Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
13261/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon jo monta kertaa miettinyt että tästä K-ilmiöstä tullaan vielä tekemään väitöskirja. 

Mutta ei vielä, paljon on vielä tapahtumatta.

Vierailija
13262/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän tämä tarkoittaa tai ehkä ei kannata edes miettiä:

https://twitter.com/evilestvic/status/1667479592997728258?t=zpcwuMx4B9d…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13263/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä Matin storyssa on ilmeisesti Bojanin piirtämä naamakuva Matista? Sitaattina draw me like one of your french girls. Tää on se mitä Rose sanoo Jackille Titanicissa ja sit Jack piirtää sen alastonkuvan siitä 🤭

Vierailija
13264/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaista ei tietenkään tapahtunut, mutta kuvittelen että Bojan siellä vasta heräilee formulalakanoista. Päätä jyskyttää ja eilisen tapahtumat pyörivät mielessä. Käärijä on jo matkalla Rautalammille. B kaivaa puhelimen ja lukee sieltä K:n hyvän huomenen toivotukset ja kiitokset upeasta keikasta. Viestin perässä on sydän totta kai. Ja että nähdäänhän huomenna. Bojan vastaa sydämellä ja hymyilee itsekseen. Sitten B alkaa lukea muuta viestitulvaa ja näkee giffit itsestään possujunassa. Nuorukainen vajoaa takaisin formulalakanoihin ja punastuu, syystä jonka vain hän itse tietää.

Eikä oo ainut joka täällä punastelee.

Vierailija
13265/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä Matin storyssa on ilmeisesti Bojanin piirtämä naamakuva Matista? Sitaattina draw me like one of your french girls. Tää on se mitä Rose sanoo Jackille Titanicissa ja sit Jack piirtää sen alastonkuvan siitä 🤭

😅

Vierailija
13266/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ainakin joistain kommenteista päätellen jengi odottaa että Bojan ois tänänkin keikalla, ois hyvä mun mielestä etukäteen tehdä selväksi jos/kun näin ei ole, koska sit siellä taas huudellaan Bojania vähän väliä. Myös tanssijoita odotetaan mukaan, mutta tuskinpa he nyt jokaiselle perämetsän keikalle ovat menossa.

Voi ei, mitähän coolit rautalammilaiset ajattelevat, jos joku av-mamma huutaa Nuapurpopissa NOLOSTI BOJANIA!

Hävettää jo valmiiksi niin paljon, että peruutan heinäkuulle suunnitellun Pohjois-Savon mökkiloman.

Kuinkahan paljon täälläkiin pilkattiin tuota Rautalampea esiintymispaikkana ja nyt antaisin ties mitä jotta sinne pääsisi.

Vierailija
13267/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän tämä tarkoittaa tai ehkä ei kannata edes miettiä:

https://twitter.com/evilestvic/status/1667479592997728258?t=zpcwuMx4B9d…

Whaat

Vierailija
13268/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mä olen niin obsessoitunut tietämään onko pussattu vai ei. Kiva elää elämää tän parin kautta...not. No mikä kenellekin riittää, näillä mennään nyt. Yritän rajoittaa itseäni (okei tää oli valhe), mutta sen sijaan valitsen päässäni mielikuvan, miten ovat heränneet samasta sängystä. SOMEBODY STOP ME!

Vierailija
13269/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/jokaarija/719676135878885376/x-what-just-happene…

Ihanaa! Käärijä koskettaa Bojanin kasvoja ja rintakehää.Harjoittelivatkohan monta kertaa tätäkin hetkeä, ehkäpä?

Ja sen jälkeen noi K:n "come and get me" -eleet, niin toivoin että B ois lähteny siihen mukaan...

Myöhemmässä tuota ei tapahtunut mutta näytti että K olisi kyllä jotain halunnut tehdä mutta B taisi vetäytyä. Pitää katsoa vielä uudestaan muistinko oikein vai oliko vaan mielikuvitusta.

13270/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

se on saanu koko UMK jengin ihan sekaisin🥰

Vierailija
13271/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojan possujunassa oli hauska juttu. Ovat varmasti porukalla päättäneet, että annetaan kansalle mitä kansa haluaa ja vielä extrapaljon. Kiitos siitä.

Vierailija
13272/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisko joku käskeä mua tiskaamaan koska muuten näpytän sormi punaisena av:lla päivitysnappulaa ja selaan twitteriä ja instaa koko päivän. Pliis. 🥺

Ei kait niillä nyt niin väliä. Tiskata ehtii huomennakin...

Oletko aivan varma?Jos tänään vielä tapahtuu jotain odottamatonta, niin huominenkin on menetetty.Oletko muuten ajatellut ostaa astianpesukonetta?Jäisi kivasti aikaa mukavampiin puuhin.

Vierailija
13273/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaanko me ihan sekasin ku me yötä päivään selataan Twitteriä, Instaa, kaikkea mahollista ja sit täällä jutskaillaa 😂😂

En tiedä teistä mut mä ainakin olen. Enkä voi suoraan sanottuna edes ymmärtää miksi. En ole KOSKAAN seonnut tällä tavalla. Tavallaan haluaisin tän jo loppuvan mut tavallaan en.

Aatelkaa jos nää päätyisivätkin vielä yhteen. Se on kuulkaa kokopäivätyötä tämä sitten.

Loppuelämäksi! Huh!

If I was your boyfriend I'd never let you go.

Vierailija
13274/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon Rautalammilla ja tääl on kyllä jotain sähköö ilmassa enkä usko et se johtuu vain siitä että tääl on HUUTOKAUPPAKEISARI tänään.

Vierailija
13275/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/jokaarija/719676135878885376/x-what-just-happene…

Ihanaa! Käärijä koskettaa Bojanin kasvoja ja rintakehää.Harjoittelivatkohan monta kertaa tätäkin hetkeä, ehkäpä?

Ja sen jälkeen noi K:n "come and get me" -eleet, niin toivoin että B ois lähteny siihen mukaan...

Myöhemmässä tuota ei tapahtunut mutta näytti että K olisi kyllä jotain halunnut tehdä mutta B taisi vetäytyä. Pitää katsoa vielä uudestaan muistinko oikein vai oliko vaan mielikuvitusta.

Seize the D Bojan!

Vierailija
13276/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkääs nyt, Rautalampi on ihan kova mesta ja avaramielinenkin. Kunnan vaakunassa on kaksi uroksen (raudan) merkkiä ja jokunen vuosi sitten siitä tehtiin sellanen prideversio. 😅

Ja Rautalammin museossa oli hiljakkoin näyttely kahden oman aikansa tunnetun miestaiteilijan rakkaussuhteesta (runoilija Yrjö Kaijärvi ja kuvataiteilija Reidar Särestöniemi - hengasivat kai yhdessä Rautalammilla kun täällä sai olla rauhassa). Eli eikun vain tervetuloa Käärijä ja Bojan Savon sydämeen! 🤩

T. Mökkiläinen

Eikös Carpe Diem kävisi ihan Pride-anthemista, ainakin enkkuversion sanoilla 🏳🌈

Vierailija
13277/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon Rautalammilla ja tääl on kyllä jotain sähköö ilmassa enkä usko et se johtuu vain siitä että tääl on HUUTOKAUPPAKEISARI tänään.

Kyllä ny herranjumala huutokauppakeisari yhden Bojanin päihittää😎

Vierailija
13278/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kerro ihmeessä lisää palstalaiset haluavat tietää

Vierailija
13279/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutokauppakeisari possujunaan.

Vierailija
13280/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.seiska.fi/kotimaa/kaarijan-salattu-suhde-paljastui-kuvat-se…

Niin? Tämä oli täällä jo torstaina ruodittavana noin sadan sivun verran.

Ketju on lukittu.