Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
13221/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl se luuppi siitä lientyy, mutta nyt saa nauttia 🌺🔥 9.6. oli uusi MM 95 puutarhapiireissä. En olis pari päivää sitten uskaltanut kuvitella mitään tällaista, ihan tärisin yöllä liven äärellä

Vierailija
13222/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin siitä miten tanssijat ryömivät lavalle Käärijän taluttamana. Hitto ois ollu kova alku Euroviisuissakin!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13223/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisko joku käskeä mua tiskaamaan koska muuten näpytän sormi punaisena av:lla päivitysnappulaa ja selaan twitteriä ja instaa koko päivän. Pliis. 🥺

Käskekää muakin. Oon istunut aamukasista saakka puhelin kädessä sohvalla ja pyörinyt kaikissa someissa ja av:lla katsoen uudelleen noi samat pätkät sadanteen kertaan. En voi käsittää mikä hitto mua vaivaa.

Onhan se tavallaan lohduttavaa lukea että on itsen lisäksi niinkin monta sekasin olevaa seinäkelloa tässä valtakunnassa juuri nyt...

mutta mutta. Kauankohan tätä kestää? Meinaan että alkais ihan normirutinoidusti tiskata, pestä hiukset, käydä postilaatikolla, kastella kukat. Niin onko mitään tutkimusta että kauanko kestäis niinku?

Vierailija
13224/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmän veskua, enemmän seksikästä käärijää :D

Vierailija
13225/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Some hiljaisuus ison illan jälkeen vielä tähän aikaan ja koko köörillä viittaa kyllä siihen, et jotain jossain nyt just tapahtuu

Vierailija
13226/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gregory postannu taas possujunaa 🐷

Vierailija
13227/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää kuva saa mut tuntemaan... asioita.

https://twitter.com/valikuolema/status/1667470802264924161?t=oII9FIJHu5…

Tsiisus noita kuvia. Julma-Jere alistaa Bojania ja B elää elämänsä parasta aikaa.

Se pinkki kaulapanta ja hihna olis ollut kyllä aivan liikaa .. Bojanilla/Bojanille ja varsinkin meille, jotka jo valmiiks syö verenpainelääkkeitä.

joo tässäkin otti jo pumpusta terveelläkin. ei hyvä, pitää miettiä myös sydänsairaita tässä ketjussa!

Vierailija
13228/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä vähän arvelinkin että tästä gregor postaa, ehkä jopa useampaan otteeseen. :D

Vierailija
13229/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cant believe @gregorzalokar manifested this 😂😂

Vierailija
13230/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa halauksissa mitä olen näissä pätkissä nyt nähnyt, tulee B:lta brother -tyyliset selkään taputtamiset.  Analysoisin näin että ymmärtää realiteetit. Haikean näköistä kehollista viestintää, jossa kerrotaan "this is all you get" 😁😐

Vierailija
13231/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Some hiljaisuus ison illan jälkeen vielä tähän aikaan ja koko köörillä viittaa kyllä siihen, et jotain jossain nyt just tapahtuu

Bojanille asetellaan kaulapantaa illan showta varten Rautaperänkylän nuorisotalolla. Jere viilaa vieressä vihreitä kynsiään, ettei tule raapaisseeksi Bojania niskasta, kun possujuna starttaa.

Vierailija
13232/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisko joku käskeä mua tiskaamaan koska muuten näpytän sormi punaisena av:lla päivitysnappulaa ja selaan twitteriä ja instaa koko päivän. Pliis. 🥺

Käskekää muakin. Oon istunut aamukasista saakka puhelin kädessä sohvalla ja pyörinyt kaikissa someissa ja av:lla katsoen uudelleen noi samat pätkät sadanteen kertaan. En voi käsittää mikä hitto mua vaivaa.

Onhan se tavallaan lohduttavaa lukea että on itsen lisäksi niinkin monta sekasin olevaa seinäkelloa tässä valtakunnassa juuri nyt...

mutta mutta. Kauankohan tätä kestää? Meinaan että alkais ihan normirutinoidusti tiskata, pestä hiukset, käydä postilaatikolla, kastella kukat. Niin onko mitään tutkimusta että kauanko kestäis niinku?

varmaan parisen kk pahimmillaan vuoden

Vierailija
13233/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaanko me ihan sekasin ku me yötä päivään selataan Twitteriä, Instaa, kaikkea mahollista ja sit täällä jutskaillaa 😂😂

Vierailija
13234/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, kyllähän tän pitäisi olla kaikkien uutismedioiden etusivulla:

https://www.tumblr.com/feelsforsterek/719728226704015360/kaarija-riding…

Tää! Tän videosarjan pitäisi olla tänään Ylellä puoli ysin uutisten pääaihe ja maanantaina tunti keskustelua tästä A-Talkissa!!!!

Hyvä idea sinänsä mutta A-talk kerkis lirvahtaa jo kesälomalle. Olispa ollut vauhtia  ja erikoisia tilanteita Sakari Sirkkasen studiossa, hän kun saa jopa poliitikot vaikuttamaan eläviltä

Vierailija
13235/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matilla suloinen kuva B:ta. Ihanaa, että Masa ja B on hyvät ystävät, Masa on niin kielitaitoinenkin, hyvää juttuseuraa

Vierailija
13236/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mä vähän arvelinkin että tästä gregor postaa, ehkä jopa useampaan otteeseen. :D

Mahtaa gregoria harmittaa kun ei voi itse kuvata matskua :D

Vierailija
13237/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää kuva saa mut tuntemaan... asioita.

https://twitter.com/valikuolema/status/1667470802264924161?t=oII9FIJHu5…

Mitäähhh!!! En huomannut tuota otetta kaulassa. Ei ihme että Bojanilla sitten tuo ilme 😭 Kertoo kaiken, ja miten katsoo Jereä tuon jälkeen. Ja se kaikki: panta ja hihnat ja puppy jutut ja babyksi kutsuminen. Tuo on niin hottia ja romanttista samaan aikaan. Ihme että B pystyi vetään loppuun, olisin itse vajonnut jonnekin sub spaceiin. B katse monta kertaa tuosta lattiatasosta tuon jälkeen on niin aito ja auki ja rakastava Jereä kohtaan.

Juuri näin ja joku vielä sanoo että tuo on vaan jokereiden markkinointia tai jotain mutta se katsoo oikeasti höperön rakastuneen tavoin kärtsää. Yhdessä kohtaa eilen kun sen piti tanssia ccc:ta niin se jäi hetkeksi tuijottamaan Jereä kunnes Etel pelasti tilanteen ja käväisi pökkäsemässä Bojanin liikkeelle.

Toivottavasti jokerit ei liikaa kiusaa. Onhan Bojanin täytynyt tietää, mitä siitä seuraa, kun possujunan kyytiin lähtee.

Vierailija
13238/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaanko me ihan sekasin ku me yötä päivään selataan Twitteriä, Instaa, kaikkea mahollista ja sit täällä jutskaillaa 😂😂

En tiedä teistä mut mä ainakin olen. Enkä voi suoraan sanottuna edes ymmärtää miksi. En ole KOSKAAN seonnut tällä tavalla. Tavallaan haluaisin tän jo loppuvan mut tavallaan en.

Vierailija
13239/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun pitäs viedä roskat. Täällä haisee jo. Naapurit vielä luulee, et oon kuollut tänne (viikkoja sitten).

Vierailija
13240/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikissa halauksissa mitä olen näissä pätkissä nyt nähnyt, tulee B:lta brother -tyyliset selkään taputtamiset.  Analysoisin näin että ymmärtää realiteetit. Haikean näköistä kehollista viestintää, jossa kerrotaan "this is all you get" 😁😐

Joo 😭 Siinä vikassa halissa näytti kun olisi halunnut suudella, mut sit vetäytyy pois kaverina

Ketju on lukittu.