Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
16481/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa söpö juttu oli se miten lentokentällä B kääntyi vielä kauempanakin katsomaan jäikö K vilkuttelemaan <3

myös se bojan laito takas et tavataan pian uudestaan <3

Vierailija
16482/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt vaan ootellaan että meneekö jere sloveniaan yksin vai änkeekö tyty mukaan

no mitäpäs luulet...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16483/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttiksestä jauhaminen on ollut tosi asiatonta välillä, mutta minusta ei ole naisvihaa harmitella, että kaksikolle jäi olemattoman vähän jos lainkaan kahdenkeskistä aikaa visiitillä (ja muutenkin vähän), oli siitä syyttäminen sitten ketä tahansa. Ja uskoisin että se ainakin jotakuta harmittaa. Ja oli ihastukset kuvitelmia tai ei, niin molempien fiilikset ja ilmeet näkyvät usein somepostauksissa hyvinkin vahvasti ja niissä on erilaisia vahvoja korrelaatioita seuraan.

Täytyy muistaa että se Jokereiden lisäkeikkakin vaikutti tuohon visiittiin, Bojaninhan oli tarkoitus tulla aiemmin ainakin niistä Kärtsän kommenteista päätellen.

Vierailija
16484/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkähän tuo Bojanin vierailu/somesisällöt/keikkavierailu Tavastialla yms vaikuttaa Joker Outin sisäisiin kemioihin yms? Siis juu ovat tosi nuoresta saakka tunteneet ilmeisesti ja bändikin ollut kauan kasassa yms, mutta kuitenkin?

Tarkoitan, että mitenkähän Bojanin"pää" pysyy mukana? Mitä muut bändiläiset suhtautuvat? Eihän tää nyt ihan normi matka nyt oo kuitenkaan ollut, voi Bojanin sisällä myllertää...toki B on rautainen ammattilainen, mutta kuitenkin..

Kommentoin itseasiassa jo ennen tavastian tapahtumia että tulisipa koko bändi eikä pelkästään Bojan. Ihan siksi että gf olemassaolo oli jo tiedossa, B ei olisi tarvinnut olla vieraassa maassa itsekseen ja K olisi voinut lähentyä koko bändin kanssa.

Vierailija
16485/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Surkea latistus kun M taas pitänyt esiintyä, ei voinut laittaa vaikka peittoa jalkojen päälle poikien vidin ajaksi. Tuo on niin in your face. Jereäkin ihmettelen, luulisi että ei halua et fanien huomio just menee vääriin asioihin.

Mutta My heart Will go on 🛳💚

Itsellä vähän osakkeet laski kuitenkin valitettavasti. Taidan olla nykyisin bojanisti 🌺

Mua taas harmittaa nimenomaan siksi kun kumpikaan noista kahdesta ei vaan kiinnosta mua pätkääkään itsekseen xD

Oon varmasti tosi yksinkertainen, mut just tota en ymmärrä. Silloinhan te vaan projisoitte noihin kahteen omia tunteitanne. Käytätte niitä jonkinlaisina marionetteina.

Jos ette ole tippaakaan kiinnostunut itse henkilöistä ja heidän persoonistaan. Ja sekin on tietty kai ihan ok, mulle vaan tosi käsittämätöntä.

Varmaan aika moni on tosiaan kiinnostunut nimenomaan siitä heidän kahden tarinasta, vaikkei välttämättä kummastakaan yksittäin. Se on kyllä aika tavallista. Romeo ja Juliakin vain kiinnostaa vain kimppana.

Vierailija
16486/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en halua mennä asiattomuuksiin ja kunnioitan sitä että K:lla on ty ja ovat varmasti onnellisia yhdessä eikä me tosiaan tiedetä kaikkea mutta en voi sille mitään että tulee olo että joku tuossa ty:ssä/jutussa haisee. Mutta tää tulee varmasti siitä kun me ei tosiaan nähdä kaikkea. Mä todellakin toivon että K ja B on saaneet sitä kahdenkeskistä aikaa myös.

Tällaisiin olisi varmaan ihan hyvä heittää kanssa, että millä perusteilla sulle tuollainen olo tulee? En pysty kuvittelemaan, että mitään järkevää syytä ulkopuolisena voi edes olla, sillä oletettavasti et kyseistä henkilöä tunne yhtään. Kukaanhan ei oikeasti tunne edes käärijää tai bojania, saati sitten yksityisenä pysyvää ty:tä.

Sulle varmaankin tulee tuo olo, koska olet luonut parasosiaalisen suhteen käärijään ja/tai bojaniin, ja kuvittelet tuntevasi heidät ja mikä on heille parasta. Mahdollisesti tähän suhteeseen liittyy myös ihastumisen tunnetta, joka vahvistaa mustasukkaisuutta, katkeruutta jne. 

Vaikka täällä nyt kirjoittaa anonyyminä eikä käytä ko. yksityishenkilön oikeaa nimeä, pakko on kyllä ihmetellä, miten ei omaatuntoa yhtään soimaa heittää, että jokin tuossa haisee, kuvaten täysin itselle tuntematonta henkilöä, joka sattuu seurustelemaan julkisuuden henkilön kanssa. 

Vierailija
16487/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Surkea latistus kun M taas pitänyt esiintyä, ei voinut laittaa vaikka peittoa jalkojen päälle poikien vidin ajaksi. Tuo on niin in your face. Jereäkin ihmettelen, luulisi että ei halua et fanien huomio just menee vääriin asioihin.

Itsellä vähän osakkeet laski kuitenkin valitettavasti. Taidan olla nykyisin bojanisti 🌺

Mua taas harmittaa nimenomaan siksi kun kumpikaan noista kahdesta ei vaan kiinnosta mua pätkääkään itsekseen xD

Oon varmasti tosi yksinkertainen, mut just tota en ymmärrä. Silloinhan te vaan projisoitte noihin kahteen omia tunteitanne. Käytätte niitä jonkinlaisina marionetteina.

Jos ette ole tippaakaan kiinnostunut itse henkilöistä ja heidän persoonistaan. Ja sekin on tietty kai ihan ok, mulle vaan tosi käsittämätöntä.

Varmaan aika moni on tosiaan kiinnostunut nimenomaan siitä heidän kahden tarinasta, vaikkei välttämättä kummastakaan yksittäin. Se on kyllä aika tavallista. Romeo ja Juliakin vain kiinnostaa vain kimppana.

Ei herranjesta, Romeo ja Julia on fiktiivisiä hahmoja kirjassa. Käärijä ja Bojan ovat ARTISTEJA, joiden tehtävä tehdä ja esittää musiikkia. Jos se musa ei nappaa, niin ei varmaan kannatakaan jatkaa seuraamista, mutta ihmettelen myös miksi sen seuraamisen on edes alunperin aloittanut. 

Vierailija
16488/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nää kaksi tyyppiä eivät oo mitään ilman toista..eivät vaan yksinkertaisesti oo..

Vierailija
16489/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä kuumottelen Kärtsää ihan itsenäisenänä ja Bojan on kanssa ok. Hyvä, että tää naurettavuus palas sinne minne pitääkin.

Vierailija
16490/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkähän tuo Bojanin vierailu/somesisällöt/keikkavierailu Tavastialla yms vaikuttaa Joker Outin sisäisiin kemioihin yms? Siis juu ovat tosi nuoresta saakka tunteneet ilmeisesti ja bändikin ollut kauan kasassa yms, mutta kuitenkin?

Tarkoitan, että mitenkähän Bojanin"pää" pysyy mukana? Mitä muut bändiläiset suhtautuvat? Eihän tää nyt ihan normi matka nyt oo kuitenkaan ollut, voi Bojanin sisällä myllertää...toki B on rautainen ammattilainen, mutta kuitenkin..

Kommentoin itseasiassa jo ennen tavastian tapahtumia että tulisipa koko bändi eikä pelkästään Bojan. Ihan siksi että gf olemassaolo oli jo tiedossa, B ei olisi tarvinnut olla vieraassa maassa itsekseen ja K olisi voinut lähentyä koko bändin kanssa.

Mietin samaa. Muut halusivat varmaan lomailla kotona ja ehkä B halusi näin ensimmäisellä visiitillä mennä yksin. Toivottavasti seuraavilla koko bändi tai osa tulee mukaan. Voisi luulla että niillä on hauskempaa isommalla porukalla ja B:kin tuntisi muitakin kuin vain K:n.

Vierailija
16491/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäs kyllä että tuo kämppä on se K:n ja Myrtsin yhteinen, ja sama näkyi silloin Tavastia-iltana.

Vierailija
16492/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaik en mäkään niistä jaloista siellä taustalla tykänny, ni on nyt aikamoinen ylireagointi käynnissä. B on ollu koko ajan tietonen et K seurustelee eli tuskin oli mikään yllätys että näkee myös sitä tyttöystävääkin reissullaan. Ja sit muka tää B:n odotuttaminen ku K oli keikalla Rautalammilla, sekin on varmasti olut ennakkoon tiedossa ja se on sen verran hevon perseessä et ei sieltä keskellä yötä lähetä takas ajelemaan. K:lla ollu muutenki edellisenä päivänä ne Tavastiankin keikat ni varmasti ollu väsyny ja tarvinu lepoa. Ja sit vielä se et kukaan ei tiedä kuinka paljon he on viettäny aikaa kahestaan, voi olla et sitäkin on kuitenki riittäny. Saatiin kuitenki nähä tosi vähän sitä somematskuu. Varmasti tulevat näkemään vielä monesti uudestaan, on sen verran hyvät ystävät löytäny toisistaan :) Harvalla on noin mieletön kemia ja huumori ku heillä :)

Kiitos tästä järjen äänestä tähän aamuun! Itselleni K:n ja B:n suhteen laatu on loppuviimein ihan sama, se mieletön kemia ja molemminpuolinen välittäminen on käsinkosketeltavaa ja sitä on ihana seurata. Mua ei tyttikset ym haittaa, osaan pitää tän meidän suloisen kuuman hattaramaailman ja tosielämän erillään. Olen myös kiinnostunut kummastakin ihan omina itsenään ja innolla odotan sekä K:n että JO:n keikoille pääsemistä.

Vaan olipahan viikonloppu, kiitos siitä ihan kaikille asianosaisille 😘 Nyt ehkä hetki taas muutakin elämää, ainakin siihen asti kunnes laivamme seilaa jälleen, sillä kertaa Slovenian vesillä. 💚

Vierailija
16493/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää kaunis satu oli suurelta osin kyllä seuraajien ja puutarhureiden itse luoma 😊 Mutta ihana, en sillä.

K lienee aidosti rakastunut tyttöystäväänsä, ja näin se nyt menee, puoliso on paikalla.

Ehkä suhde B:hen pysyy jotenkin työpainotteisena. Etenkin jos toisella oli ajatuksia enemmästä, niin eiköhän nyt nähnyt miten asiat ovat.

Tai ehkä se suhde pysyy sellaisena, mitä se on nytkin ollut eli ovat todella hyviä ystäviä. Hitto teidän kanssa, toisaalta onneksi taitaa shippailut olla pikkuhiljaa sit ohi ja tää ketju saadaan viimein kuopattua. 

Vierailija
16494/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin samaa. Muut halusivat varmaan lomailla kotona ja ehkä B halusi näin ensimmäisellä visiitillä mennä yksin. Toivottavasti seuraavilla koko bändi tai osa tulee mukaan. Voisi luulla että niillä on hauskempaa isommalla porukalla ja B:kin tuntisi muitakin kuin vain K:n.

epäilen et bojan tuo muutkin pojat suomeen kun kerran suomi otti hyvin vastaa bojanin

Vierailija
16495/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei herranjesta, Romeo ja Julia on fiktiivisiä hahmoja kirjassa. Käärijä ja Bojan ovat ARTISTEJA, joiden tehtävä tehdä ja esittää musiikkia. Jos se musa ei nappaa, niin ei varmaan kannatakaan jatkaa seuraamista, mutta ihmettelen myös miksi sen seuraamisen on edes alunperin aloittanut. 

Huomasitko että ne tekivät viisuissa paljon muutakin kuin musiikkia? Se on juuri se tarina. Sitä ne haastatteluissakin kyselevät, eivätkä sitä että millä tavalla aiotte seuraavaksi varioida chachachata yhdessä.

Vierailija
16496/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain todella vieraantunutta ja kieroutunutta touhuahan tää on. Ku jotain hemmetin roolihahmoja sarjassa. Phyh

Vierailija
16497/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaa B ja K ihan yksinäänkin, joten en tiedä olenko oikea ihminen vastaamaan sinulle. No K kylläkin kiinnostaa lähinnä artistina ja B kiinnostaa myös ihanan ulkonäkönsä takia. Tykkään myös Jokereista ja heidän musiikistaan. Ymmärrän kuitenkin niitäkin ihmisiä, jotka jäivät koukkuun K&B tarinaan. Näiden kahden välissä on jotakin uskomatonta karismaa ja yhdessä he luovat upea kokonaisuuden, mikä sitten huokuu ulkomaailmaan. He jotenkin täydentävät toisiaan ja olisivat minusta parhaimmillaan duona. Täytyy kuitenkin vaan tottua siihen ajatukseen, että molempien ura jatkuu niin, että he ovat erillään toisistaan. Toivon toki, että he tekevät joskus tulevaisuudessa musiikkia yhdessäkin. Kiitos tässä ketjussa olleille, luulen, että juttu alkaa pikkuhiljaa hiipumaan.

Vierailija
16498/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttiksestä jauhaminen on ollut tosi asiatonta välillä, mutta minusta ei ole naisvihaa harmitella, että kaksikolle jäi olemattoman vähän jos lainkaan kahdenkeskistä aikaa visiitillä (ja muutenkin vähän), oli siitä syyttäminen sitten ketä tahansa. Ja uskoisin että se ainakin jotakuta harmittaa. Ja oli ihastukset kuvitelmia tai ei, niin molempien fiilikset ja ilmeet näkyvät usein somepostauksissa hyvinkin vahvasti ja niissä on erilaisia vahvoja korrelaatioita seuraan.

Naisvihaa tai ei, niin ihan helvetin tyhmää se on, kun tosiasiassa täällä ei kukaan tiedä missä ja kenen kanssa ovat loppupeleissä viettäneet suurimman osan ajastaan. 

Vierailija
16499/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut jos nyt ollaan taas realistisia niin toi leffan katselu hetki vaikuttaa just sellaselta, että yritetään vaan pysyä hereillä siihen asti kunnes pitää lähtä lentokentälle. Et onko siin tilantees paljon väliä ketä on paikalla. Ei tiedetä mitä ne on muun päivän ajan tehny.

Tää, molemmat vaikuttikin niin väsyneiltä että ihan sama vaikka olisi ollut koko Kärtsän crew mukana

Vierailija
16500/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttäs kyllä että tuo kämppä on se K:n ja Myrtsin yhteinen, ja sama näkyi silloin Tavastia-iltana.

Totta

Ketju on lukittu.