Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
16421/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että K pyytää jossain nettivideossa B:tä tulemaan Suomeen viekkuun katsomaan Salkkareita ei valitettavasti ole mikään tae siitä, että tällaista oikeasti tapahtuu. 

Joo, älkää uskoko kaikkea mitä nää sanoo. Valehtelihan Bojankin suorassa livelähetyksessä. Sanoi tulevansa Suomeen, jos Käärijä voittaa viisut. No eipä voittanut ja täällä se vain perhana on.

Hitsi, olin ihan unohtanut ton ehdon ja niin oli moni muukin,onneksi.

Mutta Bojanhan kirjoitti, että hänen mielestään Jere on aina voittaja.

niin jere voitti kaikkien sydämet

Vierailija
16422/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leila juu ääneen vielä, ettei toi ihmis-ravintoketju jää nyt päällimmäisenä mieleen ja tuu uniin. Sorry vaan kaikille siitä.

Leila jätti minut ja lähti riettaan kanssa tapaamaan Gregoria.😭 T: Arvo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16423/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Humoristinen ajatusleikki: jos Käärijä kosisi Bojania muulla kuin nuuskalla, mitä se olisi? Siis esim. sormus mutta jotenkin vitsikäs.

Hyljesormus? Äh, ei tää ollut kovin hauska.

Vierailija
16424/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä taitaa olla kaikilla vähän big boss Gregoria ikävä. Huomaatteko, no more hullu manageri, niin se muuttuu.

Se ei enää tiedä mitä postata kun sen kaikki villeimmätkin kuvitelmat muuttui todeksi😂. Vähän niinkuin että be careful for what you wish

Vierailija
16425/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös tää Gregor ole ollut yllättävän hiljaa Bojanin touhuilusta Suomessa? Shippailut on aika lailla hiljentyneet tai ehkä vauhti on vaan kiihtynyt jo tarpeeksi ettei hänen kannustusta tarvita enää.

vauhti voi viellä kiihtyä tästä some hiljaisuus ei oo ikinä hyvää tarkoitanut XD

Vierailija
16426/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös tää Gregor ole ollut yllättävän hiljaa Bojanin touhuilusta Suomessa? Shippailut on aika lailla hiljentyneet tai ehkä vauhti on vaan kiihtynyt jo tarpeeksi ettei hänen kannustusta tarvita enää.

Eiköhän se kurita ton viehättävän hulttionsa kotiin palattua.

Vierailija
16427/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä miksi toi Sampitar-Kati rasauttaa mua ihan tonnilla. Tekis mieli sanoa yhtä ja toista mutta koska kyseessä on yksityishenkilö (vaikka kovin tyrkyttää itseään puoliammattilaisena vähintään), jätän sanomatta.

En oikein tiedä miten suhtautua häneen. Tavastia-livestä ja hienoista kuvista olen ikikiitollinen, mutta sitten taas se itsensä esiintuominen aina ja kaikkialla alkaa jo toden teolla ärsyttää. 🙄

Kaikilla suosituilla artisteilla on näitä superfaneja, jotka oikeasti näkevät tosi paljon vaivaa keikoille pääsyyn, jonottavat tuntikaupalla jne. Mun yksi kaveri oli tällainen superfani jo nyt lopettaneen artistin kohdalla, siis oli lähes nelikymppinen perheenäiti mutta harrastuksena oli fanittaminen. Ja pääsi useasti juttelemaan ja mukaan johonkin fanitapaamisiinkin ihan artistin pyynnöstä. Eikä tosiaan ollut mitään muuta kuin että toinen rakasti musiikkia ja toinen arvosti fania, joka kiersi keikkoja ja jaksoi odottaa jne.

Mä en jaksaisi. Mä oon jo ihan hapoilla tän nettiseuraamisen kanssa.

Tämä just. Työstä käy ja rahaa palaa. Ollaan onnellisia matskusta jota saatiin.

Vierailija
16428/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leila juu ääneen vielä, ettei toi ihmis-ravintoketju jää nyt päällimmäisenä mieleen ja tuu uniin. Sorry vaan kaikille siitä.

Leila jätti minut ja lähti riettaan kanssa tapaamaan Gregoria.😭 T: Arvo

Perustaako Leila ja Rietas gay duon? Vau. Gregor on sitten heidän manageri vai?

Vierailija
16429/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että K pyytää jossain nettivideossa B:tä tulemaan Suomeen viekkuun katsomaan Salkkareita ei valitettavasti ole mikään tae siitä, että tällaista oikeasti tapahtuu. 

Joo, älkää uskoko kaikkea mitä nää sanoo. Valehtelihan Bojankin suorassa livelähetyksessä. Sanoi tulevansa Suomeen, jos Käärijä voittaa viisut. No eipä voittanut ja täällä se vain perhana on.

Hitsi, olin ihan unohtanut ton ehdon ja niin oli moni muukin,onneksi.

Mutta Bojanhan kirjoitti, että hänen mielestään Jere on aina voittaja.

Niin kuin onkin ja rakkaus voittaa.

Vierailija
16430/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

😘

Vierailija
16431/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello lyö nyt 23 kaikki pitää turvat kiinni

Vierailija
16432/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Managerilla Instastoryssa kuva jostain

Vierailija
16433/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa enää edes ihmetellä muratin läsnäoloa. Ainoa mikä jää vaan mietityttämään että haluaakohan B enää tavata K tän käynnin perusteella.

Vierailija
16434/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa enää edes ihmetellä muratin läsnäoloa. Ainoa mikä jää vaan mietityttämään että haluaakohan B enää tavata K tän käynnin perusteella.

epäilisin et haluu b voi toimia ettei m tule mukana tuntuu se pahalta ajatella muratti on ollu kokoaja  näkösellä eikö oo antanut kahen olla j hänet pyysi suomeen käymään :(

Vierailija
16435/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se sitten lähti. Vikat videot pilasi "jonkun" koivet :D.

Vierailija
16436/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistetaan että me ei olla keikan jälkeen nähty kuin muutama klippi ja vuorokaudessa on 24 tuntia. Ei me oikeasti tiedetä kaikkea mitä on tapahtunut ja kuka on ollut kenenkin seurassa milloinkin. Muistetaan pysyä asiallisina.

Mielenkiintoista tosiaan kyllä nyt sitten nähdä millaisia K somemateriaali tulee olemaan, onko samanlaista menoa kuin lomamatkalla ja sen jälkeen ennen tätä.

Vierailija
16437/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Surkea latistus kun M taas pitänyt esiintyä, ei voinut laittaa vaikka peittoa jalkojen päälle poikien vidin ajaksi. Tuo on niin in your face. Jereäkin ihmettelen, luulisi että ei halua et fanien huomio just menee vääriin asioihin.

Mutta My heart Will go on 🛳💚

Itsellä vähän osakkeet laski kuitenkin valitettavasti. Taidan olla nykyisin bojanisti 🌺

Vierailija
16438/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäilisin tulee taas sellasia elämäänsä kyllästyneen kiukuisen ihmisen strooreja

Vierailija
16439/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida K:lta juuri somekontsaa herua enää nyt kun B:kin lähti. Jotain tiukasti työhön liittyvää keikoista kiittelyä vaan. Viisujen aikaan sillä oli kuitenkin motivaattorina kilpailun voittaminen ja suosion kasvattaminen, siks varmaan mitään söpöjä B livejäkään ei nyt nähty kun ei oo enää mitään "voitettavaa" tavallaan.

Onpa haikeaa! Miss you B. 🤧

Vierailija
16440/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli miten oli, vikan illan olisi voinut antaa K&B tilaa olla kahden. Ei oma pso ainakaan roiku siinä jos mulla sydän ystävä vikaa iltaa kylässä

Ketju on lukittu.