Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
123701/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi räntti eiliseltä tuli vielä mieleen eli. Ostakaa merchiä äitille tai mummolle tai pyyhkikää niillä vaikka pöytää tai persettä. Jotenkin noin se meni mutta taisi olla vähän pitempi.

Oon ostanut mutta ihan päällä se nytkin on, noita ehdotettuja en ajatellut hupparillani tehdä. :D Voi Kärppää.

Vierailija
123702/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vähän sellainen hytinä ettei lomakuvia juuri tule. Krishän kertoi haastattelussa pitävänsä instansa hyvin ammatillisena, bojanilla taas on oma hankala suhteensa someen. Jan, jure ja nace eivät postaa kovinkaan usein edes stooreja, paitsi bändin yhteisiä mainosjuttuja. Ehkä mark tuuttaa jotain kuvamateriaalia meidän iloksi, mutta saattaa olla että joudutaan tyytymään johonkin maisemiin ja ravintolakuviin.

Mutta yllätyksiä voi tulla :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123703/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä päivä on ollut ihan mahtava täällä! Kiitos! 

Mua kiinnostaisi kuulla teiltä, ketkä ovat löytäneet paatin vähän myöhemmin:

Mitä muistat fiiliksistäsi kun ekan kerran löysit tänne? Ja mistä silloin keskusteltiin?

.

Minä löysin tänne sinä iltana kun oli ne jotkut häät heinäkuun lopussa, johon oli sitten mennyt jotain stalkkereita yms. Se oli myös Gn ajojahdin aikaa/oli juuri loppunut ja voin sanoa että olin aivan sekaisin kaikesta infosta! 

Mulla oli ollut ainoina someina ig ja face jossa esim. ajojahdista ei tietenkään puhuttu eli en tiennyt mistään mitään ennen tänne tulemista. 

Muistaakseni täällä suunniteltiin myös niihin aikoihin häitä suomenlinnassa ja olin vähän ihmeissäni. Moni puhui silloin Janin yksityishenkilöstä ja että sille pitää neuloa öö jotain... No enhän minä tiennyt mikä yksityishenkilö (janin) on, niin ajattelin että se on joku crew:n jäsen :D (Onneksi en silloin vielä kirjoitellut tänne mitään, olisi saattanut tulla väärinymmärryksiä)

.

Kiva jos joku jaksoi lukea kokonaan :D

Sä et mun mielipidettä halunnut, mutta kerron sen siitä huolimatta.😉 2 sekuntia Cha Cha Cha kappaletta ja vilkaisu Käärijän riitti. Siitä se lähti ja täällä edelleen ollaan. Ketjut ovat vaihtuneet, mutta fanitus ja kuolan määrä ovat pysyneet vakiona alusta asti.

Vierailija
123704/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi räntti eiliseltä tuli vielä mieleen eli. Ostakaa merchiä äitille tai mummolle tai pyyhkikää niillä vaikka pöytää tai persettä. Jotenkin noin se meni mutta taisi olla vähän pitempi.

Onpa sillä perseet mielessä.

Vierailija
123705/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

B: Jere, I met your friend here in Thailand.

J: Really, who was it?

B: Frank. He sends his regards. We have spent time at a pool. He is quite a funny guy.

J: My Frank. You found my Frank. And it is with you.

B: I have told it about you and what we have done together.

J: Bojan, don't do that. It is still a child, not yet an adult.

B: Really. I wouldn't have believed it when I heard what all you have done together.

J: Bojan, this is not funny anymore.

B: Yes, this is really funny and I think this is going to be even more fun. We are here for two weeks.

J: Will you call me every day. Please.

B: Yes, yes. I must go now. Frank is waitin by the pool.

Vierailija
123706/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vähän sellainen hytinä ettei lomakuvia juuri tule. Krishän kertoi haastattelussa pitävänsä instansa hyvin ammatillisena, bojanilla taas on oma hankala suhteensa someen. Jan, jure ja nace eivät postaa kovinkaan usein edes stooreja, paitsi bändin yhteisiä mainosjuttuja. Ehkä mark tuuttaa jotain kuvamateriaalia meidän iloksi, mutta saattaa olla että joudutaan tyytymään johonkin maisemiin ja ravintolakuviin.

Näin uskon, vaikka haluaisinkin nähdä Janin palaneet olkapäät, joihin nace hieroo aloe veraa

Melko spesifi toive 😁 Ettet vaan ois jo pidempään mietiskellyt mahdollisia lomakuvavaihtoehtoja?

Vierailija
123707/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin siivota arkistoimiani klippejä sun muuta huonolla menestyksellä. Sillä eihän tällaisestakaan klipistä voi luopua, jossa JO puhuu K:stä. Olen varmaan tallentanut tämän lähinnä tuon B:n jäätymisen takia, mutta oikeastaan vasta nyt kuuntelin tuon kunnolla.

https://www.tumblr.com/korvessa/723157305662816256/just-some-thoughts-i…

Vierailija
123708/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin uskon, vaikka haluaisinkin nähdä Janin palaneet olkapäät, joihin nace hieroo aloe veraa

Voisinko saada lisää? Tästä saisi hyvin vaikka iltasadun aikaiseksi. Jokerit lomalla Thaimaassa.

Vierailija
123709/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LadySlo, could you please translate everything B said at Stožice gig? Also, what did they say in the video segment at the end of Padam? Was it related to the song's theme? Thank you so much if you have time to answer 🙏

If you share the clip you want me to translate, sure,I can.

Vierailija
123710/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisinko saada lisää? Tästä saisi hyvin vaikka iltasadun aikaiseksi. Jokerit lomalla Thaimaassa.

Tai jatkokertomuksen!

Vierailija
123711/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos B tai JO julkaisevat jotain lomalta, niin voisin oikeasti manifestoida Frankin näkymään jossain kuvassa 😄 Ja jos heillä ei ole omaa mukana, niin ehkä voivat lainata joltakin 😊🦩 Mukana voisi olla myös pientä kuittailua siitä, miten mukavaa B:llä vuorostaan on Frankin kanssa 😄

Manifestointi-listalle!

Ah, mä näen jo silmissäni sellaisen Bojanille niin ominaisen pienen flirtin Frankin kanssa jossain uima-altaalla. 

Jos sellaisia kuvia tulee, niin hyppään mereen ja uin sinne Niuvaan :D :D 

Ei tarvitse enää uida Niuvaan. M/S Runkkurella kuljettaa meidät sinne. On sen verran tilava laiva, että kaikille löytyy paikka kylmiöstä tai horny jailista.

Vierailija
123712/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melko spesifi toive 😁 Ettet vaan ois jo pidempään mietiskellyt mahdollisia lomakuvavaihtoehtoja?

Muutama skenaario on kieltämättä pyörinyt mielessä. Yleensä päädyn siihen kun pimenevässä illassa jan painautuu nacen syliin. Tää aloe vera oli sit sellanen aamupäiväversio.

Vierailija
123713/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nace ja Jan menee aikaisin illalla "nukkumaan", B katoaa jonnekin puhelimen kanssa samoin Kris, mutta mitä tekee kisuliini Jure?

Vierailija
123714/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LadySLO:) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun K:n Vogue-julkaisujen musiikit näytti olevan suoraan B:lle suunnattuja, niin ehkä julkinen tykkäys ois tuntunut hänestä liian paljastavalta tai jotenkin haavoittuvalta. Eiköhän tunteet taas myllerrä yhdessä vietetyn ajan jälkeen ja viestit kulkeneet yksityisesti että Jere mitä v*ttua ne biisit oli?

Was there music? Which songs? It didnt play on my end. Which happens a lot in K's posts. Perhaps some regional settings or something.

Not on his posts, but on his Insta stories. I don't recall all the songs, but there was at least You'll Be In My Heart (Phil Collins), In the end (Linkin Park), and, uh, Lenni Lokinpoikanen (a children's song???).

+ My Heart Will Go On (Titanic song)

Interesting!! Thank you!

Vierailija
123715/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko B:n synttärit Tammikuussa?

Koskas muilla Jokereilla on?

Vierailija
123716/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisenä K sanonut tuon openminded niin siihen on uskominen, B ei tuo esiin tai pitää neutraalina, eikä tälläisiä kyllä kuuluis kysyä missään haastatteluissa

Vierailija
123717/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin siivota arkistoimiani klippejä sun muuta huonolla menestyksellä. Sillä eihän tällaisestakaan klipistä voi luopua, jossa JO puhuu K:stä. Olen varmaan tallentanut tämän lähinnä tuon B:n jäätymisen takia, mutta oikeastaan vasta nyt kuuntelin tuon kunnolla.

Minusta tuo Bojanin jäätyminen tuossa oli jotenkin outoa. Varsinkin kun oli kai hakeutunut oikein toisen seuraan jatkuvasti vaivaa nähden ja sitten ei ollut yhtään muistoa jaettavaksi.

Vierailija
123718/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole niitä äärimmäisen älykkäitä parodia Chac-ficcejä ollut tänään? 😂

Vierailija
123719/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen päättänyt alkaa kirjailijaksi. Ensimmäinen teokseni on dekkari nimeltään Käärijä ja kadonneen nahkakäsineen arvoitus (Pohjautuu tositapahtumiin Tavastialla.) Jatko-osan olen nimennyt alustavasti Bojan ja kadonnut kostopitsi. Takakannen tekstin kirjoitinkin siihen jo valmiiksi:

Kun Suomesta tullut paketti avataan hämyisellä treenikämpällä Slovenian Ljubljanassa, sieltä löytyy vain viidet bokserit, vaikka mukana olisi kuulunut olla myös taianomainen vaatekappale, valkoinen kostopitsi. Mitä sille on tapahtunut? Bojan Cvjetićanin, paidan omistaja, värvää neljä ystäväänsä mukaan matkalle arktiseen Suomeen etsimään kadonnutta vaatettaan, joka viimeksi on nähty haisteltavana hämyisellä instagramvideolla pahamaineisessa Vantaan kaupungissa. Hyppää mukaan henkeäsalpaavaan jännitysnäytelmään, kun ystäväporukka taistelee Suomessa kylpyhuoneen valokatkaisijoiden kanssa päämääränään kotiuttaa kadonnut kostopitsi.

Osa 3 Kadonneen Bojanin arvoitus...ehkä...jää Kostopitsin anastaneen superroiston lumoihin...joo tai sitten ei...😂

Vierailija
123720/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo Bojanin jäätyminen tuossa oli jotenkin outoa. Varsinkin kun oli kai hakeutunut oikein toisen seuraan jatkuvasti vaivaa nähden ja sitten ei ollut yhtään muistoa jaettavaksi.

B menee usein vaikeaksi, kun kysytään henkilökohtaisia ja seuurustelukuvioihin liittyviä kysymyksiä. Minusta tuo jäätyminen kertoo kenties vaan siitä, niinkuin kuvatekstissäkin sanotaan, että monet muistot K:sta ovat hänelle liian henkilökohtaisia ja tunteita herättäviä muille jaettavaksi.

Ketju on lukittu.