Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
13801/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noi kyllä osiäaa tän somepelin, ei voi muuta sanoa. Vuoronperään radiohiljaisuus ja hottia kontenttia. Mun hermot on jo ihan riekaleina!

Ah, mä niin toivon, että Bojan ois Rautalammilla. Miettikää nyt, yötön yö, luonnon vehreys, maalaisromantiikkaa auton ikkunasta. Bojan opettelemassa Paratiisin sanat niin voi vetäistä sen lavalla illan keikalla ja myöhemmin yksityisesti Kärtsälle mökillä. *manifestoi*

Mä nään jo Bojanilla sellaiset harmaat puvunhousut ja valkosen kauluspaidan missä hihat käärittynä ja pari ylintä nappia auki, ehkä henkselit .. ja tottakai heinä suussa. Rennosti kävelemässä tien piennarta ilta-auringon hohteessa hiuksiaan kädellään haroen ....

Ja nyt mä mietin et mihin ja miten sijoittasin Jeren tähän maalaismaisemaan .. 🤔 Ehkä vähän tuhma nahka-asunen prätkäpoika, joka pysähtyy tän toisen viereen ja .... Ai että 🔥

Hmm, Bojan of Finland 😏🤭

En tiedä miksi piti mennä googlettamaan niin löytyi tällainen kansikuva, anteeksi jo etukäteen 😂

https://museoshop.fi/tuote/tom-of-finland-rohkea-matka-bold-journey/

Tyynyä ja tuo kuva ja Bojan of Finland, nauran ääneen ja alan pudota jo nyt 😂

Ja sullon vielä pitkä keikkayö edessä ... Mieti sitä.

Vierailija
13802/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä pöpelikössä:

https://www.seiska.fi/kotimaa/mita-ihmetta-kaarija-sekoili-popelikossa-…

En halua antaa seiskalle klikkauksia, niin haluaisitko referoida?

Ihmisiä istunu piirissä pöpelikössä ja käärijä esittäny cha cha chata ja tämä oli kuvattu johonki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13803/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun muut ovat puhuneet miten tämä juttu kon olahtanut omassa elämässä. Itse olen kohta 40v sinkkunainen (en työelämässä vakavan fyysisen sairauden takia), mutta minulle tämä shippaus on osunut sillä lailla lähelle sydäntä, että olen ensimmäistä kertaa eläissäni ihastunut naimisissa olevaan ystävämieheen. Emme ole vielä tavanneet koska asumme hyvin kaukana toisistamme, mutta olen (häneen liittymättömistä syistä) muuttamassa hänen kotipaikkakunnalleen lähiaikoina. Hän flirttaa minulle paljon, ehkä vain kaveripohjalta, mutta hänen liitossaan on tosi hirveitä ongelmia, sellaisia että toivoisin hänen itsensä puolesta sen päättyvän. Ja toki tämä osuus asiasta ei liity mitenkään shippauskeissiin (ts. en väitä että K:n suhteessa olisi isompia ongelmia), mutta jokin tässä "flirttailen varatun kanssa ja se ei tunnu puhtaasti väärältä" -asetelmassa kolahtaa, on tuonut asetelman lähelle itseä ja helpottanut oloa sen kanssa tuskaillessa.. Samoin eskapismia heikon terveydentilan kanssa.

Vierailija
13804/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä pöpelikössä:

https://www.seiska.fi/kotimaa/mita-ihmetta-kaarija-sekoili-popelikossa-…

En halua antaa seiskalle klikkauksia, niin haluaisitko referoida?

Ihmisiä istunu piirissä pöpelikössä ja käärijä esittäny cha cha chata ja tämä oli kuvattu johonki.

Ja oli kissoja ja pipo laitettu päähän ... Ja patonkia söi .. referointi.

Vierailija
13805/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun Käärijän kummelihuumori kohtaa slovenialaisen twistin. Toi vessapätkä on kuin entiset Käärijän sketsivideot sen somekanavilla, yhtä huonoa huumoria 😀. Mä en tiedä mikä tossa ystävyydessä on niin hauskaa seurattavaa kun toinen on tollanen kulturellin oloinen kielitaituri ja toinen rallienglantia vääntävä hessuhopo ja lopputulos ei voi olla kuin ratkiriemukasta kun tulee kulttuurien yhteentörmäystä. Ja sit vielä tää ihmeellinen bromancekuvio joka on lähtenyt käsistä ja kumpiki kovia flirttailijoita.

Mä aattelin että ne vähän jarruttaa bromancemenoo ja vetää vähän hillitymmin mutta ilmeisesti strategia oli ihan päinvastanen.

Mua taas ihmetyttää miksi kultturellin Bojanin aivokapasiteetti jotenkin romahtaa täysin Kärtsän seurassa 😅 siis joo onhan se flirtti ja hauska muulloinkin mutta K kanssa se taantuu tollaseks samanlaiseks ihme höperön ja bad boyn sekotukseksi. Saa nähdä laskeeko Gregor sitä enää kahden kesken Kärtsän kanssa

Vierailija
13806/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K:n ja B:n menosta tulee fiilis, että K on se lietsova osapuoli suurimpaan osaan noita häröilyjuttuja ja B menee mukana, koska niillä on samanlainen huumori. Ja osa on sitten B:n ideoita myös kuten se lippujuttu viisuissa. Ja sitte lopputulos ylittää sen mitä kumpikaan sais aikaseks yksikseen. Vähän kuin pikkupojat, joiden touhutessa yhdessä se tyhmyys aina tiivistyy xD.

Vierailija
13807/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun Käärijän kummelihuumori kohtaa slovenialaisen twistin. Toi vessapätkä on kuin entiset Käärijän sketsivideot sen somekanavilla, yhtä huonoa huumoria 😀. Mä en tiedä mikä tossa ystävyydessä on niin hauskaa seurattavaa kun toinen on tollanen kulturellin oloinen kielitaituri ja toinen rallienglantia vääntävä hessuhopo ja lopputulos ei voi olla kuin ratkiriemukasta kun tulee kulttuurien yhteentörmäystä. Ja sit vielä tää ihmeellinen bromancekuvio joka on lähtenyt käsistä ja kumpiki kovia flirttailijoita.

Mä aattelin että ne vähän jarruttaa bromancemenoo ja vetää vähän hillitymmin mutta ilmeisesti strategia oli ihan päinvastanen.

Ymmärtäisin, että K laittaa jauhot suuhun vetämällä yli, sama kuin kielitaito tai asuntomiljonääri jutut

Mut kuulkaas: Selasin (taas 😏) Twitteriä ja siellä tuumittiin, että K katsonut Salkkareita rauhoittuakseen eilisen yön jälkeen. TV auki tuossa nukke vidissä ja oliko siinä Salkkarit c more. Ja toi asunto ei näyttäisi kaksioita vaan siltä yksiöltä missä se hieno taulu sängyn päädyssä. Olisiko voinut ottaa Bojanin sinne katsoon Salkkareita, kuten puutarhurit maalailtiin? Olisiko Myrtti osannut olla hiljaa oikeasti, jos olisi paikalla? Ja K noin lempeä nukelle? Voidaanko ajatusleikkiä, että Bojankin olisi ollut tuolla peiteltävänä lusikkaan?

Vierailija
13808/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtäisin, että K laittaa jauhot suuhun vetämällä yli, sama kuin kielitaito tai asuntomiljonääri jutut

Mut kuulkaas: Selasin (taas 😏) Twitteriä ja siellä tuumittiin, että K katsonut Salkkareita rauhoittuakseen eilisen yön jälkeen. TV auki tuossa nukke vidissä ja oliko siinä Salkkarit c more. Ja toi asunto ei näyttäisi kaksioita vaan siltä yksiöltä missä se hieno taulu sängyn päädyssä. Olisiko voinut ottaa Bojanin sinne katsoon Salkkareita, kuten puutarhurit maalailtiin? Olisiko Myrtti osannut olla hiljaa oikeasti, jos olisi paikalla? Ja K noin lempeä nukelle? Voidaanko ajatusleikkiä, että Bojankin olisi ollut tuolla peiteltävänä lusikkaan?

Todellakin voidaan!

Vierailija
13809/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ajatusleikkinyt näin koko päivän😏

Vierailija
13810/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gregorya kaivataan jo sormettaankin huh.

Kohta kelpaa kaikki, alan oleen epätoivoinen.

Vierailija
13811/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi toi ajatus Bojanin peittelystä ... Ja et kateltu Salkkareita yhdessä ... 😭

Vierailija
13812/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En väitä että näin on tapahtunut mutta: (Käärijä 9.5. Ilta-Sanomille): Meistä on tullut tosi hyviä ystäviä ja otan mielellään Bojanin mun viereen nukkumaan ja laitetaan Salatut elämät pyörimään.

Vierailija
13813/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti nyt hei. Mitä tapahtuu?

Vierailija
13814/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaispa tapahtua jotain, väsyttää ku viimeyönä ei oikeen sattuneista syistä tullu nukuttua 😂

Mut pakko jaksaa vielä.

Vierailija
13815/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/garisia/719756344743395328/if-you-have-a-bad-day…

Puspus (melkein)

Joku aikuinen jäbä YouTubessa sanoi, että nuo kundit ovat rakastuneet toisiinsa.Tuo ei ollut hänen mielestään enää Bromancea, vaan ihan jotain muuta.

Tuo kuvan hetki on se kun ovat irrottautumassa toisistaan halaamisen jälkeen. Tottakai siitä tuollaisen likeiseltä näyttävän still-kuvan saa, jos tarkoitushakuisesti haluaa saada se näyttämään siltä että ovat nippa nappa alkamassa imuttelemaan. Päät ovat kuitenkin menossa just erilleen halauksen jälkeen. Muistan tämän videon oikein hyvin ja havaitsin että B hidasteli pois menemistään tai katsoi kaveriaan vielä silmiin ennen kuin lähti pomppimaan muualle.

Ai että mä nautin kun tällaisia täällä pitää aikuisille ihmisille pointtailla.

Ei meidän tartte sentään ihan pilvessä olla, eihän? Hä?

Vierailija
13816/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin olisi tapahtunut tai tulee tapahtumaan ni ymmärtääköhän Bojan varmasti mitä niissa Salkkareissapuhutaan

Vierailija
13817/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, kyllähän tän pitäisi olla kaikkien uutismedioiden etusivulla:

https://www.tumblr.com/feelsforsterek/719728226704015360/kaarija-riding…

Mä tirskun ku pikkutyttö näitä hidastuksia kattelessa ja poskia kuumottaa .. ei helvatti ihan kamalaa (ja sairasta tuijottaa näitä keskelle kirkasta lauantaipäivää ku kaverit somettaa juoksulenkeistä Instassa ...hyvä luoja kun ne tietäs!)

Et oo yksin! Mun perhe jo nauraa mun uudelle harrastukselle. Oon nukkunut viime yönä 2h ja hyperfokus on paha. Nyt on tullut kontenttia tasaisesti, viime vklp olin katsomassa, ja noi Giffit roihautti taas lieskat 🔥

Mun tytär 12v oli tänään et "ÄITI!!! 🤦🤦🤦" Kun mä, kohta 41v, intoilin näistä kahdesta 🥰

Vierailija
13818/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En väitä että näin on tapahtunut mutta: (Käärijä 9.5. Ilta-Sanomille): Meistä on tullut tosi hyviä ystäviä ja otan mielellään Bojanin mun viereen nukkumaan ja laitetaan Salatut elämät pyörimään.

Ja kuvattu niin, että tv auki ja näkyy se ja sänky ja peittely ja nukke. Mulla tulee ihan mieleen aftercare, jos jatkaa sitä top bottom teemaa. Eli jäähdyttely ja helliminen maadoittumiseen rankan session (keikka ym ym 😏) jälkeen. Taidan pitää tän ajatuksen

Vierailija
13819/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos noin olisi tapahtunut tai tulee tapahtumaan ni ymmärtääköhän Bojan varmasti mitä niissa Salkkareissapuhutaan

Kielimiehenä saattaa ymmärtää muutaman sanan, mutta lienee tärkeintä makoilla vierekkäin, hengittää yhtäsikaisesti samaa ilmaa, välillä vilkaista toista ja hymyillä.

Vierailija
13820/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti nyt hei. Mitä tapahtuu?

Oikeesti kuitenkin se mitä tapahtuu, on että Kärtsä vetää keikan perähikiällä, yleisö nukkuu, tyttis ja manageri kuvaavat muutaman hassunhauskan pätkän someen, meille selviää että Bojan nukkuu jo Sloveniassa omassa sängyssään ja me ollaan vouhkattu koko päivä ihan turhaan🤯🤯

Ketju on lukittu.