Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusi käännetty haastattelu (kuvattu kuitenkin ennen tätä Suomen reissua)
Ahh. Ja kaiken muun lisäks B on vielä yhteiskuntatieteilijä ollessaan sosiologi!
Hän on vaan kandi joten ei ole sosiologi
Hiustenhalkojalta puuttuu pilkku joten -sanan edestä.
Sanopa tuo sille, joka tahkoaa graduaan 😀
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c8ca431f-4a27-49fc-8a18-a80f46…
Haastattelu, jossa Jere sanoo haluavansa näyttää salattuja elämiä Bojanille toisen saapuessa Suomeen.
Eiköhän se ole siis selvää, ketkä siellä yksiössä oli yön.
Vierailija kirjoitti:
Oli pakko tarkistaa ja kyllähän se omenan rouskaisulta selvästi kuulostaa. :D
Itsehän kyllä näen helpostikin raukean Bojanin haukkaamassa omenaa kiihkeän session jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli pakko tarkistaa ja kyllähän se omenan rouskaisulta selvästi kuulostaa. :D
Itsehän kyllä näen helpostikin raukean Bojanin haukkaamassa omenaa kiihkeän session jälkeen.
Hyi teitä! 😏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahh. Ja kaiken muun lisäks B on vielä yhteiskuntatieteilijä ollessaan sosiologi!
Olen tuo hiustenhalkojakommentin laittanut ja tuplamaisteri.
Vierailija kirjoitti:
Demoni kuulostaa kitaraosuuksissa aika paljon Kentiltä. Siksi se varmaan on omakin suosikkini.
Mulle on tullut monestakin biisistä vahvat Kent-vibat! Nyt kuuntelulistalla onkin vuorotellen Jokerit ja Kentin ysärituotanto. Oikeastaan tämä yhteys ehkä selittääkin vähän tätä omaa täti-ikäisen hurahatamista, koska silloin Kentin aktiivisena kuuntelijana olin nuori ja onnellinen opiskelija, ja nyt ne samat elämänvimmaiset tunteet puskee pintaan. Ihan kuin en oisikaan pelkästään tämä sohvalla lötköttelevä tasapaksu viranhaltija! Ilmeisesti olen edelleen se sama tyttö kuin silloin! Ihanaa!!!
No tässäpä se juuri on! Kun sitä todellakin on se sama tyttö, vaikka vuosien suosiollisella avustuksella on nykyään paljon muutakin. Silloin parikymppisenä ei mitenkään osannut ajatella, että vanhennuttua voisi olla ihan yhtä pöhkö ja villi ja innokas, eikä pystynyt ollenkaan kuvittelemaan jotain omien vanhempien ikäisiä tuntemaan niitä samoja tunteita, joita itse kävi läpi. Mutta ei se mennytkään niin. Vaikka tulikin lapset, asuntolainat ja esihenkilöasemat, en ole kadottanut itsestäni mitään!
Myös entinen Kent-tyttö, nykyinen bojanisti
Assuuu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mun teinityttärenkin takia toivon, että JO tekee jonkun ikärajattomankin keikan Suomessa, kovasti oottaa kavereineen pääsevänsä katsomaan bändiä
Ymmärrän tämän, mutta itseni puolesta toivon myös ikärajallista, ei pysty teinien sekaan ja harmi jos Jokerit jää näkemättä 😄
Jos haluavat Suomessa myydä keikkapaikat täyteen niin varman melkein pakko olla ikärajattomat keikat.
Mutta ainakin Lutakossa on erikseen ikärajaton puoli ja anniskelupuoli joka k18. Jos ei halua olla teinien seassa niin voi istua sivistyneesti siemailemassa viiniä (tempparikaadolla), sieltäkin näkee kyllä lavalle.
Täs on se, että jos haluaa fiilistellä mahdollisimman lähellä lavaa, mutta ei näe itseänsä bilettämässä pari kertaa itseään nuorempien seurassa 😅 Sori jos tää kirpaisee alaikäisiä ja pidätte mua nyt itsekkäänä, mutta kyllä te ymmärrätte tämän kun tulette olemaan 30+.
Mä oon 36 eikä mulla ole ongelmaa jorata täpöllä nuorempien keskellä. 🤔 Kärtsän keikalla on pikkuskidejäkin seassa ikärajattomilla, ei oo omaa menoani haitannut. Eiköhän se ole ihan vain omasta asenteesta kiinni.
Good for you, mitä tähän muuta sanoa. 😅 Joku muu haluaa joratessa myös juoda, eikä koe ok:ksi sitä lasten seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tuo hiustenhalkojakommentin laittanut ja tuplamaisteri.
Aika monessa maassa tehdään kuitenkin pääasiassa vain bachelor-tutkinto. Suomi on ihan poikkeus siinä, että kandia pidetään vain välivaiheena eikä se tutkinto yleensä ole minkään arvoinen. Minulla on yksi maisteritutkinto ja toinen jäi kandiin, ja se on tosiaan usein melkein sama kuin en sitä toista olisi opiskellutkaan 😄 Mutta kansainvälisissä tehtävissä alempikin tutkinto on yleensä mielletty ihan kokonaiseksi.
Pakko ottaa mukaan näkökulma, mitä en tiedä, onko täällä edes spekuloitu. Vaikka Käärijä sanoikin, että on One woman man. Niin voihan Käärijän tyttis antaa Käärijän vähän leikkiä Balkanin ruusumme kanssa, kun kyse on toisesta miehestä. Nykymaailmassa monet suhteet on vapaamielisempiä. Jos oma mieheni tuntisi vetoa Bojaniin, en todellakaan estäisi mitään tapahtumasta.
Vierailija kirjoitti:
Pakko ottaa mukaan näkökulma, mitä en tiedä, onko täällä edes spekuloitu. Vaikka Käärijä sanoikin, että on One woman man. Niin voihan Käärijän tyttis antaa Käärijän vähän leikkiä Balkanin ruusumme kanssa, kun kyse on toisesta miehestä. Nykymaailmassa monet suhteet on vapaamielisempiä. Jos oma mieheni tuntisi vetoa Bojaniin, en todellakaan estäisi mitään tapahtumasta.
Käärijähän on tapaillut viittä naista yhtä aikaa...
Vierailija kirjoitti:
Ai tääkö 😀
https://twitter.com/DelilahconH/status/1667833695053529088?t=1vGPfPjRWL…
Jereähän on haukattu kuin omenaa!
Mun tytär on 18 ja just satuin kuulemaan mitä hän kuuntelee ensin tuli Novi Val ja sen perään Käärijän välikuolema. Tosin hän kyllä fanitti Käärijää jo ennen UMK juttuja. Äidit ja tyttäret
Vierailija kirjoitti:
Ai tääkö 😀
Hampaanjäljet kaulakorun alla😏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
..pisti silmään, että meidän päähenkilöllä on kaulakorun alla rinnassa mielenkiintoinen jälki.. ;)
Pakko sanoa, että katsoin monta kertaa. Näyttää hampaan jäljiltä. 👀
Missä tämmönen kuva 🧐
Eve julkaisi nyt mökkivideon instassa 🤔
Sori näin puutarhurinakin sanon että aika kaukaa haettua tämä kaulajälki ja sen mahdollisesta aiheuttajasta vihjailu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai tääkö 😀
Jereähän on haukattu kuin omenaa!
Onhan tuo ruskettunut J ollut melkoinen herkkupala pitkän eron jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Eve julkaisi nyt mökkivideon instassa 🤔
Eli jossain mökkeilemässä ne on kaikki. Ainakaan Haberin mökki tuo ei ole.
En aio enää takertua tähän instaliven tunnelmaan, mutta la zarrasta jäi kyllä tosi outo fiilis! Ilmeisesti se on tosiaan itse ihastunut bojaniin tai sitten se ei jostain muusta syystä pitänyt siitä, että bojanin huomio menikin käärijälle. Ja tätä se sitten yritti sillä suorasukaisella kiusoittelulla (tai ehkä ihan kiusaamisella) käsitellä. Samalla kuitenkin kärtti koko ajan bojanilta jotain myönnytyksiä siitä, että kyllä varmasti flirttailit minun kanssa. Koko ajan vei keskustelua johonkin kuka olisi halunnut pussata ketäkin ja menen naimisiin mutta sulhanen vaan puuttuu. Näistä jäi vahvasti sellainen olo, että kerjäsi bojanin suosiollisia kohteliaisuuksia, että tokihan minä voin tulla puolisoksesi jne. Muuten en tajua sen puheenaiheita ollenkaan, koska selvästikään he eivät olleet kovin läheisiä eikä heillä tuntunut olevan mitään yhteistä insideläppää. Liettuan ja hollannin edustajien kanssa juttu kulki paljon rennommin, koska he eivät haastaneet millään flirttisyytöksillä ja pysyivät aika ammatillisella kaveriosastolla.