Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
13301/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/jokaarija/719676135878885376/x-what-just-happene…

Ihanaa! Käärijä koskettaa Bojanin kasvoja ja rintakehää.Harjoittelivatkohan monta kertaa tätäkin hetkeä, ehkäpä?

Ja sen jälkeen noi K:n "come and get me" -eleet, niin toivoin että B ois lähteny siihen mukaan...

Myöhemmässä tuota ei tapahtunut mutta näytti että K olisi kyllä jotain halunnut tehdä mutta B taisi vetäytyä. Pitää katsoa vielä uudestaan muistinko oikein vai oliko vaan mielikuvitusta.

Mulle jäi parikin kertaa semmoinen tunne, että jos olisi ollut pelkästään K:sta kiinni niin oltais nähty vielä pari pykälää mielenkiintoisempi show. Mikä ajatuksena on tavallaan myös hyvin hämmentävä 😂

Jos B:a kuitenkin jarruttaa Myrtti yleisössä enemmän kuin K:ta. K tottunut muutenkin flirttaamaan kaikkea kun hänellä on nämä roolit splitti, mitä B:lla ei ole. Eli vaihtoehto c)

Kun B:lla selvästi on tunteita, niin tekeehän siinä itsensä aika haavoittuvaksikin etenkin tossa bottom tilassa jos lähtee vielä pussailemaan. Kun se ei ole leikkiä kuten kotikentällä. Nämä vain omia mietteitä 🥹

Vierailija
13302/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/feelsforsterek/719728226704015360/kaarija-riding…

En kestä noita hidastus giffejä xD Toka vikassa näkee selvästi että K ottaa ihan kunnolla kiinni B'stä.  Ja vikassa taas näyttää oikeasti siltä että B hetkeksi unohtaa missä on

Bojan laittoi kyllä eilen kaiken peliin. Ja siitä olemme hänelle/heille kiitollisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13303/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon Rautalammilla ja tääl on kyllä jotain sähköö ilmassa enkä usko et se johtuu vain siitä että tääl on HUUTOKAUPPAKEISARI tänään.

Tämä se vasta korpeaa kun tuo Rautalampi ei edes hirveän kaukana olisi ollut.

Vierailija
13304/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua naurattaa oikeasti toi Tumblr ja joka hemmetin video löytyy superhidastettuna sieltä.

Vierailija
13305/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan sitä Bojanin ilkikurista ilmettä sen jälkeen ku se nostaa Jeren pois possujunasta peffallaan. 😏🔥

Tuli muuten just mieleen muisto tosta sanasta jonka jaan teille halusitte tai ette. Kuulin ihan liian pitkään aikoinani et Nylon Beat lauloi "peffallaan" kun ne todellisuudessa lauloi "teflon love".

Vierailija
13306/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon Rautalammilla ja tääl on kyllä jotain sähköö ilmassa enkä usko et se johtuu vain siitä että tääl on HUUTOKAUPPAKEISARI tänään.

Ei helvetti, joutuuko tässä tämänkin illan viettämään kyttäämässä liveä ja kontenttia, jos sattuiskin tietty Balkanin ihme eksyneen Savvoon..

Toivottavasti selviäis ennen iltaa että se on joko kotona tai Etelin kanssa Suomenlinnassa, koska mä en VOI käyttää tätä iltaa enää tähän, pakollisia juttuja hoidettavana.

Mullakin on menoa illalla ja pitäis olla valmistautumassa mutta teki jo mieli peruuttaa kun haluaisin vaan kytätä kontenttia. Aisssss... 😆

Vierailija
13307/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua naurattaa oikeasti toi Tumblr ja joka hemmetin video löytyy superhidastettuna sieltä.

Sama! Ne ei pääse ikinä eroon niistä kuvista 😂

Vierailija
13308/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei helvetti, joutuuko tässä tämänkin illan viettämään kyttäämässä liveä ja kontenttia, jos sattuiskin tietty Balkanin ihme eksyneen Savvoon..

Toivottavasti selviäis ennen iltaa että se on joko kotona tai Etelin kanssa Suomenlinnassa, koska mä en VOI käyttää tätä iltaa enää tähän, pakollisia juttuja hoidettavana.

Mullakin on menoa illalla ja pitäis olla valmistautumassa mutta teki jo mieli peruuttaa kun haluaisin vaan kytätä kontenttia. Aisssss... 😆

Tottakai sä perut menos!

Vierailija
13309/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/jokaarija/719676135878885376/x-what-just-happene…

Ihanaa! Käärijä koskettaa Bojanin kasvoja ja rintakehää.Harjoittelivatkohan monta kertaa tätäkin hetkeä, ehkäpä?

Ja sen jälkeen noi K:n "come and get me" -eleet, niin toivoin että B ois lähteny siihen mukaan...

Myöhemmässä tuota ei tapahtunut mutta näytti että K olisi kyllä jotain halunnut tehdä mutta B taisi vetäytyä. Pitää katsoa vielä uudestaan muistinko oikein vai oliko vaan mielikuvitusta.

Mulle jäi parikin kertaa semmoinen tunne, että jos olisi ollut pelkästään K:sta kiinni niin oltais nähty vielä pari pykälää mielenkiintoisempi show. Mikä ajatuksena on tavallaan myös hyvin hämmentävä 😂

Jos B:a kuitenkin jarruttaa Myrtti yleisössä enemmän kuin K:ta. K tottunut muutenkin flirttaamaan kaikkea kun hänellä on nämä roolit splitti, mitä B:lla ei ole. Eli vaihtoehto c)

Kun B:lla selvästi on tunteita, niin tekeehän siinä itsensä aika haavoittuvaksikin etenkin tossa bottom tilassa jos lähtee vielä pussailemaan. Kun se ei ole leikkiä kuten kotikentällä. Nämä vain omia mietteitä 🥹

no ei se pusu ollu kovin kaa kaukana siin vikas kohtaa jos olis tullu pusu ois kaikki mennyt ihan sekasin

Vierailija
13310/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tuo nuapuripopin keikka alkaa ilmeisesti 22.15 joten ei tartte toista yötä valvoa. Voisin katsoa vaikka b ei olisikaan siellä. Itse asiassa voisin vaikka kaikki Käärijän keikat näin.

Vierailija
13311/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Missä näet itsesi viiden vuoden kuluttua? (10.6.2018)

- Manifestoimassa pottatukkaista boleromiestä ratsastamaan taas slovenialaisella indie-rokkarilla Rautalammin Nuapuri Popissa 2023.

Vierailija
13312/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

saako siihen klinkin ?

Vierailija
13313/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tarttis Jereltä päivitystä ajomatkalta, mikä on homman nimi vai pitävätkö meitä tahallaan jännityksessä?

Vierailija
13314/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi tuo nuapuripopin keikka alkaa ilmeisesti 22.15 joten ei tartte toista yötä valvoa. Voisin katsoa vaikka b ei olisikaan siellä. Itse asiassa voisin vaikka kaikki Käärijän keikat näin.

Joo onneks alkaa noinkin aikasin ja ei ole toista keikkaa putkeen ni pääsee jopa nukkumaan ihan hyvään aikaan kun tosiaan viimeyön unet oli mitä oli.

Vierailija
13315/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisko joku käskeä mua tiskaamaan koska muuten näpytän sormi punaisena av:lla päivitysnappulaa ja selaan twitteriä ja instaa koko päivän. Pliis. 🥺

Käskekää muakin. Oon istunut aamukasista saakka puhelin kädessä sohvalla ja pyörinyt kaikissa someissa ja av:lla katsoen uudelleen noi samat pätkät sadanteen kertaan. En voi käsittää mikä hitto mua vaivaa.

Onhan se tavallaan lohduttavaa lukea että on itsen lisäksi niinkin monta sekasin olevaa seinäkelloa tässä valtakunnassa juuri nyt...

mutta mutta. Kauankohan tätä kestää? Meinaan että alkais ihan normirutinoidusti tiskata, pestä hiukset, käydä postilaatikolla, kastella kukat. Niin onko mitään tutkimusta että kauanko kestäis niinku?

Mun pitäs viedä roskat. Täällä haisee jo. Naapurit vielä luulee, et oon kuollut tänne (viikkoja sitten).

Mä luulen, että olen löytänyt uuden terapiamuodon ja se on nauruterapia.Kiitos siitä kuuluu tälle ketjulle.

Vierailija
13316/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tarttis Jereltä päivitystä ajomatkalta, mikä on homman nimi vai pitävätkö meitä tahallaan jännityksessä?

Pitää. Taktista on. Fanit kusee hunajaa taas kohta ku totuus paljastuu.

Vierailija
13317/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole kyennyt edes tekemään itselleni ruokaa tänään xD Lopulta heitin vain pizzan uuniin ja senkin melkein poltin, kun jäin katselemaan eilisen kuvia ja taltiointeja. Onneksi olen ollut yksin kotona, on saanut rauhassa uppoutua. 

Vierailija
13318/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja itseasiassa voisin katsoa myös Joker Outin keikkoja näin. Kyllä on meno mennyt ihmeelliseksi. Jos joku olisi sanonut tämän menevän tähän vaikka kuukausikin sitten niin olisin vetoa lyönyt että höpöhöpö.

Vierailija
13319/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/feelsforsterek/719728226704015360/kaarija-riding…

En kestä noita hidastus giffejä xD Toka vikassa näkee selvästi että K ottaa ihan kunnolla kiinni B'stä.  Ja vikassa taas näyttää oikeasti siltä että B hetkeksi unohtaa missä on

Koska mitäpä muutakaan sitä ihminen kauniina kesäpäivänä tekisi, kävin katsomassa (taas kerran) viisufinaaliesityksen, noin niinkuin vertailevan tutkimuksen nimissä. Ja ei, siinä ei puristeltu kenenkään niskaa, missään kohtaa possujunaa. I rest my case.

Vierailija
13320/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain hämärää tässä on kun mitään eivät laita edes Mikken kuvia 😇 En nyt ikinä usko, että Bojan siellä esiintyisi, ja olisiko myrtti suostunut jäämään kotiin, ei ikimaailmassa. Jos B olisi jo Sloveniassa eikö kävisi läpi videjäja kuvia ja jakaisi jotain tägättyjä vielä ennen kuin poistuvat

Vitsi kun tulis jotain et ajelevat vaikka moottoriveneellä tai Frankin kaa kelluvat kesäyössä 😭😭😭😭😭

Ketju on lukittu.