Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
14341/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukku ylös jos uskot että on ainakin Bojanin puolelta muutakin kuin vaan kaveruutta, peukku alas jos mennän vaan kaveri linjoilla

Vierailija
14342/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusi käännetty haastattelu (kuvattu kuitenkin ennen tätä Suomen reissua)

Ahh. Ja kaiken muun lisäks B on vielä yhteiskuntatieteilijä ollessaan sosiologi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14343/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jerellä on kyllä ihana selkä.

https://twitter.com/Niinas11/status/1667821681081982976

mä oon kyllä jo määrääni enemmän saanu tosta bolerosta..

Siis kaikella rakkaudella Kärtsälle, olisi aika mennä stylistille ja tehdä uutta keikkavaatetusta jossain välissä

Minusta hän voisi myös luopua meikistä. Hänellä on todella hyvä iho, kauniit silmät ja tummat piirteet. Hikisen keikan jälkeen tulee vähän liikaa chaplin-meininkiä. Kynsilakka on silti jees ja sopii hänelle.

Höpöhöpö, on kyllä harvoja miehiä jolle meikki sopii, ja istuu muuhun tyyliin täydellisesti.

Kiinnostaa mitä pottatukalle tapahtuu ajan saatossa, eikös se vihjaillut että viisujen jälkeen leikkaisi pois. Vaikea kuvitella edes "normaalilla tukalla" 😂

Meikki sopii todella hyvin. Toisenlaista hiustyyliä ja parrattomuutta voisi kokeilla vaihteeksi. Ja lisää vaatevaihtoehtoja, kiitos!

Potankin voi stailata eri lailla kuten viisujen aikana välillä oli, se tois jo vaihtelua. Ja meikistä ei kannata luopua, sopii K:lle todella hyvin. Tyyli vois olla rockhenkinen ja mustanpuhuva, mutta esim välillä farkuilla ja t-paidalla bikerbootsien kanssa 🔥.

Vierailija
14344/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://twitter.com/kaarijasubs/status/1667427533518786560

Jos vertaa tota videon kämppää Jeren yksiössä otettuihin Tiktokkeihin viime vuodelta, samaltahan se näyttää. Se on oikeasti ollut Tavastian jälkeen yksiössään, eikä tarvitse arvata kuka muu on ollut mukana. 🥰

Mitäköhän K & B ovat tehneet siellä yksiössä kolmen ja kuuden välillä 🔥

Ei ole kauhean vaikeaa kuvitella, että tossa videolla puhuu onnellinen ja rakkautta juuri saanut Jere

Onko tämä nyt sitä shippailua, kun ajatellaan, että tuolla olisi ollut kunnon toimintaa. Välillä ollaan sitä mieltä, että kavereita ne vaan on. Mä oon ihan sekaisin jo mikä on mitä. Mutta tosi hämmentävää, jos ne oikeasti oli kahden tuolla.

Ei tässä mitään ihmeellistä ole. Ihmeellisempää olisi, että lupaillaan formulalakanoita ja Salkkareita, ja edes sen vertaa ei näkisi vaivaa että pitäisi sanansa 😁 Jopa vähän röyhkeetä ois heittää hotelliin kun ensin on aneltu tänne.

Kyllähän tuo nyt huutaa ihan sitä että aamun tunteina sovittu että aletaan nukkumaan, B lähteny sitä myöten kylppäriin ja Kärtsälle tullut mieleen, että ei hitto pitäs varmaan keikoistakin vielä kiittää.

Siinä alussa kuuluu joku ylimääräinen ääni. Tiktokissa oltiin sitä mieltä, että Bojan syö siellä omenaa.

Vierailija
14345/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin tarkemmin sitä tv:tä joka on auki siinä videossa kun Jere peittelee sen pehmon niin siellä tv:ssä on oikeasti salkkarit C moresta, kävin katsomassa c moresta jaksojen kuvia ja vertasin siihen videoon niin samat kuvat.

Olisiko tosiaan mahdollista, että Bojan oli Jeren yksiössä Tavastian jälkeen🔥🔥. Muistatteko sen , kun joku silminnäkijä kertoi, että Bojan oli ollut erityisen onnellisen näköinen, kun oli ollut lähdössä Tavastialta. Onhan se ihan taivaassa ollut, jos on Jeren luo ollut menossa. mutta miten olisi mahdollista, että myrtti ei ole seurannut mukana.

Nii en tiiä, voihan se katella niitä yksinäänkin mutta mietityttää toi aikataulu että kun se videohan oli joskus ennen kuutta aamulla kun oli menossa nukkumaan että miksi silloin varsinkaan yksin tai sit sen tyttiksen kaa kattelisi niitä

Kuulostaa vaan liian kuumalta ollakseen totta. Kuumasta puheen ollen tuli mieleen Kuumaa ja Ylivoimainen. Muutama päivä sitten olin kavereiden kanssa syömässä ja jossain vaiheessa taustalla soi Ylivoimainen. Heti alkoi mielessä vilahdella kuvat noista kahdesta siinä videossa, jossa Ylivoimainen soi taustalla. Hetken olin ihan muissa maailmoissa ja piti vähän tsempata, että pääsin takaisin samaan tilaan ystävieni kanssa. 🌹🌹on tämä tosiaan.

Mä olen ruvennut kuuntelemaan Kuumaa ja tuota biisiä. Tulee aina K ja B siitä mieleen, kun olen nähnyt siihen tehdyn kollaasin

https://twitter.com/JYPETWIlICE/status/1659449392750034944?cxt=HHwWgIDU…

Ps. Ihanaa herätä kun täällä kuhina käy! En ole ehtinyt lukea vielä kaikkea aamulta ja silti pitänyt jo pariin viestiin vastata. Never stop The madness ja mennään taas 🚀

Ja pikku aamuitkut sitten. Tää KUUMAAn biisi on soinut myös mun päässä ja olen surrut sitä että sitä huumaavaa iskua ei ole tulossa tässä elämässä enää, oma avioliitto aivan pohjakuopissa, nuoruus takana ja raskaat vuodet vieneet veronsa. Tarvittiin sitten slovenialainen prinssi ja pottatukkainen vantaalainen räppäri, joiden kautta kokea noita tunteita..

Hetki piti miettiä, että kirjoitinko minä tämän. Kuvasit juuri sen mitä mä tunnen! Eikä me taideta olla ainoita, koska tuntuu että tämä ketju on täynnä 40+ naisia, jotka ovat täysin seonneet tästä parista. Enkä saa mitenkään kiinni, että miksi juuri tämä pari on se, joka nämä omituiset tunteet sytyttää.

Itse olen seurannut viisuja niin kauan kuin muistan. En koskaan seonnut edes ennen viisuja saatikka niiden jälkeen näin paljon. Siis biisejä ja artisteja jäi kuunteluun, mutta en todellakaan seurannut lähes 24/7 mitä suosikki esiintyjäni tekee. Enkä nytkään seuraa kuin näitä kahta vaikka esim. tuo KUUMAA tuli soittolistalla UMKn jälkeen. Tai Porttareista olen tykännyt jo ennen heidän suursuosiota ja käynyt keikoilla.

En myöskään ymmärrä mikä noissa kahdessa ja niiden väleissä on. Miksi me ihan kohtuullisen järkevät aikuiset ihmiset hurahdetaan toivomaan että he "saisivat toisensa". Käsittämätöntä. Jotain erityistä heidän kemiassa on.

Ne on vaan hyviä esittämään. Samanlainen ilmiö kuin vaikka Lady Gagan & Bradley Cooperin esiinnyttyä Oscar-gaalassa. Ei ollut väliä, vaikka molemmilla oli puolisotkin, kun täälläkin oltiin varmoja, että Cooper ja Gaga on aidosti luotu toisilleen ja puolisoiden on syytä väistyä sen elämää suuremman rakkauden tieltä.

Joo voi periaatteessa olla hyviä esittämään mutta itseäni ihmetyttää toi B ailahteleva käytös. Varmaan kaikki vielä muistaa esim sen IG liven missä B oli ranskan ja liettuan naisten kanssa ja siinä hän kiemurteli taas ihastumis ja flirttaus kysymysten suhteen. Siitä on vaan viikko aikaa. Mutta nyt kun B on taas K'n lähettyvillä niin kaikki estot on lentäny ikkunasta, ei vaivaantumisesta tietoakaan. Että jos ihan vaan esittämisestä on kyse niin miksei se sama "hyvä show" jatku oli seura tai paikka mikä tahansa? En itse ainakaan ole noin ailahtelevainen kaverieni suhteen.

En näe mitään ihmeellistä tuossa. Tämä on joku fanien keksintö, että Bojanin pitäisi aina vaan mainita Käärijä kaikessa. Jotenkin noiden kolmen kemiat eivät oikein toimineet tai sitten heidän juttu ei vain lähtenyt kunnolla käyntiin. Ohiksena vielä, että tiesitkö muuten, että

Blanca kertoi yhdessä haastattelussa, että kaikista euroviisu edustajista haluaisi suudella juuri Bojania. Tottakai Bojan vastaa tähän kohteliaasti takaisin.

Pointti ei ollukaan se että olisi pitänyt sanoa Käärijän vaan se että jos B on myös täysin kaverilinjalla mukana niin en käsitä miten hänen käytös tähän aiheeseen vaihtelee laidasta laitaan vähän väliä.

Ei sen käytös mitenkään vaihtele laidasta laitaan. Tilanteet ja tunnelmat ovat erilaista, niiden mukaan sitten toimitaan. Se insta live ei oikein lähtenyt käyntiin, jostain syystä ei noi kolme osannut heittää läppää keskenään tai sitten eivät edes halunneet.

En haluaisi alkaa sitä ruotia, mutta oli esimerkki tilanteesta, jossa kemiat ei kohtaa eikä jutut lähde lentoon vaan lässähtää.

Vierailija
14346/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahh. Ja kaiken muun lisäks B on vielä yhteiskuntatieteilijä ollessaan sosiologi!

Hän on vaan kandi joten ei ole sosiologi

Vierailija
14347/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomasitteko manageri Rekon instanssa, etsii keikkapaikkaa Jokereille Suomessa.

Toivottavasti ottaa tarpeeksi ison, sinne on meinaa tulijoita! Nimimerkki sormet näppiksellä

En tiedä olisiko Tavastia hyvä ensivisiitille, on jo tuttu paikka Bojanille. Toisaalta saattaisivat kyllä myydä isommankin paikan loppuun. Jäähallin Black box?

Tästä voisi laittaa kyllä toivetta Tavastiallekin päin, että ottavat Joker Outin esiintymään.

Tännekin jaetussa Twitter-linkissä lehtijuttuun, jossa Bojan kertoi Helsingin vierailustaan B kertoi myös: "Käärijä invited me as a surprise guest to his concert at the main club Tavastia in Helsinki, where I hope to perform with Joker Out in the near future Voisi olettaa, että on jo ollut linjat kuumina Tavastian suuntaan.

Vierailija
14348/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin tarkemmin sitä tv:tä joka on auki siinä videossa kun Jere peittelee sen pehmon niin siellä tv:ssä on oikeasti salkkarit C moresta, kävin katsomassa c moresta jaksojen kuvia ja vertasin siihen videoon niin samat kuvat.

Olisiko tosiaan mahdollista, että Bojan oli Jeren yksiössä Tavastian jälkeen🔥🔥. Muistatteko sen , kun joku silminnäkijä kertoi, että Bojan oli ollut erityisen onnellisen näköinen, kun oli ollut lähdössä Tavastialta. Onhan se ihan taivaassa ollut, jos on Jeren luo ollut menossa. mutta miten olisi mahdollista, että myrtti ei ole seurannut mukana.

Nii en tiiä, voihan se katella niitä yksinäänkin mutta mietityttää toi aikataulu että kun se videohan oli joskus ennen kuutta aamulla kun oli menossa nukkumaan että miksi silloin varsinkaan yksin tai sit sen tyttiksen kaa kattelisi niitä

Kuulostaa vaan liian kuumalta ollakseen totta. Kuumasta puheen ollen tuli mieleen Kuumaa ja Ylivoimainen. Muutama päivä sitten olin kavereiden kanssa syömässä ja jossain vaiheessa taustalla soi Ylivoimainen. Heti alkoi mielessä vilahdella kuvat noista kahdesta siinä videossa, jossa Ylivoimainen soi taustalla. Hetken olin ihan muissa maailmoissa ja piti vähän tsempata, että pääsin takaisin samaan tilaan ystävieni kanssa. 🌹🌹on tämä tosiaan.

Mä olen ruvennut kuuntelemaan Kuumaa ja tuota biisiä. Tulee aina K ja B siitä mieleen, kun olen nähnyt siihen tehdyn kollaasin

Ps. Ihanaa herätä kun täällä kuhina käy! En ole ehtinyt lukea vielä kaikkea aamulta ja silti pitänyt jo pariin viestiin vastata. Never stop The madness ja mennään taas 🚀

Ja pikku aamuitkut sitten. Tää KUUMAAn biisi on soinut myös mun päässä ja olen surrut sitä että sitä huumaavaa iskua ei ole tulossa tässä elämässä enää, oma avioliitto aivan pohjakuopissa, nuoruus takana ja raskaat vuodet vieneet veronsa. Tarvittiin sitten slovenialainen prinssi ja pottatukkainen vantaalainen räppäri, joiden kautta kokea noita tunteita..

Hetki piti miettiä, että kirjoitinko minä tämän. Kuvasit juuri sen mitä mä tunnen! Eikä me taideta olla ainoita, koska tuntuu että tämä ketju on täynnä 40+ naisia, jotka ovat täysin seonneet tästä parista. Enkä saa mitenkään kiinni, että miksi juuri tämä pari on se, joka nämä omituiset tunteet sytyttää.

Itse olen seurannut viisuja niin kauan kuin muistan. En koskaan seonnut edes ennen viisuja saatikka niiden jälkeen näin paljon. Siis biisejä ja artisteja jäi kuunteluun, mutta en todellakaan seurannut lähes 24/7 mitä suosikki esiintyjäni tekee. Enkä nytkään seuraa kuin näitä kahta vaikka esim. tuo KUUMAA tuli soittolistalla UMKn jälkeen. Tai Porttareista olen tykännyt jo ennen heidän suursuosiota ja käynyt keikoilla.

En myöskään ymmärrä mikä noissa kahdessa ja niiden väleissä on. Miksi me ihan kohtuullisen järkevät aikuiset ihmiset hurahdetaan toivomaan että he "saisivat toisensa". Käsittämätöntä. Jotain erityistä heidän kemiassa on.

Ne on vaan hyviä esittämään. Samanlainen ilmiö kuin vaikka Lady Gagan & Bradley Cooperin esiinnyttyä Oscar-gaalassa. Ei ollut väliä, vaikka molemmilla oli puolisotkin, kun täälläkin oltiin varmoja, että Cooper ja Gaga on aidosti luotu toisilleen ja puolisoiden on syytä väistyä sen elämää suuremman rakkauden tieltä.

Joo voi periaatteessa olla hyviä esittämään mutta itseäni ihmetyttää toi B ailahteleva käytös. Varmaan kaikki vielä muistaa esim sen IG liven missä B oli ranskan ja liettuan naisten kanssa ja siinä hän kiemurteli taas ihastumis ja flirttaus kysymysten suhteen. Siitä on vaan viikko aikaa. Mutta nyt kun B on taas K'n lähettyvillä niin kaikki estot on lentäny ikkunasta, ei vaivaantumisesta tietoakaan. Että jos ihan vaan esittämisestä on kyse niin miksei se sama "hyvä show" jatku oli seura tai paikka mikä tahansa? En itse ainakaan ole noin ailahtelevainen kaverieni suhteen.

En näe mitään ihmeellistä tuossa. Tämä on joku fanien keksintö, että Bojanin pitäisi aina vaan mainita Käärijä kaikessa. Jotenkin noiden kolmen kemiat eivät oikein toimineet tai sitten heidän juttu ei vain lähtenyt kunnolla käyntiin. Ohiksena vielä, että tiesitkö muuten, että

Blanca kertoi yhdessä haastattelussa, että kaikista euroviisu edustajista haluaisi suudella juuri Bojania. Tottakai Bojan vastaa tähän kohteliaasti takaisin.

Pointti ei ollukaan se että olisi pitänyt sanoa Käärijän vaan se että jos B on myös täysin kaverilinjalla mukana niin en käsitä miten hänen käytös tähän aiheeseen vaihtelee laidasta laitaan vähän väliä.

Jeren kanssa touhottaessa tilanne vie mennessään eikä ehdi edes miettiä miltä se mahdollisesti näyttää myöhemmin? Oman bändien jätkien kaa ehkä turvallisempaa sekoilla kuin uuden, bändin ulkopuolisen ja kuuluisan ystävän kanssa? Ehkä se vähän kiusaantuu välillä miten paljon ihmiset kyselee, kommentoi ja on kiinnostuneita siitä ja K:sta ku ei oman bändin jutuista kukaan samanlaisia kierroksia vedä.

Tässä tuoreessa Joker Out-haastattelussa (2.35 alkaen) Bojan kommentoi kyllä Baby Seal-juttua, mutta antaa muutoin bändikavereidensa kertoa Euroviisujen parhaasta Käärijä-hetkestä. Ehkä oli liian vaikea yhtäkkiä valita kaikkein parasta tai sitten aihe oli liian henkilökohtainen jaettavaksi ja hetki jää ihan tarkoituksella vain kahdenkeskiseksi.

Vierailija
14349/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on vaan kandi joten ei ole sosiologi

Hiustenhalkojalta puuttuu pilkku joten -sanan edestä.

Vierailija
14350/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://twitter.com/fruitymiko/status/1667549653452173313?t=2gwgs8yHZDO…

Tää on mun lempparikuvia🔥

Mä en kestä, miten kuuma hän on!

Kun miehet tajuaisi, että ei tarvitse olla mikään täydellinen veistos vartalo ja laatikkoleuka kirurgi, että on kuuma. Jere on niin sinut itsensä kanssa ja itsevarma, että jo se tekee vaikutuksen. Yksi ominaisuus mikä kiehtoo on se, että hän on myös sinut oman ns. feminiinisen puolensa kanssa. Sen takia jo se ensimmäinen ccc musiikkivideo nyrkkeilykehässä tyrmäsi katsojan/kuuntelijan täysin ja herätti kiinnostuksen, että mitä mitä mitä!?

Täähä on ikivanha monen kuuluisan ja suositun artistimiehen sapluuna mikä on tehnyt heistä kiinnostavia, leikitellä feminiinisyyden ja maskuliinisuuden rajapinnassa. Usein räppiartistit ei tätä tee (paitsi esim räppäri lil nas x) mikä teki K:sta mielenkiintoisen hahmon. Kukkoilijaräppiä, vähän rokkivibojakin ja kytköstä feminiinisyyteen

Vierailija
14351/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan mun teinityttärenkin takia toivon, että JO tekee jonkun ikärajattomankin keikan Suomessa, kovasti oottaa kavereineen pääsevänsä katsomaan bändiä

Ymmärrän tämän, mutta itseni puolesta toivon myös ikärajallista, ei pysty teinien sekaan ja harmi jos Jokerit jää näkemättä 😄

Voin kertoa että siellä k-18 keikallakin yleisö tulee olemaan sellaista 18-20- vuotiasta, joiden joukossa tämmöinen kohta 50 vee tuntee itsensä todella vanhaksi. Ihan niinkuin Kuumaan keikallakin. Mutta eipä anneta sen häiritä😅

Järjestetään piruuksillaan sinne Puutarhaliiton miitti ja vallataan lehterit tätienergialla. 😄

Vierailija
14352/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan mun teinityttärenkin takia toivon, että JO tekee jonkun ikärajattomankin keikan Suomessa, kovasti oottaa kavereineen pääsevänsä katsomaan bändiä

Ymmärrän tämän, mutta itseni puolesta toivon myös ikärajallista, ei pysty teinien sekaan ja harmi jos Jokerit jää näkemättä 😄

Jos haluavat Suomessa myydä keikkapaikat täyteen niin varman melkein pakko olla ikärajattomat keikat.

Mutta ainakin Lutakossa on erikseen ikärajaton puoli ja anniskelupuoli joka k18. Jos ei halua olla teinien seassa niin voi istua sivistyneesti siemailemassa viiniä (tempparikaadolla), sieltäkin näkee kyllä lavalle.

Täs on se, että jos haluaa fiilistellä mahdollisimman lähellä lavaa, mutta ei näe itseänsä bilettämässä pari kertaa itseään nuorempien seurassa 😅 Sori jos tää kirpaisee alaikäisiä ja pidätte mua nyt itsekkäänä, mutta kyllä te ymmärrätte tämän kun tulette olemaan 30+.

Vierailija
14353/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://twitter.com/kaarijasubs/status/1667427533518786560

Jos vertaa tota videon kämppää Jeren yksiössä otettuihin Tiktokkeihin viime vuodelta, samaltahan se näyttää. Se on oikeasti ollut Tavastian jälkeen yksiössään, eikä tarvitse arvata kuka muu on ollut mukana. 🥰

Mitäköhän K & B ovat tehneet siellä yksiössä kolmen ja kuuden välillä 🔥

Ei ole kauhean vaikeaa kuvitella, että tossa videolla puhuu onnellinen ja rakkautta juuri saanut Jere

Onko tämä nyt sitä shippailua, kun ajatellaan, että tuolla olisi ollut kunnon toimintaa. Välillä ollaan sitä mieltä, että kavereita ne vaan on. Mä oon ihan sekaisin jo mikä on mitä. Mutta tosi hämmentävää, jos ne oikeasti oli kahden tuolla.

Ei tässä mitään ihmeellistä ole. Ihmeellisempää olisi, että lupaillaan formulalakanoita ja Salkkareita, ja edes sen vertaa ei näkisi vaivaa että pitäisi sanansa 😁 Jopa vähän röyhkeetä ois heittää hotelliin kun ensin on aneltu tänne.

Kyllähän tuo nyt huutaa ihan sitä että aamun tunteina sovittu että aletaan nukkumaan, B lähteny sitä myöten kylppäriin ja Kärtsälle tullut mieleen, että ei hitto pitäs varmaan keikoistakin vielä kiittää.

Siinä alussa kuuluu joku ylimääräinen ääni. Tiktokissa oltiin sitä mieltä, että Bojan syö siellä omenaa.

Ai jessus kun lähtee nää spekulaatiot laukalle😂

Vierailija
14354/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkinointimielessä sekä B että K hyötyvät varmaan eniten just tällaisesta poikamaisesta hölmöilystä ja bromance-flirtistä. Se vetoaa niin monenlaisiin ihmisiin, ja heitä katsoessa tulee vaan niin hyvä mieli. Tulee mieleen ala-asteen luokan pellet (hyvällä tavalla), tiedättekö sellaiset viikarit jotka keksivät ties mitä temppuja ja pitävät yhteishenkeä yllä.

En usko että kyse on pohjimmiltaan pelkästään mistään laskelmoidusta, vaan se kemia heidän välillä on ihan aitoa. MUTTA koska se myös edistää kummankin uraa kun saavat huomiota ja seuraajia, niin eivät piilottele sitä vaan lisäävät vettä myllyyn. Uskon siis että tunteet on aitoja mutta kameralle ja yleisölle myös näytellään.

Vaikka nää meidän fantasiat on ihania, itse asiassa huomaan lopulta toivovani heidän välille ennemmin ihastus-ystävyyttä kuin rakkaussuhdetta. Ystävyys on pysyvää, mutta rakkauskuviot voivat nopeasti kehittyä mustasukkaisuusdraamaksi ja raastavaksi ikäväksi ja se voi kääntää positiivisen mediahuomionkin turhaksi jahtaamiseksi ja kohujulkisuudeksi. Toivoisin vain että molemmat olis onnellisia.

Vierailija
14355/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin kyllä ennen viisuja myös kommentteja, että Käärijä on nimenomaan "ei-homosaatiota" ja siksi ei esim. pärjää viisuissa kun ei vetoa tuohon kohdeyleisöön...

Oivoi, mitäköhän viestin kirjoittaja on ajatellut viimeisten käänteiden jälkeen🤪

Vierailija
14356/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sen käytös mitenkään vaihtele laidasta laitaan. Tilanteet ja tunnelmat ovat erilaista, niiden mukaan sitten toimitaan. Se insta live ei oikein lähtenyt käyntiin, jostain syystä ei noi kolme osannut heittää läppää keskenään tai sitten eivät edes halunneet.

En haluaisi alkaa sitä ruotia, mutta oli esimerkki tilanteesta, jossa kemiat ei kohtaa eikä jutut lähde lentoon vaan lässähtää.

Se Zarra oli kuin kahvikestien tungetteleva sukulaistäti, joka tenttaa, että jokos sulla on joku kiva kaveri. Ei vastaukset kerro ehkä kaikkea vastaajasta tai utelun kohteesta.

Vierailija
14357/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylittääköhän Frankinpumppausvideo pullovideon katsojaluvut Tiktokissa 😆

Vierailija
14358/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hajoilen noille Frank-videon kommenteille. Naurattaa kyllä itteeki ajatus miten tuo idea tuohon videoon lähti

Vierailija
14359/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylittääköhän Frankinpumppausvideo pullovideon katsojaluvut Tiktokissa 😆

Pullovideolla on enemmän vaikka oli kuulemma joidenkin mielestä surkea video.

Vierailija
14360/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://twitter.com/fruitymiko/status/1667549653452173313?t=2gwgs8yHZDO…

Tää on mun lempparikuvia🔥

Mä en kestä, miten kuuma hän on!

Kun miehet tajuaisi, että ei tarvitse olla mikään täydellinen veistos vartalo ja laatikkoleuka kirurgi, että on kuuma. Jere on niin sinut itsensä kanssa ja itsevarma, että jo se tekee vaikutuksen. Yksi ominaisuus mikä kiehtoo on se, että hän on myös sinut oman ns. feminiinisen puolensa kanssa. Sen takia jo se ensimmäinen ccc musiikkivideo nyrkkeilykehässä tyrmäsi katsojan/kuuntelijan täysin ja herätti kiinnostuksen, että mitä mitä mitä!?

Täähä on ikivanha monen kuuluisan ja suositun artistimiehen sapluuna mikä on tehnyt heistä kiinnostavia, leikitellä feminiinisyyden ja maskuliinisuuden rajapinnassa. Usein räppiartistit ei tätä tee (paitsi esim räppäri lil nas x) mikä teki K:sta mielenkiintoisen hahmon. Kukkoilijaräppiä, vähän rokkivibojakin ja kytköstä feminiinisyyteen

Joo räppiinhän monesti yhdistetään homofobisuus joten kärtsä genressä poikkeus tuolla leikittelyllä

Ketju on lukittu.