Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Kertausta tähänkin päivään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se 50 keikan fani joka sai kirjekuoren taisi saada myös alkoholittoman pina colada-drinkin Klta.
50 keikkaa on jo ihan kunnioitettava määrä. Onkohan kaikki tältä vuodelta, vai onko kyseessä joku pidemmän linjan Kärppy fani?
En muista sanoiko että tältä vuodelta vai miten.
Tässä sitten samalla se ainoa maininta B noin 18s kohdalla
Kiitos tämän löytämisestä! Jäi häiritsemään, mikä ihme se maininta B:stä oli, mutta K siis vain kommentoi jonkun kännykän kuvitusta. Haluaisin kyllä tietää, mikä kuva siellä on ollut B:stä ja K:sta esillä :DDD
Ihan suomalaisittain K tiktokissa laulaa ja sanoo selvääkin selvemmin ilta on vielä nuori. Kunhan pelleilee nukella. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nyt vika omissa korvissa vai laulaako Kärtsäri uudessa tiktokissa/instastoryssä Cha Cha Chata Bojanin aksentilla??? 😭🤣
Kuulen myös! Vielä kun olisi laulanut että aika on vielä nuori... 😀
Musta lausuu kyllä ihan normaalisti ja sanoo selvästi ilta on vielä nuori.
Tässä taas huomaa, että shipparit näkee ja kuulee mitä haluaa!
En sitten tiedä, onko joku shippauskorva mullakin, mutta ei aiemmin ole tullut tällaista, että hetken mietin, kuka oikein laulaa, kun ei ihan kuulostanut peruskärtsältä.
Mä en kyseenalaistanut laulajaa, mutta ei tuo nyt Kärpän perusvedolta kuulosta, varmaankin siksi, että hän pelleilee. Laitan tämän ns. Bojan-aksentin ihan vain sen piikkiin, että K leikkii nukella ja luo sille äänen. (Ja mun shippilasit on yleensä aika tiukalla.)
Mun mielestä Kärtsä kuulostaa tossa ihan samalta kuin kolmen promillen Cha Cha Cha'ssa. Siis siltä miltä itse kuulosti siinä, ei Bojanilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/sve-sto-znam/730588243620397056/i-cant-stop-thin…
Lisää tietoa Tampereen haastattelustaKumpi siis ihastui "kimaltelevaan", Jan vai Bojan? Mulla on nyt valitettavia hahmotusvaikeuksia.
Jan. Taisi muutenkin innostua suomen kielestä, kun puhui siitä myös televisiohaastattelussa.
Hmm., Ettei Jan vaan tavannut NTourilla jonkun kiinnostavan tyypin, jonka kanssa puhua ;) <3
Kenet? Onko sulla jotain tunnustettavaa? Khihi. Kärtsä se ei voi olla, koska Bojči omii.
Joko ladySLO on katsonut tänään Sloveniasta Thaimaahan lähtevät lennot ja päivystämässä lentokentällä? 😜
Vierailija kirjoitti:
Joko ladySLO on katsonut tänään Sloveniasta Thaimaahan lähtevät lennot ja päivystämässä lentokentällä? 😜
Mun veikkaus on että lähtevät kolmen aikaan (Slo aikaa) Dubain kautta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan suomalaisittain K tiktokissa laulaa ja sanoo selvääkin selvemmin ilta on vielä nuori. Kunhan pelleilee nukella. :D
Nyt taas vähän skarppausta luetun ymmärtämiseen 😀 eihän kukaan väittänyt, että sanoi "aika" vaan tuolla aiemmin joku sanoi jotakin tyyliin "vielä kun sanoisi aika...".
Konditionaali nääs. Tämän takia kielipoliiseillakin on paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisi pitää paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nyt vika omissa korvissa vai laulaako Kärtsäri uudessa tiktokissa/instastoryssä Cha Cha Chata Bojanin aksentilla??? 😭🤣
Kuulen myös! Vielä kun olisi laulanut että aika on vielä nuori... 😀
Musta lausuu kyllä ihan normaalisti ja sanoo selvästi ilta on vielä nuori.
Tässä taas huomaa, että shipparit näkee ja kuulee mitä haluaa!
En sitten tiedä, onko joku shippauskorva mullakin, mutta ei aiemmin ole tullut tällaista, että hetken mietin, kuka oikein laulaa, kun ei ihan kuulostanut peruskärtsältä.
Mä en kyseenalaistanut laulajaa, mutta ei tuo nyt Kärpän perusvedolta kuulosta, varmaankin siksi, että hän pelleilee. Laitan tämän ns. Bojan-aksentin ihan vain sen piikkiin, että K leikkii nukella ja luo sille äänen. (Ja mun shippilasit on yleensä aika tiukalla.)
Joo erilaisuus tulee varmaan vaan siitä, että tilanne on erilainen kuin yleensä K laulaessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Sloveniasta suoria lomalentoja Thaimaahan, vai pitääkö aina mennä vaihtolennolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Sloveniasta suoria lomalentoja Thaimaahan, vai pitääkö aina mennä vaihtolennolla?
Ei taida olla suoria.
Mikä oli teidän kohtaus aloitte shippamaan B:ta ja K:ta
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli teidän kohtaus aloitte shippamaan B:ta ja K:ta
Monenlaisia kohtauksia ollut: hengenahdistuskohtauksia enimmäkseen, kun on nähnyt klippejä, joissa kaksi auki olevaa ihmistä kohtaa ennakkoluulottomasti toisensa ja heittäytyy tilanteen vietäväksi muusta maailmasta välittämättä. Ei kun hetkinen, tää on tainnut tapahtua vain mun päässäni. Kai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida olla suoria.
Sopii hyvin kuvaan, kun ei tämä muutenkaan suorinta touhua noilla aina ole.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin kysyä tietäjiltä että miten pitkään se Deputy B on oikein ollut messissä? Kun itse vasta eilen huomasin ekaa kertaa kun joku mainitsi.
Mä en vieläkään ymmärtänyt kuka tää on?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin kysyä tietäjiltä että miten pitkään se Deputy B on oikein ollut messissä? Kun itse vasta eilen huomasin ekaa kertaa kun joku mainitsi.
Mä en vieläkään ymmärtänyt kuka tää on?!
Valokuvaaja Deaniin ilmeisesti viitataan. 😀
Vitsit kun Kärtsä on Kuuma mies!
https://www.tumblr.com/wednesdayday/730606127929262080/i-am-not-okay-co…
Vierailija kirjoitti:
Ei taida olla suoria.
Sopii hyvin kuvaan, kun ei tämä muutenkaan suorinta touhua noilla aina ole.
I see what you did there 😎
Tiktokissa K:n uusi video on keränny jo yli 77k katselua vaikka julkaisusta on vasta 1h. Alessandra on myös kommentoinut sitä.