Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritin siivota arkistoimiani klippejä sun muuta huonolla menestyksellä. Sillä eihän tällaisestakaan klipistä voi luopua, jossa JO puhuu K:stä. Olen varmaan tallentanut tämän lähinnä tuon B:n jäätymisen takia, mutta oikeastaan vasta nyt kuuntelin tuon kunnolla.
https://www.tumblr.com/korvessa/723157305662816256/just-some-thoughts-i…Minusta tuo Bojanin jäätyminen tuossa oli jotenkin outoa. Varsinkin kun oli kai hakeutunut oikein toisen seuraan jatkuvasti vaivaa nähden ja sitten ei ollut yhtään muistoa jaettavaksi.
Ehkä ne kaikki parhaimmat muistot oli liian henkilökohtaisia ja niitä oli niin paljon, ettei osannut valita sellaista, jonka olis voinut julkisesti kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritin siivota arkistoimiani klippejä sun muuta huonolla menestyksellä. Sillä eihän tällaisestakaan klipistä voi luopua, jossa JO puhuu K:stä. Olen varmaan tallentanut tämän lähinnä tuon B:n jäätymisen takia, mutta oikeastaan vasta nyt kuuntelin tuon kunnolla.
https://www.tumblr.com/korvessa/723157305662816256/just-some-thoughts-i…Minusta tuo Bojanin jäätyminen tuossa oli jotenkin outoa. Varsinkin kun oli kai hakeutunut oikein toisen seuraan jatkuvasti vaivaa nähden ja sitten ei ollut yhtään muistoa jaettavaksi.
B menee usein vaikeaksi, kun kysytään henkilökohtaisia ja seuurustelukuvioihin liittyviä kysymyksiä. Minusta tuo jäätyminen kertoo kenties vaan siitä, niinkuin kuvatekstissäkin sanotaan, että monet muistot K:sta ovat hänelle liian henkilökohtaisia ja tunteita herättäviä muille jaettavaksi.
Mulle tulee mieleen 90 luvulla kun Bill Clinton jäi kiinni seksisuhteesta Monica Lewinskyn kanssa ja vakuutteli kameralle "I have not had sex with this woman" or something tuosta hyvin virallisella äänellä😜 Se ilme ja eleet siis.
Se oli kyllä jotenkin hassua että B muuttui hyvin vakavaksi puhuessaan Kärtsystä jossain haastattelussa kuin olisi yrittänyt selitellä jotain
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vähän sellainen hytinä ettei lomakuvia juuri tule. Krishän kertoi haastattelussa pitävänsä instansa hyvin ammatillisena, bojanilla taas on oma hankala suhteensa someen. Jan, jure ja nace eivät postaa kovinkaan usein edes stooreja, paitsi bändin yhteisiä mainosjuttuja. Ehkä mark tuuttaa jotain kuvamateriaalia meidän iloksi, mutta saattaa olla että joudutaan tyytymään johonkin maisemiin ja ravintolakuviin.
Näin uskon, vaikka haluaisinkin nähdä Janin palaneet olkapäät, joihin nace hieroo aloe veraa
Voisinko saada lisää? Tästä saisi hyvin vaikka iltasadun aikaiseksi. Jokerit lomalla Thaimaassa.
Nace ja Jan menee aikaisin illalla "nukkumaan", B katoaa jonnekin puhelimen kanssa samoin Kris, mutta mitä tekee kisuliini Jure?
Vaikea kuvitella, että Jan menee aikaisin nukkumaan. Minä sanoisin, että hän on se, joka lähtee haahuilemaan yksikseen pitkin hämäriä katuja ja etsimään elämyksiä ties mistä.
Jure bilettää kaikkein eniten, hiipii hotelliin aamuviideltä ja heräilee iltapäivällä jatkaakseen samaa tahtia seuraavan yö. Nace yrittää pitää porukkaa jollain lailla ruodussa. Saa siihen tukea Krisiltä, joka tarkkailee kaikkien tekemisiä ja tekee muistiinpanoja pieneen mustakantiseen vihkoonsa ihan vain siitä syystä, että voi sitten talvea myöten veetuilla muiden mokista sopivan tilaisuuden tullen. Erityisen tarkalla silmällä hän seuraa Bojania, joka aloittaa perusflirtin hissipojalle heti porukan päästyä hotelliin, ja jatkaa siitä kaksi viikkoa putkeen luontaisella karismallaan ihan jokaiselle, joka vain vastaan tulee.
Sopivan tilaisuuden tullen Kris muistuttaa Bojania Kärtsästä kiekaisemalla Are you.
Toki sinne lähti niitä crew-porukkaakin, että ehkä sieltä löytyy myös paimentajia näille villikoille. Tai sitten ovat kertakaikkisen tympääntyneitä kyseiseen tehtävään, ja vetävät kahden viikon putken ja jättävät koko muun jengin selviämään itsekseen.
Tästä tulee niin mieleen se yksi ficci, jossa K:n porukat on Italiassa, ja Bojan oli siellä kesätöissä baarimikkona ja opiskelemassa kieltä. Se oli ihana. Voisiko joku tehdä jonkun kivan tarinan JOn Thaimaan reissusta?
Täysin mutua, mutta ei minulla kyllä ole mitään täysin heteroa kuvaa tullut alusta astikaan Kärtsästä (varsinkaan siis hahmosta, mutta onhan hahmossa myös artistia itseään). En tiedä mistä tuo ajatus tuli heti, mutta oletin heti kun tuli julkisuuteen olevan bi. 🤷 Toki tämä nyt on vaan ventovieraan oletus, en väitä näin olevan.
On myös muuten paljon ihmisiä jotka elää heterona vaikka voisi olla muitakin puolia, näitä puolia vaan ei välttämättä tule suuremmin kohdatuksi koskaan. Tai vaikuta ainakaan ulkopuolisten silmissä koskaan asioihin vaan sitä elää odotusten mukaisesti ihan omastakin tahdostaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta se oli ihan järkevää. Muistot olivat niin yksityisiä, että hän ei halunnut jakaa niitä koko Euroviisu-yhteisön kanssa. Eikä ehkä olisi pystynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B menee usein vaikeaksi, kun kysytään henkilökohtaisia ja seuurustelukuvioihin liittyviä kysymyksiä. Minusta tuo jäätyminen kertoo kenties vaan siitä, niinkuin kuvatekstissäkin sanotaan, että monet muistot K:sta ovat hänelle liian henkilökohtaisia ja tunteita herättäviä muille jaettavaksi.
Ymmärrettävää toki. Kauniisti muu bändi otti koppia kun meinasi tulla nolo hiljaisuus.
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/korvessa/723157305662816256/just-some-thoughts-i…
Apua tää on oikeesti melko hauska klippi 🤭 Miten toi sulavasanainen B meneekin noin sanattomaksi. Varmaan päässä mennyt ristiin rastiin tuhat ja yksi asiaa, Käärijä? Kivoin muisto? Öööö... Mitä voi päästää ulos suusta, harkitse nyt, mieti, valikoi...
Mulle tuli yhtäkkiä kauhea hinku ottaa äkkilähtö ThaimaaSEEN.
Vierailija kirjoitti:
Se oli kyllä jotenkin hassua että B muuttui hyvin vakavaksi puhuessaan Kärtsystä jossain haastattelussa kuin olisi yrittänyt selitellä jotain
Sitähän tapahtui aluksi useinkin, että B lähestyi aihetta jotenkin teoreettisesti ja yritti etäännyttää itsensä tunteista sillä tavoin.
Ihanaa on ollut kuulla tänään keikkaterveisiä Kuopion agenteilta. Ja erityisesti, että K ollut hyvillä mielin ja meno päällä. Odotan innolla ensi perjantaita Tampereella. Tosin siellä ei varmaan pahinta roustia luvassa, kun ei ole k18. Mutta toivottavasti muuten vedossa Eurooppa turneen aattona. Ja onneksi on myös Apollo tulossa, niin on sitten k18-matskua.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli yhtäkkiä kauhea hinku ottaa äkkilähtö ThaimaaSEEN.
Jollakin pää räjähtelee siellä😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrettävää toki. Kauniisti muu bändi otti koppia kun meinasi tulla nolo hiljaisuus.
Ihanasti muut poitsut pelastaa, vaikka muuten virnuilevatkin Bojanille. Olisinpa itsekin osa tuollaista ryhmää.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla kotona on puhe muuttunut hyvin vakavahkoksi ja kuitattu asiaa laimeammin. Olen miettinyt ymmärrettäisiinkö sielä edes asiaa yhtä hyvin kuin täällä (ja täälläkin monella olisi vaikeuksia..).
Pohdin asiaa myös kun kuulin tuon uuden kappaleen sanoja. Toki ne voi olla vaan yleistä läpäläätä, mutta jos nyt haluaisi miettiä onhan se oodilaulu vapaudella olla oma itsensä jota voi olla siellä Liver.. eikun Lontoon kadulla. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa on ollut kuulla tänään keikkaterveisiä Kuopion agenteilta. Ja erityisesti, että K ollut hyvillä mielin ja meno päällä. Odotan innolla ensi perjantaita Tampereella. Tosin siellä ei varmaan pahinta roustia luvassa, kun ei ole k18. Mutta toivottavasti muuten vedossa Eurooppa turneen aattona. Ja onneksi on myös Apollo tulossa, niin on sitten k18-matskua.
Tietääkö joku millainen paikka tuo Apollo on, vaihteleeko yleisön ikä kovasti esiintyjän mukaan. Onko tämä K n keikka joku opiskelijoiden juttu?
Vierailija kirjoitti:
Täysin mutua, mutta ei minulla kyllä ole mitään täysin heteroa kuvaa tullut alusta astikaan Kärtsästä (varsinkaan siis hahmosta, mutta onhan hahmossa myös artistia itseään). En tiedä mistä tuo ajatus tuli heti, mutta oletin heti kun tuli julkisuuteen olevan bi. 🤷 Toki tämä nyt on vaan ventovieraan oletus, en väitä näin olevan.
On myös muuten paljon ihmisiä jotka elää heterona vaikka voisi olla muitakin puolia, näitä puolia vaan ei välttämättä tule suuremmin kohdatuksi koskaan. Tai vaikuta ainakaan ulkopuolisten silmissä koskaan asioihin vaan sitä elää odotusten mukaisesti ihan omastakin tahdostaan.
No joo harva hetskumies esiintyisi noissa asuissa ja ottaisi esiintyisi niin luonnollisesti vaikka sut on piirittänyt yksityisjuhlissa lauma kiinnostuneen näköisiä miehiä😂 Hän on open minded. toisaalta mun mielessä K:ssa on sellanen hyvin heteronkin oloinen hei olen ihan perus jätkä Vantaalta puoli jonka voisi kuvitella naurattavan naisia.
Varmaan melkonen muutos elämässä nousta yhtäkkiä julkiseksi hahmoksi jota vielä pidetään seksisymbolinakin. Jollain voisi nousta kusi hattuun eikä tietäisi miten suhtautua kaikkiin niihin naisiin ja tässä tapauksessa myös paljon miehiin jotka osoittaa kiinnostusta 😜
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanasti muut poitsut pelastaa, vaikka muuten virnuilevatkin Bojanille. Olisinpa itsekin osa tuollaista ryhmää.
On se B ykkös-Kärtsä fani, mutta kuka on seuraava?
https://www.tumblr.com/korvessa/726147258768375808/nobody-joker-out-sin…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö joku millainen paikka tuo Apollo on, vaihteleeko yleisön ikä kovasti esiintyjän mukaan. Onko tämä K n keikka joku opiskelijoiden juttu?
Marraskuussa Klla on ihan perus klubikeikka siellä, tämä aikaisempi on opiskelijatapahtuma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se B ykkös-Kärtsä fani, mutta kuka on seuraava?
https://www.tumblr.com/korvessa/726147258768375808/nobody-joker-out-sin…
Niin tai ei siis fani vaan best boyfriend 😂
Ja Kärtsältä sitten vähintään sydämiä B postauksiin.