Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mun teinityttärenkin takia toivon, että JO tekee jonkun ikärajattomankin keikan Suomessa, kovasti oottaa kavereineen pääsevänsä katsomaan bändiä
Ymmärrän tämän, mutta itseni puolesta toivon myös ikärajallista, ei pysty teinien sekaan ja harmi jos Jokerit jää näkemättä 😄
Voin kertoa että siellä k-18 keikallakin yleisö tulee olemaan sellaista 18-20- vuotiasta, joiden joukossa tämmöinen kohta 50 vee tuntee itsensä todella vanhaksi. Ihan niinkuin Kuumaan keikallakin. Mutta eipä anneta sen häiritä😅
Voitaisko me lähes viisikymppiset laittaa sinne keikalle vaik ruusut rintapieleen, niin voidaan sit hakea turvaa toisistamme siellä parikymppisten keskellä 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli pakko tarkistaa ja kyllähän se omenan rouskaisulta selvästi kuulostaa. :D
Itsehän kyllä näen helpostikin raukean Bojanin haukkaamassa omenaa kiihkeän session jälkeen.
Tekiköhän Bojan tuon haukkauksen tarkoituksella, että ei jää epäselväksi yöpymispaikka.
Hei kamoon nyt taas
Todennäköisin omenan rouskuttaja on kuitenkin Jeren tyttöystävä.
Mistä löytäisimme CIA-tutkijan analysoimaan Bojanin hampaiston muotoa ja sen todennäköisyyttä, että tuo videon taustalla kuuluva napsahdus on syntynyt juuri noiden jalojen etuhampaiden ja omenan kohtaamisesta??
Ja että nämä hampaat täsmäisivät myös Jeren puremajälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsehän kyllä näen helpostikin raukean Bojanin haukkaamassa omenaa kiihkeän session jälkeen.
Tekiköhän Bojan tuon haukkauksen tarkoituksella, että ei jää epäselväksi yöpymispaikka.
Hei kamoon nyt taas
Jonka Jere on vienyt omaan yksiöönsä heidän yhteisen kämpän sijaan syystä että?
Vierailija kirjoitti:
Oliko meidän mökkiteoria siis totta kuitenkin!
Jodelissa joku väitti et B olis ollut yöelämässä Etel/Aku seurueessa. Sehän on toki vain väite.
Minun 19-vuotias tyttö väitti myös, että olivat olleet liikenteessä yhdessä. Spekulaatiota kuitenkin kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei kamoon nyt taas
Varmaan ne voi yöpyä ja ovat yöpyneet kummassa paikassa vaan? Vaikka logistista syistä, jos sieltä on helpompi lähteä Rautalammille tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mun teinityttärenkin takia toivon, että JO tekee jonkun ikärajattomankin keikan Suomessa, kovasti oottaa kavereineen pääsevänsä katsomaan bändiä
Ymmärrän tämän, mutta itseni puolesta toivon myös ikärajallista, ei pysty teinien sekaan ja harmi jos Jokerit jää näkemättä 😄
Voin kertoa että siellä k-18 keikallakin yleisö tulee olemaan sellaista 18-20- vuotiasta, joiden joukossa tämmöinen kohta 50 vee tuntee itsensä todella vanhaksi. Ihan niinkuin Kuumaan keikallakin. Mutta eipä anneta sen häiritä😅
Voitaisko me lähes viisikymppiset laittaa sinne keikalle vaik ruusut rintapieleen, niin voidaan sit hakea turvaa toisistamme siellä parikymppisten keskellä 😄
Ehkä me siellä erotutaan kyllä muutenkin. Paitsi ne kaikki 20 vuotta ikäistään nuoremmat av-mammat.
Vissiin logomossa on pienempiki tila. Sehän on muutoin aika iso
Mä uskon että tuo mökki on ollu eilisen keikkaporukan yöpymispaikkana koska eivät varmaan halunneet yötä vasten matkustaa takaisin Helsinkiin. Nyt heräilevät, saunovat, safkaavat ja jatkavat kotimatkaa. Samaan aikaan Bojan ja tanssijat on viettäneet aikaa Helsingissä tai jonkun mökillä Etelä-Suomessa. Jos olisivat olleet mukana Rautalammilla niin eiköhän heidät olisi nähty lavallakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei kamoon nyt taas
Bojanille annettu isompi kämppä yöpymiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mun mielestä B on itse se paratiisin kielletty hedelmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jodelissa joku väitti et B olis ollut yöelämässä Etel/Aku seurueessa. Sehän on toki vain väite.
Minun 19-vuotias tyttö väitti myös, että olivat olleet liikenteessä yhdessä. Spekulaatiota kuitenkin kaikki.
Se on selvää, että ovat olleet jossain yhdessä, koska alkaneet seurata toisiaan. Sitä ei tiedetä missä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi, että tästä olisi edes jotain kuvamateriaalia olemassa, jos totta? Ihan varmasti joku tunnistaa B:n Helsingin yössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän me erotuta muutenkin. Voidaan kyllä turvallisuussyistä ja tottumuksesta kulkea jonkinlaisessa ketjussa siellä, esim jos joku ottaa talutushihnan mukaan, niin pidetään kaikki siitä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vissiin logomossa on pienempiki tila. Sehän on muutoin aika iso
Isoin tila taitaa olla liian iso JO:lle. Tai tiedä häntä montako vetävät paikalle. En tiedä
Assuuu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
6
"En välitä kuka on homo, anna jokaisen olla mitä haluaa.Joka tapauksessa, niitä on vain... kuinka monta... 10 % tai kuinka paljon?Mediahypeen perusteella päättelen, että ainakin 90 % heistä on.Mutta minusta näyttää siltä, että tällä sirkuksella ei ole mitään tekemistä homoseksuaalisuuden kanssa.Se on kuin sanoisi, että hänellä on heteroseksuaalisuutta sisältävä kiertävä sirkus.Jos meille televisiossa näytetään bittihomoa ja nämä globalistit raivoavat, niin Jumala auttakoon minua."Kiitos näistä sloveenikommenteista!
"Mä oon vain apina tässä heteroseksuaalisuutta sisältävässä kiertävässä sirkuksessa... " 😜
Globalistit raivoavat ja Jumala auttakoon 🤣 Tämä globalisti raivoaa ainakin jos ei tuu pian uutta bojanin ja Jeren yhteisesitystä 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä me siellä erotutaan kyllä muutenkin. Paitsi ne kaikki 20 vuotta ikäistään nuoremmat av-mammat.
Joo, ei siellä muuta ruusua tarvita kuin korkeintaan Balkanin ruusu kainaloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei kamoon nyt taas
Mistä löytäisimme CIA-tutkijan analysoimaan Bojanin hampaiston muotoa ja sen todennäköisyyttä, että tuo videon taustalla kuuluva napsahdus on syntynyt juuri noiden jalojen etuhampaiden ja omenan kohtaamisesta??
Ketjun hammaslääkäri osannee auttaa?
Niin, saatko pyydettyä hammaskartat Slovenian kanta.si:stä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei kamoon nyt taas
🤭
Ketjun hammaslääkäri osannee auttaa?