Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
14361/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

..pisti silmään, että meidän päähenkilöllä on kaulakorun alla rinnassa mielenkiintoinen jälki.. ;)   

Vierailija
14362/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://twitter.com/kaarijasubs/status/1667427533518786560

Jos vertaa tota videon kämppää Jeren yksiössä otettuihin Tiktokkeihin viime vuodelta, samaltahan se näyttää. Se on oikeasti ollut Tavastian jälkeen yksiössään, eikä tarvitse arvata kuka muu on ollut mukana. 🥰

Mitäköhän K & B ovat tehneet siellä yksiössä kolmen ja kuuden välillä 🔥

Ei ole kauhean vaikeaa kuvitella, että tossa videolla puhuu onnellinen ja rakkautta juuri saanut Jere

Onko tämä nyt sitä shippailua, kun ajatellaan, että tuolla olisi ollut kunnon toimintaa. Välillä ollaan sitä mieltä, että kavereita ne vaan on. Mä oon ihan sekaisin jo mikä on mitä. Mutta tosi hämmentävää, jos ne oikeasti oli kahden tuolla.

Ei tässä mitään ihmeellistä ole. Ihmeellisempää olisi, että lupaillaan formulalakanoita ja Salkkareita, ja edes sen vertaa ei näkisi vaivaa että pitäisi sanansa 😁 Jopa vähän röyhkeetä ois heittää hotelliin kun ensin on aneltu tänne.

Kyllähän tuo nyt huutaa ihan sitä että aamun tunteina sovittu että aletaan nukkumaan, B lähteny sitä myöten kylppäriin ja Kärtsälle tullut mieleen, että ei hitto pitäs varmaan keikoistakin vielä kiittää.

Siinä alussa kuuluu joku ylimääräinen ääni. Tiktokissa oltiin sitä mieltä, että Bojan syö siellä omenaa.

Ai jessus kun lähtee nää spekulaatiot laukalle😂

Ihanan viatonta spekulointia kyllä, kun taustalta kuuluu jotain märkää mussutusta niin kyseessä on "omenan syönti".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14363/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vertaa tota videon kämppää Jeren yksiössä otettuihin Tiktokkeihin viime vuodelta, samaltahan se näyttää. Se on oikeasti ollut Tavastian jälkeen yksiössään, eikä tarvitse arvata kuka muu on ollut mukana. 🥰

Ei ole kauhean vaikeaa kuvitella, että tossa videolla puhuu onnellinen ja rakkautta juuri saanut Jere

Onko tämä nyt sitä shippailua, kun ajatellaan, että tuolla olisi ollut kunnon toimintaa. Välillä ollaan sitä mieltä, että kavereita ne vaan on. Mä oon ihan sekaisin jo mikä on mitä. Mutta tosi hämmentävää, jos ne oikeasti oli kahden tuolla.

Ei tässä mitään ihmeellistä ole. Ihmeellisempää olisi, että lupaillaan formulalakanoita ja Salkkareita, ja edes sen vertaa ei näkisi vaivaa että pitäisi sanansa 😁 Jopa vähän röyhkeetä ois heittää hotelliin kun ensin on aneltu tänne.

Kyllähän tuo nyt huutaa ihan sitä että aamun tunteina sovittu että aletaan nukkumaan, B lähteny sitä myöten kylppäriin ja Kärtsälle tullut mieleen, että ei hitto pitäs varmaan keikoistakin vielä kiittää.

Siinä alussa kuuluu joku ylimääräinen ääni. Tiktokissa oltiin sitä mieltä, että Bojan syö siellä omenaa.

Ai jessus kun lähtee nää spekulaatiot laukalle😂

Ihanan viatonta spekulointia kyllä, kun taustalta kuuluu jotain märkää mussutusta niin kyseessä on "omenan syönti".

Kielletty hedelmä

Vierailija
14364/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis Tavastian jälkeisen aamun klipissä

Vierailija
14365/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://twitter.com/kurooscoffee/status/1667757760040108036/photo/1

mä rakastan tätä kuvaa, miten tyyni ja rauhallinen bojan on jeren kaunolossa

<3 se nauttii tuosta kun saa olla Jeren kainalossa ja käsi hiuksilla

Olen kyllä myös huomioinut, että Bojan koskettelee usein Jeren hiuksia. Jere taas koskettelee Bojania usein kaulaan ja sinne suukonkin tarjoillut.

Vierailija
14366/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peukku ylös jos uskot että on ainakin Bojanin puolelta muutakin kuin vaan kaveruutta, peukku alas jos mennän vaan kaveri linjoilla

Mä en osaa sanoa, mutta sen tiedän, että paaaaljon helpompaa heillä on jos/kun on vain kaveruutta ja ystävyyttä. Koska miettikääpä nyt sitten, saadaan olla yhdessä useampi päivä, tunteet syvenis entisestään, tiedossa jo ettei ole mahdollisuutta nähdä ehkä pariin kuukauteen, toinen varattukin vielä. Enkä usko että B olisi tullut tänne hajottamaan lisää sydäntään jos olisi romanttisesti ihastunut.

Vierailija
14367/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän on ihan selvä asia, että joutuu esiintyjäkin hillitsemään itseään jos keikalla ei ole ikärajaa. Se K:n keikka joka näytettiin Ylellä on hyvä esimerkki, todella kesy verrattuna ikärajallisiin. Varotaan kirosanoja ja eroottisuus pois 🤪

Vierailija
14368/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylittääköhän Frankinpumppausvideo pullovideon katsojaluvut Tiktokissa 😆

Pullovideolla on enemmän vaikka oli kuulemma joidenkin mielestä surkea video.

Mutta nyt jo enemmän kommentteja ja jakoja. Menee vielä kirkkaasti pullovideon ohi. Monihan oli palannut siihen pullovideoon, kun oli tajunnut, että se olikin Kn virallisella tilillä, eikä jonkun fanin tekemä.

Vierailija
14369/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täähän on ihan selvä asia, että joutuu esiintyjäkin hillitsemään itseään jos keikalla ei ole ikärajaa. Se K:n keikka joka näytettiin Ylellä on hyvä esimerkki, todella kesy verrattuna ikärajallisiin. Varotaan kirosanoja ja eroottisuus pois 🤪

"Silti tää on niin fantastista, niin fantastista, MITÄ HITSIÄ, hä mitä, mitä" 😂

Vierailija
14370/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jerellä on kyllä ihana selkä.

https://twitter.com/Niinas11/status/1667821681081982976

mä oon kyllä jo määrääni enemmän saanu tosta bolerosta..

Siis kaikella rakkaudella Kärtsälle, olisi aika mennä stylistille ja tehdä uutta keikkavaatetusta jossain välissä

Minusta hän voisi myös luopua meikistä. Hänellä on todella hyvä iho, kauniit silmät ja tummat piirteet. Hikisen keikan jälkeen tulee vähän liikaa chaplin-meininkiä. Kynsilakka on silti jees ja sopii hänelle.

Höpöhöpö, on kyllä harvoja miehiä jolle meikki sopii, ja istuu muuhun tyyliin täydellisesti.

Kiinnostaa mitä pottatukalle tapahtuu ajan saatossa, eikös se vihjaillut että viisujen jälkeen leikkaisi pois. Vaikea kuvitella edes "normaalilla tukalla" 😂

No, olihan tuolla Kärtsärillä jo viisuissakin välillä hiukset eri tavalla kammattuna.Kun hiukset oli kammattu taaksepäin, niin näytti aika komealta.

Vierailija
14371/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja, tiedetään sekin, että just omenaa 🙂omenaa siellä paratiisissakin haukkailtiin.

Vierailija
14372/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko tarkistaa ja kyllähän se omenan rouskaisulta selvästi kuulostaa. :D

Vierailija
14373/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jerellä on kyllä ihana selkä.

https://twitter.com/Niinas11/status/1667821681081982976

mä oon kyllä jo määrääni enemmän saanu tosta bolerosta..

Siis kaikella rakkaudella Kärtsälle, olisi aika mennä stylistille ja tehdä uutta keikkavaatetusta jossain välissä

Minusta hän voisi myös luopua meikistä. Hänellä on todella hyvä iho, kauniit silmät ja tummat piirteet. Hikisen keikan jälkeen tulee vähän liikaa chaplin-meininkiä. Kynsilakka on silti jees ja sopii hänelle.

Höpöhöpö, on kyllä harvoja miehiä jolle meikki sopii, ja istuu muuhun tyyliin täydellisesti.

Kiinnostaa mitä pottatukalle tapahtuu ajan saatossa, eikös se vihjaillut että viisujen jälkeen leikkaisi pois. Vaikea kuvitella edes "normaalilla tukalla" 😂

No, olihan tuolla Kärtsärillä jo viisuissakin välillä hiukset eri tavalla kammattuna.Kun hiukset oli kammattu taaksepäin, niin näytti aika komealta.

Yhteisen viikon jälkeen ikuisen ystävyyden merkiksi B ja K vaihtavat kampauksia. Jokerit yllättyvät nähdessään pottapäisen B:n, mutta koska tietävät K:n olevan tälle tärkeä, he eivät ota asiaa puheeksi.

Vierailija
14374/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En välitä kuka on homo, anna jokaisen olla mitä haluaa.Joka tapauksessa, niitä on vain... kuinka monta... 10 % tai kuinka paljon?Mediahypeen perusteella päättelen, että ainakin 90 % heistä on.Mutta minusta näyttää siltä, että tällä sirkuksella ei ole mitään tekemistä homoseksuaalisuuden kanssa.Se on kuin sanoisi, että hänellä on heteroseksuaalisuutta sisältävä kiertävä sirkus.Jos meille televisiossa näytetään bittihomoa ja nämä globalistit raivoavat, niin Jumala auttakoon minua."

Kiitos näistä sloveenikommenteista!

"Mä oon vain apina tässä heteroseksuaalisuutta sisältävässä kiertävässä sirkuksessa... " 😜

Vierailija
14375/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kaikki etsii niitä tyttiksiä siitä

Vierailija
14376/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta nyt jo enemmän kommentteja ja jakoja. Menee vielä kirkkaasti pullovideon ohi. Monihan oli palannut siihen pullovideoon, kun oli tajunnut, että se olikin Kn virallisella tilillä, eikä jonkun fanin tekemä.

Ihmettelen, ettei tieto Jeren seurustelusta mene perille ulkkiksille, aina kun tulee puheeksi, palataan siihen, että kyllä se on joku vaan joku työntekijä, joka videoilla näkyy.

Vierailija
14377/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa että osa tätä ilmiötä on kyl ollut aivan loistava somekontentti ja meemit fanit on näistä puuhailleet. Esim nauroin ratketakseni tolle 9/11 fanificille. En koskaan voisi puhua tosta kellekään mun tutulle :D Oon nauranut niin paljon kiitos näiden ja niiden antaman inspiraation kaikkeen ihan hölmöön somekontenttiin

Toki Kärtsän ja Bojanin huumori on osa tätä.

Vierailija
14378/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli pakko tarkistaa ja kyllähän se omenan rouskaisulta selvästi kuulostaa. :D

Onko se stoori vielä jossain. Ei ollut enää Instassa.

Vierailija
14379/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

..pisti silmään, että meidän päähenkilöllä on kaulakorun alla rinnassa mielenkiintoinen jälki.. ;)   

Pakko sanoa, että katsoin monta kertaa. Näyttää hampaan jäljiltä. 👀

Vierailija
14380/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan mun teinityttärenkin takia toivon, että JO tekee jonkun ikärajattomankin keikan Suomessa, kovasti oottaa kavereineen pääsevänsä katsomaan bändiä

Ymmärrän tämän, mutta itseni puolesta toivon myös ikärajallista, ei pysty teinien sekaan ja harmi jos Jokerit jää näkemättä 😄

Jos haluavat Suomessa myydä keikkapaikat täyteen niin varman melkein pakko olla ikärajattomat keikat.

Mutta ainakin Lutakossa on erikseen ikärajaton puoli ja anniskelupuoli joka k18. Jos ei halua olla teinien seassa niin voi istua sivistyneesti siemailemassa viiniä (tempparikaadolla), sieltäkin näkee kyllä lavalle.

Täs on se, että jos haluaa fiilistellä mahdollisimman lähellä lavaa, mutta ei näe itseänsä bilettämässä pari kertaa itseään nuorempien seurassa 😅 Sori jos tää kirpaisee alaikäisiä ja pidätte mua nyt itsekkäänä, mutta kyllä te ymmärrätte tämän kun tulette olemaan 30+.

Mä oon 36 eikä mulla ole ongelmaa jorata täpöllä nuorempien keskellä. 🤔 Kärtsän keikalla on pikkuskidejäkin seassa ikärajattomilla, ei oo omaa menoani haitannut. Eiköhän se ole ihan vain omasta asenteesta kiinni.

Ketju on lukittu.