Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
13781/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulikohan Frankin kohtaloksi jäädä Tavastialle kun B:n peliä pätkässä kuuluu K sanovan taustalla, että ei tota voida roudaa enää? 🤔

Jos se puhui myrtistä?

Vierailija
13782/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13783/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulikohan Frankin kohtaloksi jäädä Tavastialle kun B:n peliä pätkässä kuuluu K sanovan taustalla, että ei tota voida roudaa enää? 🤔

Jos se puhui myrtistä?

Kiitos tää oli päivän paras 🤣

Vierailija
13784/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin mitä slovenialaiset pitkän ajan fanit on mieltä tästä Bojanin uudesta suunnasta? 😀

Vierailija
13785/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua kuinka sympaattisen pieni tuo naapuripoppipaikka on

Vierailija
13786/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä epäsuosittu mielipide, mutta toisaalta toivon, että B ei esiinny tämän illan keikalla. Myöhemmin toivon lisää yhteisesiintymisiä ihanalle kaksikolle, mutta jotenkin tykkään ajatuksesta, että aivan huippu Tavastia olisi tämän Suomen visiitin ainutlaatuinen keikkakokemus.

Toivottavasti paikalla katsomassa showta ja ottamassa vaikka kuvia sekä nauttimassa Suomen kesäillasta.

Jotenkin voisin kuvitella että Bojania saattaisi ihan kiinnostaakin pieni kierros Savossa. Se on heti pohjoisemman oloinen paikka kuin helsinki, ja kyllä ne siellä sloveniassa ovat kuulleet pohjoisen taianomaisesta yöttömästä yöstä. Totta kai se haluaa sen kokea, vaikkei se päivän pituus Rautalammilla kovin paljoa taida Helsingin olosuhteista poiketakaan.

Vierailija
13787/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikke sentään oli ystävällinen ja ilmoitti missä on ja palaavansa huomenna asiaan 🥹

Muut kaikki ihan hiljaa. Tyynyä myrskyn edellä vai mitä hemmettiä, koomassa kaikki?

tyynyä 😂😂

That's sus 🤭

Vierailija
13788/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noi kyllä osiäaa tän somepelin, ei voi muuta sanoa. Vuoronperään radiohiljaisuus ja hottia kontenttia. Mun hermot on jo ihan riekaleina!

Ah, mä niin toivon, että Bojan ois Rautalammilla. Miettikää nyt, yötön yö, luonnon vehreys, maalaisromantiikkaa auton ikkunasta. Bojan opettelemassa Paratiisin sanat niin voi vetäistä sen lavalla illan keikalla ja myöhemmin yksityisesti Kärtsälle mökillä. *manifestoi*

Mä nään jo Bojanilla sellaiset harmaat puvunhousut ja valkosen kauluspaidan missä hihat käärittynä ja pari ylintä nappia auki, ehkä henkselit .. ja tottakai heinä suussa. Rennosti kävelemässä tien piennarta ilta-auringon hohteessa hiuksiaan kädellään haroen ....

Ja nyt mä mietin et mihin ja miten sijoittasin Jeren tähän maalaismaisemaan .. 🤔 Ehkä vähän tuhma nahka-asunen prätkäpoika, joka pysähtyy tän toisen viereen ja .... Ai että 🔥

Hmm, Bojan of Finland 😏🤭

En tiedä miksi piti mennä googlettamaan niin löytyi tällainen kansikuva, anteeksi jo etukäteen 😂

https://museoshop.fi/tuote/tom-of-finland-rohkea-matka-bold-journey/

Vierailija
13789/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assuuu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Frankki on myyty. Kärtsä kauppas sitä keikalla useaan otteeseen välispiikeissä 210 €:lla ja keikan jälkeen se oli myynnissä edelleen, kunnes henkilö yleisöstä osti sen. Nimim. paikalla ollut

Mikäs se vihreä juttu oli, jonka Kärtsä osti joltain yleisöstä kolmellakympillä?

Vierailija
13790/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se puhui myrtistä?

🤣🙏

Vierailija
13791/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma näyttää olevan pullollaan puutarhureita.🤭

Vierailija
13792/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13793/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä epäsuosittu mielipide, mutta toisaalta toivon, että B ei esiinny tämän illan keikalla. Myöhemmin toivon lisää yhteisesiintymisiä ihanalle kaksikolle, mutta jotenkin tykkään ajatuksesta, että aivan huippu Tavastia olisi tämän Suomen visiitin ainutlaatuinen keikkakokemus.

Toivottavasti paikalla katsomassa showta ja ottamassa vaikka kuvia sekä nauttimassa Suomen kesäillasta.

Jotenkin voisin kuvitella että Bojania saattaisi ihan kiinnostaakin pieni kierros Savossa. Se on heti pohjoisemman oloinen paikka kuin helsinki, ja kyllä ne siellä sloveniassa ovat kuulleet pohjoisen taianomaisesta yöttömästä yöstä. Totta kai se haluaa sen kokea, vaikkei se päivän pituus Rautalammilla kovin paljoa taida Helsingin olosuhteista poiketakaan.

Ja joku kiero savolainen vielä kainaloon.

Vierailija
13794/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://instagram.com/stories/nuapuri/3122221029015141742?igshid=MTc4Mm…

Nuapurista pätkää

Ookei..tuo yleisö näyttää siltä, että siihen uppoaa vaan heteroäijämeininki😅

Vierailija
13795/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä pöpelikössä:

https://www.seiska.fi/kotimaa/mita-ihmetta-kaarija-sekoili-popelikossa-…

En halua antaa seiskalle klikkauksia, niin haluaisitko referoida?

Vierailija
13796/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä pöpelikössä:

https://www.seiska.fi/kotimaa/mita-ihmetta-kaarija-sekoili-popelikossa-…

Seiska on niin pihalla kaikesta

Vierailija
13797/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Käärijän kummelihuumori kohtaa slovenialaisen twistin. Toi vessapätkä on kuin entiset Käärijän sketsivideot sen somekanavilla, yhtä huonoa huumoria 😀. Mä en tiedä mikä tossa ystävyydessä on niin hauskaa seurattavaa kun toinen on tollanen kulturellin oloinen kielitaituri ja toinen rallienglantia vääntävä hessuhopo ja lopputulos ei voi olla kuin ratkiriemukasta kun tulee kulttuurien yhteentörmäystä. Ja sit vielä tää ihmeellinen bromancekuvio joka on lähtenyt käsistä ja kumpiki kovia flirttailijoita.

Mä aattelin että ne vähän jarruttaa bromancemenoo ja vetää vähän hillitymmin mutta ilmeisesti strategia oli ihan päinvastanen.

Vierailija
13798/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noi kyllä osiäaa tän somepelin, ei voi muuta sanoa. Vuoronperään radiohiljaisuus ja hottia kontenttia. Mun hermot on jo ihan riekaleina!

Ah, mä niin toivon, että Bojan ois Rautalammilla. Miettikää nyt, yötön yö, luonnon vehreys, maalaisromantiikkaa auton ikkunasta. Bojan opettelemassa Paratiisin sanat niin voi vetäistä sen lavalla illan keikalla ja myöhemmin yksityisesti Kärtsälle mökillä. *manifestoi*

Mä nään jo Bojanilla sellaiset harmaat puvunhousut ja valkosen kauluspaidan missä hihat käärittynä ja pari ylintä nappia auki, ehkä henkselit .. ja tottakai heinä suussa. Rennosti kävelemässä tien piennarta ilta-auringon hohteessa hiuksiaan kädellään haroen ....

Ja nyt mä mietin et mihin ja miten sijoittasin Jeren tähän maalaismaisemaan .. 🤔 Ehkä vähän tuhma nahka-asunen prätkäpoika, joka pysähtyy tän toisen viereen ja .... Ai että 🔥

Hmm, Bojan of Finland 😏🤭

En tiedä miksi piti mennä googlettamaan niin löytyi tällainen kansikuva, anteeksi jo etukäteen 😂

Hitsi kun Touko eläisi vielä. Bojanista ja Käärijästä saisi kunnon taidetta aikaiseksi.

Vierailija
13799/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm, Bojan of Finland 😏🤭

Tyynyä ja tuo kuva ja Bojan of Finland, nauran ääneen ja alan pudota jo nyt 😂

Vierailija
13800/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm, Bojan of Finland 😏🤭

Tyynyä ja tuo kuva ja Bojan of Finland, nauran ääneen ja alan pudota jo nyt 😂

Tompan taiteessa ja Käärijän outfitissä on jotakin samaa. Kiasmassa on muuten nyt se Toukon näyttely. Ehkä jos Bojan on viettänyt aikaa Helsingin keskustassa on eksynyt sinne, kultturelli kun on. 

Ketju on lukittu.