Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nyt vika omissa korvissa vai laulaako Kärtsäri uudessa tiktokissa/instastoryssä Cha Cha Chata Bojanin aksentilla??? 😭🤣
En ole siis ainoa, joka mietti, että kuka siinä nyt on äänessä?
Mä kuuntelen ihan samaa. Itse imitoin aika paljon kielellisiä juttuja, joten korva nappasi tuon B vivahteen 😂
Vierailija kirjoitti:
K:n kielityöskentelyä eiliseltä keikalta
https://twitter.com/planetorbar/status/1710782740289765661?t=fZ4GxwMjNM…
Okei Imatran Koski, nyt mä ymmärrän sua 🙈🌊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistakaahan edelleen äänestää!
https://www.mtvema.com/vote/best-nordic-act/?fbclid=PAAabstwF0EBDngfHck…
Pääsiskö K paikalle keikkakalenterin mukaan, jos voittais äänestyksen?
Joo, ei oo keikkaa 5.11.
No niin. Sitten pitää K saada sinne!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin kysyä tietäjiltä että miten pitkään se Deputy B on oikein ollut messissä? Kun itse vasta eilen huomasin ekaa kertaa kun joku mainitsi.
Mä en vieläkään ymmärtänyt kuka tää on?!
Valokuvaaja Deaniin ilmeisesti viitataan. 😀
Ei, vaan twin peaks näyttelijään, joka on Kärtsä fanboy.
Seuraa igssä muitakin UMK artisteja (Portion Boys, Benjamin, Blind Channel) ja jakaa silloin tällöin niiden postauksia omassa feedissään. Laittaa aina kolme sydäntä postausten kommentteihin tykkäysten lisäksi
(Otan kunnian tästä yllättävästä bongauksesta, olen nimittäin se joka tämän og-postauksena aikanaan jodeliin laittoi 😁)
Täällä ihmeteltiin joku aika sitten kuka kuuntelee Wild Youth:ia, siis Suomessa, niin itse oon nyt ruvennu sitäkin K:n ja jokereiden lisäksi kuuntelemaan, uusi kappale All again for you on hyvä ja sitten esim. Modern colosseum (tätä en löytänyt Spotify) ja sitten en ennen tykännyt Conorista, mutta nyt tykkään (se oli kai se pusu B:n kanssa miksi en, mutta esitystähän se vaan) ja myös välillä mullakin Siddhartha ja sit Benjamin, Kuumaa kuuntelussa. Benkulta toivoisin lisää hitaita kappaleita
Wordle Suomi-pelin sana oli tänään Koala! 😂
Listaa ei ole vielä saatu uusiksi, niin tässä uusintana bootleg-lista (luulin LG:n luopuneen leikistä, joten aloin muutama päivä sitten koostaa omaa listaa viime ajoilta, mutta kesken homman LG postasikin oikean listan). :)
Suomessa on vain yksi 31-vuotias, Kiki ajamassa Aitoa, kyr pää saunassa, titityy-Bojan, Hris, lavalla tuleminen, päättäväisen prinssin päämäärät, Juren pyllykivat, paskalta haiseva kostopitsi, poistoveden Bojan-molekyylit, Kärtsä poimii Bojanin kalsareita kuin herkkutatteja metsästä, balkanilainen uikutus, disreputable Rautalampi village, kostopitsi-unboxing, vapiseva haavanlehti nosti seinille ja rytkytti sohvan pilalle, housuistaan hyppäävä Ville, Boitsun Bossit Kärtsän päässä lavalla, Kärtsästä Suovenian prinsessapuoliso, Bojanbojanboika, Guštin viinissä mukana persikan makua, Janin sekstantit, hyppelehtivä pitkäsäärinen haltia, Härtsän sixpackin sek sualisointi, sorsa kävi vaakkumassa Boitsulle että kostopitsi oli menestystarina, toisiinsa liimautuneet pimeässäkin pehmeästi hehkuvat Jerppu- ja Bojci-hippuset kellumassa Vantaan viemäristössä, naudat kylmiöön, three kaksi ananaslonkeroa estää löytämästä valokatkaisijaa, palsternakkaperse ja kauheat tekstiilit, Kärtsä ja kaalinkerät Voguessa, vertaileva kalsaritutkimus, Bojanin nimi typotettu L-o-r-e-e-n
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin kysyä tietäjiltä että miten pitkään se Deputy B on oikein ollut messissä? Kun itse vasta eilen huomasin ekaa kertaa kun joku mainitsi.
On myös Benjamin fanboy. 😄 Ja Portion Boyskin hälle maistuu.
Vierailija kirjoitti:
Tiktokissa K:n uusi video on keränny jo yli 77k katselua vaikka julkaisusta on vasta 1h. Alessandra on myös kommentoinut sitä.
Ei ihmekään. Ihana hassuttelija 💚😍
Vierailija kirjoitti:
Täällä ihmeteltiin joku aika sitten kuka kuuntelee Wild Youth:ia, siis Suomessa, niin itse oon nyt ruvennu sitäkin K:n ja jokereiden lisäksi kuuntelemaan, uusi kappale All again for you on hyvä ja sitten esim. Modern colosseum (tätä en löytänyt Spotify) ja sitten en ennen tykännyt Conorista, mutta nyt tykkään (se oli kai se pusu B:n kanssa miksi en, mutta esitystähän se vaan) ja myös välillä mullakin Siddhartha ja sit Benjamin, Kuumaa kuuntelussa. Benkulta toivoisin lisää hitaita kappaleita
Conor on läheinen JO:n kanssa. Oli siellä areenakeikallakin, ja Dublinista saakka lähtenyt sinne JO:n tärkeää keikkaa katsomaan ja tukemaan ystäviään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/sve-sto-znam/730588243620397056/i-cant-stop-thin…
Lisää tietoa Tampereen haastattelustaKumpi siis ihastui "kimaltelevaan", Jan vai Bojan? Mulla on nyt valitettavia hahmotusvaikeuksia.
Jan. Taisi muutenkin innostua suomen kielestä, kun puhui siitä myös televisiohaastattelussa.
Hmm., Ettei Jan vaan tavannut NTourilla jonkun kiinnostavan tyypin, jonka kanssa puhua ;) <3
Kenet? Onko sulla jotain tunnustettavaa? Khihi. Kärtsä se ei voi olla, koska Bojči omii.
Jan seuraa suomalaista fania (?) instassa. Mutta ehkäpä hän on vain kiinnostunut kielestä koska sitä äännetään kuten kirjoitetaan niin kuin sloveeniakin. Ruotsi ja norja siinä mielessä vähän erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Conor on läheinen JO:n kanssa. Oli siellä areenakeikallakin, ja Dublinista saakka lähtenyt sinne JO:n tärkeää keikkaa katsomaan ja tukemaan ystäviään.
Kyllä, ja jokereiden kautta löysin tosiaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraa igssä muitakin UMK artisteja (Portion Boys, Benjamin, Blind Channel) ja jakaa silloin tällöin niiden postauksia omassa feedissään. Laittaa aina kolme sydäntä postausten kommentteihin tykkäysten lisäksi
(Otan kunnian tästä yllättävästä bongauksesta, olen nimittäin se joka tämän og-postauksena aikanaan jodeliin laittoi 😁)
Kyllä sitä itsekin tulee usein tsekattua verified tagilla varustettujen tilien takaa kommentoivat. 😄
Olen päättänyt alkaa kirjailijaksi. Ensimmäinen teokseni on dekkari nimeltään Käärijä ja kadonneen nahkakäsineen arvoitus (Pohjautuu tositapahtumiin Tavastialla.) Jatko-osan olen nimennyt alustavasti Bojan ja kadonnut kostopitsi. Takakannen tekstin kirjoitinkin siihen jo valmiiksi:
Kun Suomesta tullut paketti avataan hämyisellä treenikämpällä Slovenian Ljubljanassa, sieltä löytyy vain viidet bokserit, vaikka mukana olisi kuulunut olla myös taianomainen vaatekappale, valkoinen kostopitsi. Mitä sille on tapahtunut? Bojan Cvjetićanin, paidan omistaja, värvää neljä ystäväänsä mukaan matkalle arktiseen Suomeen etsimään kadonnutta vaatettaan, joka viimeksi on nähty haisteltavana hämyisellä instagramvideolla pahamaineisessa Vantaan kaupungissa. Hyppää mukaan henkeäsalpaavaan jännitysnäytelmään, kun ystäväporukka taistelee Suomessa kylpyhuoneen valokatkaisijoiden kanssa päämääränään kotiuttaa kadonnut kostopitsi.
Vierailija kirjoitti:
Olen päättänyt alkaa kirjailijaksi. Ensimmäinen teokseni on dekkari nimeltään Käärijä ja kadonneen nahkakäsineen arvoitus (Pohjautuu tositapahtumiin Tavastialla.) Jatko-osan olen nimennyt alustavasti Bojan ja kadonnut kostopitsi. Takakannen tekstin kirjoitinkin siihen jo valmiiksi:
Kun Suomesta tullut paketti avataan hämyisellä treenikämpällä Slovenian Ljubljanassa, sieltä löytyy vain viidet bokserit, vaikka mukana olisi kuulunut olla myös taianomainen vaatekappale, valkoinen kostopitsi. Mitä sille on tapahtunut? Bojan Cvjetićanin, paidan omistaja, värvää neljä ystäväänsä mukaan matkalle arktiseen Suomeen etsimään kadonnutta vaatettaan, joka viimeksi on nähty haisteltavana hämyisellä instagramvideolla pahamaineisessa Vantaan kaupungissa. Hyppää mukaan henkeäsalpaavaan jännitysnäytelmään, kun ystäväporukka taistelee Suomessa kylpyhuoneen valokatkaisijoiden kanssa päämääränään kotiuttaa kadonnut kostopitsi.
Nyt oli mainio!
T: kirjailija joka on kirjoittanut osalle omista kirjoistaan myös takakansitekstit ja yksikään niistä ei ole yhtä hyvä kuin tuo
Vierailija kirjoitti:
Haluan lukea molemmat! 😂
Suloisia J&B piirroksia taas instagramissa: lvdbyjen
Vierailija kirjoitti:
Sano sitten kun tulevat myyntiin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan lukea molemmat! 😂
Samoin 😅