Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/sve-sto-znam/730330905478053888?source=share
Tämä selittää miksi B ja K:n välit syventyivät kesän aikana, kun K on ollut tukena B:lle.
Tämän jälkeen B näyttäis kiittävä vielä K ja sanovansa I love u tms. Tässä näkyy se heidän välinen luottamus ja arvostus 😭💚💙
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/sve-sto-znam/730330905478053888?source=share
Tämä selittää miksi B ja K:n välit syventyivät kesän aikana, kun K on ollut tukena B:lle.Niinhän täällä on monet puhuneetkin.
Uskon kyllä tähän. Minusta on hyvä, jos K pystyy tukemaan B:t. Tämä on ihan mutua, mutta jotenkin tuo O B:n valmentajana kammottaa. Sen postaukset alaikäisestä(?) B:sta ja vihjailut. Ehkä en vain ymmärrä tota huumoria, mutta tuossa asetelmassa se on tosi creepyä, jaiks.
Missä sellasta ollut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on muistanut äänestää? Nuoli ylös kyllä nuoli alas ei
Luin tämän ja kävin häpeissäni äänestämässä pari kertaa, kiitos muistutuksesta!
Oon yrittänyt innostua tästä, mutta tajusin, että suoraan sanottuna mulle on aivan sama pärjääkö siellä äänestyksessä vai ei. Eli en äänestä.
HÄPEÄ.
Miksi ihmeessä, en todellakaan häpeä. Mua ei kiinnosta Käärijän musiikki tai pärjääminen millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän tuolla UMKn välishowssa mahtaa olla? Mikkekin jakanut jo kolme asiaan liittyvää juttua, tulossa kuvaamaan myös.
Kieltämättä aika paljon yritetään Kärtsällä sitä hypeä nostaa useammaltakin taholta. Onneksi sain lipun.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin ihana ollut seurata UMK:n kehitystä kuinka siitä on tullut noin massiivisen suosittu. Aikanaan kun tuli, niin se oli semmonen jonne harva halusi osallistua eikä varmasti katsojaluvutkaan pilvissä ja nyt ollaan Suomen isoimmalla areenalla ja liput myydään nopeaa loppuun ja tulee tollasia artisteja kuin Käärijä. Alkaa kilpailla jo Mellojen kanssa kisan laadukkuudesta. Ja toi mua huvittaa että kenraaliliputkin on myynnissä kuten viisuissa xD
Tässä pätkiä vanhasta UMK:sta, oltiin vähän pienemmissä mestoissa:
Enpä muistanutkaan, että toi 2013 UMK oli noin kovatasoinen. Ja Mikael Saari!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis suhde, ei voi kuin todeta. Kaksi toisilleen täysin vierasta, eri maasta ja kulttuurista tulevaa tyyppiä "ihastuu" ensisilmäyksellä toisiinsa. Näkevät heti sielun veljeyden ja yhteyden välillään. Vaikka edes sitä yhteistä kieltä ei ollut. Harvoin tarjolla tällaista, näin ainutlaatuista ihmissuhdetta. Toivottavasti saavat olla toistensa elämässä aina.
Järjellä ajatellen, pakkohan siinä oli olla fyysistä vetovoimaa, kun tosiaan kielihaasteet etenkin alussa, kun kuulemma K vain hymyili ja katseli. Voit ihastua ihmisen ulkomuotoon tai juttuihin, kärjistetysti.
Voit ihastua ihan hyvin myös esimerkiksi persoonaan ja olemukseen. En usko että olisi vaikuttanut just pelkkä ulkonäkö, vaikka iso plussahan toki ois.
Niin, mutta pointti varmaan oli se, että ei ole olemassa "ystävyyttä ensi silmäyksellä" mutta ihastusta voi olla, oli se sitten minkätyyppistä vaan ja varmaan liittynyt enemmän kemioihin ja muuhun vetovoimaan kuin vain ulkonäköön sinänsä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon yrittänyt innostua tästä, mutta tajusin, että suoraan sanottuna mulle on aivan sama pärjääkö siellä äänestyksessä vai ei. Eli en äänestä.
Onkohan kukaan muu suomalainen edes päässyt ehdolle MTV=Music Television musiikkipalkinnoille, saati onnistuneet sellaista saamaan?
Kaiken lisäksi kisaamassa on myös Loreen, ja olisi todella typerää jos voitto jälleen annetaan hänelle, etenkin kun tällä kertaa ainoastaan yleisö pääsee lopputulokseen vaikuttamaan.
Näköjään Miken kuvaamia ne UMK-mainoskuvat Malmössa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis suhde, ei voi kuin todeta. Kaksi toisilleen täysin vierasta, eri maasta ja kulttuurista tulevaa tyyppiä "ihastuu" ensisilmäyksellä toisiinsa. Näkevät heti sielun veljeyden ja yhteyden välillään. Vaikka edes sitä yhteistä kieltä ei ollut. Harvoin tarjolla tällaista, näin ainutlaatuista ihmissuhdetta. Toivottavasti saavat olla toistensa elämässä aina.
Järjellä ajatellen, pakkohan siinä oli olla fyysistä vetovoimaa, kun tosiaan kielihaasteet etenkin alussa, kun kuulemma K vain hymyili ja katseli. Voit ihastua ihmisen ulkomuotoon tai juttuihin, kärjistetysti.
Voit ihastua ihan hyvin myös esimerkiksi persoonaan ja olemukseen. En usko että olisi vaikuttanut just pelkkä ulkonäkö, vaikka iso plussahan toki ois.
Ulkonäöllä tarkoitin kaikkea silmin nähtävää, eli myös sitä olemusta ja ulkoista persoonaa.
Se Jessen kommentti siihen urheilucastin kommenttiin Kn kuvissa on muuten poistunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko muilla mieleen jotain muuta miesten ystävyyttä, joka muistuttaisi K:n tai B:n? IRL tai jostain sarjasta, elokuvasta tai muusta? Jos nyt unohdetaan nämä ajatukset että tämä olisi jotain syvempää romanttisella tasolla.
Sauli ja Niko BB:ssa.
Nää oli ihanat ja ehkä lähelle, mutta ei aivan samaa tasoa mun silmiin.
Ihanat ja paljon samaa, mutta ei silti lähellekään K & B.
Jaksaako joku vielä nostaa sen Phil Collinsin biisin sanat? Mulla kiire, en ehdi. Mutta onhan ne nyt kuin suoraan Bojanille tarkoitettu, näin shippilasien läpi katsottuna ainakin!! 💚💙
Vierailija kirjoitti:
Se Jessen kommentti siihen urheilucastin kommenttiin Kn kuvissa on muuten poistunut.
Watafak, ei näy mullekkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan kukaan muu suomalainen edes päässyt ehdolle MTV=Music Television musiikkipalkinnoille, saati onnistuneet sellaista saamaan?
Kaiken lisäksi kisaamassa on myös Loreen, ja olisi todella typerää jos voitto jälleen annetaan hänelle, etenkin kun tällä kertaa ainoastaan yleisö pääsee lopputulokseen vaikuttamaan.
Ainakin Bomfunk Mc´s aikanaan voitti tuon Freestyler aikoinaan. Onko joku muu voittanut?
Vierailija kirjoitti:
Jaahas. Se on Häärijäkin siviilissä varattu mies.
Miken ig storyssa vasemmassa nimettömässä sormus. Sormustahan ei näy missään kuvissa, mitkä on otettu hänen esiintyessä Häärijänä. Tää taitaa olla heidän juttu esittää sinkkuja 😁
Wtf nyt? Oli tiedossa, Häärijä on hahmo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässähän tämä on kiteytetty. Olen mä tän kyllä nähnyt koko ajan muutenkin, mutta tämäkin todistaa, että näin sen täytyy olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko muilla mieleen jotain muuta miesten ystävyyttä, joka muistuttaisi K:n tai B:n? IRL tai jostain sarjasta, elokuvasta tai muusta? Jos nyt unohdetaan nämä ajatukset että tämä olisi jotain syvempää romanttisella tasolla.
Sauli ja Niko BB:ssa.
Nää oli ihanat ja ehkä lähelle, mutta ei aivan samaa tasoa mun silmiin.
Ihanat ja paljon samaa, mutta ei silti lähellekään K & B.
Täytyy myöntää ettei kyllä tulee mieleen yhtään vastaavaa, räjähtävän nopeasti ja samanlaisella kemialla syntynyttä ystävyyttä (tai "ystävyyttä"). Varmasti sellaisia maailmaan mahtuu, mutta tämä on harvinaisen julkisesti syntynyt ja kun ihmisille on tarjottu vielä eturivin paikat sitä seuraamaan, niin ei ihmekään, että tuntuu vähän tyhjältä kun yrittää muihin verrata. Edes fiktiivisestä maailmasta ei tule tällä hetkellä ainakaan mieleen yhtään esimerkkiä, jossa olisi samanlaisella intensiteetillä kuvattu suhteen (minkälaisen hyvänsä) syntymistä. Itse asiassa monessa romanttisessa komediassa pääparilla on kehnompi kemia kuin meidän päähenkilöillä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän tuolla UMKn välishowssa mahtaa olla? Mikkekin jakanut jo kolme asiaan liittyvää juttua, tulossa kuvaamaan myös.
Kieltämättä aika paljon yritetään Kärtsällä sitä hypeä nostaa useammaltakin taholta. Onneksi sain lipun.
Ihan aiheesta. Ilman raateja Käärijä esiintyisi ylivoimaisella äänten enemmistöllä Euroviisujen voittajana, paitsi UMK:ssa, myös ensi vuoden Euroviisuissa oletettavasti siellä samalla Areenalla, eli ihan kuin se Areena olisi juuri Käärijän kunniaksi nyt UMK:lle valittu.