Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Se Jessen kommentti siihen urheilucastin kommenttiin Kn kuvissa on muuten poistunut.
Oon aina ajatellut et nää Eskon kommentit on vaan roastia ja sarkasmia, mut nyt en oo enää varma. 😂
Vierailija kirjoitti:
Se Jessen kommentti siihen urheilucastin kommenttiin Kn kuvissa on muuten poistunut.
Mitä siinä luki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on muistanut äänestää? Nuoli ylös kyllä nuoli alas ei
Luin tämän ja kävin häpeissäni äänestämässä pari kertaa, kiitos muistutuksesta!
Oon yrittänyt innostua tästä, mutta tajusin, että suoraan sanottuna mulle on aivan sama pärjääkö siellä äänestyksessä vai ei. Eli en äänestä.
Onkohan kukaan muu suomalainen edes päässyt ehdolle MTV=Music Television musiikkipalkinnoille, saati onnistuneet sellaista saamaan?
Kaiken lisäksi kisaamassa on myös Loreen, ja olisi todella typerää jos voitto jälleen annetaan hänelle, etenkin kun tällä kertaa ainoastaan yleisö pääsee lopputulokseen vaikuttamaan.
Ainakin Bomfunk Mc´s aikanaan voitti tuon Freestyler aikoinaan. Onko joku muu voittanut?
The Rasmus. Täällä voittajat historiassa: https://en.wikipedia.org/wiki/MTV_Europe_Music_Award_for_Best_Nordic_Act
Pysti oli pitkään tauolla, koska ilmeisesti palkinnot annettiin maittain. Nordic Act on mielenkiintoisempi ja arvostettavampi palkinto, koska maita on useampi kuin maakohtainen palkinto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä siinä luki?
Jotain urheilucastin ja Eskon cancelloimisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon aina ajatellut et nää Eskon kommentit on vaan roastia ja sarkasmia, mut nyt en oo enää varma. 😂
Luultavasti jotkut ottanut tosissaan ja laittaneet jotain närkästyneitä viestejä Jessen cancelointi-kommentin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin ihana ollut seurata UMK:n kehitystä kuinka siitä on tullut noin massiivisen suosittu. Aikanaan kun tuli, niin se oli semmonen jonne harva halusi osallistua eikä varmasti katsojaluvutkaan pilvissä ja nyt ollaan Suomen isoimmalla areenalla ja liput myydään nopeaa loppuun ja tulee tollasia artisteja kuin Käärijä. Alkaa kilpailla jo Mellojen kanssa kisan laadukkuudesta. Ja toi mua huvittaa että kenraaliliputkin on myynnissä kuten viisuissa xD
Tässä pätkiä vanhasta UMK:sta, oltiin vähän pienemmissä mestoissa:
Hyvä muistutus miksi en koskaan ennen katsonut näitä 🤪😂
Vierailija kirjoitti:
Oon äänestänyt Kärtsää varmaan sellaset kolmisensataa kertaa tänään. (Sormi nappulan ylle, sivusilmällä näkee kun saa taas näpsäyttää uudestaan, samalla onnistuu muutkin hommat. Multitaskaus kunniaan!) Yksi ääni lipsahti vahingossa Alessandralle. Noh, eipähän menny ainakaan Lortsulle.
Arveluttaa tällainen äänestys, jossa voi äänestää kuinka monta kertaa tahansa. Tulee mieleen, että se voittaa, jolla on fanaattisimmat fanit.
Vierailija kirjoitti:
Qualcun altro riesce a pensare ad altre amicizie maschili che assomigliano a K o B?
IRL o da qualche spettacolo, film o qualcosa del genere? Se ora dimentichiamo questi pensieri, questo sarebbe qualcosa di più profondo a livello romantico.I have never seen a relationship like this, except between brothers or lovers. And I live in Italy where, generally, we are very physical in showing friendship, we kiss to greet each other.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas. Se on Häärijäkin siviilissä varattu mies.
Miken ig storyssa vasemmassa nimettömässä sormus. Sormustahan ei näy missään kuvissa, mitkä on otettu hänen esiintyessä Häärijänä. Tää taitaa olla heidän juttu esittää sinkkuja 😁
Vaikuttaa sen verran hyvältä tyypiltä, että ihme jos ei olisi jo varattu 😅.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko muilla mieleen jotain muuta miesten ystävyyttä, joka muistuttaisi K:n tai B:n? IRL tai jostain sarjasta, elokuvasta tai muusta? Jos nyt unohdetaan nämä ajatukset että tämä olisi jotain syvempää romanttisella tasolla.
Sauli ja Niko BB:ssa.
Nää oli ihanat ja ehkä lähelle, mutta ei aivan samaa tasoa mun silmiin.
Ihanat ja paljon samaa, mutta ei silti lähellekään K & B.
Täytyy myöntää ettei kyllä tulee mieleen yhtään vastaavaa, räjähtävän nopeasti ja samanlaisella kemialla syntynyttä ystävyyttä (tai "ystävyyttä"). Varmasti sellaisia maailmaan mahtuu, mutta tämä on harvinaisen julkisesti syntynyt ja kun ihmisille on tarjottu vielä eturivin paikat sitä seuraamaan, niin ei ihmekään, että tuntuu vähän tyhjältä kun yrittää muihin verrata. Edes fiktiivisestä maailmasta ei tule tällä hetkellä ainakaan mieleen yhtään esimerkkiä, jossa olisi samanlaisella intensiteetillä kuvattu suhteen (minkälaisen hyvänsä) syntymistä. Itse asiassa monessa romanttisessa komediassa pääparilla on kehnompi kemia kuin meidän päähenkilöillä. :D
Mä veikkaan, että tuon ystävyyden syntyyn vaikutti myös jonkinlainen fanitus, minkä B saattoi K:hon kehittää jo ennen tapaamista näkemänsä perusteella. K:sta alettiin leipoa suosikkia jo heti alkuun kun biisi tuli ulos.
Mutta olet oikeassa, tässä on kemiat kohdallaan vaikka onkin vain platoninen ystävyys.
Mun mielestä tuo äänten masinointi tuohon EMA-äänestykseen on tosi ärsyttävää. Ei se tulos kerro sitten mistään todellisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin ihana ollut seurata UMK:n kehitystä kuinka siitä on tullut noin massiivisen suosittu. Aikanaan kun tuli, niin se oli semmonen jonne harva halusi osallistua eikä varmasti katsojaluvutkaan pilvissä ja nyt ollaan Suomen isoimmalla areenalla ja liput myydään nopeaa loppuun ja tulee tollasia artisteja kuin Käärijä. Alkaa kilpailla jo Mellojen kanssa kisan laadukkuudesta. Ja toi mua huvittaa että kenraaliliputkin on myynnissä kuten viisuissa xD
Nuo UMK:t vaan pahenee mitä enemmän historiaan mennään :D En laita videolinkkejä ettei yksilöidä tätä keneenkään artistiin.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tuo äänten masinointi tuohon EMA-äänestykseen on tosi ärsyttävää. Ei se tulos kerro sitten mistään todellisesta.
Se kertoo siitä kellä on kaikkein hulluimman pakkomielteisimmät fanit. Toki sekin auttaa että on paljon niitä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon äänestänyt Kärtsää varmaan sellaset kolmisensataa kertaa tänään. (Sormi nappulan ylle, sivusilmällä näkee kun saa taas näpsäyttää uudestaan, samalla onnistuu muutkin hommat. Multitaskaus kunniaan!) Yksi ääni lipsahti vahingossa Alessandralle. Noh, eipähän menny ainakaan Lortsulle.
Arveluttaa tällainen äänestys, jossa voi äänestää kuinka monta kertaa tahansa. Tulee mieleen, että se voittaa, jolla on fanaattisimmat fanit.
Kilpailussa on mukana myös kategoria Parhaat Fanit, jonka ehdokkaat julkaistaan myöhemmin, eli äänestämällä ahkerasti voidaan Käärijä/fanit ehkä saada mukaan siihenkin kategoriaan.
Vierailija kirjoitti:
LadySLO:) kirjoitti:
Finally! A video with Niko! :))
https://www.tiktok.com/@ladyboo7538/video/7286404472954178848
Oh I love HIM!!
I wish someone would find this video with him and Bojan fooling around, if there's more to see.
Here's a link:https://www.instagram.com/s/aGlnaGxpZ2h0OjE3OTYxODYxNzIxODgxMjM0?story_…
Tuli mieleen tuosta pätkästä, kun Jure niin usein väsyneenä kaivetaan peiton alta, että oliko se hän joka kärsi migreenistä vai kuka?💛
Vierailija kirjoitti:
Kertoohan se vähän samaan tapaan kuin jos vaikka kuuntelukerrat ratkaisee. Pelkkä napin painaminen tosin on paljon nopeampaa kuin kuunnella samaa kappaletta kymmeniä kertoja putkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo UMK:t vaan pahenee mitä enemmän historiaan mennään :D En laita videolinkkejä ettei yksilöidä tätä keneenkään artistiin.
Siis mitä, mun mielestä tuo 2013 oli todella hyvä kattaus. No, makuasioita nämä toki on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko muilla mieleen jotain muuta miesten ystävyyttä, joka muistuttaisi K:n tai B:n? IRL tai jostain sarjasta, elokuvasta tai muusta? Jos nyt unohdetaan nämä ajatukset että tämä olisi jotain syvempää romanttisella tasolla.
Sauli ja Niko BB:ssa.
Nää oli ihanat ja ehkä lähelle, mutta ei aivan samaa tasoa mun silmiin.
Ihanat ja paljon samaa, mutta ei silti lähellekään K & B.
Täytyy myöntää ettei kyllä tulee mieleen yhtään vastaavaa, räjähtävän nopeasti ja samanlaisella kemialla syntynyttä ystävyyttä (tai "ystävyyttä"). Varmasti sellaisia maailmaan mahtuu, mutta tämä on harvinaisen julkisesti syntynyt ja kun ihmisille on tarjottu vielä eturivin paikat sitä seuraamaan, niin ei ihmekään, että tuntuu vähän tyhjältä kun yrittää muihin verrata. Edes fiktiivisestä maailmasta ei tule tällä hetkellä ainakaan mieleen yhtään esimerkkiä, jossa olisi samanlaisella intensiteetillä kuvattu suhteen (minkälaisen hyvänsä) syntymistä. Itse asiassa monessa romanttisessa komediassa pääparilla on kehnompi kemia kuin meidän päähenkilöillä. :D
Tää laittoi taas kerran miettimään, että miltä se onkaan niistä itsestään tuntunut, kun me monet ulkopuolisetkin ollaan nähty niiden yhteys lähes maailmaa mullistavana asiana. Oli sitten ystävyyttä, ihastumista tai mitä tahansa, niin onhan se ollut tosi intensiivinen tunne niille itselleenkin, kuten on jossain määrin varsinkin K:n puheistakin tullut jo ilmi. Ja tietysti siitä niiden käytöksestä, kyllähän ne aika sekaisin toisistaan vaikuttivat olevan heti alusta lähtien.
Mutta sitten vielä juuri tuo puoli, että se kaikki on tapahtunut "koko maailman silmien edessä". Eivätkä silti oikein oo voineet sitä mitenkään kätkeä. On sen täytynyt olla aika kuumottava tilanne, eikä mikään ihme, jos on aiheuttanut hämmennystä heissä itsessäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on muistanut äänestää? Nuoli ylös kyllä nuoli alas ei
Luin tämän ja kävin häpeissäni äänestämässä pari kertaa, kiitos muistutuksesta!
Oon yrittänyt innostua tästä, mutta tajusin, että suoraan sanottuna mulle on aivan sama pärjääkö siellä äänestyksessä vai ei. Eli en äänestä.
Onkohan kukaan muu suomalainen edes päässyt ehdolle MTV=Music Television musiikkipalkinnoille, saati onnistuneet sellaista saamaan?
Kaiken lisäksi kisaamassa on myös Loreen, ja olisi todella typerää jos voitto jälleen annetaan hänelle, etenkin kun tällä kertaa ainoastaan yleisö pääsee lopputulokseen vaikuttamaan.
Ainakin Bomfunk Mc´s aikanaan voitti tuon Freestyler aikoinaan. Onko joku muu voittanut?[/quote
The Rasmus on myös voittanut mutta 20 vuotta sitten!!! Eli tosi pitkä aika mennyt. Viimeksi on ollut Suomesta Alma ehdolla 2020.
B:llä ollut varmasti hyvin erilainen lapsuus ja nuoruus kuin K:lla. Kun jo niin nuoresta asti on ollut ns ammattilaisten koulittavana.
K:lla taas oli perheen/veljen kaa jammailua aluksi (rummut) ja Mikke on ollut vaikuttamassa siihen että K on tykästynyt raskaampaankin musiikkiin. Sit on tullut räppi kuvioihin Eminemin sun muiden kautta ja kaverien kanssa tehneet musiikkivideoita yms. Koulu ei kiinnostanut. Tavallaan ihan eri polku musiikkialalle kuin B:llä.
Tommylla varmaan ollu aika samansuuntaista kuin K:lla, hänkin maininnut Eminemin ja että koulu ei kiinnostanut.