Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
kyllä mä uskoin fanit osaa olla ihmisiksi tavastialla
Vierailija kirjoitti:
Tottakai nuoruuteen kuuluu fanitus ja pieni hölmöily. Eikä tuossa mitään pahaa ole kellekään tapahtunut, hirveä haloo vaan. Ennen vanhaan toi olis ollut ihan normaalia eikä jotenkin "tuomittavaa". On tää maailma menny kummalliseksi.
Toki eri asia olis jos Kirsi 46v. tai Jari-Tapio 52v. olis menny kentälle odotteleen Bojania ja vaklannut sitä.
No tämä Kirsi 46v. on ehkä ollut samaan aikaan lentokentällä Bojanin kanssa. Olisin kyllä vaklannut, jos hän olisi tullut vastaan.🤪
Minusta K voisi tehdä jotain parralleen. Vaikka ajaa pois kokonaan, ois kiva nähdä naamakarvaton K. Kiitos ja anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä sen stalkkerin ja bojanin viestinvaihtoa:
https://twitter.com/tobesosun/status/1667163814830243842?s=46&t=Cpy9z3A…
Jestas, että tuo mies on uoea!B on herrasmies mutta silti mielestäni ton hysteerikko fanin käytös meni yli. Joku järki ja rajat sentään pitää olla
Kertokaa nyt mitä se teki?
Ei mitään muuta kuin meni lentoasemalle eilen odottamaan Bojanin tuloa ja viestitti sitten twitterissä nähneensä hänen tulleen. Siellä oli muutama muukin fani odottamassa, mutta kukaan ei siis lähtenyt Bojanin perään eikä millään lailla häirinnyt häntä.
No se nyt puuttus että olis lähteny seuraamaanki. Jo toi että meni lentoasemalle kyttäämään oli ihan liikaa. Ei edes ollut eilen varmaa tuleeko B, ihan vaan arvailujen varassa meni lentokentälle asti kyyläämään joku hörhö niin aika säälittävää.
Nyt joku roti kuitenkin. Nimität 17 vuotiasta poikaa, siis teiniä hörhöksi ja säälittäväksi.
Oliko se poika?
Onko sillä sukupuolella oikeasti jotakin merkitystä?
Hämmentävää kun aina unohtaa nykyään ettei voikaan luottaa omiin aisteihinsa enää. Jos näkee henkilön, joka näyttää ja kuulostaa tytöltä, niin kyllähän sitä ajattelee että ok se on tyttö. Ei sillä, että mulle olisi hänen sukupuolella väliä. Nyt vasta sit huomasin että pronominit olikin hällä he/him. Pahoittelut.
Joo tää on totta. Tästä asiasta en edes lähde keskusteleen täällä, kun ei asiaan kuulu, mutta eihän tätä nykyään enää tiedäkään. En vaan itse ole varma mut miten tää tuntuu melkein trendiltä jo. Pakko olla jotain muuta ku vaikka perus naishetero.
Toivottavasti kukaan ei pahoita mieltään, mutta Käärijän keikoilla erityisen silmään pistävästi näitä ollut, kun haastateltu esim. Muutamat kauniit nuoret tytöt kertoi nimekseen esim ihan perinteisen suomalaisen miehen nimen. Onhan se hämmentävää. Vaikka ilmeisesti ei sais olla.
Vierailija kirjoitti:
Minusta K voisi tehdä jotain parralleen. Vaikka ajaa pois kokonaan, ois kiva nähdä naamakarvaton K. Kiitos ja anteeksi.
Kutittaa kurjasti babyn nassuakin noi karvat.
Minä en fanittanut NKOTB:ia tai Take Thatia, koska olin olevinani niin aikuista. Olisi ollut noloa ja taas olisi saanut vallan hävetä.
Ei tarvitse enää olla cool vaan voi harrastaa rennosti puutarhailua. Tämä selostus kuuluisi ehkä tätimäistymis-ketjuun.
Menkää nyt joku vamppaamaan Bojan, mä haluan että hän jää Suomeen asumaan. Tuo ruusu kuuluu suomen maaperään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis ollut ihana nähdä se hetki kun k&b tapasi taas🥺💔
Lyön vetoa että K oli se joka itki. :)
Ihan varmasti itki myös B. Vaikka sitten väsymystä ja jännitystä ikävän lisäksi.
Kukahan sen sieltä kentältä on noukkinut.
Vierailija kirjoitti:
Tulee pian naarmu Bojanin siloposkeen.
Vierailija kirjoitti:
Menkää nyt joku vamppaamaan Bojan, mä haluan että hän jää Suomeen asumaan. Tuo ruusu kuuluu suomen maaperään.
Eiköhän sen joku ole jo vampannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kutittaa kurjasti babyn nassuakin noi karvat.
Jos Bojan tykkääkin että ne vähän kutitteloo nassua ja massuakin saisi kutitella.
Suomi-Finland on maailman onnellisin maa, meillä on täällä Käärijä ja Bojan!
Ihmemies-pojanpoika Käärijä ja hänen ihana ystävänsä Bojan-poika!
En olis ikinä uskonut että voin tuntea tällaista onnea jonkun puolesta!
Vai onko tämä sittenkin mun omasta puolesta, kun tunnen täällä periferian periferiassa asti miten ihmeellinen ilta on edessä suurella joukolla ihmisiä.
Sivullisia ei ole. Me ollaan kaikki mukana!
Sydänsydänsydänsydänsydänsydän
Vierailija kirjoitti:
Ketjun hammaslääkäri on irti. Vähän luottoa siihen, että meidän oma poika hoitaa homman kotiin.😁
Vierailija kirjoitti:
Ja massua!
T. Rietas gay
Nam 🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän sen joku ole jo vampannut.
Jere vienyt hänen sydämen.🥰
Vierailija kirjoitti:
Sille taitaa olla tarjolla siellä takahuoneessa vaan joku ewwk. En usko että kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Pääseeköhän se superfani bäkkärille ja saa erityisoikeuden tavata myös Bojan?
En oikein ole saanut kiinni tuosta superfanikäsitteestä.
Mikä tekee fanista superin. Laitetaanko tässä faneja paremmuusjärjestykseen. Joku vähemmän super voi olla vaikka kuinka vilpitön fani.
Luulen että meitä on täällä jokunen 🥳
Oisko tämä nyt sitten sitä kuuluisaa viidenkympin villitystä? 😂
Mä olen sitten hitusen nuorempi, koska Nyykkärit ei olleet mun mieleen. Mä fanitin kavereiden kanssa Take that bändiä.