Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
16501/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttiksestä jauhaminen on ollut tosi asiatonta välillä, mutta minusta ei ole naisvihaa harmitella, että kaksikolle jäi olemattoman vähän jos lainkaan kahdenkeskistä aikaa visiitillä (ja muutenkin vähän), oli siitä syyttäminen sitten ketä tahansa. Ja uskoisin että se ainakin jotakuta harmittaa. Ja oli ihastukset kuvitelmia tai ei, niin molempien fiilikset ja ilmeet näkyvät usein somepostauksissa hyvinkin vahvasti ja niissä on erilaisia vahvoja korrelaatioita seuraan.

Naisvihaa tai ei, niin ihan helvetin tyhmää se on, kun tosiasiassa täällä ei kukaan tiedä missä ja kenen kanssa ovat loppupeleissä viettäneet suurimman osan ajastaan. 

Niinpä. Vuorokaudessa on 24 tuntia ja me nähtiin keikan jälkeen tyyliin tyyliin joku 5 stooria heiltä.

Vierailija
16502/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiän ajatus siitä että Jere oli silloin Tavastian jälkeen yksiössään ni ei tainnut pitää paikkaansa sillä tuo eilinen video ja se tavastian jälkeinen video on ainakin samasta kämpästä.

En kyllä tiedä että kummasta noi videot sitten on mutta veikkaan kyllä että sieltä yhteisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16503/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää kaunis satu oli suurelta osin kyllä seuraajien ja puutarhureiden itse luoma 😊 Mutta ihana, en sillä.

K lienee aidosti rakastunut tyttöystäväänsä, ja näin se nyt menee, puoliso on paikalla.

Ehkä suhde B:hen pysyy jotenkin työpainotteisena. Etenkin jos toisella oli ajatuksia enemmästä, niin eiköhän nyt nähnyt miten asiat ovat.

Tai ehkä se suhde pysyy sellaisena, mitä se on nytkin ollut eli ovat todella hyviä ystäviä. Hitto teidän kanssa, toisaalta onneksi taitaa shippailut olla pikkuhiljaa sit ohi ja tää ketju saadaan viimein kuopattua. 

Mä en edes shippaa heitä vaan nimenomaan tykkään seurata heidän kaveruuttaan ja toilailujaan. Mutta silti nyt huolettaa jäikö koko ystävyys tähän erään seuraan änkijän takia.

Vierailija
16504/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä nimenomaan se että some kontenttia tuli niin vähän loppupeleissä kertoo siitä, että K ja B on oikeasti ystäviä eivätkä tee tätä vain fanien takia.

Vierailija
16505/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää kaunis satu oli suurelta osin kyllä seuraajien ja puutarhureiden itse luoma 😊 Mutta ihana, en sillä.

K lienee aidosti rakastunut tyttöystäväänsä, ja näin se nyt menee, puoliso on paikalla.

Ehkä suhde B:hen pysyy jotenkin työpainotteisena. Etenkin jos toisella oli ajatuksia enemmästä, niin eiköhän nyt nähnyt miten asiat ovat.

Tai ehkä se suhde pysyy sellaisena, mitä se on nytkin ollut eli ovat todella hyviä ystäviä. Hitto teidän kanssa, toisaalta onneksi taitaa shippailut olla pikkuhiljaa sit ohi ja tää ketju saadaan viimein kuopattua. 

EDellisen kerran tässä ketjussa shippailut loppui kun oltiin varmoja ettei bojan olekaan tulossa suomeen ja sit se olikin jo seuraavana iltana tavastialla 😂 Ei tää aaltoliike kovin pian taida laantua.

Vierailija
16506/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en edes shippaa heitä vaan nimenomaan tykkään seurata heidän kaveruuttaan ja toilailujaan. Mutta silti nyt huolettaa jäikö koko ystävyys tähän erään seuraan änkijän takia.

Jos tuollaiseen asiaan joku ystävyys kaatuu parissa päivässä, niin eipä se kovin syvää sit loppupeleissä edes ollut, eikä siksi ehkä sit säilymisen arvoista :D 

Vierailija
16507/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse innostuin viisuissa Bojanista ja Käärijästä, mutta sen jälkeen kun elämän realiteetit ovat valjenneet, olen seurannut paljon suuremmalla kiinnostuksella Bojania ja Jokereita. Käärijä on ok mutta ei musiikillisesti kiinnosta minua. Jos seurattavaa kaipaa, voin suositella Joker Outia. Minusta on kiinnostava seurata heidän hölmöilyjään ja spekuloida bändin keskinäisillä väleillä jne.

Vierailija
16508/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EDellisen kerran tässä ketjussa shippailut loppui kun oltiin varmoja ettei bojan olekaan tulossa suomeen ja sit se olikin jo seuraavana iltana tavastialla 😂 Ei tää aaltoliike kovin pian taida laantua.

seuraavaks epäillään sit onko käärijä sloveniassa  jännä seuraa tätä aaltoliikettä XD

Vierailija
16509/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse innostuin viisuissa Bojanista ja Käärijästä, mutta sen jälkeen kun elämän realiteetit ovat valjenneet, olen seurannut paljon suuremmalla kiinnostuksella Bojania ja Jokereita. Käärijä on ok mutta ei musiikillisesti kiinnosta minua. Jos seurattavaa kaipaa, voin suositella Joker Outia. Minusta on kiinnostava seurata heidän hölmöilyjään ja spekuloida bändin keskinäisillä väleillä jne.

Paitsi että bändiläisten väleissä ei ole mitään spekuloitavaa, toisin kuin noiden kahden.

Vierailija
16510/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään molempien musiikista vaikka onkin aika erilaista ja seurailen molempien elämää ja uraa

Vierailija
16511/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttiksestä jauhaminen on ollut tosi asiatonta välillä, mutta minusta ei ole naisvihaa harmitella, että kaksikolle jäi olemattoman vähän jos lainkaan kahdenkeskistä aikaa visiitillä (ja muutenkin vähän), oli siitä syyttäminen sitten ketä tahansa. Ja uskoisin että se ainakin jotakuta harmittaa. Ja oli ihastukset kuvitelmia tai ei, niin molempien fiilikset ja ilmeet näkyvät usein somepostauksissa hyvinkin vahvasti ja niissä on erilaisia vahvoja korrelaatioita seuraan.

Mutta ethän sä voi tietää muutaman some-postauksen perusteella miten paljon kahdenkeskistä aikaa heillä oli. Me ollaan nähty vain hyvin hyvin pieni osa siitä mitä tapahtui.

Ja toisaalta, oliko heillä Euroviisuissakaan mitenkään erityisen paljon ajanviettoa nimenomaan kahdestaan? Ainahan siellä joku oli messissä. Mikke, tanssijat, muiden maiden edustajia yms.

Vierailija
16512/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just näin on minullakin! Kyllähän se näin minustakin on, että Joker Out on se kiinnostavampi, siis heillä on ammattimaisempi ote ja homma toimii..

Vierailija
16513/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuollaiseen asiaan joku ystävyys kaatuu parissa päivässä, niin eipä se kovin syvää sit loppupeleissä edes ollut, eikä siksi ehkä sit säilymisen arvoista :D 

Ei tuo noin yksinkertaista ole. Ihmlsellä on energiakenttä, joka muuttuu sen mukaan, keiden kanssa on tekemisissä. Viisuissa Bojan kohtasi täysin eri energioilla käyvän ihmisen. Ja molemmat olivat "auki"kohtaamiselle.

Nyt K:n kenttään ovat olleet vaikuttamassa aivan muut asiat...ja tärkeät kylkiviiva-aistit saattoivat olla "tukossa". Sellainen loitontaa. Valitettavasti

Vierailija
16514/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ethän sä voi tietää muutaman some-postauksen perusteella miten paljon kahdenkeskistä aikaa heillä oli. Me ollaan nähty vain hyvin hyvin pieni osa siitä mitä tapahtui.

Ja toisaalta, oliko heillä Euroviisuissakaan mitenkään erityisen paljon ajanviettoa nimenomaan kahdestaan? Ainahan siellä joku oli messissä. Mikke, tanssijat, muiden maiden edustajia yms.

Mutta ei "sitä" jonka vaikutus on suurin...

Vierailija
16515/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokereitten somesisältö on kyllä ihanaa! Välillä ihan puhdasta asialinjaa keikkauutisineen, välillä jotain tosi hölmöä bändin yhteistä juttua (tai sitten niitä hottiskuvia), välillä taas ihan suoraa yhteydenpitoa fanien kanssa. Eroaa k:n somesta ehkä eniten tasalaatuisuudellaan. Käärijästä ei voi olla varma mitä sieltä tulee ja osa kieltämättä voisi jäädä tulemattakin. Viisuissakin ne niitten pitkät carpe diem -videot oli tosi laadukkaita ja ylipäänsä visuaalinen ilme on yhtenäinen, vaikka tietenkin jokaisen omat tilit on sitten ihan omia (en valita laadusta niissäkään, mutta tietysti on erilaisia juttuja, kuten sormia näykkiviä koiranpentuja). Ilmeisesti se sama tyyppi tekee niitten musavideot ja muunkin kuvallisen puolen, ja on usein tägättynä niitten omissakin julkaisuissa, mutta en nyt saa nimeä mieleen. Ihmettelen ettei käärijällä ole samanlaista, vaikka on kuitenkin ison levy-yhtiön leivissä.

Vierailija
16516/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisellä tasolla kommentoin, että jos jonkun kanssa on todella erityinen lataus ja kemia, eikä olla varmoja tilanteesta tai siinä voisi olla jotain ns. epäsopivaa, voi myös olla molemmille helpompaa olla jäämättä kahden. Silloin sen asian kanssa joutuisi oikeasti kasvotusten ja se voisi olla hankalaa. Esiliinan paikalla ollessa tilanteesta voi nauttia rennommin ja asiaa kunnolla myöntämättä.

Vierailija
16517/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos he eivät saaneet kahdenkeskistä aikaa, vaikka mahdollisesti olisivat halunneet, johtuu kyllä sitten siitä, ettei Jere ollut riittävän kiinnostunut sitä järjestämään. Kyllä kaksi aikuista miestä onnistuu olemaan kahdestaan, jos molemmat haluaa. Ei sitä kukaan kolmas pysty estämään. Halukkuutta ei varmaan sitten ollut Jeren puolelta.

Vierailija
16518/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa söpö juttu oli se miten lentokentällä B kääntyi vielä kauempanakin katsomaan jäikö K vilkuttelemaan <3

Oli ihana. Tässä ketjussa taitaa olla tänään endorfiinitasojen laskut ja krapulapäivä (kuunnelkaapa Käärijän Morgan), joten ei haittaa vaikka tänään ei pääse puutarhailemaan lainkaan. Shippailua en todellakaan ole lopettamassa.

Vierailija
16519/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se Jere aika nössö jos ei akalle voi sanoa että mene nyt edes hetkeksi muualle

Vierailija
16520/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli K.n elämän tärkein/läheisin (millä sanalla sen nyt sanookin) ihmissuhde olisi pitänyt häivyttää täysin olemattomaksi B.n vierailun ajaksi ja sitten ottaa se kellarista taas ylös  kun lentokentältä ja hyvästeiltä palattu ''normaaliin''? Ei kai?

Ketju on lukittu.