Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua olla työkavereiden kanssa tekemisissä vapaa-ajalla

Vierailija
30.03.2024 |

Koska en halua puhua työasioista ja oikeastaan haluan unohtaa koko paikan, kun olen vapaalla. En myöskään osallistu firman juhliin samasta syystä. Onko tämä outoa? 

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lainkaan. En minäkään ollut työkavereiden kanssa tekemisissä vapaa-aikana. 

Vierailija
2/39 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa sulla ap edes on työkavereita.

Vierailija
4/39 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on normaalia !

Vierailija
5/39 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse huomannut, että joka kerta kun olen ollut mukana työkaverien kanssa viettämässä iltaa, niin aina on joku joka juo liikaa ja alkaa setvimään työasioita ja haastamaan riitaa. Ei koskaan enää, ei kiinnosta!

Vierailija
6/39 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Kannattaa pitää yksityiselämä ja työ erillään.

Vierailija
7/39 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tämä suinkaan tarkoita sitä, että jotenkin inhoaisin näitä ihmisiä. Haluan vaan irrottautua työkuvioista täysin.

Ap

Vierailija
8/39 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivääkään en ole elämässäni ollut työtön.

Silti, en koskaan vietä aikaani vapaalla työkavereiden kanssa.

M41

Vierailija
9/39 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole outoa. En itsekään halua olla työkaverien kanssa tekemisissä muuta kuin töissä. Minulla on runsaasti oikeitakin ystäviä ja tuttavia. En myöskään käy pikkujouluissa ym. Pahimpia ovat pakolliset virkistyspäivät, ne eivät virkistä yhtään. Päinvastoin. Ei kiinnosta saunoa työkaverien kanssa, saati lillua p..kaisessa paljussa, vaikka tämä ilmeisesti on joidenkin mielestä tosi virkistävää. 

Vierailija
10/39 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran vuodessa voi juhlia, mutta parin kuukauden välein olisi liikaa. Nyt olen myös törmännyt sellaiseen, että kun tapaa uusia ihmisiä niin suurinta osaa kiinnostaa ensimmäisenä millä alalla kukakin on, mitä työtä tekee, ja itse en yhtään jaksa sellaista. Miten niin moni jaksaa, kun ei minun lähipiirissä ole tuollaisia ihmisiä kuitenkaan??

Ohimennen siis voi kysyä, mutta että koko ilta menisi työstä jauhamiseen??

Vierailija
11/39 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole outoa.

Vierailija
12/39 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole outoa. Minä asun 30 km päässä työpaikasta ja nautin, kun vapaalla ja lomilla voin olla oikeasti erossa töistä.

Vierailija
13/39 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun paikkakunnalla jossa ei asu yksikään lapsuuden tai nuoruuden ystävistä. Työelämästä olen saanut tällä paikkakunnalla parhaimmat ystävät! Olen vaihtanut aika usein työpaikkaa ja jokaisesta on jäänyt yksi tai useampi hyvä ystävä. Joidenkin kanssa on oltu kavereita jo yli 20 vuotta.

Vierailija
14/39 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole outoa. Oma aikani on omaa aikaani, enkä halua niitä vähiä päiviä mitä minulla on vielä jäljellä, tuhlata ihmisiin joita näen muutenkin aivan tarpeeksi.

Vierailija
15/39 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa sulla ap edes on työkavereita.

Hei kultapieni. Minullapas ei ole yhtään työkaveria vaikka on työpaikka. Pomoa en laske työkaveriksi. Alalla on yleisiä alle viiden hengen firmat. Suunnittelu ja konsultointi. 

Vierailija
16/39 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole outoa ainakaan Suomessa. Tämä juuri on se meidän yksinäisten ongelma. 

"Mee töihin niin saat kavereita."

Sitten kukaan ei kuitenkaan halua tavata vapaa-ajalla. 

Mutta ei siinä mitään, olen jo tottunut tähän. Naurattaa vaan kun joku pitää sellaista outona piirteenä itsessään.

Vierailija
17/39 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse huomannut, että joka kerta kun olen ollut mukana työkaverien kanssa viettämässä iltaa, niin aina on joku joka juo liikaa ja alkaa setvimään työasioita ja haastamaan riitaa. Ei koskaan enää, ei kiinnosta!

Tämä on meidän työpaikalla illan vietoissa jo ihan vakio. Tietyille henkilöille suurta hupia juottaa pari ihmistä jotka ottaa kaiken mitä tarjotaan hirveään känniin ja saada draamaa aikaiseksi. Sitten tästä jaksetaan puhua ja puida kahvitauoilla ainakin koko seuraava viikko. Tietää jo etukäteen miten tulee käymään kun menee paikalle. Lähden nykyisin kotiin jo hyvissä ajoin niin ei tarvitse olla katselemassa aamuyön toilailuja.

Vierailija
18/39 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten nämä samat sankarit, en nyt suoralta kädeltä väitä että ap, täkkäävät kaikki mahdolliset some-alustansa Instagramia, Facebookia myöten täyteen työkavereita ja ihmisia omalta alaltaan. Itse ottaisin nämä some-kaverit aivan muilta aloilta ja blokkaisin kaikkki vähänkin oman alani ihmiset.

Vierailija
19/39 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten nämä samat sankarit, en nyt suoralta kädeltä väitä että ap, täkkäävät kaikki mahdolliset some-alustansa Instagramia, Facebookia myöten täyteen työkavereita ja ihmisia omalta alaltaan. Itse ottaisin nämä some-kaverit aivan muilta aloilta ja blokkaisin kaikkki vähänkin oman alani ihmiset.

Mulla ei edes ole sometilejä ja jos olisi niin en todellakaan ottaisi niihin työkavereita :D Mistä tuollaisen ajatuksen olet edes saanut?

Ap

Vierailija
20/39 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua edes töissä jutella kenenkään kanssa. Pyrin juomaan kahvit työpöytäni ääressä ja käyn eri aikaan lounaalla kuin suuri osa porukasta. En halua kertoa itsestäni mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä