Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
12241/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vieläkään ymmärrä että tää on edes todellista, sais tää balkanin lajike jäädä meitä suomeen kaunistamaan 

Vierailija
12242/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mentäiskö Kaksplussalle jatkamaan kun palsta menee kiinni klo 23? Sinne ei tarvitse mitään tunnuksia ja on ainakin ollut auki koko yön.

Milläs nimellä siellä ketju

Aikamoinen puutarha?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12243/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pliis mitåän vihreäkyntisiä "hakijoita". antejs mutta todellinen turn off. Toivottavasti ois bileet Etelin luona ja vain miehet pääsee ovesta sisään

Etelin luona olisi nyt hyvä olla ja bilettää, koska Samu on tänään keikalla Kajaanissa ja huomenna Kaarinassa.

Vierailija
12244/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Settilista? Bojan laulaa Carpe Diemin

https://www.tumblr.com/vikersund/719666287455961088/this-wasnt-on-my-bi…

No tietenkin Bojan laulaa Carpe Diemin. Eilenhän tosin todettiin, että Bojan voi laulaa mitä vain.

Ei mitä hittttoa, joko te tämänkin tiedätte ja olette kaivaneet esiin!?!!! Olen pari tuntia poissa ja biisilistatkin on jo kaivettu esiin! 😝

Netin ihmeellinen joukkovoima! 💪 😮

Twitterissä oli joku eturiviin päässyt kuvannut sen lattiasta! Mä menin ensin Twitteriin ja ihmettelin kun siellä tuli suosittua Suomessa listassa ekana Bojan. Mun sydän veti muutaman voltin ja vitsit miten ihania fanikuvia siellä oli!

Vierailija
12245/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää eturiviläinen ainakin luvannut laittaa kuvia ja videoita.

https://twitter.com/fruitymiko/status/1667206373115871240?t=WM_57jpCfBr…

Vierailija
12246/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ole mitään väliä millä lennolla B tuli Suomeen ja kuka hänet haki lentokentältä ja missä hän yöpyi. Näiden kysymysten jankkaaminen on myös stalkkausta.

Vierailija
12247/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
12248/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vielä se pussy magnet -pätkä, jos joku ei ole nähnyt tai ei ole tallessa:

https://www.tumblr.com/rbf451/716472951691689984/gregorzalokar-ig-story…

Vierailija
12249/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pliis mitåän vihreäkyntisiä "hakijoita". antejs mutta todellinen turn off. Toivottavasti ois bileet Etelin luona ja vain miehet pääsee ovesta sisään

Etelin luona olisi nyt hyvä olla ja bilettää, koska Samu on tänään keikalla Kajaanissa ja huomenna Kaarinassa.

Pääsispä J ja B sinne niitten mökille kahestaan! Oih ja ah!

Vierailija
12250/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut viel tärkeämpää:

Missä B oli yötä? Menikö yksin hotelliin vai Jeren yksiöön formulalakanoihin? (Ja siis tietty myrtti siä rivarikaksiossa)

Tietysti formalakanoihin!! Ovat jo viime yön niissä pötkötelleet :)

Vierailija
12251/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa tietoa tänne jos joku jakaa livenä 🥹 Sampitar IG myös eturivissä, storyssa

Vierailija
12252/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä ole mitään väliä millä lennolla B tuli Suomeen ja kuka hänet haki lentokentältä ja missä hän yöpyi. Näiden kysymysten jankkaaminen on myös stalkkausta.

Koko tämä ketjuhan on stalkkausta ja shippausta.

Vierailija
12253/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut viel tärkeämpää:

Missä B oli yötä? Menikö yksin hotelliin vai Jeren yksiöön formulalakanoihin? (Ja siis tietty myrtti siä rivarikaksiossa)

Tietysti formalakanoihin!! Ovat jo viime yön niissä pötkötelleet :)

Syöttäneet toisilleen sängyssä rypäleitä ja juustoa, kuten kerran Loverpoolissa ....

Vierailija
12254/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääsispä J ja B sinne niitten mökille kahestaan! Oih ja ah!

Teen parhaani Nuapurhumpan jälkeen. Huvila odottaa!

T. Rietas gay

Vierailija
12255/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin mun päässä se, että Bojan nyt tuli Jeren luo tarkoittaa sitä, että näiden kahden välillä on paljon enemmän kuin vain veljellistä kaveruutta. Mulle tää on todiste siitä, että ei ole pelkkää shippausharhaa se mielikuva, joka kaikkien eri videoklippien välityksellä heistä muodostui, eli että kyse muustakin kuin vain kaveruudesta.

Oon miettinyt paljon sitä "pussy magnet" -videota, jonka lopussa Jere sanoo Bojanille "you look sexy" siten, että se ei vaikuta yhtään vitsiltä. Ja heti sen perään Bojan käskee lopettaa kuvaamisen.

Epäilijät saa tuomita vapaasti, mutta olisin valmis lyömään vaikka vetoa, että jotain spessua näiden kahden välillä on.

Olisikin näin, mutta enpä usko. Ne on ystäviä ja niillä on hyvä kemia keskenään, mutta ei mitään romanttista. 

Höpö höpö. Kemiaa on ja paljon!

Vierailija
12256/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva, että Matti ja Etel ovat mukana, kun ovat Bojanin vanhoja tuttuja. Etelin luo bilettämään olisi loistava idea, mutta olisko siellä mukana myös..

Vierailija
12257/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva, että Matti ja Etel ovat mukana, kun ovat Bojanin vanhoja tuttuja. Etelin luo bilettämään olisi loistava idea, mutta olisko siellä mukana myös..

Tuskin kukaan lähtee bilettämään, kun Tavastian keikka loppuu noin kello 3-4 yöllä ja huomenna on seuraava keikka ihan toisaalla. Ehkä sen jälkeen.

Vierailija
12258/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/p/CtOgWWOtExv/?igshid=MmJiY2I4NDBkZg==

Tää on jotenkin aivan ihana 🥺

Voi apua mua itkettää, nyt kyllä itken vaikka miten olis ylireagointia <3 Aivan ihana!

Vierailija
12259/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin mun päässä se, että Bojan nyt tuli Jeren luo tarkoittaa sitä, että näiden kahden välillä on paljon enemmän kuin vain veljellistä kaveruutta. Mulle tää on todiste siitä, että ei ole pelkkää shippausharhaa se mielikuva, joka kaikkien eri videoklippien välityksellä heistä muodostui, eli että kyse muustakin kuin vain kaveruudesta.

Oon miettinyt paljon sitä "pussy magnet" -videota, jonka lopussa Jere sanoo Bojanille "you look sexy" siten, että se ei vaikuta yhtään vitsiltä. Ja heti sen perään Bojan käskee lopettaa kuvaamisen.

Epäilijät saa tuomita vapaasti, mutta olisin valmis lyömään vaikka vetoa, että jotain spessua näiden kahden välillä on.

Olisikin näin, mutta enpä usko. Ne on ystäviä ja niillä on hyvä kemia keskenään, mutta ei mitään romanttista. 

Ei sitä kemiaa kukaan kielläkään, ainoastaan se romanttinen osuus tässä on kyseenalainen ja epätodennäköinen.

Vierailija
12260/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oo tämä meidän "rietas gay" mut riettailu alkaa täyttää mun päätäni yhä enemmän ...

Ensin se kuuma keikkatunnelma ja jännitys ja ne halaukset, jotka ikävän myötä ovat entistä tiukempia .... Ja sitten myöhemmin yöllä ehkä pari lasillista Jeren kotona ja jutustelua, lähekkäin oloa ... Istutaan sängyllä rennosti ja vähän väsyneenä, sitten vähän kuin vahingossa pieniä kosketuksia, hymyjä, vitsailua ...

Huh 🔥 tulipa kuuma ...

Ketju on lukittu.