Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Kiitos kaikille, tänään on ollut kiva lueskella palstaa! 💛 💙 💜 💚
Äänestys jatkukoon!
https://www.mtvema.com/vote/best-nordic-act/?fbclid=PAAabstwF0EBDngfHck…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko ladySLO on katsonut tänään Sloveniasta Thaimaahan lähtevät lennot ja päivystämässä lentokentällä? 😜
Mun veikkaus on että lähtevät kolmen aikaan (Slo aikaa) Dubain kautta.
😂😂😂
LadySlo is off duty today. 🙃 But yeah, Dubai is a good guess, as usually it is the transfer airport from Slo for flights to South east Asia.
On huvittavaa, miten paljon riittää postaajia (vai lienevätkö kaikki saman tyypin sivupersoonia) jotka inhoavat syvästi tätä ketjua, mutta tuntevat hyvin sen kaikki erilaiset kuviot ja nyanssit. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritin siivota arkistoimiani klippejä sun muuta huonolla menestyksellä. Sillä eihän tällaisestakaan klipistä voi luopua, jossa JO puhuu K:stä. Olen varmaan tallentanut tämän lähinnä tuon B:n jäätymisen takia, mutta oikeastaan vasta nyt kuuntelin tuon kunnolla.
https://www.tumblr.com/korvessa/723157305662816256/just-some-thoughts-i…Minusta tuo Bojanin jäätyminen tuossa oli jotenkin outoa. Varsinkin kun oli kai hakeutunut oikein toisen seuraan jatkuvasti vaivaa nähden ja sitten ei ollut yhtään muistoa jaettavaksi.
B menee usein vaikeaksi, kun kysytään henkilökohtaisia ja seuurustelukuvioihin liittyviä kysymyksiä. Minusta tuo jäätyminen kertoo kenties vaan siitä, niinkuin kuvatekstissäkin sanotaan, että monet muistot K:sta ovat hänelle liian henkilökohtaisia ja tunteita herättäviä muille jaettavaksi.
Ymmärrettävää toki. Kauniisti muu bändi otti koppia kun meinasi tulla nolo hiljaisuus.
Ihanasti muut poitsut pelastaa, vaikka muuten virnuilevatkin Bojanille. Olisinpa itsekin osa tuollaista ryhmää.
Varsinkin Kris vähän jopa "huolestuneena" katsahti Bojaniin, onneksi haastattelija ei asiasta enää jatkanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin mutua, mutta ei minulla kyllä ole mitään täysin heteroa kuvaa tullut alusta astikaan Kärtsästä (varsinkaan siis hahmosta, mutta onhan hahmossa myös artistia itseään). En tiedä mistä tuo ajatus tuli heti, mutta oletin heti kun tuli julkisuuteen olevan bi. 🤷 Toki tämä nyt on vaan ventovieraan oletus, en väitä näin olevan.
On myös muuten paljon ihmisiä jotka elää heterona vaikka voisi olla muitakin puolia, näitä puolia vaan ei välttämättä tule suuremmin kohdatuksi koskaan. Tai vaikuta ainakaan ulkopuolisten silmissä koskaan asioihin vaan sitä elää odotusten mukaisesti ihan omastakin tahdostaan.
No joo harva hetskumies esiintyisi noissa asuissa ja ottaisi esiintyisi niin luonnollisesti vaikka sut on piirittänyt yksityisjuhlissa lauma kiinnostuneen näköisiä miehiä😂 Hän on open minded. toisaalta mun mielessä K:ssa on sellanen hyvin heteronkin oloinen hei olen ihan perus jätkä Vantaalta puoli jonka voisi kuvitella naurattavan naisia.
Varmaan melkonen muutos elämässä nousta yhtäkkiä julkiseksi hahmoksi jota vielä pidetään seksisymbolinakin. Jollain voisi nousta kusi hattuun eikä tietäisi miten suhtautua kaikkiin niihin naisiin ja tässä tapauksessa myös paljon miehiin jotka osoittaa kiinnostusta 😜
On ehdottomasti. Sehän se bi ihmisissä onkin jännä kun löytyy kumpaakin puolta. Itse koen sen aika vetoavana piirteenä. Olen seurustellut useamman kanssa ja ystävissäkin heitä on. K myös ihan selkeästi Euroviisujen haastatteluissa hakkaili niin naisia kuin miehiäkin. Kevyellä tasolla kyllä joo ja huumorilla, mutta kuinka moni hetero toimisi noin sulavasti asian kanssa?
No. En tiedä. Ihan mutuilua
Yritän nyt vierottautua pahimmasta tämän ketjun seuraamisesta, koska edelleen järki sanoaa, ettei lähiaikoina ole mitään yhteistä tulossa B ja K:n osalta. Mutta koska tässä ketjussa on paljon hyvää yksittäistä sisältöä K:sta tai Jokereista, antakaa vinkkejä, miten tätä kannattaisi seurata, että pysyisi kärryillä. Seurannassa on toki insta ja siellä tärkeimmät henkilöt. Alkuviikko taitaa olla yleensä rauhallisempaa tapahtumien suhteen. Kerta päivässä täällä liian vähän ja liika sisältöä kerralla? Vai miten?
Jaahas, poistaja on taas saapunut, eli ei keskustelua tänään.
Vierailija kirjoitti:
On huvittavaa, miten paljon riittää postaajia (vai lienevätkö kaikki saman tyypin sivupersoonia) jotka inhoavat syvästi tätä ketjua, mutta tuntevat hyvin sen kaikki erilaiset kuviot ja nyanssit. :)
Se on kyllä kumma 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain todella vinksahtanutta tässä ketjussa joka keskittyy kahden artistimiehen välisen seksin toivomiseen. Eipä ole tällaista aiemmin näkynyt. En tosin tiedä onko täällä vain muutama vastailemassa toisilleen.
Se että sä et ole sitä aiemmin nähnyt ei tarkoita sitä, etteikö moista olisi tapahtunut vaikka kuinka paljon ympäri maailmaa vuosikymmeniä, ellei pidempäänkin. Täällä oli hieno shippauksen historiapätkäkin joskus. Harmi ettei tullut otettua talteen.
Kyllä kahden ihmisen välisessä rakkaudessa seksi on osa suhdetta mutta kuuluu siihen paljon muutakin. Kovin vinksahtaneesta perspektiivistä sinä tämän ketjuosuuden aloittaja olet tätä koko ketjua seurannut. Ei taida olla sinulle ollenkaan sopiva ketju, ei kannata roikkua täällä.
Mun tekee mieli kirjoittaa joku 50k sekoilutarina JO:n Thaimaan matkasta. Ois muutakin hommaa. Hemmetti, miksi nää pitää mua talutusnuorassaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli kyllä jotenkin hassua että B muuttui hyvin vakavaksi puhuessaan Kärtsystä jossain haastattelussa kuin olisi yrittänyt selitellä jotain
Tuolla kotona on puhe muuttunut hyvin vakavahkoksi ja kuitattu asiaa laimeammin. Olen miettinyt ymmärrettäisiinkö sielä edes asiaa yhtä hyvin kuin täällä (ja täälläkin monella olisi vaikeuksia..).
Pohdin asiaa myös kun kuulin tuon uuden kappaleen sanoja. Toki ne voi olla vaan yleistä läpäläätä, mutta jos nyt haluaisi miettiä onhan se oodilaulu vapaudella olla oma itsensä jota voi olla siellä Liver.. eikun Lontoon kadulla. 🤭
Hyvänen aika, laulussa on aika monta kertaa ARE YOU ja ne jokainen vois olla Bn kysymyksiä Klle. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritin siivota arkistoimiani klippejä sun muuta huonolla menestyksellä. Sillä eihän tällaisestakaan klipistä voi luopua, jossa JO puhuu K:stä. Olen varmaan tallentanut tämän lähinnä tuon B:n jäätymisen takia, mutta oikeastaan vasta nyt kuuntelin tuon kunnolla.
https://www.tumblr.com/korvessa/723157305662816256/just-some-thoughts-i…Minusta tuo Bojanin jäätyminen tuossa oli jotenkin outoa. Varsinkin kun oli kai hakeutunut oikein toisen seuraan jatkuvasti vaivaa nähden ja sitten ei ollut yhtään muistoa jaettavaksi.
B menee usein vaikeaksi, kun kysytään henkilökohtaisia ja seuurustelukuvioihin liittyviä kysymyksiä. Minusta tuo jäätyminen kertoo kenties vaan siitä, niinkuin kuvatekstissäkin sanotaan, että monet muistot K:sta ovat hänelle liian henkilökohtaisia ja tunteita herättäviä muille jaettavaksi.
Ymmärrettävää toki. Kauniisti muu bändi otti koppia kun meinasi tulla nolo hiljaisuus.
Ihanasti muut poitsut pelastaa, vaikka muuten virnuilevatkin Bojanille. Olisinpa itsekin osa tuollaista ryhmää.
Varsinkin Kris vähän jopa "huolestuneena" katsahti Bojaniin, onneksi haastattelija ei asiasta enää jatkanut.
Toi oli muuten tosi huono haastattelija. Ihan jo tuo asetelma missä ne istuu on ihan älytön! Se itse keskellä edessä ei näe yhtään kuka on valmis reagoimaan kysymyksiin, ja sit sen mikrofonin kanssa kääntyillään vaikeasti eikä millään saada sitä riittävän lähelle haastateltavia. Muutenkin nihkee tyyppi.
Minulla oli kuukausien shippitauko ja olin laivasta kuivalla maalla mutta kiitos Nordic Tourin takasin paatissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka shippilasien läpi olisi ihana uskoa että nää ois something more niin sen verran realisti olen että harva hetero ihastuisi samaan sukupuoleen vaikka sattuisi joku jonka kanssa synkkaisi 100 prosenttisesti. Ja vaikka hän olisi koko maailman mielestä tosi hottis. Siis hetero ei vain ihastu samaan sukupuoleen ja K on sanonut että on hetero. Siksi tää on hyvin epäuskottavaa 😂
Ihastuakin voi monella tavalla, uskon että sellaistakin bissehenkisyyttä on että tavallaan voisi ihastua samaan sukupuoleen mutta seksuaalisella tasolla ei kolahdakaan.
Aika harvassa on vielä itse tietämättään bisset, jotka oikeasti ihastuu samaan sukupuoleen. Silloin yleensä on ollut vähän curious jo historiassakin. Se tietenkin voi olla mahdollista että on ollut, vaikka sanoisi että on hetsku ja jollakin menee monta vuotta itselleen sanoa että hei, oikeestaan tykkään myös samasta sukupuolesta ja se on ok saatika että alkaa toimia sen mukaan saatika vielä että muille tiedon toisi ilmi. Iso este on ylitettävä monella että pääsee tohon pisteeseen, joka voi viedä aikaa. Ja sekin vielä sitten että pitäisi uskaltaa rajoja ylittää mitä on itselleen päässään laittanut, jos on niin vahvasti identifioitunut heteroksi koska heterojunassa on helppo olla. Sä katselet tyyliin naisia ja piste, ja sä teet asiat juuri niinkuin yleisesti tehdään ja piste. Toki osalle joka on ennakkoluulottomampia tää prosessi voisi käydä nopeemmin mutta melkoinen päänsisäinen mullistus pitäisi käydä että menee heterosta biksi. En tiedä näillä nuoremmilla sukupolvilla onko se näin jos tyyliin ajattelee et love is love, ei sukupuolel oo merkitystä.
Oma aviomieheni taas on nimenomaan seksuaalisessa mielessä kiinnostunut miehistä ja naisista, mutta hän ei ole koskaan ihastunut yhteenkään mieheen sillä tavalla, että haaveilisi yhteistä elämästä ja tulevaisuudesta. Me ollaan molemmat tosi joustavia sen suhteen, minkälaisiin ihmisiin tunnetaan vetoa. Asiat eivät ole aina niin mustavalkoisia. Joskus voi ihminen esimerkiksi mielellään puuhastella samaa sukupuolta olevan kanssa ja seksuaalista jännitettä löytyä, vaikkei harkitsisikaan vakavaa suhdetta.
Ja mitä K:hon tulee. Tietääkseni jossakin ulkomaalaisessa haastattelussa sanonut ilmeisesti melko huonolla englannilla että on ollu vain tyttöjä. Kun kysyttiin onko hän homo. Ei ole kai koskaan sanonut suoraan olevansa hetero? Ja tuo varmaankin täysin totta, että tyttöjä hänellä ollut (ainakin aiemmin). Ruotsissa oli taas sanonut Oscar Zialle, että on open-minded.
QX:n haastattelussa sanoi itseään heteroksi kai viisuaikaan. Toki tässä ajattelussa voi olla tapahtunut muutoksia tietyistä syistä😉 Onhan nuo viisut jo lähtökohtaisesti paikka tutkia itseään kun on paljon seksuaalivähemmistöjen ympäröimänä. Toi open minded kuulostaa ihan Måneskinin Damianolta😁 eikse oo joku open minded mutta straight tai jotain
B on niin nuori että uskon että vielä etsii itseään hyvinkin paljon. Hänestä ei ota selkoa mutta kuitenkin puhuu monesti sen verran tytöistä että lieköhän kuitenkin itsekin menee perinteisempiä polkuja
Oon aika varma että bojan (ja luultavasti myös Jan) päätyy hyvin perinteiseen parisuhteeseen naisen kanssa. Vaikka olisivat kuinka openminded ja bi/pan, lopullinen askel voi olla liian suuri otettavaksi. Se voi osittain olla sitä mallien puutetta, kun kaikki ympärillä pariutuvat heterosuhteisiin ja aina vain tytöistä kysellään jne. Mutta lisäksi heidän parisuhdestatuksensa on joka tapauksessa luupin alla, ja jos kumppaniksi valikoituu mies, julkinen puhe voi jo ajatuksen tasolla olla liikaa. Kun neutraalien ilmaisujenkin kanssa on tekemistä, olisi taatusti todella vaikeaa korjata haastattelussa tyttökysymys ja puhua miehistä.
Näinhän se varmaan menee. Toivoisin niin kovin että ihmiset voisivat pariutua juuri sellaisiin suhteisiin kun toivovat pelkäämättä muiden reaktioita. Ettei tarttisi olla selitysvelvollinen eikä mikään vähemmistöjen esitaistelija, vaan saisi ihan vaan rakastaa. En tiedä onko Suomessakaan julkkiksilla kovin helppoa tulla kaapista mutta veikkaan ettei balkanilla ole ihan yksinkertaista.
Mua kiinnostaa näihin pohdintoihin (siis ei vain tähän lainattuun viestiin) annetut alapeukut. Onko syy siinä että pidätte bojania ja Jania kuitenkin täysin heteroina ja aihe sinällään on turha? Vai että pidätte heitä bi- tai pan-seksuaaleina mutta ette ajattele heillä olevan mitään paineita muodostaa parisuhdetta miehen kanssa?
En alapeukuttanut viestejä, mutta mulla ei henkilökohtaisesti ole mitään lukkoonlyötyä mielipidettä kummankaan ketjun päähenkilön seksuaalisuudesta ja karsastan kaikkia kommentteja, jossa heitä yritetään tunkea johonkin tarkasti määriteltyyn laatikkoon syystä X. Ylipäätään pidän seksuaalisuutta, kuten sukupuoltakin, liukuvana ja muuttuvana käsitteenä ja ilmiönä, jonka määrittely voi olla hankalaa myös ihmisille itselleen, saati että sen pystyisivät ulkopuoliset tekemään ulkoisten seikkojen pohjalta tuntematta edes kyseistä ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä minä en ymmärrä on se, että miksi joku lukee niin huolella tätä ketjua, jos se on hänelle vastenmielinen. En usko, että aito on ainoa, vaan on noita muitakin.
Vierailija kirjoitti:
Härtsältä Mic Mac terkut! 💛
https://www.tumblr.com/darkerthanblack-666/730615426114043904/maisao99-…
Tykätään!
T: Kris & Jure...ollaan sovinnolla 😃
Energiset terveiset eiliseltä Portion Boysin keikalta by Hankasalmen Revontulen mukavuusalueelta. Vaikka lava oli pienehkö, show rullasi kuin tykin piipusta aivan koko setin ajan. Äänentoisto oli huippua ja ihmiset lauloi mukana. Mahtavin keikka ikinä, tupa täysi ja kivat fanit. Ei ollut riemulla rajaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka shippilasien läpi olisi ihana uskoa että nää ois something more niin sen verran realisti olen että harva hetero ihastuisi samaan sukupuoleen vaikka sattuisi joku jonka kanssa synkkaisi 100 prosenttisesti. Ja vaikka hän olisi koko maailman mielestä tosi hottis. Siis hetero ei vain ihastu samaan sukupuoleen ja K on sanonut että on hetero. Siksi tää on hyvin epäuskottavaa 😂
Ihastuakin voi monella tavalla, uskon että sellaistakin bissehenkisyyttä on että tavallaan voisi ihastua samaan sukupuoleen mutta seksuaalisella tasolla ei kolahdakaan.
Aika harvassa on vielä itse tietämättään bisset, jotka oikeasti ihastuu samaan sukupuoleen. Silloin yleensä on ollut vähän curious jo historiassakin. Se tietenkin voi olla mahdollista että on ollut, vaikka sanoisi että on hetsku ja jollakin menee monta vuotta itselleen sanoa että hei, oikeestaan tykkään myös samasta sukupuolesta ja se on ok saatika että alkaa toimia sen mukaan saatika vielä että muille tiedon toisi ilmi. Iso este on ylitettävä monella että pääsee tohon pisteeseen, joka voi viedä aikaa. Ja sekin vielä sitten että pitäisi uskaltaa rajoja ylittää mitä on itselleen päässään laittanut, jos on niin vahvasti identifioitunut heteroksi koska heterojunassa on helppo olla. Sä katselet tyyliin naisia ja piste, ja sä teet asiat juuri niinkuin yleisesti tehdään ja piste. Toki osalle joka on ennakkoluulottomampia tää prosessi voisi käydä nopeemmin mutta melkoinen päänsisäinen mullistus pitäisi käydä että menee heterosta biksi. En tiedä näillä nuoremmilla sukupolvilla onko se näin jos tyyliin ajattelee et love is love, ei sukupuolel oo merkitystä.
Oma aviomieheni taas on nimenomaan seksuaalisessa mielessä kiinnostunut miehistä ja naisista, mutta hän ei ole koskaan ihastunut yhteenkään mieheen sillä tavalla, että haaveilisi yhteistä elämästä ja tulevaisuudesta. Me ollaan molemmat tosi joustavia sen suhteen, minkälaisiin ihmisiin tunnetaan vetoa. Asiat eivät ole aina niin mustavalkoisia. Joskus voi ihminen esimerkiksi mielellään puuhastella samaa sukupuolta olevan kanssa ja seksuaalista jännitettä löytyä, vaikkei harkitsisikaan vakavaa suhdetta.
Ja mitä K:hon tulee. Tietääkseni jossakin ulkomaalaisessa haastattelussa sanonut ilmeisesti melko huonolla englannilla että on ollu vain tyttöjä. Kun kysyttiin onko hän homo. Ei ole kai koskaan sanonut suoraan olevansa hetero? Ja tuo varmaankin täysin totta, että tyttöjä hänellä ollut (ainakin aiemmin). Ruotsissa oli taas sanonut Oscar Zialle, että on open-minded.
QX:n haastattelussa sanoi itseään heteroksi kai viisuaikaan. Toki tässä ajattelussa voi olla tapahtunut muutoksia tietyistä syistä😉 Onhan nuo viisut jo lähtökohtaisesti paikka tutkia itseään kun on paljon seksuaalivähemmistöjen ympäröimänä. Toi open minded kuulostaa ihan Måneskinin Damianolta😁 eikse oo joku open minded mutta straight tai jotain
B on niin nuori että uskon että vielä etsii itseään hyvinkin paljon. Hänestä ei ota selkoa mutta kuitenkin puhuu monesti sen verran tytöistä että lieköhän kuitenkin itsekin menee perinteisempiä polkuja
Oon aika varma että bojan (ja luultavasti myös Jan) päätyy hyvin perinteiseen parisuhteeseen naisen kanssa. Vaikka olisivat kuinka openminded ja bi/pan, lopullinen askel voi olla liian suuri otettavaksi. Se voi osittain olla sitä mallien puutetta, kun kaikki ympärillä pariutuvat heterosuhteisiin ja aina vain tytöistä kysellään jne. Mutta lisäksi heidän parisuhdestatuksensa on joka tapauksessa luupin alla, ja jos kumppaniksi valikoituu mies, julkinen puhe voi jo ajatuksen tasolla olla liikaa. Kun neutraalien ilmaisujenkin kanssa on tekemistä, olisi taatusti todella vaikeaa korjata haastattelussa tyttökysymys ja puhua miehistä.
Näinhän se varmaan menee. Toivoisin niin kovin että ihmiset voisivat pariutua juuri sellaisiin suhteisiin kun toivovat pelkäämättä muiden reaktioita. Ettei tarttisi olla selitysvelvollinen eikä mikään vähemmistöjen esitaistelija, vaan saisi ihan vaan rakastaa. En tiedä onko Suomessakaan julkkiksilla kovin helppoa tulla kaapista mutta veikkaan ettei balkanilla ole ihan yksinkertaista.
Mua kiinnostaa näihin pohdintoihin (siis ei vain tähän lainattuun viestiin) annetut alapeukut. Onko syy siinä että pidätte bojania ja Jania kuitenkin täysin heteroina ja aihe sinällään on turha? Vai että pidätte heitä bi- tai pan-seksuaaleina mutta ette ajattele heillä olevan mitään paineita muodostaa parisuhdetta miehen kanssa?
En alapeukuttanut viestejä, mutta mulla ei henkilökohtaisesti ole mitään lukkoonlyötyä mielipidettä kummankaan ketjun päähenkilön seksuaalisuudesta ja karsastan kaikkia kommentteja, jossa heitä yritetään tunkea johonkin tarkasti määriteltyyn laatikkoon syystä X. Ylipäätään pidän seksuaalisuutta, kuten sukupuoltakin, liukuvana ja muuttuvana käsitteenä ja ilmiönä, jonka määrittely voi olla hankalaa myös ihmisille itselleen, saati että sen pystyisivät ulkopuoliset tekemään ulkoisten seikkojen pohjalta tuntematta edes kyseistä ihmistä.
Ei kai täällä mitään lukkoonlyötyä käsitystä näiden seksuaalisuudesta ole lyötykään. Ei kukaan tiedä mitä nämä on. Mutta kyllä sekin pitäisi ottaa huomioon että K on aiemmin tuonut itse itsestään kuvaa heterona puhuttaessa seksuaalisuudestaan jossain haastattelussa. Toki myös käyttänyt ilmeisesti huhupuheiden mukaan open minded mikä ei kyllä tarkoita mitään mihinkään suuntaan tai todista mitään.
Härtsältä Mic Mac terkut! 💛
https://www.tumblr.com/darkerthanblack-666/730615426114043904/maisao99-…