Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin kuvitella, että hullu manageri on nyt innoissaan.
Mä voin kuvitella miten se on nähnyt Käärijän rakkaudentunnustuksen, ja rynnännyt Bojanin luokse tekemään selväksi et "sähän lähdet sinne Suomeen heti!!!! This bromance won't get wasted!"
Aika armotonta Gregorilta heittää pakit saanut B heti takaisin K läheisyyteen 😀 Varmaan antaa ohjeetkin mukaan siitä miten B pitää nyt saada hurmattua K lopullisesti jotta saadaan ne spektaakkeli häät.
K ei päästä Bojania lähtemään omaan elämäänsä, vaan pitää otteessaan näillä lemmenkutsuilla. 🙂Mitähän ne Gregorin ohjeet mahtaisivat olla sisällöltään, joilla K hurmataan lopullisesti. Ei taida edes Gregorin keino valikoimasta löytyä moisia.
Keinoihin kuuluu ainaki se että pitää laittaa taas B mahdollisimman babyfaceksi kun tänne tulee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ja moni muukin on kiinnostuneita Kärtsärin parisuhdetilanteesta. Aika monia faneja kiinnostaa.
mutta hän on monta kertaa sanonut, että ei aio puhua siitä julkisuudessa, joten antakaa olla!
Ei Jere tätä palstaa lue.
Vierailija kirjoitti:
Bojanin suomenkielen ääntäminen on niin täydellistä et voivat tehdä biisin suomeksi Kärtsän kanssa. Sellainen biisi ois kova, missä olis suomea ja sloveniaa molempia.
Saako Gregorin mukaan? Pieni väliräbäytys edes. Ainakaan musiikkivideolta ei voi jättää.
Vierailija kirjoitti:
Minä ja moni muukin on kiinnostuneita Kärtsärin parisuhdetilanteesta. Aika monia faneja kiinnostaa.
Mielestäni Käärijä on aikaisemmin puhunut avoimemmin omista parisuhdekuvioista mm. monissa haastatteluissa. Nyt on ilmeisesti imagosyistä tai tyttöystävän toiveesta tms. sovittu, että parisuhdeasioista ei puhuta julkisuudessa mitään.
Oivoi, joku oli tumblrissa laittanut is there anything Bojan can’t do, ja joku oli vastannut get Kaarija's heart 🙈
Vierailija kirjoitti:
Bojanin suomenkielen ääntäminen on niin täydellistä et voivat tehdä biisin suomeksi Kärtsän kanssa. Sellainen biisi ois kova, missä olis suomea ja sloveniaa molempia.
Bojan todellakin oppii suomenkielen nopeammin kuin Kärtsäri englannin, näin se vaan on.Vaikka kyllähän Kärtsärikin hieman paransi alkutilanteeseen nähden.Yllätyin suuresti myös siitä, että kaikki slovenian bändin kundit puhuivat niin hyvää englantia.
Vitsit kun oikeasti olen kateellinen tuosta reissusta, mutta onhan kaveri sen kyllä ansainnut. Ihan hirvittävää pyöritystä viimeiset kuukaudet. Ja toivottavasti ottaa nyt sometauon. Tai ehkä tuo on saatu sponsorimatkana, niin on sitten pakko jotain päivittää. Mutta ei kyllä nollaannu jos ei somea jätä.
Se mistä en ole kateellinen, niin olla tuo mahdollinen tyttöystävä. Olisi aivan hirvittävää kun yhtäkkiä siitä omasta rakkaasta tulisi tuhansien päiväuni ja kaikki haluaa repiä oman palasensa kaverista. Jotenkin se olisi vielä pahempaa olla piiloteltu kuin sitten ihan rehellisesti astua esiin ja kertoa, että kyllä, mulla on tyttöystävä. Ei sitä siltikään tarvitse julkisuudessa roikkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olis vielä muutama kuukaus sitten uskonu et näistä kahdesta kehkeytyy seuratuin pari koko kilpailija porukasta😁
Jos oisin etukäteen veikannut, että kenen kanssa Käärijä tulee ystävystymään, oisin veikannut varmaan sitä Lord of the Lostin laulajaa. Kuinka väärässä olisinkaan ollut :D
On niistä joku nopea yhteiskuva, missä laulaja käyttää K:sta nimitystä mancrush. On varmaan kateellinen mitä Bojan sai 😂
Onkohan B ylpeä, kun on ainakin jollain tavalla saanut megatähden, vaikka tämä saamisen muoto on tälleen vähän epämääräinen.
No itse olisin samaan aikaan ylpeä ja surku. *niin lähellä mutta silti niin kaukana*
Vierailija kirjoitti:
Joo, ei ainakaan englantia🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
voi se ollakin hänen kaverinsakin voi nainen ja mieskin olla hyviä ystäviä tarviiko nyt tyttöystäväks merkkata samantien itelläkin on mies puolisia kavereita en itekään sanois olis juttuja
Joku naapuri leikkinyt paparazzia ja napannut ton kuvan. Eiköhän naapurit tiedä kyseisen pariskunnan.
Ehkä pariskunnalta huono idea ajella autolla, jonka kyljessä on jättikokoiset Käärijä-logot.
Tietysti tuolla on tyttis mukana. Jos ois kaveri tai muu niin olisi jo näkynyt kuvissa. Mun mielestä fiksua pitää tyttöystävä pois somesta. Ja mä kyllä toivon noille kaikkea hyvää. Ei varmasti ole ihan helppo tilanne. Ja K toivoi omaa perhettä niin hyvä alku jo ainakin :) Ei tää mua ainakaan estä haaveilemasta ja vähän shippaamasta. Ei vaan sekoteta tätä shippausmaailmaa liikaa todellisuuteen, jookos.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti tuolla on tyttis mukana. Jos ois kaveri tai muu niin olisi jo näkynyt kuvissa. Mun mielestä fiksua pitää tyttöystävä pois somesta. Ja mä kyllä toivon noille kaikkea hyvää. Ei varmasti ole ihan helppo tilanne. Ja K toivoi omaa perhettä niin hyvä alku jo ainakin :) Ei tää mua ainakaan estä haaveilemasta ja vähän shippaamasta. Ei vaan sekoteta tätä shippausmaailmaa liikaa todellisuuteen, jookos.
Tätä mä en just ymmärrä. Kyllä sen nyt jotenkin perustaltaan pitää todellisuuteen liittyä. Erilaisia juonia voi sit punoa.
Kyllä mua ainakin tyttöystävänä inhottaisi piilottelu mutta esim. myös "rahan takii" sitä varmaan suostuisi itse kukin pysymään piilossa. Tosin en ymmärrä miten tuo käytännössä aiotaan toteuttaa. Jos yhdessä haluaisivat käydä jossain niin joka paikasta löytyy varmasti oman elämänsä paparazzeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
voi se ollakin hänen kaverinsakin voi nainen ja mieskin olla hyviä ystäviä tarviiko nyt tyttöystäväks merkkata samantien itelläkin on mies puolisia kavereita en itekään sanois olis juttuja
Joku naapuri leikkinyt paparazzia ja napannut ton kuvan. Eiköhän naapurit tiedä kyseisen pariskunnan.
Ehkä pariskunnalta huono idea ajella autolla, jonka kyljessä on jättikokoiset Käärijä-logot.
No parempi kuin Jere & Minnaliisa - logot. Ja se oli joku mainosdiili - auto. Ei siinå paljon ehtoja sanella
Kun oli puhe siitä mahdollisesta yhteisbiisistä niin eikös se ole maailman helpointa yhdistää räppi ja poppi? Kun ei se jokereiden musa mitään metallia ole kuitenkaan vaan mielestäni enemmän pop - rock kategoriaan menevää.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mua ainakin tyttöystävänä inhottaisi piilottelu mutta esim. myös "rahan takii" sitä varmaan suostuisi itse kukin pysymään piilossa. Tosin en ymmärrä miten tuo käytännössä aiotaan toteuttaa. Jos yhdessä haluaisivat käydä jossain niin joka paikasta löytyy varmasti oman elämänsä paparazzeja.
Aika avoimesti oli UMKssa. Sellanenkin taktiikka on kätsy että esiinny avoimesti, mutta älä myönnä mitään.
Jospa ottaa Bojanin seuralaisekseen linnan juhliin ihan vaan tyttiksen identiteettiä varjellakseen
Vierailija kirjoitti:
Vitsit kun oikeasti olen kateellinen tuosta reissusta, mutta onhan kaveri sen kyllä ansainnut. Ihan hirvittävää pyöritystä viimeiset kuukaudet. Ja toivottavasti ottaa nyt sometauon. Tai ehkä tuo on saatu sponsorimatkana, niin on sitten pakko jotain päivittää. Mutta ei kyllä nollaannu jos ei somea jätä.
Se mistä en ole kateellinen, niin olla tuo mahdollinen tyttöystävä. Olisi aivan hirvittävää kun yhtäkkiä siitä omasta rakkaasta tulisi tuhansien päiväuni ja kaikki haluaa repiä oman palasensa kaverista. Jotenkin se olisi vielä pahempaa olla piiloteltu kuin sitten ihan rehellisesti astua esiin ja kertoa, että kyllä, mulla on tyttöystävä. Ei sitä siltikään tarvitse julkisuudessa roikkua.
Ja kyllä siinä tuore suhde joutuu koetukselle, kun hurmuri-Bojan astuu esiin.Siinä miehessä on kyllä palaset osuneet kohdilleen, ihan joka ilmansuunnasta katsoen.Yksi suosikki klipeistä oli ennen sitä Titanic osuutta, kun hän jammaili ja hetken kuluttua kohdisti katseen ja osoitti sormella huppupäistä Käärijää.Aivan ihana ja syvällinen katse.
No vaikka tyttis on olemassa se ei estä shippauksessa Brokeback mountaineja 😂