Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Matilla suloinen kuva B:ta. Ihanaa, että Masa ja B on hyvät ystävät, Masa on niin kielitaitoinenkin, hyvää juttuseuraa
Matto on oikea fiksu maailmanmies niin varmasti pitää ja on pitänyt Bojanille Jeren lisäksi erinomaista seuraa koko ajan.
Epäilen muuten myös että jotain tapahtuu tänään kun on niin hiljaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matilla suloinen kuva B:ta. Ihanaa, että Masa ja B on hyvät ystävät, Masa on niin kielitaitoinenkin, hyvää juttuseuraa
Matto on oikea fiksu maailmanmies niin varmasti pitää ja on pitänyt Bojanille Jeren lisäksi erinomaista seuraa koko ajan.
Epäilen muuten myös että jotain tapahtuu tänään kun on niin hiljaista.
Jos nyt Matti kuitenkin :D
Saako olla kärpäsenä katossa kun B palaa Sloveniaan bändinsä pariin? Luulisin menevät suurinpiirtein näin... Kaikki tuijottavat Bojania hiljaa...ja joku kysyy: "So how was it?" 😏 Ei ymmärtäis puheesta mutta ilmeet riittää kertomaan.
Vierailija kirjoitti:
No on kyllä taas oikein söpöläinen 😘 Matti saanut irti ihanan hymyn ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaanko me ihan sekasin ku me yötä päivään selataan Twitteriä, Instaa, kaikkea mahollista ja sit täällä jutskaillaa 😂😂
En tiedä teistä mut mä ainakin olen. Enkä voi suoraan sanottuna edes ymmärtää miksi. En ole KOSKAAN seonnut tällä tavalla. Tavallaan haluaisin tän jo loppuvan mut tavallaan en.
Aatelkaa jos nää päätyisivätkin vielä yhteen. Se on kuulkaa kokopäivätyötä tämä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaanko me ihan sekasin ku me yötä päivään selataan Twitteriä, Instaa, kaikkea mahollista ja sit täällä jutskaillaa 😂😂
En tiedä teistä mut mä ainakin olen. Enkä voi suoraan sanottuna edes ymmärtää miksi. En ole KOSKAAN seonnut tällä tavalla. Tavallaan haluaisin tän jo loppuvan mut tavallaan en.
Aatelkaa jos nää päätyisivätkin vielä yhteen. Se on kuulkaa kokopäivätyötä tämä sitten.
Loppuelämäksi! Huh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olisihan se. Ajatelkaa mikä jymypaukku. Mutta ei mahdollista. 🥲
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on mahdollista!
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin siitä miten tanssijat ryömivät lavalle Käärijän taluttamana. Hitto ois ollu kova alku Euroviisuissakin!!
Hatari-vibat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tää Matti muuten, onks hän miehiinpäin? Kun oon välillä miettinyt että oisko hän(kin) vähän tykästynyt B:hen
Mikäköhän tän meiän työn niinku nimi ois tiiäkkö ku on poliisi, lääkäri, yms ni mikä tän meiän työn nimi on? 😂😂
Bojan tunnetusti pussailee miehiä hyvin avoimesti, näytti olevan lähellä eilenkin ja tiesivät, että sitä yleisö (tai osa siitä) kovasti haluaisi. Jäiköhän imuttelut väliin koska
a) K pyysi näin
b) M pyysi näin
c) B ei M:n takia kehdannut
d) B:llä liikaa tunteita
e) haluaa vähentää romanttista shippausta (siihenhän ei ollenkaan yhtään muuten kannustettu eilen)
f) ihan randomisti kävi näin
Vierailija kirjoitti:
Mikäköhän tän meiän työn niinku nimi ois tiiäkkö ku on poliisi, lääkäri, yms ni mikä tän meiän työn nimi on? 😂😂
Ainaki tää on kutsumusammatti, ku tästä ei makseta! Päinvastoin, tässä menee ikä ja terveys, ja kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tää Matti muuten, onks hän miehiinpäin? Kun oon välillä miettinyt että oisko hän(kin) vähän tykästynyt B:hen
Näin oon ajatellut mutta eihän sitä satavarmaksi tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kaikki on mahdollista pitää odottaa oikeeta hetkee kyl keikkasta näki viihtyivät hyvin yhdessä
Vierailija kirjoitti:
Bojan tunnetusti pussailee miehiä hyvin avoimesti, näytti olevan lähellä eilenkin ja tiesivät, että sitä yleisö (tai osa siitä) kovasti haluaisi. Jäiköhän imuttelut väliin koska
a) K pyysi näin
b) M pyysi näin
c) B ei M:n takia kehdannut
d) B:llä liikaa tunteita
e) haluaa vähentää romanttista shippausta (siihenhän ei ollenkaan yhtään muuten kannustettu eilen)
f) ihan randomisti kävi näin
Riippuu siitä, ovatko pussailleet jo ennen. Uskon, että ainakin vähäsen ovat, ennen sitä lippuvideota. Molempien ilmeet kertovat jotain.
Vierailija kirjoitti:
Kaikissa halauksissa mitä olen näissä pätkissä nyt nähnyt, tulee B:lta brother -tyyliset selkään taputtamiset. Analysoisin näin että ymmärtää realiteetit. Haikean näköistä kehollista viestintää, jossa kerrotaan "this is all you get" 😁😐
VMP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on mahdollista!
No sen kummemmin yksityiskohtiin menemättä ei tuo täysin teoreettinen tilanne taitaisi olla Jerbulle edes fyysisesti mahdollista.
https://www.tumblr.com/raapija/719726504431468544/peli%C3%A4?source=sha…
Söpöä kyllä miten B ottaa kokoajan vaan lisää itteensä K'n juttuja :D kunnon fanipojan tavoin
No eiköhän pahimmat roastaamiset aina hoida Gregor :D