Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Mulla on mielessä vain Hris!
Hris istuu, Hris makaa,
Hris eestä, Hris takaa!
Tuosta vihreä tonttu lahjana keikalla ja K vitsailee siitä anaalitappina -jutusta tuli vain mieleen, että tuleeko tässäkin esille Kn filtteröimätön heittely? On pohdiskeltu sitä aiemmin, että kumpuaako jotkut läppäheitot jostain, mitä K on mahdollisesti miettinyt tai alitajunta miettii:D Tästä tuli sama mieleen heti, että menisikö samaan kategoriaan, jos aihe on jollain tavalla ollut mielessä viime aikoina.
Vierailija kirjoitti:
Tuosta vihreä tonttu lahjana keikalla ja K vitsailee siitä anaalitappina -jutusta tuli vain mieleen, että tuleeko tässäkin esille Kn filtteröimätön heittely? On pohdiskeltu sitä aiemmin, että kumpuaako jotkut läppäheitot jostain, mitä K on mahdollisesti miettinyt tai alitajunta miettii:D Tästä tuli sama mieleen heti, että menisikö samaan kategoriaan, jos aihe on jollain tavalla ollut mielessä viime aikoina.
No mulla on tapana puhua mitä sylki suuhun tuo ja saatan höpöttää vaikka anaalitapeista ja ihan mistä vaan, mistä mulla ei todellakaan ole mitään omakohtaista kokemusta. Joten, en nyt välttämättä vetäis yhtäläisyysmerkkejä Kn sanomisiin
Silloin kun Bojan sanoi, if you are my boyfriend, I never let you go, tjoain sellasta, niin romanttista
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tällainen tulkinta on helppo tehdä. Ja on K aiemminkin heittänyt keikoillaan just tämän tyyppistä läppää. Tuskin heittäisi, jos aihepiiri ei millään muotoa kiinnostaisi.
Sen LISÄKSI näytä mulle ihminen (homo, hetero, bi jne.) jonka maailma ei menisi sijoiltaan jos Bn kaltainen jumalolento osoittaisi hänelle varauksetonta ihaillaan ja huomiotaan. Hyvä jos 1% ihmisistä pystyisi vastustamaan Bn lumoa! 😅
Tämä päivä on ollut ihan mahtava täällä! Kiitos!
Mua kiinnostaisi kuulla teiltä, ketkä ovat löytäneet paatin vähän myöhemmin:
Mitä muistat fiiliksistäsi kun ekan kerran löysit tänne? Ja mistä silloin keskusteltiin?
.
Minä löysin tänne sinä iltana kun oli ne jotkut häät heinäkuun lopussa, johon oli sitten mennyt jotain stalkkereita yms. Se oli myös Gn ajojahdin aikaa/oli juuri loppunut ja voin sanoa että olin aivan sekaisin kaikesta infosta!
Mulla oli ollut ainoina someina ig ja face jossa esim. ajojahdista ei tietenkään puhuttu eli en tiennyt mistään mitään ennen tänne tulemista.
Muistaakseni täällä suunniteltiin myös niihin aikoihin häitä suomenlinnassa ja olin vähän ihmeissäni. Moni puhui silloin Janin yksityishenkilöstä ja että sille pitää neuloa öö jotain... No enhän minä tiennyt mikä yksityishenkilö (janin) on, niin ajattelin että se on joku crew:n jäsen :D (Onneksi en silloin vielä kirjoitellut tänne mitään, olisi saattanut tulla väärinymmärryksiä)
.
Kiva jos joku jaksoi lukea kokonaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ihmeteltiin joku aika sitten kuka kuuntelee Wild Youth:ia, siis Suomessa, niin itse oon nyt ruvennu sitäkin K:n ja jokereiden lisäksi kuuntelemaan, uusi kappale All again for you on hyvä ja sitten esim. Modern colosseum (tätä en löytänyt Spotify) ja sitten en ennen tykännyt Conorista, mutta nyt tykkään (se oli kai se pusu B:n kanssa miksi en, mutta esitystähän se vaan) ja myös välillä mullakin Siddhartha ja sit Benjamin, Kuumaa kuuntelussa. Benkulta toivoisin lisää hitaita kappaleita
Conor on läheinen JO:n kanssa. Oli siellä areenakeikallakin, ja Dublinista saakka lähtenyt sinne JO:n tärkeää keikkaa katsomaan ja tukemaan ystäviään.
Mistä tää tieto on?
Jos B tai JO julkaisevat jotain lomalta, niin voisin oikeasti manifestoida Frankin näkymään jossain kuvassa 😄 Ja jos heillä ei ole omaa mukana, niin ehkä voivat lainata joltakin 😊🦩 Mukana voisi olla myös pientä kuittailua siitä, miten mukavaa B:llä vuorostaan on Frankin kanssa 😄
Vierailija kirjoitti:
Jos B tai JO julkaisevat jotain lomalta, niin voisin oikeasti manifestoida Frankin näkymään jossain kuvassa 😄 Ja jos heillä ei ole omaa mukana, niin ehkä voivat lainata joltakin 😊🦩 Mukana voisi olla myös pientä kuittailua siitä, miten mukavaa B:llä vuorostaan on Frankin kanssa 😄
Manifestointi-listalle!
LadySLO:) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun K:n Vogue-julkaisujen musiikit näytti olevan suoraan B:lle suunnattuja, niin ehkä julkinen tykkäys ois tuntunut hänestä liian paljastavalta tai jotenkin haavoittuvalta. Eiköhän tunteet taas myllerrä yhdessä vietetyn ajan jälkeen ja viestit kulkeneet yksityisesti että Jere mitä v*ttua ne biisit oli?
Was there music? Which songs? It didnt play on my end. Which happens a lot in K's posts. Perhaps some regional settings or something.
There was that Phil Collins song, You will be in my heart, that was shared earlier today. Was there something for Bieber? Not sure but all were nice songs.
Yksi räntti eiliseltä tuli vielä mieleen eli. Ostakaa merchiä äitille tai mummolle tai pyyhkikää niillä vaikka pöytää tai persettä. Jotenkin noin se meni mutta taisi olla vähän pitempi.
Vierailija kirjoitti:
B juoksemassa seksikkäästi Frankin perässä aallokossa 🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Manifestointi-listalle!
Ah, mä näen jo silmissäni sellaisen Bojanille niin ominaisen pienen flirtin Frankin kanssa jossain uima-altaalla.
Tästä kuvasta olis ihana saada Luluxalta taidetta ja vielä kun sais siihen B:n jotenkin liitettyä 💚
https://www.tumblr.com/clovermoonspell/730543022263156736?source=share
Mulla on vähän sellainen hytinä ettei lomakuvia juuri tule. Krishän kertoi haastattelussa pitävänsä instansa hyvin ammatillisena, bojanilla taas on oma hankala suhteensa someen. Jan, jure ja nace eivät postaa kovinkaan usein edes stooreja, paitsi bändin yhteisiä mainosjuttuja. Ehkä mark tuuttaa jotain kuvamateriaalia meidän iloksi, mutta saattaa olla että joudutaan tyytymään johonkin maisemiin ja ravintolakuviin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Manifestointi-listalle!
Ah, mä näen jo silmissäni sellaisen Bojanille niin ominaisen pienen flirtin Frankin kanssa jossain uima-altaalla.
Jos sellaisia kuvia tulee, niin hyppään mereen ja uin sinne Niuvaan :D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun K:n Vogue-julkaisujen musiikit näytti olevan suoraan B:lle suunnattuja, niin ehkä julkinen tykkäys ois tuntunut hänestä liian paljastavalta tai jotenkin haavoittuvalta. Eiköhän tunteet taas myllerrä yhdessä vietetyn ajan jälkeen ja viestit kulkeneet yksityisesti että Jere mitä v*ttua ne biisit oli?
Was there music? Which songs? It didnt play on my end. Which happens a lot in K's posts. Perhaps some regional settings or something.
Interesting. I dont think music played on my end. Maybe B's account is different since he"s verified.
The Finn who lives in the Balkan: did tge songs play for you?https://www.tumblr.com/drugsforaddicts/730320079875637248?source=share
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vähän sellainen hytinä ettei lomakuvia juuri tule. Krishän kertoi haastattelussa pitävänsä instansa hyvin ammatillisena, bojanilla taas on oma hankala suhteensa someen. Jan, jure ja nace eivät postaa kovinkaan usein edes stooreja, paitsi bändin yhteisiä mainosjuttuja. Ehkä mark tuuttaa jotain kuvamateriaalia meidän iloksi, mutta saattaa olla että joudutaan tyytymään johonkin maisemiin ja ravintolakuviin.
Näin uskon, vaikka haluaisinkin nähdä Janin palaneet olkapäät, joihin nace hieroo aloe veraa
Joko voi tehdä ennakkovarauksia?