Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
En jaksa enää edes ihmetellä muratin läsnäoloa. Ainoa mikä jää vaan mietityttämään että haluaakohan B enää tavata K tän käynnin perusteella.
Samaa vähän mietin. Että vaikka Bojan olisikin ihan kaveripohjalla tässä myös niin silti, kiinnostaako enää pitää kaveruutta yllä jos kokojan Kärtsän mukana tulee ylimääräinenkin tyyppi
tätähän mä oon koko ajan tänne 'trollaillut' ja ankeuttanut, kun oon tiennyt, että tätä se tulee olemaan. Vaikka kuinka oisin itsekin halunnut muussa todellisuudessa elää. Ja nyt sit näkyi missä mennään. Plääh.
Joo. Silleen harmi, että lähtötunnelma olisi voinut olla kiva aika pienellä fiksillä. Nyt jäi vähän p** maku, myös tuosta B:n odotuttamisesta 🥺
Vierailija kirjoitti:
Joo. Surkea latistus kun M taas pitänyt esiintyä, ei voinut laittaa vaikka peittoa jalkojen päälle poikien vidin ajaksi. Tuo on niin in your face. Jereäkin ihmettelen, luulisi että ei halua et fanien huomio just menee vääriin asioihin.
Mutta My heart Will go on 🛳💚
Itsellä vähän osakkeet laski kuitenkin valitettavasti. Taidan olla nykyisin bojanisti 🌺
Mua taas harmittaa nimenomaan siksi kun kumpikaan noista kahdesta ei vaan kiinnosta mua pätkääkään itsekseen xD
Vierailija kirjoitti:
Nyt se sitten lähti. Vikat videot pilasi "jonkun" koivet :D.
Näin videon yöllä enkä huomannut silloin mitään ylimääräistä. Nyt tää juttu kyllä lässähti.
Olipa jotenkin stressaavaa olla samaan aikaan kentällä kuin Bojan, ei näkynyt vilaustakaan, onneksi. :D
Mutta ei se bojan vieläkään seuraa myrttiä 😄
Mut jos nyt ollaan taas realistisia niin toi leffan katselu hetki vaikuttaa just sellaselta, että yritetään vaan pysyä hereillä siihen asti kunnes pitää lähtä lentokentälle. Et onko siin tilantees paljon väliä ketä on paikalla. Ei tiedetä mitä ne on muun päivän ajan tehny.
Vierailija kirjoitti:
Ei taida K:lta juuri somekontsaa herua enää nyt kun B:kin lähti. Jotain tiukasti työhön liittyvää keikoista kiittelyä vaan. Viisujen aikaan sillä oli kuitenkin motivaattorina kilpailun voittaminen ja suosion kasvattaminen, siks varmaan mitään söpöjä B livejäkään ei nyt nähty kun ei oo enää mitään "voitettavaa" tavallaan.
Onpa haikeaa! Miss you B. 🤧
Niin oli e tiiä jäikö ikävä lähti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Surkea latistus kun M taas pitänyt esiintyä, ei voinut laittaa vaikka peittoa jalkojen päälle poikien vidin ajaksi. Tuo on niin in your face. Jereäkin ihmettelen, luulisi että ei halua et fanien huomio just menee vääriin asioihin.
Itsellä vähän osakkeet laski kuitenkin valitettavasti. Taidan olla nykyisin bojanisti 🌺
Mua taas harmittaa nimenomaan siksi kun kumpikaan noista kahdesta ei vaan kiinnosta mua pätkääkään itsekseen xD
Mua kyl kiinnosti kovastikin Kärtsä, kunnes tajusin tytykuviot. Tiedä sit miten vakavaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo sama! Mulla keikkaliputkin, mut ei yhtään just nyt polttele, sama hieno show se on, mut ei muuta, ja kun Bojan ei oo siellä niin 😭
Eiköhän tää ollut mun osalta tässä toistaiseksi vaikka haikeaa on. On noita kitkemishommia ainakin tällä puutarhurilla rästissä. Ihania hetkiä ollut täällä. Niistä kiitos teille ja ketjun päähenkilöille. <3 Menee puoli vuotta tai vuosi, nauretaan tälle hurahdukselle, kaunis prinssi Balkanilta on poikabändiläinen muiden joukossa ja Jere naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Oli miten oli, vikan illan olisi voinut antaa K&B tilaa olla kahden. Ei oma pso ainakaan roiku siinä jos mulla sydän ystävä vikaa iltaa kylässä
ite oisin m mennyt vaikka muualle siksi aikaa ne ois saanut olla kahden jäi kyl ihan p****** maku suuhun
Vierailija kirjoitti:
Mut jos nyt ollaan taas realistisia niin toi leffan katselu hetki vaikuttaa just sellaselta, että yritetään vaan pysyä hereillä siihen asti kunnes pitää lähtä lentokentälle. Et onko siin tilantees paljon väliä ketä on paikalla. Ei tiedetä mitä ne on muun päivän ajan tehny.
Mäkin koitin lohduttaa itseäni, että tarvii myrtin kuskiksi jos juoneet ja K ei nykyisin tunnu paljon ajavan. Mut olisi silti voinut koivet peittää vidistä. Tuo on ristiriitaista olla muka yksityishenkilö ja sit nonstop on your face. Et Bojan vidikin piti merkata nyt kun kiinnostus kuumimmillaan. Jos haluaisi suojella FBI analyyseilta niin just noin ei kanttii tietenkään toimia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon varmasti tosi yksinkertainen, mut just tota en ymmärrä. Silloinhan te vaan projisoitte noihin kahteen omia tunteitanne. Käytätte niitä jonkinlaisina marionetteina.
Jos ette ole tippaakaan kiinnostunut itse henkilöistä ja heidän persoonistaan. Ja sekin on tietty kai ihan ok, mulle vaan tosi käsittämätöntä.
Mua ei kiinnosta Jere eikä sen tuotanto oikeastaan yhtään, Joker Outin vähän (entisenä Kent-fanina), mut yhdessä nää kaks on ollut just parasta seurattavaa. Joker Outin keikalle kyllä hankittava liput jos he suomeen tulee.
Vierailija kirjoitti:
Mun eka ajatus oli että se on evvk, jonka työaika eikä varmaan toimenkuvakaan oo mitenkään rajattu, ja siinä se odottelee että pitää lähteä viemään näitä kentälle. Ainahan se on kuskina. No, toka ajatus olikin sitten jo myrkkymuratti.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tää ollut mun osalta tässä toistaiseksi vaikka haikeaa on. On noita kitkemishommia ainakin tällä puutarhurilla rästissä. Ihania hetkiä ollut täällä. Niistä kiitos teille ja ketjun päähenkilöille. <3 Menee puoli vuotta tai vuosi, nauretaan tälle hurahdukselle, kaunis prinssi Balkanilta on poikabändiläinen muiden joukossa ja Jere naimisissa.
Sama! Yllättävän riipaiseva tunne luopua tästä. Tuu käymään, minäkin tuun. Olette olleet mulle tärkeitä 🛳💚🌺
Vierailija kirjoitti:
Joo kun osa vaan jo eilen haaveili tääl että toivottavasti saavat puhua henkeviä kahdestaan, niin enpä usko että olisivat tossa "yritän väkisin pysyä hereillä" vaiheessa puhuneet miteen syvällisiä vaikka olisivat olleet kaksin keskellä metsää.
ois ees piilotanut koivet jotekin XD