahan hallitus parantaa. Kai lapsesi opiskelevat hyvätuloisiksi eivätkä siivoojiksi tai lähihoitajiksi
Vierailija wrote:
Suosittelen unkaria
Hahhah. Maata jossa syntyvyys on myöskin kuolleisuutta pienempää ja väestö vähenee pienen syntyvyyden ja maastamuuton takia.
Miksei ne unkarilaiset huomaa maansa ihanuutta, vaan muuttavat pois lujaa vauhtia?
Opiskelisin Saksaa ja hiukan Norjaakin? Jotta pärjää Saksassa ja Sveitsissäkin, Norjassa Englannillakin pääsee ainakin alkuun mutta kieli on pidemmän päälle siellä hyvin olennainen. Kunhan valitsee maansa sen mukaan jotta eivät ole kovin mm-valtaisia niin pärjää tulevaisuudessa paremmin.
Norja on hyvä. Suomalaiset otetaan siellä hyvin vastaan.
Vastenmielistä hyödyntämistä. Miksi ne ei opiskele Inun kustannuksellasi tulevassa maassaan?
No hah haa. Aloitus on selvä provo.
Jos vain voi niin kannattaa lähteä suomesta. Ei tänne jää sinimustan jäljiltä kuin ghettoja ja varakkaiden aidattuja suojelualueita. Yksityiset turvafirmat ovat ainoita jotka jotenkin kannattavat.
Mitä nopeammin lähtevät,niin sitä suurempi henkilökohtainen hyöty.
Mun lapset opiskelivat ulkomailla ja sille tielle jäivät ja menestyvät hyvin.
Hyvä. Säästyvät paljosta, kuten sinäkin.
Kun tekevät mukuloita siellä ulkomailla, eivät voi naukua ja valittaa, että ei saa lastenhoitoapua sulta.
Eikä ne pysty sieltä tulemaan sua auttamaan ja hoitamaan, kun tulet vanhaksi.
Molemminpuolinen win win.
100% sama mitä aloittaja sanoi. Meidän yliopistoissa opiskeleva laspet sanookin että Suomi on paska maa ja vihaa nuoria ja opiskelijoita.
Toisaalta harmi että häipyvät mutta heidän itsensä kannalta hyvä. Kannustan lähtemään ilman muuta.
da da bosbotiboooooooo ja harasooooooooooooooooooooo
Vierailija wrote:
100% sama mitä aloittaja sanoi. Meidän yliopistoissa opiskeleva laspet sanookin että Suomi on paska maa ja vihaa nuoria ja opiskelijoita.
Toisaalta harmi että häipyvät mutta heidän itsensä kannalta hyvä. Kannustan lähtemään ilman muuta.
Hyvästi!
kaikkien kannalta parempi
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Hyvästi!
kaikkien kannalta parempi
Toivottavasti vanhemmat seuraavat perässä.
Hyvä päätös. Itsekin olen alkanut silmäillä työpaikkoja muista maista. Suomi on uppoava laiva, eikä sitä näköjään edes yritetä pelastaa.
Minun palkastani menee eläkemaksuja melkein 25%, enkä todennäköisesti itse tule mitään eläkettä saamaan. Nuo rahat menevät boomereiden työeläkkeiden korotuksiin, jotta voivat elää vielä vähän leveämmin velattomissa omistusasunnoissaan samalla kun itse keskituloisena en voi edes haaveilla talolainasta. Ja näitä sitten lopulta pidetään lääkkeiden voimalla hengissä siihen asti, että koko tuleva perintö on valunut hoitokotimaksuihin! Monta tonnia kuussa siitä hyvästä että joku käy vaihtamassa vaipat ja nakkaamassa lääkkeet kitusiin, sekä soittamassa ambulanssin kuudetta kertaa samana vuonna ettei kuolo vaan korjaa ijan vielä :)
Samalla leikataan nuorilta ja lapsiperheiltä.
Hyvä Suomi! 🇫🇮
Saattaa olla vaikeuksia maksaa eläkkeitä kun nuoriso katoaa maailmalle.
Suomessa on puolimiljoonaa työtöntä ja 30 000 avointa työpaikkaa. Lisäksi maa on niin ankea ettei mikään muu kuin ryyppääminen ole sallittua. Lähes lottovoiton kaltaista päästä täältä pois. Vaikka arkussa jos ei muuten.
Suosittelen unkaria