Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tuo äänten masinointi tuohon EMA-äänestykseen on tosi ärsyttävää. Ei se tulos kerro sitten mistään todellisesta.
Kertoohan se vähän samaan tapaan kuin jos vaikka kuuntelukerrat ratkaisee. Pelkkä napin painaminen tosin on paljon nopeampaa kuin kuunnella samaa kappaletta kymmeniä kertoja putkeen.
Samaan kategoriaan menee kuunteleminen vain kuuntelukertojen kasvattamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko muilla mieleen jotain muuta miesten ystävyyttä, joka muistuttaisi K:n tai B:n? IRL tai jostain sarjasta, elokuvasta tai muusta? Jos nyt unohdetaan nämä ajatukset että tämä olisi jotain syvempää romanttisella tasolla.
Sauli ja Niko BB:ssa.
Nää oli ihanat ja ehkä lähelle, mutta ei aivan samaa tasoa mun silmiin.
Ihanat ja paljon samaa, mutta ei silti lähellekään K & B.
Täytyy myöntää ettei kyllä tulee mieleen yhtään vastaavaa, räjähtävän nopeasti ja samanlaisella kemialla syntynyttä ystävyyttä (tai "ystävyyttä"). Varmasti sellaisia maailmaan mahtuu, mutta tämä on harvinaisen julkisesti syntynyt ja kun ihmisille on tarjottu vielä eturivin paikat sitä seuraamaan, niin ei ihmekään, että tuntuu vähän tyhjältä kun yrittää muihin verrata. Edes fiktiivisestä maailmasta ei tule tällä hetkellä ainakaan mieleen yhtään esimerkkiä, jossa olisi samanlaisella intensiteetillä kuvattu suhteen (minkälaisen hyvänsä) syntymistä. Itse asiassa monessa romanttisessa komediassa pääparilla on kehnompi kemia kuin meidän päähenkilöillä. :D
Tää laittoi taas kerran miettimään, että miltä se onkaan niistä itsestään tuntunut, kun me monet ulkopuolisetkin ollaan nähty niiden yhteys lähes maailmaa mullistavana asiana. Oli sitten ystävyyttä, ihastumista tai mitä tahansa, niin onhan se ollut tosi intensiivinen tunne niille itselleenkin, kuten on jossain määrin varsinkin K:n puheistakin tullut jo ilmi. Ja tietysti siitä niiden käytöksestä, kyllähän ne aika sekaisin toisistaan vaikuttivat olevan heti alusta lähtien.
Mutta sitten vielä juuri tuo puoli, että se kaikki on tapahtunut "koko maailman silmien edessä". Eivätkä silti oikein oo voineet sitä mitenkään kätkeä. On sen täytynyt olla aika kuumottava tilanne, eikä mikään ihme, jos on aiheuttanut hämmennystä heissä itsessäänkin.
Aivan tosi ihanasti kirjoitettu! On kyllä mahtanut ja edelleen arvelisin, että mahtaa tuntua ihanasti intensiiviseltä mutta varmaan myös jo tutun, turvallisen lempeältä.
Tässä koostevideossa, kohdassa 0:58 kohta (erityisesti jos pysäyttää tai hidastaa), jossa katsovat toisiaan ja Bllä käsi Kn harteilla ja sitten sujahtavat toistensa kainaloon / Kn käsi liukuu myös Bn harteille. Se näyttää musta niin luonnolliselta ja aivan kuin sen kuuluisi niin olla. Ainakin tavalla tai toisella. Myös näyttää tosi "domestic" ja kuin niin olisi tehty tosi useastikin.
Laitetaanpa nyt tämä tänne piristämään kaikkien iltapäivää 🔥💖 toivottavasti myös Kärtsy ehtiin nähdä 💕
https://instagram.com/stories/madam_cyka/3206792914981546617?utm_source…
Vierailija kirjoitti:
Se Jessen kommentti siihen urheilucastin kommenttiin Kn kuvissa on muuten poistunut.
Huomasin kun yritin etsiä sitä. Mitä siellä oli alunperin?
Urheilucast nyt vittuilee aina Kärtsylle. Se kuuluu asiaan ja lienee ollut niin alusta asti. Kaikki kappaleetkin olleet 0/5
B&K ystävyydestä tulee sellaiset vibat että K ainakin jos ei itse ihastu miehiin niin paremmin ymmärtää sen miksi joku mies niin tekee koska siis c´mon kun tuon miehen ilmeitä ja eleitä katsoo Bojanin seurassa ja hänestä puhuttaessa niin ... :D Toki siis koko kuvio on voinut olla sanallasanoen hämmentävä, et ole suuren yleisön tiedossa, yhtäkkiä oot jossain euroopassa jossa sulla on yhtäkkiä paljon faneja ja et saa hetken rauhaa. Varmasti on ollut hyvin imartelevaa, että B:n kaltainen tyyppi on esim fanittanut häntä joka on jo omassa maassaan tunnettu tyyppi ja no, hyvin komea ja karismaattisen oloinen tyyppi.
B on arvoitus mulle mitä tämä hänelle merkitsi koska hän on minulle enemmän mysteeri. Jos ei ihastusta niin ainakin jotain fanitusta tämä on hänelle merkinnyt, jotain mikä saa hänet sädehtimään, ehkä K on inspiroinut häntä jotenkin tai saanut jotenkin kuorestaan pois tai vapautumaan tai jotain. ei ehkä jaksa kiinnostua enää niin mitä ihmiset hänestä ajattelee tai jotain muutosta tuo euroviisuprosessi kaikenkaikkiaan hänen lavapresenssiinsä on tuonut. Ja kukaties jotain ihastuksen tunteitakin, mutta kuten tässä ketjussa on sanottu niin ei sen tarvi aina olla romanttisen fyysisen tason ym ihastusta jos jossain ihmisessä kokee jotain.
Varmasti on respektiä herättänyt miten hyvin K pärjäsi viisuissa ja onhan K muutenkin hyvin inspiroiva persoona ja ihminen näin muutenkin itsevarman karismaattisen lavapreesenssinsä kanssa. B on varmaan omassa maassaan tottunut suosioon ja siihen että saa melkoista fanitusta mutta viisuissa ennakkosuosikit oli muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä nyt ole, kun yksi ihminen yrittämässä tuoda esille sitä, ettei B huomioisi Kta somessa ja muut vaan vastaamassa hänelle.
Onko joku muuta väittänyt?
Ei, mutta energiaa ei välttämättä silloin kannata käyttää tohon väittelyyn asiasta.
Se on totta. Ei tarvitse vängätä vastaan. Kerroin vaan huomioni ja tottahan se on. Oli syy mikä tahansa. Ehkä haluaa vähemmän shippausta juu. Ei tarvitse kenenkään kiihtyä jos joku sanoo jotain "poikkipuolista" teidän kultapojasta. Enkä varsinaisesti arvostellut, tein vain huomion. Hän saa toki postata mitä haluaa. Antaa Kärtsän mouruta niiden boksereiden kanssa ihan rauhassa.
Onhan B sitäpaitsi huomioinut ja repostannut Kärtsää storeissaan melko äksettäinkin (ihmisillä näköjään kultakakan muisti) mutta hän ON Kärppyä varovaisempi siinä mitä postaa, varsinkin jos kyse (bändin ulkopuolisista) miehistä. Eilen juuri todettiin, että yhteiskuva Omarin kanssa (gay-vitseineen) oli poistettu. Kärtsä taas sanoo mitä sylki suuhun tuo (said affectionately) eikä välitä p*skaakaan, tulkitsevatko ihmiset hänen olevan juttujensa perusteella gay, bi, straight tai vaikkapa yksisarvinen.
B lähtee iloisesti mukaan Kärtsän "maybe more" ja "shower together"-juttuihin, mutta ei yleensä aloita (ainakaan julkisesti) tällaisia itse. Tämä ei mielestäni kuitenkaan yhtään viittaa siihen, ettei arvostaisi Kärtsää, tai haluaisi huomioida häntä. Eiköhän tämän kaksikon lämpimät välit näy ihan vähintäänkin kuuhun saakka. 💕
Mikä gay-vitsi ja Omarin yhteiskuva oli? Ei muuten Omarista tarvi, mutta millainen kuva ja vitsi oli? Tää menny ohi multa!
Bllä oli ennen deaktivoimista instassaan kuva hänestä ja Omarista aurinkolaseissa (ja jotkut hatutkin tasisi olla). Kuvatekstinä suurin piirtein että "kaverini (siis Omar) sanoi, että näytämme homohtavilta. Hän oli oikeassa". Mutta enkuksi siis, en muista sanatarkasti.
Joo homohtavia kuvia on kyllä muitakin tai sitten niissä puhutaan aiheesta :P
https://m.facebook.com/OmarNaber/photos/@[100001084371116:2048:bojan-cv…
https://www.facebook.com/OmarNaber/photos/a.178696488810926/32910740509…
Juu, tuo alempi se nimenomaan oli. Mutta oli Bllä myös aiemmin, tätä nykyä poistettu. Omar oli muistaakseni siinä tägätty samoin kuin B tuossa Omarin versiossa.
Vierailija kirjoitti:
Se Jessen kommentti siihen urheilucastin kommenttiin Kn kuvissa on muuten poistunut.
Mikä Jessen kommentti siis oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis suhde, ei voi kuin todeta. Kaksi toisilleen täysin vierasta, eri maasta ja kulttuurista tulevaa tyyppiä "ihastuu" ensisilmäyksellä toisiinsa. Näkevät heti sielun veljeyden ja yhteyden välillään. Vaikka edes sitä yhteistä kieltä ei ollut. Harvoin tarjolla tällaista, näin ainutlaatuista ihmissuhdetta. Toivottavasti saavat olla toistensa elämässä aina.
Järjellä ajatellen, pakkohan siinä oli olla fyysistä vetovoimaa, kun tosiaan kielihaasteet etenkin alussa, kun kuulemma K vain hymyili ja katseli. Voit ihastua ihmisen ulkomuotoon tai juttuihin, kärjistetysti.
Voit ihastua ihan hyvin myös esimerkiksi persoonaan ja olemukseen. En usko että olisi vaikuttanut just pelkkä ulkonäkö, vaikka iso plussahan toki ois.
Niin, mutta pointti varmaan oli se, että ei ole olemassa "ystävyyttä ensi silmäyksellä" mutta ihastusta voi olla, oli se sitten minkätyyppistä vaan ja varmaan liittynyt enemmän kemioihin ja muuhun vetovoimaan kuin vain ulkonäköön sinänsä. :)
Tää on kyllä jännä, jäin pohtimaan tätä väitettä. Mulla ainakin on aikuisiän pysyvät ystävyyssuhteet kaikki syntyneet niin, että olen nähnyt/tavannut jonkun, ja ensisilmäyksellä jostakin aistinut, että tässä on hyvä tyyppi, tullaan olemaan ystäviä. Ja siis ei ole ollut kyse ihastuksesta seksuaalisessa mielessä, vaan nimenomaan jonkin sortin platonisesta ihastuksesta. Ilmeisesti kaikki ei tällaista kuitenkaan koe, enkä osaa itsekään eritellä, mistä ihmeen molekyylitason biologiasta se sitten on ollut kiinni, että olen vain tiennyt kemioiden kohtaavan oikealla lailla.
K&B tapauksessa mä väittäisin kyllä siitä hihittelystä ja koskettelusta päätellen, että siellä on ollut jotakin tiedostamatonta syvempää ihastusta taustalla, vaikka ei välttämättä ulkonäköön liittyen vaan jonkin sortin vetovoimaan liittyen. Mutta kuka tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on muistanut äänestää? Nuoli ylös kyllä nuoli alas ei
Luin tämän ja kävin häpeissäni äänestämässä pari kertaa, kiitos muistutuksesta!
Oon yrittänyt innostua tästä, mutta tajusin, että suoraan sanottuna mulle on aivan sama pärjääkö siellä äänestyksessä vai ei. Eli en äänestä.
Onkohan kukaan muu suomalainen edes päässyt ehdolle MTV=Music Television musiikkipalkinnoille, saati onnistuneet sellaista saamaan?
Kaiken lisäksi kisaamassa on myös Loreen, ja olisi todella typerää jos voitto jälleen annetaan hänelle, etenkin kun tällä kertaa ainoastaan yleisö pääsee lopputulokseen vaikuttamaan.
Ainakin Bomfunk Mc´s aikanaan voitti tuon Freestyler aikoinaan. Onko joku muu voittanut?[/quote
The Rasmus on myös voittanut mutta 20 vuotta sitten!!! Eli tosi pitkä aika mennyt. Viimeksi on ollut Suomesta Alma ehdolla 2020.Tuo palkinto on ollut katkolla tosi pitkään, koska ne palkinnot jaettiin maittain. Edelleen jossain maissa tehdään noin.
Vierailija kirjoitti:
Jaksaako joku vielä nostaa sen Phil Collinsin biisin sanat? Mulla kiire, en ehdi. Mutta onhan ne nyt kuin suoraan Bojanille tarkoitettu, näin shippilasien läpi katsottuna ainakin!! 💚💙
Ilomielin💚
Come stop your crying
It will be alright
Just take my hand
Hold it tight
I will protect you
From all around you
I will be here
Don't you cry
For one so small,
You seem so strong
My arms will hold you,
Keep you safe and warm
This bond between us
Can't be broken
I will be here
Don't you cry
'Cause you'll be in my heart
Yes, you'll be in my heart
From this day on
Now and forever more
You'll be in my heart
No matter what they say
You'll be here in my heart always
Why can't they understand the way we feel?
They just don't trust what they can't explain
I know we're different but deep inside us
We're not that different at all
And you'll be in my heart
Yes, you'll be in my heart
From this day on
Now and forever more
Don't listen to them
'Cause what do they know (what do they know)?
We need each other
To have, to hold.
They'll see in time
I know
When destiny calls you
You must be strong (you gotta be strong)
I may not be with you
But you've got to hold on
They'll see in time
I know
We'll show them together
'Cause you'll be in my heart
Believe me, you'll be in my heart
I'll be there from this day on,
Now and forever more
Oh, you'll be in my heart (you'll be here in my heart)
No matter what they say (I'll be with you)
You'll be here in my heart (I'll be there) always
Always
I'll be with you
I'll be there for you always
Always and always
Just look over your shoulder
I'll be there always.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasin kun yritin etsiä sitä. Mitä siellä oli alunperin?
Urheilucast nyt vittuilee aina Kärtsylle. Se kuuluu asiaan ja lienee ollut niin alusta asti. Kaikki kappaleetkin olleet 0/5
Ei se kommentti siis ollut muuta, kuin että Jesse cancelloi Eskon. 😅
Olen mäkin miettinyt, että voi hyvin olla, että K on ollut Blle iso tuli hankalina aikoina. Martinista tykkäävät, eihän tämä nyt sitä mitenkään poista, että hänkin on tukena ollut. En tajua, miksi se kortti pitää aina vetää vastaukseksi.
Onko mihinkään yhteen ja samaan paikkaan kerätty noita K:n ja B:n twinnausvideoita? Tuli vaan mieleen, kun katsoin äsken tuon Boitsun (ja Maksin) korisvideon, se K:n ja Miklun korisvideo. Nuo voisi laittaa taas rinnakkain.
Vierailija kirjoitti:
Olen mäkin miettinyt, että voi hyvin olla, että K on ollut Blle iso tuli hankalina aikoina. Martinista tykkäävät, eihän tämä nyt sitä mitenkään poista, että hänkin on tukena ollut. En tajua, miksi se kortti pitää aina vetää vastaukseksi.
Tuliko freudilainen lipsahdus, iso tuli? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tuo äänten masinointi tuohon EMA-äänestykseen on tosi ärsyttävää. Ei se tulos kerro sitten mistään todellisesta.
Kertoohan se vähän samaan tapaan kuin jos vaikka kuuntelukerrat ratkaisee. Pelkkä napin painaminen tosin on paljon nopeampaa kuin kuunnella samaa kappaletta kymmeniä kertoja putkeen.
Samaan kategoriaan menee kuunteleminen vain kuuntelukertojen kasvattamiseksi.
Mitä pahaa siinä on, että tukee ja kannattaa suosikkiaan?
Itse olen bi, ja minulla on samaa sukupuolta olevia ystäviä. Olen joskus ihastunut ystäviini menneisyydessä, tai koen jotain vetovoimaa jossain ystävyyssuhteissa (yksipuolisesti) mutta en ole koskaan kuitenkaan seurustellut ystäväni kanssa tai vienyt juttua pidemmälle, ihan jo siitä syystä että moni ystäväni on hetero. Joidenkin ihmisten kanssa on joku selittämätön bondi. Useimmiten hyvien ystävyyssuhteiden syntyä kuvaa se, että kokee että jonkun ihmisen seurassa on jotenkin tosi helppo olla ja synkkaa jotenkin niin että toinen ymmärtää hyvin minua. En tiedä voiko sitä että tapaa jonkun potentiaalisen kaveriehdokkaan voi kutsua ihastumiseksi, mutta kenties jollain tavalla jotkut ihmiset vain kiinnostavat jotenkin selittämättömällä tavalla eli heissä on kuin jotain "vetovoimaa".
Vierailija kirjoitti:
Onko mihinkään yhteen ja samaan paikkaan kerätty noita K:n ja B:n twinnausvideoita? Tuli vaan mieleen, kun katsoin äsken tuon Boitsun (ja Maksin) korisvideon, se K:n ja Miklun korisvideo. Nuo voisi laittaa taas rinnakkain.
Tumblrissa on joku "twinning masterlist" heille. :)
Vierailija kirjoitti:
LadySLO:) kirjoitti:
Finally! A video with Niko! :))
https://www.tiktok.com/@ladyboo7538/video/7286404472954178848
Oh I love HIM!!
I wish someone would find this video with him and Bojan fooling around, if there's more to see.
Here's a link:https://www.instagram.com/s/aGlnaGxpZ2h0OjE3OTYxODYxNzIxODgxMjM0?story_…
No idea where the video is from, but the next time JO has a live, we should request that Niko creates an IG account. :)))))))
Mun mielestä kiehtovinta tossa kaveruudessa on se, kuinka toinen on käytännössä katsoen joku kielinero ja toinen puhuu englantia välttävästi ja kuvaukset kuinka ystävyys lähti vain kehon kielellä liikenteelle
Pitää myös muistaa niiden suhdetta miettiessä miten kaoottisessa tilanteessa ne tapasi. Uusi tilanne kummallekin. Se varmaan oli jo itsessään täynnä suurta tunnemylläkkää koko tilanne, täynnä stressiä. Bojanhan sanoi jotenkin että ajanviettäminen auttoi tuossa tilanteessa tilanteen aiheuttamaan stressiin. Saivat pitää hauskaa vapautuneesti toistensa seurassa.